Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja krul het is alleen het avondeten en de broodkorsten.. hopelijk kont dat snel weer..
    Ik ga verder GTST kijken.. kom misschien straks nog.

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

We zijn dr allemaal! :p

Veel plz met GTST! Is het nog wat??
    Ik keek altijd maar de laatste weken beetje afgehaakt...

3. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Pyjamaatje is van de hema :) het is zo'n lekkere dikke, heb m ook met een ander bloemetje, heerlijk warm, want dl slaapt alleen in pyjama en dikke slaapzak (want gaat nog steeds het hele bed door).

Tja, het is idd gewoon proberen te accepteren krul met dat opstaan. Net zoals ik soms moet wennen aan het overdag veel minder voor jezelf kunnen doen. Heerlijk hoor met dl, maar heb soms nooit eens tijd voor mezelf, ook omdat ml er zo weinig is (werkt sowieso al 2 weekenden in de maand).

Meisje met een karaktertje hè krul! Idd goed consequent blijven. Maar lastig hoor.
    Mijn dametje weet ook soms wat ze wil hoor en kan ook wegduwen/krabben of echt boos kijken. Maar is vaak na 2 sec afleiden alweer vrolijk.

4. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ja idd allemaal hier :) dat wordt vast tegelijk posten!

Haha een goudvis!! Je kids kunnen nu toch met de pot mee eten??

Krul, je hoeft geen sorry te zeggen hoor, vond t alleen grappig dat je van slag was vandaar mijn reactie ;)
    De nachten zijn wel vaker zo hoor, meestal slaapt ze max een week van 19:30-5:30 en dan de fles en dan tot 7:30/8:30 en dan weer een week nachten zoals afgl nacht. Dus ook op wintersport pfff was echt gebroken...

Net dacht ik ik ga even bij dr kijken, dat doen we normaal nooit omdat ze dan wakker schrok. Nu dacht ik kom op ze slaapt eens kijken hoe ze erbij ligt en ik ben de kamer nog niet uit en ze was helemaal overstuur...en dat terwijl ze dus lekker lag te slapen :(
    Schijnt wel dat haar allergie e.d. daar mee heeft te maken, het onrustige enz

Ze spuugt trouwens niet meer (reflux)! Weer een overwinning ;)

Jemig gtst dat heb ik sinds de vorige eeuw niet meer gekeken :D

5. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Krul, hier precies hetzelfde gedrag met achterover gooien! Wist niet wat ik meemaakte! Heeft zl echt nooit gedaan. Soms zit ze in kruiphouding en bonkt dan met dr hoofdje op dr grond of als je dr optilt doet ze dr armen omhoog en laat ze zich zo uit je armen glijden, tis een dametje hoor...
    En ik laat haar ook soms gewoon even, ze moet t toch leren!

Oke thanks roos, ik zal eens kijken bij een grotere hema. Hier nl ook alleen in slaapzak

6. sunshineS1976

Echte meiden he :D Dat hoor ik van iedereen in ieder geval; dat het typisch meisjesgedrag is!
    Consequent blijven idd is echt belangrijk. Maar zal vast niet altijd meevallen.
    Vorige week in de supermarkt zagen W en ik nog een driejarig meisje wat zich echt op de grond gooide en begon te gillen toen ze niet de snoepjes kreeg die ze wou...moest stiekem wel gniffelen maar had ook een OMG moment. Meteen W aantikken en duidelijk maken dat we dat moeten te zien voorkomen dus consequent moeten blijven :p

Lief pyjamaatje! Heb je dr een romper korte mouw onder Roos?
    Hier ook een dikke slaapzak, maar ik heb alleen een pyjamabroekje aan en een romper lange mouw. Maar ik heb ook het raam niet open...scheelt misschien wel? Overdag wel, maar 's nachts toch niet.

Haha Armande ik begrijp je punt... wel fijn op zich dat ze dan ook een hele week wél goed kan slapen. Daar moet je dan echt van profiteren. Wel zwaar ook op vakantie lijkt me! Vind het knap van je echt... ik zou daar meer moeite mee hebben denk ik, moeilijk accepteren.
    Hoop nu dat het komende nacht echt beter gaat en je even wat uren kunt bijtanken!

7. sunshineS1976

Dtje en Linss: kunnen jullie jongens ook zo reageren als Armande, Roos en ik beschrijven van onze meiden?
    Ben wel nieuwsgierig!

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou meiden werkelijk elke x als ik poging wil wagen he hebben jullie weer zoveel geklets :p
    Vergeef me kan nie op alles reageren want wil eigenlijk zo film gaan kijken hihi
    Hele dag in de weer geweest en ook weg dus f lekker onderuit op de bank zo :)

Ga eerst f de foto's bekijken Totzo!

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik reageer even kort.

Ja Daan is een enorme drifkikker.. Kan enorm stampen op de grond. Verder bijt hij.. soms hapt hij naar Sophie maar doordat we een paar keer goed boos zijn geworden reageert hij het nu af op de meubels of het speelkleed haha. Sophie gaat liggen en stampen met haar voetjes..

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O meiden overzie t ff nie meer hoor :p

Where to start!

Jullie houden t tegoed echt sorry! Maar wil echt f film kijken en voel m'n ogen alweer prikken hihi

11. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Slaapt dl weer Armande??

Komt goed d, ga maar lekker filmpje kijken. Ik heb mezelf met een wijntje in bad genesteld :)

Haha lins ik zie t al helemaal voor me hoe boos ze dan zijn (nu nog schattig ;) )

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heerlijk roos! Enjoy! Tot morgen!

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    #533 D83, 3 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2014
    He meiden

Heb n paar foto's geplaatst
    Zijn er nie veel want moet ze nog op de lap zetten en vervolgens op m'n tel maar deze kreeg ik via de app binnen

Lig lekker op bed
    Roos lekker gebadderd?
    Hoe verloopt je cyclus nu
    Zit er beetje regelmaat in?
    Wat is je meisje verwend zeg! Echt super leuke kadoos! N ze heeft t ook echt goed gedaan he! Leuke foto's heb j geplaatst!
    Zit te denken om n album van z'n eerste verjaardag te maken
    Van begin tot eind die dag.. Heb nog n bon van albelli
    Wilde eerst een jaarboek maken maar is geen beginnen aan met al die foto's
    De meeste zijn in principe afgedrukt
    Kan toch nie alles afdrukken wordt te gek

Hoop dat dl vanacht goed slaapt Armande
    Lijkt me erg zwaar die gebroken nachten en vooral ook als t net even beter gaat weer "terug te vallen"
    Wel heel fijn dat ze niet meer spuugt en toch grote sprongen voorruit maakt door meerdere nachten achter elkaar t zo goed te doen!
    Die foto op die trap he.. Die is waaaanzinnig! Echt een prestatie!

Beterschap lins wat rot..
    Hoop dat je snel weer opknapt..
    Hier ook geen carnaval
    Ook nog nooit gevierd
    Zo n optocht is ntl wel heel leuk voor die kleintjes!
    Zl zou die sterretjes ook te gek vinden!

Krul ti's bijna donderdag!!! Spannend!!!
    Hopelijk mag je gelijk beginnen!!!
    Nu lekker genieten van je vakantie ook! Ti's zo weer om helaas :(

Wat betreft eenkennigheid
    Ook wel een beetje
    Hij onderscheid bekenden wel van onbekenden/mensen die hij niet vaak ziet
    Hij laat zich niet meteen oppakken en maakt soort van contact met ons om te peilen of t oke is lijkt wel
    Hij heeft vaak maar even nodig om aan diegene te wennen en is dan vriendjes
    Hij kruipt wel vaak in ons weg laatste tijd als iemand m wilt over pakken
    Doet ie ook bij ons
    Als ml m heeft mag ik n soms nie pakken en andersom en dan kruipt ie zo weg door z'n gezicht weg te draaien en slaat ie die armpjes om je heen ❤️
    Doet ie ook vaak als we weg gaan bij opa en oma

Driftbuien heeft ie ook zeker wel
    Vnml als t gaat om afpakken van eten :p
    Of als iets in t algemeen belemmert wordt waar die t op gemund heeft
    Vaak is dat eten ;) de afstandsbediening of telefoon idd ook
    Hij kijkt graag charlie n the numbers en is obsessed werkelijk obsessed door muziek
    Heeft echt per favo nr wel n soort dansje / ritme en neuriet soort van mee
    Bellen vind ie ook te gek
    Als ie ons hoort praten overstemt hij werkelijk alles en reageert op diegene aan de andere kant
    Afstandsbediening vd dvd is ook heel erg leuk
    Kijkt dan terwijl die naar de tv kijkt wat er allemaal gebeurd door zijn aanrakingen
    Nu die op z'n kamer slaapt lijkt ie pas te beseffen dat we m zien op de Babyphone
    Want sochtends wekt ie ons door vol voor t beeld te staan en te contacten
    Slapen gaat overigens heel goed nu
    Is t helemaal gewend
    Slaapt naar mijn idee veel rustiger en lekkerder dan bij ons op de kamer
    Hij werd toch steeds wakker van alle geluiden en dan werd er nog nie eens gekleurd :p

Mn Hand wordt lam van t typen

Nog even kort over z'n feestje!
    Een groot succes! Hij heeft genoten van alles! Gelukkig hadden we al veel de dag ervoor gedaan n tot 17 u met hem gehad want doordat j toch nog een n ander te doen hebt de dag zelf heb je niet de hele dag de volle 100% aandacht voor hem en nu konden we toch voor n groot gedeelte vd dag ook nog lekker met z'n drietjes genieten
    We denken ook serieus na om t voortaan op n andere dag te doen zodat we echt nog meer tijd met hem door kunnen brengen en een dagje weg te gaan
    Gelukkig was t mooi weer n zijn we op pad geweest met de driewieler wat ie echt geweldig vond! Hele tijd schateren en willen staan
    Armpjes de lucht in n maar schreeuwen! Dankzij jullie meiden, had er zelf ni opgekomen
    Verder hebben we n pannekoeken lunch gehad met z'n drietjes ook
    Ging er goed in!
    Ochtends eerst fles n brood op bed zoals altijd liedjes luisteren n f spelen n toen ntl naar beneden
    Groot kadoo stond er maar t plastiek tafelkleed op t dressior was veel leuker ntl!
    Uiteindelijk mee geholpen uitpakken en slaan en scheuren op n met t papier
    Toen pas zag ie alle versiering n werd ie wild
    Ti's hele dagen die die n wijzen n ook vandaag wijst is nog steeds naar de slingers n ballonnen
    Zo leuk dat j meisje dat nu ook doet Armande!
    Las echt veel leuke ontwikkelingen bij jullie kindjes!
    Dl van roos ook al zo wijs n krul der meisje zegt zelfs drinken!
    Vind zoooo fascinerend geweldig mooi hoe ze alles oppikken n leren
    Amazing to b a mum
    Vind t met de dag leuker!
    N idd krul niet kunnen uitslapen is pieped up
    Maar t went
    J moet daar idd wel t een n ander weer voor inleveren
    Zoals bijv eerder naar bed gaan om toch die uren te pakken
    N dan heb j ntl ni altijd de garantie dat j er ni uit hoeft maar gelukkig is jouw meisj ni vaak wakker snachts
    Ik ben heel dankbaar dat zl wel iets later wakker wordt maar gezien de tijdstippen waarop ik voorheen t licht pas zag heb ik wel grandioos geschakeld ook
    N trek t prima nu als ik maar kan doorslapen anders ben ik niks waard dus snap best Armande dat j t soms echt ff ni meer trekt hoor
    Meer dan je doet kun je niet doen en vind dat jullie meer dan jullie best doen

Uhm en verder wat betreft Zn feestje :)
    Hij was best rustig, rustiger als normaal. Liet t allemaal over zich heen komen n genoot zichtbaar vd aandacht. heeft hier n daar op schoot gezeten, rond gekropen en met z'n neefjes gespeeld. Hij is vooral gek op de jongste van 7 mnd
    Ze kussen elkaar plat

Hij lag half tien op bed n werd half tien pas weer wakker
    Lekker, want kon zelf ni 123 slapen
    Moest even alles verwerken
    Zl heeft t echt goed gedaan n gaf zelf aan van nu ben ik echt heel moe en wil naar bed

Meiden ik ga er n eind aan breien
    Ik ben vast veel vergeten maar heb t hopelijk beetje goed genaakt met m'n lange post

Bis morgen
    Good night!

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O schiet me nog wat te binnen wat betreft veranderd eetpatroon
    Hier gaat t avondeten de laatste dagen ook wisselend hoor
    De favoriete rijst met Kip van opa en oma bijv is ie op t moment heel erg beu, n eet er nie zoveel meer van
    Ook omdat ie zelf alles wilt pakken nu want zo leg k laatste tijd alles voor m klaar op z'n plankje maar als ik dat doe eet wel paar stukjes kip maar de rest wrijft ie zo weg
    vandaag kwam t zo uit dat ie n x weer n potje moest n dat ging er zo in

Hier ook nog maar 1 slaapj overdag
    Heeft inmiddels Ook n aantal x overdag 1,5u geslapen in z'n eigen kamer ipv die 45 min de eerste dagen
    Maar laatste dg is t weer 45 min
    Miss omdat ie snachts goed heeft geslapen, vrijwel klokje rond?

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    foto geplaatst!

16. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Poe wat een lang verhaal d! En dat om dat tijdstip, je bent en blijft een nachtmens of niet!?

Fijn dst zl nu goed slaapt op z'n eigen kamer! Idd misschien zelfs wel beter omdat hij niet tussendoor gestoord wordt (en dan kan er nu tenminste optimaal gekleurd worden als je daar nog zin in hebt ;) )

Geweldig dat hij zo gek is op muziek! Leuk hoor!!

Wat leuk die pannenkoeken lunch!! Die onthou ik! En super feest geweest dus? Fijn dar alles zo goed was voorbereid!

Lekker aan t nagenieten vndg? Met de cadeaus aan t spelen geweest? Hoe is het met je buik?

Krul, ging je niet nog wat dagen weg??
    Donderdag naar de gyn alweer!! Zo tof als je kan beginnen!!

Leuk idee van dat album d van zijn verjaardag.

Lins hoe voel je je vndg? Sophie ook niet meer spugen?

Hier is m'n cyclus wel prima, iets aan de lange kant (32/34 dagen) voor mijn gevoel, gaat dan niet snel genoeg, maar mag niet klagen, . Zat dit weekend in de 'kleurweek', zou zomaar kunnen dat we op haar verjaardag voor een zusje of broertje hebben gezorgd ;) haha, zou wel bijzonder zijn!

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Armande, beetje rustige nacht gehad??

18. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik ben weer beter.. maar kom vandaag niet meer reageren. Morgen weer :)!

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O dat zou echt heel bijzonder zijn roos! Zal duimen!

Nee eigenlijk niet meer zo n nachtbrakert hoor
    Rond half elf elf u ben ik gesloopt en lig er dan vaak al in
    Maar soms wordt t ook nog wel twaalf uur
    Gister kon ik nie slapen dus dacht nog maar f vertellen want t kwam er maar nie van..

Met m'n buik gaat t goed
    Donderdag de laatste groeiecho met aansluitend n gesprek met de gyn
    Benieuwd hoe groot ie is!

Hij is erg aanwezig iig voel m goed
    Zl blijft t maar kussen en de baby Laat dan ook steeds vaker zich voelen

Aankomend week waarschijnlijk toch mee naar Duitsland ivm de bruiloft
    Van vrijdag tot zondag in Frankfurt dan
    Ben dan 34 wk
    Vind t maar spannend

Ja.. Kan me voorstellen hoor dat t lang duurt voor j gevoel
    Is iets langer dan gemiddeld
    Ik had juist weer n heel korte cyclus
    Bij veel vrouwen zorgt dat ervoor dat t eitje geen Tijd genoeg krijgt om te rijpen
    Gelukkig is dat hier wel goed gegaan..

Zl heeft vnml geld gekregen maar de kadootjes die hij heeft gehad vind erg leuk omdat ie er lekker veel kabaal mee kan maken 😜
    De kaarten met muziek zijn ook n groot succes

Ga eens kijken wat er op tv komt

Fijne avond meisen

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Fijn meissie
    Doe t maar rustig aan