Ben ik ook weer even meiden @Linss: gaaf dat hun verjaardag zo geslaagd was! Ben erg benieuwd naar je verhalen van gisteren! Ze zullen zoooo verwend zijn! Ik hoor veel over toet toet spullen. Ik ken het eigenlijk niet. Maar als jij het zelfs leuk vindt?? Haha Grappig dat ze niet veel hadden met die taartjes. Hier heeft ze dr taartje tot de laatste kreumel opgegeten. Echt heel grappig. Smulde er zo van. @Roos: 2 hele kilos woooohoo haha Schiet op he NOT Ik heb het zelf gewoon een beetje verpest door al die verschillende diëten. Dit werpt nog niet echt zijn vruchten af. Dus ik neig nu toch weer naar dat hele strenge shake-dieet. Snel en goed resultaat. Zeker met het oog op onze wedding. Heerlijk he om weer thuis te zijn! Wat goed dat ze zo vooruit gaat. Ze knapt toch het snelst op in haar eigen vertrouwde omgeving! Dat hoesten zal nog wel even blijven. Het eten komt ook vanzelf wel weer. Kan het misschien komen door een geïrriteerde keel? Yoghurt voelt niet prettig als je keel niet zo lekker is. Hoop dat ze echt weer zichzelf is volgende week op haar verjaardag! Oh vreselijk he dat ze niet wil dat je bepaalde dingen bij dr doet. Klinkt idd als iets traumatisch. Arme schat L Hopelijk is ze de nare tijd snel vergeten. Dat zal best dat ze dr sonde eruit trok. Ach wat zielig he moet steeds opnieuw weer terug. Je hoopt zo dat ze er vanaf blijft dan! Ze heeft het zwaar te verduren gehad L Ach jee meis snap het helemaal dat jij nu op bent. Misschien een idee om je ziek te melden of wil je dat liever niet? Kan ik ook begrijpen hoor. Je hebt een drukke week voor de boeg zo te lezen maar kan het ook erger maken allemaal. En met dls verjaardag in het vooruitzicht daar moet je wel echt van genieten he volgende week! Knuff! Ooh wat een leuke loopfiets!! Daar weet ze wel raad mee straks Leuke kleuren ook! Heb jij ook volgende week vakantie Roos of niet? @Dtje: jaa jeetje over minder dan 5 weken zou je gewoon al kunnen bevallen! Imagine!! Ziekenhuiskoffer ingepakt? Ben je al bezig met de bevalling of nog niet? Net wat je zegt, je hebt je handen vol aan zl. Als ik nog eens zwanger mag raken zal de tijd ook wel voorbij vliegen. Ik telde de dagen af bij dl, maar een volgende keer heb je gewoon geen tijd om daarbij stil te staan. Heb je al nagedacht over anticonceptie na je bevalling? Of mag een derde er ook meteen achteraan? Oppassen he als dat niet de bedoeling is haha want je bent zo vruchtbaar als maar kan Geweldige driewieler, echt stoer! En idd nieuwe beeb kan er straks ook goed gebruik van maken. Dat wordt nog vechten Zo knap gewoon al los gelopen door zl! Echt die loopt binnen nu en enkele maanden goed, i know it! Dat slapen gaat ook steeds beter. Houd vol zoals je het nu doet, dat doe je goed! Kan de lieve kleine beeb lekker bij jullie slapen straks @Armande: ben benieuwd hoe de vakantie was en waar jullie zijn geweest! @Hier: nog 1 week werken. Ik tel af! Zin in volgende week. W is ook een paar dagen vrij. We gaan naar een hotelletje met zn drietjes, zomaar 2 dagen. EN we gaan naar de gyn! Ik heb een ander zh gezocht waar ze me als het goed is wel helpen. Daar hebben we over 1,5 week een intake staan. Alle gegevens hebben ze al, ik hoop dat we meteen mogen beginnen! Ik houd er rekening mee dat ik eerst nog aan de hormoontabletten moet die de eerste keer ook niets bij mij deden. Daar ben ik dan al wel 2-3 maanden aan kwijt zonder resultaat. Daarna hoop ik die 10 kg kwijt te zijn en dan weer naar eigen zh te kunnen. Of het moet bij die andere heel goed bevallen. Maar hij is wel wat verder weg en dat kan soms wel lastig zijn met afspraken plannen en werk enz. Maar im excited
Wauw Linss wat een cadeaus!! Geweldig!! En met alles meteen spelen! Poeh dat kost je elke avond een uur om op te ruimen Hebbeen jullie een speelhoek in de huiskamer of een opbergbox of? Ik heb een grote opbergbox in een hoek staan maar dat voldoet niet echt. Denk dat ik op de plek waar nu de box staan een speciale speelplek voor dr ga maken ofzo. Moet nog even over nadenken. Leuk dat overal mee speelden! Hier snapte dl het uitpakken niet zo, ze keek er niet echt naar om haha Leuk megabloks! En die boeken met dierengeluiden hebben wij ook gekregen. Handig ook om iets dubbel te krijgen. Hier ook, heb dat idd ook bij mijn ouders gelaten. Heeft ze daar ook altijd dr speelgoed.
Leuk vooruitzicht he krul! Zo spannend! Benieuwd hoe snel t raak is! Heerlijk ff weg! Wij ook van plan t weekend na zl z'n verjaardag Ivm bruiloft in Duitsland maken we er maar n weekendje van met de hele familie M'n mama zorgt voor m'n poesjes want t is van ml z'n kant Heb met krul al geoefend op m'n Duits "Nein nein nein! Swein! Roegenpriek bitte nauuuuu" hahaha T zou zomaar eens kunnen Moet nog wel f checken of t wordt vergoed en alles Bevallen in n ander land.. Geen idee.. Bedankt voor jullie reacties! Vanacht heeft ie t heel goed gedaan Van half negen tot 8 en moest alleen half tien f aai over z'n bol geven We komen er wel! Thx voor t meedenken en alle tips! Geweldige foto's lins! Heb gereageerd! Wat sneu voor Daan laatst Bah Echt nie leuk he die sondes M'n neefje heeft er heel lang een gehad En t kindje van m'n vriendin ook Ellende.. Gelukkig is t ni meer nodig! Driewieler is idd voor z'n verjaardag! Jij ook te gek ding gekocht zeg! Good choice! Benieuwd hoe ze t vinden! Succes aankomende week oo werk en met alle voorberedingen Dit is gwn hun laatste weekend als baby Volgende week zijn onze moppies ook dreumesen! Wat ontzettend sneu dat zo n opname zoveel impact heeft he Gelukkig wel weer vrolijk en aan t spelen Maar hoop dat ze gauw weer lekker der fruit n yoghurt neemt en j weer zonder hoop gehuil der kan wassen ed Hoe ga je daar mee om? Heb j nog beetje kunnen bijtanken deze dagen? Over de tuin Daar hebben we sinds we hier wonen niks aan gedaan Dus t was echt n jungle Ml heeft alles weggehaald behalve een prachtige boom in t voorjaar(roze bloemen) en alles opnieuw gelegd met plastic en zand eronder Vd week aan achter beginnen! Fijne avond allemaal hoop dat ik niks ben vergeten!
Oh heerlijk krul een weekendje eruit.. lekker weg met manlief en dl. Ik had al gelezen dat je weer naar de gyn ging ! Joepie hoop dat je meteen mag beginnen. D ja zielig die sondes. Gelukkig nu niet meer gehad. Daan had laatste keer alleen zo'n ding om zijn hartslag te meten. D dat zou wat zijn bevallen in duitsland haha.. denk dat het wel vergoed wordt want ja wat moet je anders.. Ik heb nu een opbergkist voor het speelgoed.. de box dient ook beetje als opslagplaats. Ga de box binnenkort op marktplaats zetten. Ze zitten er nauwelijksin en allebei tegelijk is niet echt mogelijk meer. Zijn net heerlijk buiten geweest met de driewielers
Haai Linss!! Ja het is stil hier Moet jij de leegte maar even volschrijven haha Gewerkt?? Hoe is het met je schatjes? Zijn ze bijgekomen van het drukke wknd? Wordt het hoesten al wat minder? Heerlijk weer was het he om erop uit te trekken met de driewielers! Hoe vinden ze het? Hier gilt dl alles bij elkaar als we met de driewieler gaan. Van plezier he, niet van ellende haha Ze vindt het echt geweldig. Wijst naar alles, wil alles weten en overal dichtbij komen en aanraken. Vanuit de kinderwagen doet ze dat echt niet. Heerlijk met de driewieler op pad, maar ik vind hem na een tijdje wel onhandig sturen. Krijg kramp in mn handen en moet mn best doen stabiel te blijven sturen De box al op marktplaats? Ik twijfel nog of ik hem al op zolder zet. Het is hier ook voornamelijk een opslagplek maar soms als ik even naar boven moet rennen om iets te pakken of even naar de wc moet, dan zet ik haar altijd even in de box. We hebben ook een open keuken en ze trekt alle lades en kastjes open met als gevolg dat dr vinger al een keer ertussen zat. We hebben ook een vogelkooi die ze erg interessant vindt en vandaag of morgen omver trekt. Ook gaat ze tegen de deur vd woonkamer aanzitten als ik weg ben, om te wachten tot ik terug ben. Maar dan krijg ik de deur dus niet meer open... Dus die box is misschien toch nog wel even handig @Dtje: heerlijk leuk wknd in het vooruitzich zeg. Goed dat je 1 en ander hebt uitgezocht. Ntl wordt het vergoed, wat Linss zegt, je hebt geen keus toch. Hopelijk blijft de beeb nog even binnen. Anders heb je een Duitse beeb toch of niet Of is dat niet meer zo, dat je automatisch de nationaliteit krijgt waar je bent geboren? hahaha ja we hebben geoefend wat je dan moet zeggen in het zh Gaat goed he met slapen van zl Toppie! Nu kan nieuwe beeb straks lekker op t gemakje bij jullie slapen Ben benieuwd naar de tuin, klinkt goed allemaal. Die ml van jou weet van doorpakken! @Roos: wanneer heb jij nou vakantie? Al gehad?? Hoop dat je beetje hebt kunnen bijkomen van de heftige tijd die jullie hebben gehad. Hoop dat het met dl ook weer stukken beter gaat! Fijne aaf allemaal! Nog even morgen en vrijdag werken en dan vakantieeee. Can't wait!
Hier hoesten ze al een tijdje niet meer haha != gaat hier wel goed eigenlijk. Ja met de driewielers vinden ze hier ook geweldig. Ze willen ook alles onderweg pakken. Had ze ieder een tak gegeven en ze waren superblij totdat ik deze af moest pakken bij de voordeur hhaha.. echt zo leuk. De blauwe driewieler stuurt hier super soepel, de roze wat zwaarder dan krijg ik ook kramp. Moet er van de week even naar kijken. Jij hebt dezelfe toch? Kun je de trappers helemaal stil zetten? Denk het niet he.. Nee nog niet op marktplaats, geen tijd.. Ga het wel doen hoor. Staat stof te happen. Ook de maxi cosis moet ik online zetten. Ze zijn hier ook superblij met die duw/loopautotjes. Sophie duwt Daan als hij erop zit en andersom zo geweldig om te zien. Oh heerlijk bijna vakantie. Ik nog lange niet.. poee ben er wel aan toe..
Hoi meiden, ben weer in het land Zijn wezen skien in oostenrijk! Was heerlijk en dl genoot van de sneeuw. Vond t niet eng en probeerde t te eten (nu eet ze alles wat ze tegenkomt hoor haha) Was wel veel gestress hoor met twee kids en op tijd bij t skiklasje zijn en t ritme van dl, maar ach ze deed t super en viel in de wagen in slaap midden op de piste dus dat was fijn. Moest wel aan jullie denken hoor, wilde dan graag delen hoe dl genoot en ik moest aan de jarige twins denken! Heb alles bijgelezen poeh poeh een hoop gebeurt .... @linss van harte nog met je mooie kindjes! Ze zijn goed verwend! @krul, zie je nou dat je toch echt een jurk hebt gevonden, told you so! Wanneer is de datum? En wat gaaf dat je naar de gyn gaat!! Jiehaaa @D, prachtige buik! En wat komt het ineens dichtbij! Ik dacht ik dat dl gewoon een kopie van zl zou zijn op t moment dat beeb geboren werd. En tadaaaa dat is dus niet zo het is gewoon een heel nieuw en ander mensje Herkenbaar je nachten, continue dat wikken en wegen wat je moet doen. En 's nachts ben ik gewoon de sterkste niet dan wil ik slapen en kies je voor de beste oplossing op dat moment. Alleen wil dl absoluut niet bij ons in bed, ze wil dan wel graag tegen je aan liggen in de schommelstoel maar vind ik niet zo comfortabel Sluit me aan bij de adviezen van roos. Vind dat je het goed doorpakt, komt vast wel goed!! @roos, ik heb je al gepbt Hier, naar cb geweest, 78cm en 9,9 kg Ze staat nu een paar x per dag los dus loslopen zal niet lang meer duren, wie weet op dr verj! Ze heeft 8 tandjes en praten beperkt zich tot de naam van zl en daag. Maar beiden niet dagelijks. Verder kan ze de hele trap op klimmen en wordt daar reuzeblij van. Zal straks ff foto's kijken en plaatsen
Ik denk nu sinds zondag steeds bij iedere dag "vorig jaar gebeurde dat en dat" bv naar de gyn voor controle, 40w enz. Had ik bij zl ook zo erg, dat je alles weer voor jezelf herhaalt
Zal je foto's zo bekijken Armande!!! Welcome back!!! Oooo spannend dat je meisje ook bijna gaat lopen! Echt goed! En de trap opklimmen! Wow! Zl stond toevallig gister ook onderaan de trap.. Ik dacht wat nu.. Maar hij liet t gelukkig f voor wat t was Wat goehoed dat ze haar broertje bij naam kan noemen! O wat gaan ze snel he! Aankomend jaar worden onze moppies 1!
O meiden kan ook nie wachten om met zl op pad te gaan met de driewieler! Zl zal t ook echt geweldig vinden! Hij is vandaag binnen gekomen! Vd week in elkaar zetten en inpakken met heel wat rollen papier denk
lieverds, lekker weer veel geschreven!! Welkom back armande ben nu op mn werk en hoop vnvd echt even te kunnen komen schrijven!!! Gisteren was weer mn eerste werkdag en de hele avond ook moeten werken dus was kapot om nog te reageren.
Leuk hoor de foto's armande Hoe doen jullie het met de melk overdag? Ik heb ochtend en avond een fles. Sophie was niet lekker vandaag. Stond vanmorgen op badkamer en hoorde haar flink hoesten en kokhalzen. Kwam niet echt wat uit. Later na de pap spuugde ze 2X. Ze zat gewoon en kwam er zo uit en later tijdens het spelen weer. Ze had er geen last van, was ook niet veel. Net na avondfles ook weer een klein beetje. Hopelijk gaat het snel beter.
Ti's zonde lins. Hoop dat ze nu lekker slaapt en nie meer spuugt! Hier wordt nu de melk weer stuk beter gedronken rond 16 Maar ook maar net 100/120 hoor Maar omdat dit nie lang terug steeds 40/60 was heb ik m paar dg geskipt en vervangen door yoghurt ed Ochtends drinkt ie 150 n een boterham en savonds de laatste dagen ook maar net 100/150 terwijl dit daarvoor juist weer 200 was Schommelt hier n beetje Maar altijd net genoeg of iets erboven Hij eet gelukkig super en drinkt ernaast voldoende maar vertikt t uit de rietjesbeker of tuit en met een bekertje drinkt ie wel wat maar nie heel veel.. Loopt veel ernaast haha Blijven oefenen maar want t is goed coor de mondmotriek Te lang uit fles drinken beperkt t spraakvermogen ed dus wil er wel aan Hoe gaat t bij jullie met thee sapjes ed? Nou heb t gevoel dat de baby er uit wil Er is volgens mij geen ruimte meer in de positie hoe hij zit Wordt volgens mij aan gort getrapt Hij is heel druk met momenten maar heb echt pijn daar bij m'n ribben Ga verder film kijken kom zo Miss nog wel!
Ooooo lieve meiden, heb wel gelezen maar lig nu net in bed en wil gewoon slapen... Pff die moeheid is nog niet helemaal weg... Morgen hele studiedag dus niet achter pc om tussendoor te kunnen reageren. Hoop morgenavond ECHT te kunnen komen hier!!!! Slaap lekker!!
Thanks linss (en de rest natuurlijk voor de reacties op de foto's)! Arme sophie! Er heerst hier een griep met overgeven.....ben er altijd zo huiverig voor....beterschap!! Hier natuurlijk nog geen yoghurt oid. Dl wil altijd eten en drinken, is niet aan te slepen haha. Ze drinkt water en venkel of kamille thee. Sowieso 2x per dag een papfles van 210cc en soms tussendoor nog 90-150cc melk. Ze kan sinds twee weken uit een rietje drinken, heeft ze zichzelf aangeleerd grappig he, bij zl moesten we dat echt aanleren door in een pakje sap te knijpen (tip van de dag meiden ) Ze heeft op vakantie dus ook appelsap gedronken(uit pakje met rietje) omdat er niks anders was en omdat ze het soms pikte van zl Roos sterkte meid!! D, jij ook sterkte dit zijn alweer de laatste loodjes! Ik weet nog precies hoe zl tegen mn ribben zat! Heerlijk