Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    D, zo herkenbaar hoe jij het ook nu weer ervaart.
    Vorig jaar was ze vandaag geboren en lag ik plat in bed ;)
    Vorig jaar had ik morgen een slechte dag dus die van morgen wordt vast feestelijker :D

2. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Wat leuk krul van dl! Heb je een foto kunnen maken??

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Alles gelezen maar reageren wordt morgen want duik m'n bedje in! Moe! Veel gedaan vandaa en morgen een drukke dag! Was Erg leuk om te lezen allemaal! Kanjers van Beebjes hebben wij!

Ooo weet t nog roos! Ik had zl eindelijk vast n toen hoorde ik dat jij vervolgens hard aan de slag was om je meisje te gaan ontmoeten!

Tot morgen meiden!

Sterkte met Sophie lins!

N Armande een hele fijne dag morgen! Alvast van harte gefeliciteerd mocht j hier morgen niet zijn! Dikke kus voor j moppie!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hihihi nou ech he! Weet t wel zeker! Enjoy Every moment!

5. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja ik ken ze armande.. worden niet meer verkocht volgens mij.
    Nee bedje uit de winkel, niet zelf geverfd. Las ook dat het niet schadelijk is. Je komt zoveel pagina's tegen als je in typt baby knaagt aan bed haha.. Ik las iets over verband, dat is wel een goede..

Nou Sophie had toch al haar eten uitgespuugd in bed daarstraks. Ging even kijken. Mijn geviel zei ga even kijken.. Heb haar omgekleed, bed verschoond en ze ging weer slapen. Spullen in de was en klaar! Nu hopen dat ze niet zieker wordt.. Ze lijkt overigens niet ziek.. morgenvroeg haar meteen even lekker wassen. Het ruikt wel vies dus ook morgen de raam lekker open als ze wakker zijn.

Nou nu ga ik slapen:)

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Idd armande, als je er morgen niet bent, alvast gefeliciteerd met je lieve meisje!!!! Hieperdepiep..... Hoeraaaaaaa!!! 🎈🎈🎈

Dtje, lekker slapen jij!!! Nog 2 nachtjes slapen .....!! Ja bijzonder op dezelfde dag he??!

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ahhh wat zielig voor Sophie... Goed moederinstinct dan toch weer he?!
    Toch misschien de melk die dan niet valt?

8. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Roos dat denk ik. Als ze ziek zou zijn zou ze toch hele dag spugen? Ik kijk het even aan..

Gefeliciteerd Armande!! 1 alweer!!! Fijne dag vandaag!

9. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    🎶er is er een jarig hoera hoera dat kan je wel zien dat is dl van armande!!!🎶 jaaaa alweer 1 jaar!! Gefeliciteerd!! Maak er idd een onwijs feestelijke dag van :) :D

Lins, Miss nu een dag andere melk geven en kijken wat dat doet?

10. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Bedankt dames! :D
    Ze is weer in slaap gevallen na de fles van 6u dus zijn heeeel benieuwd hoe ze reageert als ze straks alle versieringen ziet!

Ps roos, oxxy slofjes maar blijven niet zo goed aanzitten als ik had gehoopt....miss wat te groot maar een maat kleiner was net aan...

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hieper de piep hoeraaaaaa
    Dl van Armande 1 jaar!!!

Heel veel plz vandaag n we zien graag de foto's tegemoet nadien!

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah ti's zonde lins
    Heeft ze wel goed geslapen
    Wat heb j vanochtend gegeven?
    Hoop dat ze gauw ni meer spuugt
    Alles weer lekker schoon?
    Hier vandaag ook gestart met nummer 4
    Stuk dunner iig fles was zo leeg haha

13. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

hieper de piep hoeraaaa

gefeliciteerd met dl Armande!!
    Vorig jaar deze tijd met kriebels in je buik op weg naar het zh!! En nu gewoon een heel jaar verder, unbelievable!
    Maak er een superleuke dag van!!

14. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hier geef ik nu in de ochtend 180 melk met pap erdoor en in de avond 120 dus precies 300.. Wil overstappen op gewone melk geleidelijk..

Rietjesbeker lukt hier ook nog niet goed. Daan zuigt er soms wel aan, maar vind het ook lastig. Tuitbekers zonder antilek gaan super.. Daar drinken ze de hele dag uit.. Sophie kan helemaal niet uit de rietjesbeker drinken, maar ben aan het oefenen. Thanks voor de tip armande mbt drinken met een rietje, ga het uitproberen.

D ja de ruimte wordt nu steeds kleiner in je buik! Hij moet nog wel even blijven zitten :). Ben zo benieuwd!

Thee vinden ze hier echt niet lekker!! Water drinken ze ook nihil. Komt ben ik bang doordat ik ze altijd diksap heb gegeven, wel sterk verdund. Ik vind het echt niet lekker haha is praktisch water..

Armande echt supergave foto's van dl in de sneeuw. Jullie hebben je zichtbaar vermaakt!!

WOehoe krul nog meer tandjes! Heeft ze er last van? Oh en staan! Goed zeg!

Hier zijn ze nog niet echt snel met praten.. Ze brabbelen wel wat maar hoor nog niet echt herkenbare dingen. Ja Daan zegt vaak mama maar niet gericht.. Ze doen wel veel geluiden na en zijn veel bezig met de motorische ontwikkeling..

Nou hier heeft Sophie gewoon geslapen en haar pap gedronken vanmorgen. Ze is alleen erg hangerig en wil alleen maar bij me zitten. Heb haar dus maar in bed gelegd rond 9.30 (toen was ze een uurtje wakker). Nu hoor ik haar weer dus ga eens kijken hoe het is en haar lekker in badje doen en dan kijken of ze fruit wil eten..
    Ga morgen maar proberen haar de andere melk te geven als ze blijft spugen (heb nu niks in huis, moet nog boodschappen maar dat ga ik niet doen met een ziek kind dus doe ik vanavond als vriendlief weer thuis is)

15. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    ohja en alles is weer schoon en fris! Even de raam open gehad vanmorgen en het matras gesprayd met ambi pur!

16. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Die oxy slofjes vond ik ook snel uitgaan. Ik heb nu die van Melton zijn echt ideaal! Zit koortje bij wat je kan straktrekken.

Tja, snap dat de kids dan geen diksap meer willen, is natuurlijk zoeter! Ik heb daarom nooit diksap gegeven, ze drinkt juist liever water nu! Je kan t altijd nu gewoon aanbieden, kunnen ze nog prima leren. Bijv 1 keer per dag diksap en verder alleen water, wennen ze echt nog wel aan. Hier vindt ze bijv yoghurt heerlijk en wil echt geen zoete vla oid, grappig hè?!
    Hier alleen nog open beker of rietjesbeker, tuitbeker geef ik niet meer. Fles dan alleen nog coor de melk, maar wil tussen de middag het nu in beker gaan geven.

Fijn dat alles weer fris ruikt lins!

Ben idd errug benieuwd Armande hoe haar reactie zal zijn! Niet vergeten te filmen hè?

Succes met voorbereiden hè d!!

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx Ladies
    Uitgerekend nu migraine
    Zal later of na t weekend pas kunnen reageren op alles sorry
    Ga f prikken even rusten en dan toch maar weer door want we moeten straks weg .. Zl gaat iig als we om de taart en stoelen gaan poosje naar opa en oma en denk dat we daar eten ook
    Als zl slaapt alles versieren
    Helaas nog geen post gezien en gister zat t er nie bij
    Hoop dat k vandaag de driewieler wel af kan maken hoor :(

Roos ook succes
    En dikke kus voor Sophie!

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    He gatver d....!! :( :( misschien juist wel door toch beetje zenuwen?! Duim voor je dat je meds helpen!!!!

19. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Wat moet je voor de driewieler nog binnen krijgen dan??

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Mis n onderdeel om t stuur er op te kunnen zetten
    Of ik moet echt nie goed hebben gekeken maar kom er maar nie aan toe
    Maar omdat ik alles binnenstebuiten heb gekeerd weet ik vrijwel zeker dat t er nie bij zit en zouden ze t naleveren met de gwne post
    Bevestiging ook van gehad dat t er in principe giste zou zijn maar kon als de post nie zou meewerken t overmorgen dus vandaag zou zijn
    Nu weet ik dus nie meer zeker of wij post krijgen oo zaterdag
    Meen eind vd middag
    We shall See

Nou voelde me eerder echt nie goed
    Was zo n tien min na t prikken toen ik opstond
    Heb k dus nooit he
    Maar werd echt onwel
    Zweten trillen
    Echt t gevoel tegen de vlakte te gaan
    Snel cola opengetrokken en bouillon gemaakt
    Wist ni of t nou m'n suiker was of bloeddruk
    T hielp iig snel