Ooooo roos!!!! Heavy!!! Wat schrikken geblazen zeg!!! Jeetje wat zou ik in paniek zijn! Hoe gaat t nu?! Gelukkig zakt de koorts n zie j verbeteringen! Ga duimen dat ze snel opknapt n t geen longontsteking is/wordt!!! Hoop dat j vandaag ergens kunt bijtanken en dat j meisje snel de oude is!!! Hoe gaat t met Sophie n Daan? Poeh zonde al die kleintjes
Hier is t best heel goed gegaan! Zl keek wel even vreemd op van waarom gaan we nu hier heen en probeerde in eerste instantie ook z'n bedje uit te klimmen Maar binnen 5 min sliep ie Aantal x naar boven gemoeten maar is wel vaker n maar kwestie van aai over de bol Erna sliep ie steeds zelf weer in n op n gegeven moment in diepe slaap Normaal ergens tussen twaalf en een wakker door ons Nu pas kwart voor drie Hoort ook t verkeer ntl nu aan de voorkant maar weet ni wat t precies was was iig nie aan t huilen n gwn echt wakker n blij Vooral om mij te zien Geknuffeld en gezegd hoe trots ik ben Erna mee genomen naar ons Eerst f tandjes ingesmeerd ed nieuwe zetpil (Ivm kiezen) Hij sliep binnen 15 min 8 u was ie wakker Vroeger als normaal maar we hadden allemaal goed geslapen Ben tevreden Zie wel grote kansen dat ie steeds langer in z'n eigen bedje slaapt of gwn hele nacht door zoals voorheen Zou echt fijn zijn als t allemaal Goed gaat voor de baby er is Wil nie dat ie t slapen daar aan hem koppelt Trouwens ze laten me zowiezo nie tot 41 wk lopen Vanaf 37 krijg ik iets homeopathisch om de baarmoedermond te rijpen en vanaf 39.5 wk zo kijken hoe t er voor staat down under n Miss t een en t ander opwekken Ga zowiezo weer naar t zelfde zhuis en afhankelijk vd laatste echo kijken of de gyn t overneemt of dat de vlos naar daar komt Normaal moet t dan in t geboortehuis maar hebben ze ntl nie alles bij de hand Progress; zl liep met uit zichzelf achter t activity ding door zn kamertje Normaal alleen langs de bank of t bed bijv of aan ons hand Ga m op bed leggen moeheid slaat toe
He gadver Roos! Hier gingen ze ook meteen maar de longen luisteren, maar gelukkig geen longontsteking. Hoop dat ook jouw meisje snel opknapt. Daan is hier nu echt beter, nog wat hees maar niet meer ziek. Sophie is erg verkouden , vanmiddag koorts maar net niet meer.. Goed dat zl goed heeft geslapen op zijn eigen kamertje.. Ziekenhuis bevallen is wel fijner, idd meteen alles bij de hand.
Ff heel kort (hoop morgen echt ff te kunnen reageren) Maar m'n meisje is opgenomen in zh. Ze was helemaal op, slap, hoge koorts, uitgedroogd, enorm naarhoesten. Longontsteking door virus (rs) of bacterie, nu een sonde met ab en voeding, hoeft ze even zelf niets meer te doen want drinken lukte niet meer. Ik ben kapot, lig nu naast haar en ml is net naar huis. Hoop dat ik wat slaap! Xxx
O roos schrik hier van! Veel sterkte! Ze is iig in goede handen daar! N jij bent lekker bij der! Hopelijk slaat t snel aan! Duim dat jullie goed slapen! Denk aan jullie. Xxx
Ooh lieve roos! Jeetje wat lees ik nu? ! wat erg zeg! Je zult wel onwijs geschrokken zijn! Dat is snel gegaan zeg zo ziek geworden in korte tijd. Dat is helemaal niet goed natuurlijk. Vreselijk dat een opname nodig is maar wat je zelf zegt; ze heeft nu dr krachten nodig om aan te sterken. Echt heel zielig om dr zo te zien aan een sonde lijkt me. Hopelijk slaat alles goed aan en mag ze snel naar huis. Gelukkig ben je Lkkr bij haar. Hoop dat jullie goed slapen straks. Beterschap voor je lieve meisjev en sterkte schat, knuff linss: fijn dat daar de goede kant op gaat. Houden zo! Goed gegroeid je twins! Vooral Daan gaat hard he! Geen last vd prikjes? Nog leuke wknd plannen? dtje: wat ben ik trots op zl! In zn eigen kamertje geslapen en zelf achter de babywalkerggelopen. Wat gaat t hard ineens! armande: ooh fijne vakantie! Waarheen?? Last minute of al langer gepland? Heb je dr niet eerder over gehoord, komt volgens mij ineens uit de lucht vallen haha geniet r van met zn viertjes!
Wow Roos dat is schrikken, inderdaad snel ziek geworden, maar dat gaat snel bij die kleintjes. Koorts schiet ook ineens door vaak. Ze is nu in goede handen en met de juiste medicatie knapt ze vast snel op.. Daan heeft vandaag zijn laatste dag antibiotica. Hij is weer echt helemaal de oude. Al zijn streken weer terug. Sophie gaat ook wel goed. Vanmorgen 37,6 dus wat hoger maar geen koorts. Krul alweer een week geleden de verjaardag van je meisje! Ik kijk uit naar dinsdag en zaterdag. Ben bezig met alle voorbereidingen. Heb bij action letters gekocht waarmee je een slinger kan maken met eigen tekst. Ga het huis echt flink versieren . Vriendlief moet zo werken.. dus vandaag alleen thuis met de kids... Ja Daan is lang geworden, maar het gewicht is niet veel gestegen t.o.v. vorige keer, maar ze groeien nu ook minder snel.. Beide zitten ze op het gemiddelde. Sophie zit met haar lengte er wat onder. Cb vond het zo geweldig dat ze alles volgens het boekje doen qua ontwikkeling en groei. Wie had dat gedacht met een tweeling. Daan helemaal geen last van prikjes. Sophie weet ik niet omdat ze al koorts had...
Update: ze had gisteren een longfoto gehad en daarop was te zien dat haar ene long echt vol zit en haar andere een beetje. Ze krijgt nu ook extra zuurstof. Ze moet zo hoesten elke keer waardoor ze helemaal op is. Kan echt nog niks zelf. Krijgt dus alles via de sonde. Gatver wat is dat naar om te zien hoe dat erin gaat maar het is wel heel fijn dat ze het heeft natuurlijk. De eerste paar voedingen spuugde ze er helemaal uit, toen ors gekregen en nu blijft het erin en had ze een plasluiers! Pffff fijn. Nu heeft t tijd nodig dat ze opknapt. Dat is afwachten. Ze mag pas naar huis als ze weer helemaal zelfstandig eet en drinkt. Ik hoop natuurlijk dat dat morgen al is maar zoals het er nu naar uitziet zal dat nog wel niet lukken. Dtje, hoe sliep zl nu op z'n kamer? Krul vndg de jurk passen! Succes! Ben zo benieuwd! Lins, keurig toch die kids van jou! Dl hier net zolang als Sophie, ook 72 cm. Ze weegt nu 9300 (was 9700 maar valt nu dus af). Armande, veel plezier opd e latten!!
Precies dezelfde bouw onze meiden. Jouw dl komt daT wel weer aan als ze weer kan eten.. Hier hebben ze als baby ook een sonde gehad. Vond dat toen ook maar naar.. Klinkt wel echt erg Roos! Zoo zielig. Vond Daan al zo zielig, maar jouw meisje is veeeel zieker.. wat fijn een plasluier!! Houden zo. Eten gaat hier sinds gisteren beter. Brood wilde Daan steeds niet hebben (deed waarschijnlijk pijn). Nu wel weer beter. Ben beetje aan het schoonmaken en klussen in huis. Net een gat geboord om foto collagelijst op te hangen. Afgelopen week de salontafel al gelakt, ben lekker bezig. Nu even eten en wachten tot de kids wakker worden.
Hey lieve meiden! @roos: wat sneu zeg. Klinkt ernstig zeg wat je meisje heeft Hebben ze al voorzichtig aangegeven wanneer ze denken dat ze naar huis mag? Als ik het zo lees duurt dat miss nog wel even. Zelf eten en drinken; ze heeft nu dr krachten even ergens anders voor nodig. Fijn plasluiers! Is ze verder ook weer helder? Reageert ze op je? Je gaat zeker niet werken komende week? Dikke knuff en kus voor je mooie dochter! Dat ze maar heel snel op mag knappen! @linss: aah spannend! ! Nu komt de eerste verjaardag voor jou heeeel dichtbij!! Wat leuk die letters voor slingers! Hier ook slingers in huis en een voor de ramen en een grote opblaasbare 1. Hangt r Nog steeds haha Jullie vieren het zaterdag voor familie en vrienden? ? fijn dat ze geen last hebben gehad vd prikjes! Sophie weer wat beter? @dtje: thnx for all your support!! Slaapt zl Nog steeds goed in zn eigen kamertje? Kun je straks het bedje bij jullie weer mooi opmaken met dekentje voor de beeb @hier: nou ik heb mijn jurk!! Heeeel happy ermee! Nooit gedacht dat ik zou slagen! we hadden er 9 geselecteerd en de mooiste moest ik aanwijzen want die gingen we als eerste passen. Schot in de roos, meteen! De rest ook aan gehad maar het bleef die eerste! nu komt onze wedding steeds meer dichterbij, zo spannend!! Lkkr voor de buis nu. Lange dag geweest. Fijne aaf en wknd meiden en Beterschap roos!!
Wat fijn krul!!.Ben benieuwd naar je jurk. Sophie wil niet slapen.. poe en onze tv aansluiting doet het ook niet.. saaaie avond. Waar had je die opblaas 1 gekocht?
Zal wel foto's plaatsen als t zover is Opblaas 1 bij xenos gehaald! gezellig met sophie erbij! Hoop dat ze nu wel lekker in dr bedje ligt. Geen tv das idd saai! maar genoeg andere dingen om je te vermaken toch *babyboom huize linss over 9 maanden*
Hahaha die lins Can imagine Twee kids lijkt mij ook genoeg maar j weet t nooit Vooralsnog zeggen wij ook.. Hierbij blijft t Time Will Tell Hoe is t met j Sophie nog laat gaan slapen? J bent lekker bezig in huis! Heerlijk he! Leuk al die voorbereidingen! Heb ook twee opblaasbare enen en opblaasbare letters 1 voor t raam en 1 binnen achter z'n naam Verder ballonnen n vlaggetjes ed Hebben de Madagascar taart met geboetseerde poppetjes besteld Thx to iemand op Zp 1 maart haal ik m op! Foto's volgen dan! Hoe is t met dl roos? Denk veel aan jullie! Poeh had j nie zien aankomen ntl Hoop dat de kuur en alles aanslaat n ze ni meer heeft gespuugd Slaap j in t zhuis? Krul you are more Then Welcome Zooooo blij dat j bent geslaagd!!! Hier; T valt nog ni echt mee De twee avond was ie na half uur wakker n sliep pad weer elf u Toen kwart voor vier over de zeik dus maar meer genomen onder t mom van dan slapen we iig allemaal n t is opbouwen we zijn al stapje verder Kennelijk werkt t toch ni xo want gister sliep ie heel snel in, heel de avond geen kick en om 2 u brullen Na half u heen en weer lopen en uiteindelijk laten doen moesten we halen Vervolgens tot 4.15 zeker wakker gelegen want hij lag maar te woelen Weet nou ni of er weer n sprongetje is, z'n eindeloze kiezen verhaal of iets anders speelt maar ben er beetje klaar mee Weet ni goed hoe te handelen snachts omdat ik m gwn ni kan laten huilen iig nie uren zoals vaak wordt aangeraden Zeker ni omdat ik weet dat ie gwn bij ons wilt zijn en er zowiezo iets speelt maar goed zo kan t ook ni De baby komt april n dan kunnen we m ook ni steeds snachts erbij pakken De baby in de baby kamer ging ook nog door m'n gedachte maar is ook niet te doen met voeden ed n zl ksn toch ook ni eindeloos bij ons blijven slapen Gouden tip is welkom Ga z'n middagdutje zo proberen op z'n kamer ook In de hoop dat dat ook helpt op de lange termijn Dat ie ons bed gwn ni meer koppelt aan Weet dat we Zrlf zo stom zijn geweest om zo lang te wachten n m we uiteindelijk steeds uit te halen maar heeft ook met m'n zwangerschap te maken Heb de puf ni hele nacht m in slaap te krijgen n steeds er uit moeten Smiddags slaap j laatste tijd ook nog wel met m Mee en slapen we heerlijk samen waar ik nu voor moet boeten Ml is ontzettende hulp maar die moet zl helemaal ni zien snachts want dan wordt ie helemaal klaarwakker en wilt ie spelen alles What to do what to do
Echt even heel kort (hoop snel op jullie te kunnen reageren en hoop je dan een gouden tip te kunnen geven dtje ). Dl knapt nog niet echt op maar waarsch doordat ze nu heel veel pijn heeft. De kinderarts is net extra komen kijken. Die zei dat ze echt van ver moet komen en nu door de pijn zo ziek is. Zo naar joh, ze reageert op niks, wil niks bah bah bah. Maar krijgt nu extra pijnstilling wat hopelijk gaat helpen dat ze zich ietsje beter voelt en helpt opknappen.maar het gaat echt nog even duren....
Jeetje roos wat verschrikkelijk om te lezen Maak j nie druk om ons Richt j maar op j meisje En schrijf lekker van je af hier Hoop dat de extra pijnstelling nu aanslaat zeg Vind zo rot dat ze pijn heeft bah dat wil je nie he