D, leuk te lezen hoe je toeleeft naar je nwe beeb! Schattig he die kleine spulletjes! (Ik stop alleen in de droger wat erin mag de rest gaat op een wasrek, dat scheelt pas dollars ) Linss hoe gaat het met daan, slaat de kuur aan? Hier heeft dl veel slijm hoop dat t gauw overgaat. Zl heeft al een aantal x een luchtweginf gehad nl. Verjaardag begint op te schieten he? Krul, ik heb het natuurlijk gemist omdat ik er niet was maar je meldt je ziek omdat je het even "beu" bent met hoe het gaat? Of zit ik er helemaal naast? Thanks krul... Het gaat gelukkig wel weer een klein beetje, sorry ik kan er niks over kwijt. Roos, heb je het leuk gehad? Hoe vond dl het allemaal? Je had wel ff op de koffie kunnen komen Ik heb gister de uitnodiging gemaakt voor dl, ik zal hem plaatsen
Hoi Armande fijn je weer ff te lezen! Fijn dst het alweer wat beter gaat. Hè bah lins, een infectie bij Daan, wat sneu! Idd verjaardag van jouw Beebs al bijna....!! Krul, wat fijn dat de verjaardag van dl een mooie en bijzondere dag was! Wat een verwennerij hè? Voelde je je die dag wel wat beter? Ahhhh dtje, wat lief weer al die mini kleertjes, te cute!! Weekendje was heerlijk! Lekker naar t strand geweest, lekker gegeten, relaxed gedaan, sauna, wijntjes, en wezen zwemmen met dl, dat vond ze echt enorm leuk! Dat ga ik dus vaker doen! Morgen meteen een hele lange dag werken, avond ook ivm tienminutengesprekken. Bleehhhhhh.
Was dat de eerste keer roos dat ze ging zwemmen? Heb je foto's? Wij gaan morgen weer Nu naar n ander zwembad met wel de beloofde 31 graden water temp Hihi Ik vond t maar fris vorige x Zl ook klappertanden in t begin Succes morgen. Zal eens in je album kijken Armande, leuk! Ja heb n rekje gekocht en laatst paar gwne wasjes uitgehangen Ti's gwn t gemak Dezelfde dag nog in j kast of de andere ochtend want t draait hier meestal na elven pas ivm de goedkope stroom meter
Hihi ja ik ben niet zo paniekerig, ben nogal nuchter.. Ben vanmiddag met Daan naar huisarts geweest omdat hij weinig eet en drinkt en ook niet beter lijkt te worden. Gisterenavond ook veel huilen. Nacht wel doorgeslapen.. huisarts heeft ons meteen naar seh gestuurd.. daar hele avond geweest poe wat duurt wachten lang. Hij heeft een fikse keelontsteking. Dikke opgezwollen amandelen met pus dat verklaard meteen waarom hij niet wil slikken.. Hij kreeg meteen al een zetpil van 500mg paracetamol toen we aankwamen op de seh. Polsslag was ook iets verhoogd maar dat komt door de koorts. Ook zijn neus zit helemaal dicht dus ademt met mondje open en heel vlug. Heb nu neusspray met medicatie erin. Net gegeven en dat werkt goed, meteen open en hij dronk zijn hele fles leeg!! Donderdag moet het enigszins over zijn althans de koorts moet weg zijn.. ga het cb wel afbellen want spuitjes heeft nu geen zin..
O lins lieverd toch Gelukkig heeft die neusspray zo snel effect zeg! Wat goed dat ie nu lekker Iets in z'n buikje heeft Zal nie fijn voelen zulke opgezwollen amandelen Zelfs pus er uit jeetje Goed dat je bent geweest Wat een ellende dat lange wachten Hoop dat ie lekker slaapt nu n geen pijn heeft Beterschap!!!
Jeetje Linss dat is ook weer schrikken. Gelukkig ben je niet zo paniekerig aangelegd maar Arme Daan, houdt niet op zeg!! Moet je nog terugkomen voor controle? Arm mannetje, hoop dat het snel beter gaat! Alles al in kannen en kruiken voor de verjaardag? Al een taart besteld? Hopelijk is hij dan weer helemaal fit! @Armande: fijn dat het weer wat gaat daar! Geweldige foto voor de uitnodiging, love it! Mooie, wijze meid heb je!! Heb me ziekgemeld vanwege buikgriep. Gaat gelukkig nu weer beter. Waarschijnlijk vrijdag weer werken. @Roos: fijn dat jullie zo genoten hebben! Kun je lang op teren van die wkndjes! Vandaag weer vol aan de bak, pff succes! Al een keus gemaakt in autostoel trouwens? De onze hebben we van mn ouders gehad op dr verjaardag! Ben er zooo blij mee! We moeten m nog in de auto passen, maar hebben dr al wel in dr stoel gezet. Echt geweldig, vind m echt mooi en ze zit er goed in. Heel comfi! En lekker rechtop, she loves it! Heb er een grote spiegel bij voor aan de hoofdsteun zodat we dr goed kunnen zien! Morgen dat ding eens installeren in de auto en er een proefritje mee maken. @Dtje: aah weer lekker zwemmen met zn drietjes! Nou ja met zn viertjes! Beebje zwemt vrolijk mee Veel plezier! @Hier: zaterdag gaan we shoppen voor een trouwjurk!! Hoewel ik er zin in heb ben ik ook heeeeel zenuwachtig dat ik straks niks kan vinden wat ik mooi vind en wat me staat!
Oh bah krul buikgriep daar heb ik altijd zo'n angst voor.... Wat leuk dat je voor een trouwjurk gaat! Heb je al een btje een idee wat je wilt? Ik had wel een beeld maar nergens hadden ze iets echt naar mn zin. Ik heb toen wel vanalles gepast ook al was dat niet mn keuze, zoals halter of hoepel. Uiteindelijk toen ik echt een merk noemde heb ik een jurk van dat merk gepast. En echt waar (ik vond dat altijd onzin ) je weet gewoon wanneer het de juiste jurk is! Heel veel plezier! Lins, jeetje dat is niet mis! Gelukkig dat je nu die spray hebt! Hoop dat hij gauw opknapt en iig voor zn verj! Beterschap! Thanks dames voor jullie lieve reacties! Ben er zelf ook heel blij mee! Ben benieuwd hoe de reacties zijn als ze verstuurd zijn. Altijd als ml of ik uitspreken dat het goed gaat met dl komt er direct een dipje vannacht huilen en krijsen van 4-5:30 en vandaag niet in dr hum, denk tandje maar weet t niet zeker. Ik ben moe was een vermoeiende dag op t werk dus truste
Hoe was t zwemmen vndg dtje? Was t water nu warm genoeg? Bij mij was het idd de eerste keer maar zeker niet de laatste. Ga lekker volgende week in de vakantie weer denk ik! Pfff pittig lins!! En zo sneu voor Daan ook ,maar wel heel fijn dat jullie weten wat er precies is. Hoe is het vandaag gegaan? Fijn ook dat je nuchter bent! @krul, jemig nog steeds niet helemaal opgeknapt dus? Bah! Maar goed en snel opknappen hoor! Klinkt goed van die autostoel! Superkado! En die spiegel is dan handig zeg! Spannend je jurk!!! Tuurlijk vind je een jurk! Voor iedereen is er een jurk die past. Hè gatsie Armande, pffff wat balen zeg! Hopelijk niet ziek maar een tandje! Hier is dl in de loop Vd dag ook ziekig: flink hoesten, denk verhoging en hangerig. Gatver, en ik moest dus vnvd ook weer naar werk terwijl ze dan vooral bij mij wil zijn (en ik bij haar ...) ml heeft PCM gegeven en gelukkig is ze gaan slapen. Hopelijk wordt ze niet echt ziek! Aangestoken denk ik door m'n ahoonzus want die had keelontsteking en was ook enorm aan t hoesten. Hopelijk wordt t niet zo erg!! Ik duik er ook zo in, was drukke en lange dag!
Aj Roos hier begon het ook met hoesten en verhoging. Maar dat had Sophie ook. Bij Daan heeft het doorgezet in keelamandelontsteking en bij Sophie niet. Hoop dat jouw meisje ook snel beter is. Ze willen dan inderdaad alleen maar lekker bij je zijn. Ik heb morgen vrij genomen, donderdag is al mijn vrije dag. Nu hoeven ze pas vrijdag weer weg. Daan had vanmorgen 38.1 en rest van de dag koortsvrij. Krijgt wel paracetamol 3X per dag, maar wil dat morgen niet meer doen alleen wanneer ik het idee heb dat hij het ook echt moet hebben. Brood eet hij nog steeds niet maar dat is wel logisch. Ik weet wel de keren dat ik keelontsteking had, at ik niks.. hebben hem vanmiddag daarom maar 180 ml melk gegeven. Kinderarts zei ook dat is prima om dan toch maar even meer melk te geven. Avondeten gaat goed, maar dus is ook fijner. Antibiotica krijgen we er ook goed in, hij vind het nu lekker zelfs. Eerst sloeg hij het spuitje weg waarmee ik hey in zijn mond moet doen. Ook de neusspray doet wonderen. Hij heeft nog wel veel slijm in neus en keel, maar ja dat heeft tijd nodig. Hij verslikt zich nu ook veel, straks ook weer zo erg dat hij spuugde, maar dat kwam doordat hij net melk gedronken had en zich toen verslikte Donderdr cb.. Ga morgen bellen. Las echter dat antibiotica geen reden is om de prikjes uit te stellen. Alleen een ernstig ziek kibd of hoge koorts. Beide is niet het geval. Moet de taart nog bestellen.. verjaardag vier ik pas volgende week zaterdag dus ruim de tijd. Krul ben je alweer opgeknapt? Wat leuk een autostoel Armande bah misschien maar niet meer zeggen dat het goed gaat, wie weet helpt het.. Oee bruidsjurk shoppen! Leuk!
He meiden film avondje hier Wel gelezen maar moe dus hou t ff kort Zwemmen was super! Zl heeft zich zo vermaakt! T water was lekker warm! O nee he roos! Hoop nie dat ze zieker wordt! Hopelijk valt t allemaal mee! Beterschap! Lekker slapen en uitrusten nu.. Fijn dat Daan z'n melk en avondeten goed pakt Daar halen ze toch t meeste uit Boterham komt wel weer! Gelukkig gaat t voorruit Hopelijk snel de oude! O Armande.. Typisch he Je durft soms bijna niks meer te zeggen Wat sneu dat ze zo ontroostbaar is dan he Wat maakt dat ze uiteindelijk stil is? Valt ze dan in slaap of? Spannend he krul zaterdag Zo benieuwd naar de uiteindelijke jurk! Veel plz! Trusten allemaal!
D heerlijk zwemmen.. vinden ze hier ook geweldig en ik ook! Daan gaat goed. Koortsvrij! Ook geen paracetamol meer vandaag! Alleen nog antibiotica en neusspray. Brood eet hij nog steeds niet, is moeilijk te slikken. Flessen gaan allemaal leeg en ook fruithapje en avondeten. Nu had Sophie vanmiddag 39.5 koorts... Hoop dat het niet zo wordt als bij Daan. Na paracetamol meteen gezakt naar 38. Ze ziet er ook niet zoek uit, snottert alleenn. Morgen toch naat consultatiebureau. We zien wel hoe het loopt.
O lins fijn dat Daan opknapt. Sterk mannetje. Top! Gelukkig reageert Sophie goed op de zp Morgen hopelijk ook weer opgeknapt! Succes morgen op t cb Ik mag morgenochtend weer naar de vlos Sleep well Ladies
@Armande: je hebt zeker geen trouwfoto's die je ons wilt laten zien? Ben wel benieuwd naar je jurk nu! Ik hoop ook maar idd dat ik dat gevoel krijg van "dit is m!" De kaartjes voor dl birthday al verstuurd? Hoop dat het weer beter gaat! VOortaan maar niet meer zeggen dat het goed gaat dan... typisch he! @Roos: heb jij volgende week al vakantie? Ik nog twee weken werken geloof ik. Leuk dat zwemmen! Moet je echt vaker doen idd, kids genieten er zo van! Dl is niet te houden hier op maandag. Iedereen lacht zich kapot haha Ik heb de grootste moeite om dr vast te houden, zwemt zo mn armen uit. Maar ze geniet overduidelijk. Wil haar dat echt niet ontnemen. Hoe is het met dl? Ze is niet ziek hoop ik @Linss: Jeeh Daan koortsvrij. Maar nu Sophie Hoop het niet zeg!! Een luchtweginfectie is niet besmettelijk toch of wel? Sterkte daar! Ook bij het cb! Benieuwd hoe groot ze zijn geworden, gaan de prikjes wel door dan? @Dtje: alles goed bij de vk?? Aftellen voor jou dame Vind dat je het echt heel goed doet. Ik hoor je nooit klagen in ieder geval Hoe ervaar je deze zwangerschap ten opzichte van de eerste? Zwaarder? Vermoeider? Of valt het wel mee?
Cb was goed. Beide prikjes gehad. Virus kan wel besmettelijk zijn. Sophie lijkt nu flink verkouden. Als ze morgen nog koortsig is ga ik even langs huisarts oortjes en keel bekijken. Ik weet even de gewichten en lengte niet zoek ik straks op..
Hoop dat ze er weinig last van zullen hebben lins! Gaat Miss in elkaar over. Hopelijk geen ontsteking voor Sophie! Dankje krul t is allemaal goed te doen mits ik m'n rust kan pakken en evt inhalen na een rot nacht Eind vd dag is t wat zwaarder zl te tillen n Benk blij als ik voor de buis lig maar heb weinig te klagen hoor T plan is VNV zl op z'n eigen kamer te laten slapen Zit er tegenop maar willen t proberen omdat zl steeds vaker wakker wordt van ons Althans die indruk hebben we En dan wilt ie bij ons Wat op zich nie zo erg is maar wel lastig is strks met de baby ntl Daarbij ligt ie vaak te woelen tussenin en houden we op n gegeven moment elkaar allemaal wakker en k moet al plassen als ik me maar n tikje verplaats in bed dus ben er beetje klaar mee Betwijfel of ie nu nie wakker gaat worden vanacht want t word laatste dagen steevast rond dezelfde tijd, iets nadat wij liggen.. Denk dat ie n radertje heeft n ook in z'n andere kamer automatisch rond die tijd wakker wordt Hoop t nie Was vnml ook uit gemak dat ie bij ons sliep Je zit er zo bovenop Slof slof naar de andere kamer it Will b Gaan jullie eten Pasta bolognese hier Roos hoe is t met dl?
Daan 10.61 en 77 cm Sophie 9.98 en 71.9 cm Spannend D voor het eerst op zijn eigen kamer. Hier altijd al eigenlijk. Alleen eerste week zo nu en dan bij mij op de kamer. Ik slaap ook niet heel diep dus wordt van alles wakker. Ik vond in center parca echt erg toen ze bij ona sliepen, amper geslapen. Sophie draait veel en duim t.. Daan zit te tutteren op zijn doekje.. Ze worden ook snel wakker als iemand op hun kame r komt dus als ik in de nacht naar de wc zou gaan zijn ze wakker als ze bij ons zouden slapen.. Hier liggen de kids al op bed.. waren echt doodmoe..
Krul, ja hoor die wil ik best delen Maar gaan nu inpakken want gaan morgen op vakantie Oja bij ha geweest en gaan of de late avondfles weer invoeren of bij het ontwaken in de nacht een nachtvoeding geven. Dit een week ofzo proberen en als dat niet werkt gaan we verder uitzoeken hoe en wat. Hopelijk houdt ze de ander hotelgasten niet wakker de komende week Sorry ik hou het hier bij Linss beterschap en D veel succes bij de vk Krul veel plz met passen, ik weet zeker dat je weet wanneer je hem hebt! En roos, ehhhh? Sorry! Tot later meiden! Ps ga ook nog ff de kaartjes afmaken en morgen op de post doen, helaas is de foto minder scherp /mooi uitgevallen
Hoi lieve meiden, ben ik ook weer. Hier echt een doodziek kind gisteren in de loop Vd dag steeds slechter: flink hoesten, hoge koorts (40 graden), Heel kortademig en dus benauwd, wilde niks meer drinken en nauwelijks contact mee te krijgen. Ik zat dus op m'n werk, gatver! Gelukkig zei m'n leidinggevende dat ik samen met ml naar de ha moest gaan! De ha stuurde ons meteen door naar de SEH, want dacht aan een longontsteking. Daar zei de artsassistent dat hij dat ook dacht en dat ze opgenomen moest worden. Toen kwam de kinderarts en die dacht meer aan een bronchipneunomie (ontsteking Vd bronchiën en stukje Vd longen) maar dan wel veroorzaakt door het rsvirus en niet door bacterie en dan helpt antibiotica niet... Omdat ze ml goed kent (door zijn werk) en als wij het vertrouwden mocht ze mee naar huis met allemaal instructies om haar te observeren. Dat hebben we gedaan. Moest hoge dosis PCM en goed neus doorspuiten en proberen zoveel mogelijk vocht te geven en als ze het zelf niet wilde met dwangvoeding (met spuitje in haar mond spuiten). Dat laatste hebben we gedaan. Nacht was (wederom) pittig, veel hoesten (pfff dat is echt naar hoor, soms net alsof ze stikt) maar ze sliep ook gelukkig veel. Ik natuurlijk niet zo goed. Vanochtend was de koorts ietsje lager (39) en ietsje minder snelle ademhaling lijkt t. Ml is nu werken, dus ik moet het alleen doen maar ik heb tot nu toe nog vertrouwen erin, en anders moest ik meteen naar het zh en wordt ze opgenomen. Duimen dus dat het geen fikse longontsteking gaat worden!! Armande, heeeeel veel plezier mt je vakantie! Ben jaloers!! Krul, ik heb nu vakantie! Heerlijk! Morgen je jurk, spannend! Tuurlijk ga jij de jurk vinden voor jou! Goed lins van het cb!mooie lengte en gewicht hoor bij beide. Hoe gaat het nu met ze? Dtje, ik denk dst je het heerlijk zal vinden, zl op z'n eigen kamer! Ik dacht eerst ook, neeeee ik ga haar zo missen, maar het is zoveel makkelijker. Iedereen slaapt beter! Pfff en nu een grote kop koffie, erg nodig!