Hoop dat allles goed gaat meiden. Sorry dat ik bijna niet kom (vind ik oprecht jammer) maar zitten ff in vervelende situatie. Met dl gaat alles goed! Fijn weekend allemaal!
Krul, gefeliciteerd met je meisje!! Wauw alweer 1! Wat een moooi jaar, maar wat is het snel gegaan. Fijne dag vandaag!
Hieperdepiep........... HOERAAAAAAAAAA!!! Gefeliciteerd lieve krul! Hoop dat je een beetje bent opgeknapt en een super gezellige en bijzondere dag hebt!! Geef je dl maar een dikke verjaardagskus en knuffel van mij!
Was best schrikken voor ml om die bloedneus te zien of niet? Beterschap nog met Daan! Heerlijk hier in Zeeland
Ja zeker. Hij blijkt overigens een luchtweginfectie te hebben. Longen klonken wel goed, maar had opgezwollen amandelen en rode keel. We zijn bij huisartsenpost geweest vanmiddag. Hij was al dagen aan het kwakkelen en dan weer wel verhoging en dan niet. Nu vanmiddag had hij 40.1. Dus huisarts wilde hem even nakijken. Heb nu antibioticum en dan moet het binnen 5 dagen over zijn.
Ja hij is zo zielig nu. Heel erg jammeren steeds en wil alleen bij ons zijn als hij wakker is, maar hij slaapt nu veel. Net paracetamol en antibiotica en lekker naar bed gedaan. Hoop dat de antibiotica snel werkt.
Ah nee toch.. Toch nog erger dan verwacht Geen bloedneus meer gehad? dat verklaart iig t minder drinken ook wel Hoop dat ie snel opknapt meis! Koorts al gezakt?
Geniet roos! Show ons wat foto's als je terug bent! Sterkte Armande! Gelukkig met je meisje alles goed! Hier alles oke.. Van plan morgen de zolder op te gaan en kleertjes uit te zoeken om te wassen voor de nieuwe beebie
Thnx lieve meiden voor de lieve felicitaties! ! Het was een drukke, emo maar gezellige dag! Eigenlijk te druk, volgend jaar toch maar anders doen denk ik. Zoveel mensen in 1x was wat te veel van t goeie. Voor dl en voor ons. Iedereen zo lief en zn best gedaan op cadeaus maar ik heb gevoel mensen te kort te hebben gedaan met aandacht vanwege de drukte. Dl is erg verwend, niet normaal meer. En wat vliegt zo een dag ook weer om. Officieel geen baby meer, gek hoor!
Koorts was voordat hij naar bed ging 40.5. Hij werd na twee uur ongeveer weer wakker waarschijnlijk doordat hij zijn avondfles maar 60 ml had gedronken. Hebben hem getempt en was 38.1 wss door paracetamol. Heb hem nu in de slaapzak weer liggen omdat hij anders te ver afkoelt. Hij heeft ook nog een deel van zijn fles gedronken, dus uiteindelijk alle flessen toch op. Hopen dat hij lekker kan doorslapen vannacht.. slapen doet wonderen. Wat fijn krul dat het een geslaagde dag was!
Fijn dat de koorts zakt lins! Slaat goed aan! Slaap doet zeker wonderen! Hoop voor n goede nacht voor jullie allemaal! Hopelijk voelt ie zich morgen al stukken beter! Sleep well!
O lieve krul weet zeker dat niemand t zo heeft ervaren! You did Your best! Is volkomen normaal dat je je niet door 30 personen kan delen in zo n korte tijd als mensen ook nog eens in van alles verzien moet worden en dl rondkruipt T was n geslaagde dag! Iedereen heeft genoten! Ga maar lekker slapen! Spreek je Morgen weer!
Hello Ladies Hoe is t met iedereen? Hoe is t met Daan linss? Nou de eerste baby was zit erin 😍 alles uitgezocht dat zl dit pastte !!! Ongelooflijk! Alles lijkt veeeelste klein
Ja klein he D! Ik kan het soms ook. Niet geloven dat ze zooo klein waren. Hier nog steeds een zieke Daan met koorts.. wel goed geslapen en slaapt nu ook weer. Hij is wel al wat actiever, daarstrKs even gespeeld .
Ah ti's zonde Gelukkig lijkt t wel de betere kant op te gaan Hopelijk gauw weer de oude! Dikke kus voor Daan!
Hoi lieve meiden, Net terug van weekendje weg en nu ff alles opruimen, wassen en boodschapjes doen ed! Hoop vnvd weer ff te kunnen reageren!
@Linss: hoe is het met Daan nu? Zo sneu he zo een kleintje, gewoon een luchtweginfectie! Ik hoop dat hij snel helemaal de oude is. Hoog he die koorts. Ik zou ook gegaan zijn! Fijn dat ie weer wat actiever wordt, goed teken. Idd zoveel mogelijk laten slapen. Heel goed middel! @Armande: sterkte met alles wat daar gaande is meis. @Roos: hoe was je wknd???!!! @Dtje: geweldig al die kleertjes weer wassen. Niet denkbaar meer he dat zl t ooit gepast heeft. Btw, je hebt ook veel kleertjes waar hij al niet meer in kon toch? Misschien deze beeb wel! Heerlijk klusje om te doen Hier heb ik me ziekgemeld. Het lijkt nu wel eindelijk de goede kant op te gaan. Maar eens even bijkomen hoor Fijne aaf allemaal!
Hoooooi krul Ja nou echt super Heb onvoorstelbaar veel rompers in 50/56 en 56 Die 50/56 zijn nie aangeweest en 56 ook nie heel lang Alles is nog zo goed als nieuw Pakjes zijn wat gekrompen maar daardoor wel sneller te dragen Sommige shirtjes zijn bijv echt geen 68 maar eerder een 62 nu Heb j met een droger.. Sommige dingen krimpen echt Meeste nie goor overigens Heb ook n lage temp knop erop maar dan duurt t zooo lang dat ik de meter vd delta dollars zie tikken ipv cijfers 😜 Nou idd echt sneu he voor Daan Klopt t lins dat jij van nature redelijk kalm bent in en over alles? Of lijkt dat maar zo? J komt over als n stabiele kalme vrouw Am i right? Bedacht me net dat ik bijna geen buikfotos heb Iig aantal op vakantie Maar verder nie veel Ook geen dagboek bijgehouden Hoop nie dat zl 2 t me kwalijk neemt Ik zal binnenkort een algemeen verslagje maken zover ik nog dingen weet T vervaagt zo snel he