Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Waren dagje Antwerpen ivm de bruiloft aankomend weekend! Zl was ook mee en t was heerlijk weer

Succes met t opvangen lins
    Hoop dat t allemaal lukt en t niks bijzonders is
    Miss blaasontsteking?

Fijn dat t goed gaat met de melk zo lins
    Hier nog nooit gegeven.. Vind de dreumesmel tov nr drie echt heel dun maar t gaat er goed in

Morgen voor de laatste x tot in t eggie beebje kijken
    Verder Miss nog f de stad in op zoek naar nieuwe schoentjes voor m en alles inpakken want we gaan vrijdagochtend naar Duitsland

Zl heeft mt 86 Armande

Slaap lekker alvast allemaal!

2. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    krul, heeeeeel veel succes bij de gyn en veeeeeeel plezier met jullie dagen weg! geniet!

lins, oei lijkt me idd lastig om op te vangen zeg.... hopelijk lukt het en ik hoop ook dat het geen blaasontsteking is!

fijn zo'n nacht armande!!!!! super! hoe ging het vannacht??

veel plezier met beeb kijken vndg D!

jemig wat een grote maat al bij zl D!!! al 86.
    Hier heeft dl maat 74. Maat 80 is echt nog te groot, zeker qua broeken, maar shirts zijn ook over het algemeen nog ruim. Ligt ook wel erg aan het merk hoor!

Ik kijk ook weleens bij de zeeman hoor armande! heb daar bijvoorbeeld een paar hele leuke maillots vandaan.

3. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik koop ook regelmatig bij Zeeman! Hebben ze soms echt leuke dingen.. Ga zaterdag weer naar de Primark dus dat wordt shoppen!

Urine opvangen is mislukt. Ze plaste niet en toen ze rond 9 weer naar bed wilde heb ik het zakje eraf gehaald.

Urine stonk nu ook niet dus kijk het even aan..

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hihi ik vroeg gister al hoe het met krul ging maar het is vandaag pas donderdag. Ben helemaal in de war doordat ik ziek ben geweest.

5. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hihi ik was dus ook in de war!

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoest met iedereen??

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hier alles goed!! Eten gaat weer top bij Sophie!

D hoe was het met je beeb?

8. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Haai meiden!
    Wij zijn weer thuis. Heeeerlijk!! Home sweet home!
    Pff viel nog niet mee in het hotel hoor. Dl was niet op dr best afgelopen dagen. Gilde lekker de boel bij elkaar regelmatig, zowel van irritatie als plezier. Gooide het eten vrolijk in het rond...ontzettend lieve obers die zich verstopten voor haar :p En het eten van de grond raapten maar dan voel ik me zo bezwaard he...
    Ze sliep bij ons op de kamer, nou ook dat was geen succes. Uiteindelijk viel ze in slaap maar alleen als wij dus ook gingen slapen... Om 20u lagen we allemaal te maffen waardoor ik een aantal uren 's nachts wakker heb gelegen.

Ik ga me nu toch wel afvragen of het wel zo een goed idee is om als honeymoon met het vliegtuig naar een lekker resort te gaan... misschien wel als we iets kunnen vinden met twee kamers, een appartement dan maar misschien. Maar wel all inclusive het liefst. Maar het vliegtuig...dl was nu al verre van not amused dat ze niet overal mocht kruipen pff Houd dr dan maar eens een paar uur echt in bedwang. Krijg ik enorme stress van...
    Wat zouden jullie doen? Een zonvakantie wordt sowieso nooit meer zoals het was natuurlijk... kan wel bakken in de zon, maar dan voor de kamer of op het balkon als dl slaapt ofzo... Nog maar eens heel goed over nadenken.

@Armande: aaah wat goed van dl waauww! Hoop dat ze nog steeds zo goed slaapt! Laadt je batterijtje heeeel goed van op he!
    Oh wat leuk leuke kleertjes gescoord! Ik heb ook wel wat dingen van de Zeeman hoor! Soms hangen er schattige dingetjes en het kost nix. Dl hier heeft maat 74/80. Ik heb ook al wat dingetjes in 86 voor de zomer gekocht. Denk dat ze het qua lengte dan wel aan zou kunnen maar qua breedte weet ik nog niet.

@Linss: ben je zelf weer helemaal opgeknapt??
    Hoe is het met Sophie? Poeh dat lijkt me zeker een hele klus om urine op te vangen zeg. Hou dr gewoon een uurtje boven een emmertje in een koude ruimte :p haha nee gekheid hoor
    Hopelijk is het niet meer nodig is ze kwijt waar ze last van leek te hebben. Mooi dat gewone melk er goed in gaat bij ze! Hier ook hoor. Bij dr boterham krijgt ze beker volle melk. Gaat er goed in.

@Roos: nog 1 weekje he tot je nod toch? ;) Voel/ merk je al iets??
    Ligt zeker aan het merk kleertjes qua maat. H&M zit bijv echt ruim. Kan ik gerust maatje kleiner kopen. V&D vind ik weer snel krap.

@hier:
    Ik ben very happy & excited! Hele fijne intake gehad bij de gyn gisteren, echt super. Die kliniek is echt een verademing zeg. Wauw. Zo luxe! En zo vriendelijk iedereen en wat een goede begeleiding. Heb meerdere malen het compliment gekregen dat ik al zo veel weet van de procedures haha Ja hehe ik heb er al wat maanden in gezeten.

Ze hadden mijn medisch dossier niet ontvangen, moet ik maandag zh hier eens voor bellen, maar gelukkig kon ik precies vertellen hoe de mmm was gegaan bij dl.

Gyn was superlief en ziet het zonnig in voor ons!
    We mogen meteen van start :D Heb meteen kuurtje Duphaston gekregen om ongi op te wekken! Over zo'n twee weken ongi en dan op dag 3 mag ik meteen gaan spuiten! :D
    Echt heeeel happy mee! Ik hoefde niet meer aan de hormoontabletten want ook zij verwachtte al dat die niets zouden doen. Echt geweldig, gewoon meteen beginnen! Wauw!!
    Spannend ook zeg...poeh! Over enkele maanden zou het zomaar weer eens raak kunnen zijn... als het net zo snel ging als bij dl :D

9. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Wauuuuuwwww, super dat je weer meteen kan beginnen!! Suuuuuper!! Hoe snel precies was het bij dl raak?? Betekent het dat als je nu menstruatie krijgt en aks je dan gaat spuiten je meteen een goede cyclus kan krijgen en het mogelijk raak kan zijn!?

Poe, idd zo'n vliegreis met dl, die dan niet zou kunnen kruipen, weet ook niet hoe dst zou gaan idd.... Tja idd 2 aparte kamers zou dan wel fijn zijn ja.

Lins, fijn dat Sophie is opgeknapt!

Hoe drinkt dl ineens (na zh) geen halfvolle melk meer..... Echt balen. Maar blijf t gewoon elke dag aanbieden en hopelijk gaat ze het vanzelf weer drinken.

10. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Wauw krul, wat een supernieuws!! Duimduimduim!
    Je verhaal over het hotel is herkenbaar ;) wij hadden op de wintersport een kamer met een verdieping erin waardoor de kids konden slapen en wij fluisterend een verd lager de avond doorbrachten haha
    Ik denk als je goed zoekt je echt wel een geschikte kamer kunt vinden hoor! In een vliegtuig kan je gewoon lopen toch als je eenmaal in de lucht bent. Of haar gewoon laten staan tussen de stoelen oid?
    Ojaaa dl gooide ook met eten, schaamde me rot en dan ook nog krijsen. Wij hebben zelfs een babyfoon geleend en gebruikt terwijl dat van te vorden zoooo tegen mn gevoel in ging (maddy/portugal)

Hier draagt dl 80 en ik heb 86 gekocht en een paar dingen in 80. Zit te denken om alvast een winterjas aan te schaffen die zijn nu 50% afgeprijsd, dat scheelt een hoop en is het een goede warme jas voor een leuke prijs.

Hier wilde dl ineens niet eten vanavond en ook geen papfles, althans maar de helft. Is dat een sprongetje? Wat denken jullie?

11. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Oja pyjamaatjes bij de wibra gekocht ipv de hema omdat ik graag wil dat de broekjes geen wijde pijpen hebben. Erg cute zijn ze trouwens

12. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Dtje, je zit natuurlijk in duitsland! Neem me niet kwalijk ik ben de kluts kwijt wb de dagen van de week....
    Veel plz!!

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    En zijn dat van die lekkere warme pyjamaatjes dan? Die van de hema zijn zo lekker zacht en warm :)

O ja dtje in dl!! Veel plezier!

Ook al maat 80 bij jou Armande, jemig, hier denk ik maat 80 in de zomer. Denk 86 in de winter/herfst. Qua winterjas had ik dat ook bedacht maar ik vind t nog klein beetje lastig welke maat ik moet doen....
    Ben nu op zoek naar zomerjas, heb leuke bij v en d gezien (groene met witte stippen, keer wat anders dan roze) van friendz wat idd klein valt, dus ga maar ff met dl passen voor de zekerheid.

14. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hier had zl op zn 1e verj maat 74 en daardoor vergis ik me steeds. Maar ze draagt nu dus 80 en soms nog wat van 74
    Ik denk om van de winterjas een 92 te nemen. Ze heeft korte armpjes dus ik durf de gok wel te nemen. En ff googlen of navragen hoe een merk valt. Zl past bv nauwelijks iets van de h en m.
    En mochtde jas gauw te klein zijn vlgde winter dan is het vast weer gauw uitverkoop ;)

Ik ga gauw slapen ben sinds vanmo 5u wakker (zl dit keer....)
    Truste!

15. sunshineS1976

@Armande: ik heb ook pyjamaatjes van de Wibra. Die broekjes hebben nauwsluitende pijpjes idd waardoor ze niet omhoog kruipen. Ik heb ook wat wijdere broekjes maar die kruipen gewoon omhoog tot dr heupen.
    Ja geweldig zo een hotelkamer! Die hadden wij vorig jaar in Duitsland ook en die hebben we voor augustus weer geboekt. Dat is idd precies wat we nodig hebben. Misschien kan ik beter even langs een reisbureau gaan om dat allemaal uit te zoeken.
    In het vliegtuig weet ik het niet hoor... ze was nu al aardig over de zeik dat ze niet overal mocht kruipen waar ze wilde. Hou dr dan maar eens in bedwang...
    Maar ja nu mag ze nog gratis mee. Toch wel een puntje vind ik. En met twee kleine kindjes vliegen en op vakantie lijkt me ook wel zwaar. Eigenlijk moeten we het nu dus wel doen...

Hm kan zeker weer een fase zijn of ze had er gewoon geen zin in. Miss vanavond wel? Of weer tandjes? Of aankomende verkoudheid? Kan vaak van alles zijn. Konden ze alvast maar praten :p
    Of nou ja, wacht daar nog maar ff mee toch :p

Ik heb al een winterjas voor volgend jaar! Zo lastig schatten he, ik heb m in 92 gekocht, de verkoopster zei dat dat gemiddeld 2 jaar is en zeker een winterjas mag een maatje groter zijn ivm dikkere kleding. Jas was helft van de helft en vond m zo leuk, moest m gewoon alvast meenemen.
    Zomerjas heb ik nog niet, niet eens bij stil gestaan ook haha
    Maar eens snel voor kijken.
    Want met deze temperaturen...kan ineens snel gaan!

Heb je deze nacht wel goed kunnen slapen? Jeetje dat zal je zien he...dl geen probleem, wordt zl vroeg wakker :( bleeh!

@Roos: jaa ik zou theoretisch gezien over 6 weken een posi test kunnen hebben haha
    Maar denk niet dat het zo snel gaat...we gaan met dezelfde dosering beginnen als wat bij dl aansloeg. Maar geen idee of mn lijf er hetzelfde op reageert.

De eerste x spuiten had ik te weinig hormonen. Moest meer spuiten maar uiteindelijk pas op dag 30 ofzo een eitje. Toen zei de gyn al dat het eitje waarschijnlijk niet goed was van kwaliteit omdat het te veel en te lang gestimuleerd was. En idd ik werd ongi. Volgende ronde vanaf begin al meer hormonen gespoten en op dag 16 had ik drie eitjes en twee weken later een posi test :D
    Dus ja je weet het niet...het kan snel gaan maar ook zomaar langer duren...
    Ik heb mijn pillendoosjes weer gevonden in ieder geval. Ga weer hetzelfde slikken als toen:
    Etos zwanger worden 2x per dag
    Vitamine D 2x per dag
    Omega 3 2x per dag
    Allemaal nog houdbaar omdat ik toen best veel had gekocht maar het dus niet lang hoefde te gebruiken, behalve de vit d.
    Geen idee of het echt helpt maar het was toen wel meteen raak haha De eerste ronde slikte ik dat nog niet.

Ooh dat klinkt erg leuk die zomerjas!! Roze is ook altijd maar roze he...ben t met je eens! Vindt t ook leuk om dl in andere kleuren te zien. Ben benieuwd of je m hebt gekocht bij de v&d!

16. sunshineS1976

Hier is dl ziek :(
    Net nu we vanmdidag naar een verjaardag moeten. Vanavond hebben we een oppas want we hebben een feest van een tante die 50 wordt...
    Nou ff aankijken hoe de dag verloopt anders blijft een van ons maar thuis. Vind het nix om haar ziek bij iemand anders achter te laten. Schoonmoeder, die kent ze wel goed natuurlijk maar toch...

W is al twee weken erg verkouden, veel last van zn keel. Ik begon twee dagen geleden te piepen en nu dl ook. Als ze ademt hoor je het slijm pruttelen van binnen. Snot stroomt uit dr neus. Ze hoest veel en slaapt nu ook weer.
    Zo zielig :( Bij de drogist VSM Tussikind gehaald tegen kriebelhoest en slijm en Luuf om beter te kunnen ademen...
    Eten en drinken wil ze ook niet echt...bleh :(

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    En hoe was afgelopen nacht Armande??

Jeujjjj, ik heb de zomerjas gekocht :) vind m zelf helemaal leuk! Zal ff foto plaatsen!
    En ook ff bij de zeeman geweest, paar leuke dingen gehaald!

Ik heb ook pyjamaatjes van feetje (wafel), ook met fijne pijp, alleen wilde ik met die koudere dagen wat dikkere maar wilde wel die dan lekker meerekken. Goede tip Vd wibra, voor de volgende maat straks. Maar wil dan ook wel wat zomer pyjama's.

Zou dus op zich best heel snel kunnen gaan krul, spannend hoor om weer te beginnen!

Hè gatsie, wat rot dat dl ziek is.... Ben je nog naar verjaardag gegaan?
    Niet eten is op zich niet erg hoor, maar ze moet wel echt drinken! Hopelijk lukt dat!
    Tip Vd artsen en verpleegkundigen in t zh was om geen drankjes ed aan ze te geven, is bewezen dat t niet helpt en is troep. De hoest remmen als ze rochelt is niet handig want ze moet t slijm juist weg hoesten. PCM goed geven is echt verstandig! Zal ze minder pijn hebben bij het hoesten en dus ook beter hoesten en ze zal zich wat meer comfortabel voelen. Daarnaast is haar neus spoelen (weet je nog met spuitje en zoutoplossing) echt heel goed om elke keer voor het drinken te doen (kan xe makkelijker drinken) en evt voor t slapen.
    Sterkte!

Hoop dat dtje een leuk weekend heeft!

Lins hoe is t daar?

Hier samen met ml de hele tuin voor en achter gedaan, alles gesnoeid, onkruid weg, bemest, terras ontmost! Dl in de kinderstoel buiten gezet, kon ze heerlijk kijken en spelen tegelijk.

18. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Foto van de nieuwe zomerjas geplaatst :)

19. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Krul, hoe is het met dl? Ben je nog weggegaan?
    Idd dat bedoel ik dus van die broekjes, ze heeft koude beentjes met die wijde pijpjes. Ik heb er eentje met een gestippeld bloesje en eentje met een gebloemde broek met strikjes, welke heb jij?
    En van welke winkel/merk heb je de winterjas? Foto! :D
    Ik ga toch ook voor de 92 heb een leuke van le chiq gezien.
    Hihi straks met twee kindjes vraag je je af waarom je het met eentje niet zag zitten om te vliegen ;) dan merk je pas hoe druk het is om er twee te hebben en dat eentje best een makkie is :p

Linss, hoe is t met sophie?

D en roos alles goed?

Roos, al een haarspeldje geprobeerd?
    Oja krul, draagt je dl nog steeds haarbanden? Hier wil dl ze niet en trekt ze eraf van een muts wordt ze nijdig haha

Ik heb wel een zomerjas voor dl omdat we toch 5x per week 1-4x per dag meemoet naar school. Ben bang dat ik er zelf ook eentje zal moeten aanschaffen voor op de fiets, maar geen flauw idee waar je leuke jassen kan kopen. Heb nooit een zomerjas ;)
    Iemand een idee?

Ik las t al van de week maar ben t ff kwijt, hoeveel slapen jullie kids overdag?
    Hier slaapt dl meestal nog 2x en soms 1x. Ze slaapt per x 1,5-2,5u
    Als ze lang slaapt lukt vaak een tweede slaapje niet.
    Ze gaat rond 19/19:15 naar bed

20. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hee tegelijk gepost roos!
    Ga zo ff je foto bekijken
    Zou graag ook de kleertjes laten zien maar dl slaapt al dus kan pyjama niet showen en de rest ligt bij mn moeder. Ik had toch te klein gekocht dus mn moeder heeft alles in 86 gehaald.

Dl slaapt best goed vinden we maar zl was weer wakker dus daar werd ze wakker van en t erge is dat ik dan niet meer in slaap kom. Steeds om 5u wakker en dan niet meer kunnen slapen is er irri :x

Deel Deze Pagina