Hihi hier heeft ml ook de tuin gedaan Vroeger zette ik zl er ook altijd bij maar dl accepteert dat niet en wil spelen lopen klimmen klauteren pfff hebben onze handen er aan vol, wat en verschil zeg.... En heerlijk dat je dl dan gezellig erbij komt spelen!
Nee speldje niet meer geprobeerd (vergeten...) Hier slaapt dl 1 keer, na de lunch gaat ze naar bed (rond 12.30) en dan slaapt ze tussen de 1,5 en 3 uur, over het algemeen wel zo'n 2,5 uur hoor. Ze ligt tussen 1900 en 1930 erin en tussen 7.30 en 8.15 wakker. Overigens dronk ze vndg eindelijk weer halfvolle melk, vanochtend en tussen de middag, alleen nog in de avond opvolgmelk. Wil nu echt proberen te gaan afbouwen, afhankelijk vanwege wat ze wil, maar ik merk dat e fles steeds minder interessant is.
Pfff dat is vroeg Armande...... Bah...... Jee joh te klein! Groot meisje aan t worden Grappige hier is dat dl heel actief en beweeglijk is, maar ook eeeeeeenorm nieuwsgierig, dus in de kinderstoel (voor de kippen gezet ) vindt xe het geweldig en ondertussen is ze dan wel continu aan t wiebelen en stampen met voeten, armen zwaaien ed. Echt heel schattig. O ja en niet te vergeten aan 1 stuk door geluid aan het maken, neurien, brabbelen, gillen, haha, zooo lief!
Hihi Armande, lees net je reacties op de jas, ik had ook 1 roze met witte stippen in m'n handen en ook 1 mt bloemen maar vond deze kleur zo leuk! Lekker vrolijk en groen staat haar zo goed (heeft bruin groene ogen dus misschien daardoor )
Grappig he van die jas? Ik had eerst een blauwe, maar vind dat toch leuker voor de winter... Dl ligt te huilen....we waren op visite en echt iedereen wilde dr aanraken of begon lief tegen dr te kletsen. Ik zei wel 100 x dat ze op t moment alles eng vindt en liever bij ons is enz.... En dan kwam de volgende weer Grrr Ze heeft daar vlgs mij best last van nu om de boel te verwerken zeg maar... Wb de melk, daar kan ik niet over meepraten. Hier nog steeds de nutramigen. Dat moet ze voorlopig gebruiken, over een tijdej ws over op de pepti en dan evt geitenmelk. We shall see, ben al blij dat ze t zo goed doet nu! Wel weer wat onrustige huid op dr armpjes Zal ff foto plaatsen van vandaag
Ik kom morgen weer reageren hoor. We zijn net thuis van feestje. Geweldig hebben echt naar ons zin gehad. Heerlijk om er zo even uit te zijn moeten we echt vaker doen... met dl ging heel goed. Hebben zeven u n in bed gelegd en ff aangekeken. Ging gelukkig meteen slapen dus zijn we toch samen gegaan anders ging ik alleen. Schoonma heeft opgepast en dl heeft gwn heerlijk geslapen! Dus stoppen met vsm? Ik las ook al vluchtig zoiets Ja. Heb pcm gegeven en bedje aan hoofd iets opgehoogd. Idd zoutoplossing neusje doorspuiten doe ik nu altijd zo. Zelfs W doet t bij zichzelf k ga nu snel slapen. Tot morgen!
Goed om te horen krul! Knap je ook van op even een avondje niet papa en mama zijn (ondanks hoe super van dat ook is). Wij hebben afgelopen donderdagavond met z'n tweetjes lekke gegeten in goed restaurant. Had ml geregeld met m'n moeder, die was die dag toch al aan t oppassen en is gebleven. Fijn ook dat dl goed geslapen heeft! Vsm zou ik zeker mee stoppen want het werkt gewoon echt niet en wat ik al zei, het hoesten is ook goed en moet je niet remmen. Idd voor elk drinken d'r neus doorspuiten en PCM geven als ze zich echt rot voelt! Ohhhhwwww wat is het weer super heerlijk weer!! Net al een uur gewandeld met dl en de hond. Echt heerlijk!! Straks gaan we naar m'n schoonzus (als ml wakker is want heeft nachtdienst gehad). Zin in! Lekker buiten zitten daar, lekker eten en de kids leuk samen spelen Jullie ook allemaal fijn weekend!!!
Heeeerlijk weer he wordt een mens zo blij van! ! Leuke dag roos! wij willen vanmiddag naar het bos en de kinderboerderij. Hopelijk voelt dl zich happy genoeg daarvoor. Krijgt dl dr nieuwe jasje al aan? ! met deze temperaturen is die dikke winterjas te warm!
@armande: heeft dl goed geslapen vannacht? vreselijk zeg als iedereen haar overlaadt met aandacht en dat ze iets van dr willen terwijl je ziet dat ze daar niet zo van gediend is. Zoo irritant. Kun je dan ook nie gwn opstaan en even stukje lopen met dr? Denk dat je de volg x best wat b*tcheriger mag zeggen dat ze van dr af moeten blijven Zo fijn dat je meisje het goed doet nu met de melk. Geitenmelk straks? Goh nooit over nagedacht haha verkopen ze dat in de supermarkt? Ik weet nog dat mijn broertje ook kma had, nog steeds, en hij kreeg soja. Maar is dat meer iets van vroeger misschien? Ik heb de winterjas mt 92 begin januari gekocht. Ik geloof bij de v&d. K zal r Nog n foto van maken. Ben benieuwd naar je pyjamas ze klinken schattig maar ik herken ze niet. Hier had ik toen alleen mar keus uit hartjesmotief. Ik gebruik de broekjes maar shirtjes niet want die vind ik niet zo fijn en te dik. Dl draagt geen haarbanden meer om wat jij zegt. Ze wil nix op dr hoofd. Clipjes gaat wel want die voelt ze nie zitten. Dl slaapt ook nog maar 1x. Variërend van 1 uurtje Tot drie uur. @roos; geweldig dat je zo met ml de tuin hebt kunnen doen en dl in dr stoel mee kon genieten! goeie tip
Roos wat leuk van ml zeg! Stuur een btje initiatief naar die van mij Gaan ons eens buigen over een oppasmeisje want we kunnen wel even een avondje weg samen gebruiken Hier waait het helaas aardig hard daardoor fris miss dat de wind zo draait en we alsnog lkkr naar buiten kunnen. Krul, ik zal van de week ff foto's maken vd pyjama's ik vind ze iig schattig! Thanks voor je lieve reacties, ik moet helaas mn haar al verven maar het is vrijwel mn eigen kleur, ml is ook donker dus ik ben benieuwd welke kleur dl gaat krijgen. Zl werd blond! Ik maak mn haar zelf zo glad hoor maar is vrij steil hoor Oke jas van de vd dus daar zagik nu geen leuke (meer) Maar ik kreeg net een zomerjasje van vriendin en was 92 dus heb een goede indicatie Dl is weer wakker rond 5:30 maar de hele dag en gister al jengelig ze is niet gauw tevreden....ze is gewoon gefrustreerd dat ze niet alles kan of mag Pittige tante Ik ga ff eten en troosten...
Lief van ml roos wauw. Je hebt t nodig he samen. Hier moet dat echt van mij uit komen. Armande goed idee oppasmeisje! Wij hebben een buurmeisje van 15 die we binnenkort willen vragen voor t eerst. Als de kids op bed liggen is t appeltje eitje. Bovendien dr vader n moeder vlakbij. We willen dan naar de bios. Als r iets is zijn we met tien min weer thuis. Mooi je haar! Ik moet het ook verven helaas. Ben echt al grijs aan t worden Roos: kreeg dl in zh geen gwne melk? Omdat ze t sindsdien niet meer zo moet. Not Ja het was voor haar ook een traumatische tijd ntl.
Oh armande voor eigen zomerjas vind ik v&d vaak best wat leuks hebben. Ook didi of steps. Ik heb ook regelmatig een jas via wehkamp gekocht. Veel merken en heel veel keus!
Ga dl brood geven en dan naar bos n kinderboerderij! heeft vanmorgen twee u geslapen verwacht t nu niet meer.
Thanks voor de tip krul! Ik ga eens op zoek! Hier heeft dl geschommeld in de tuin, ze vindt het geweldig! Was heerlijk weer en de wind ging gelukkig een btje liggen. Oja ze had geen staartje hoor op die foto, maar een speldje met een bloempje erop. Ik maak wel eens een staartje maar dan voor de lol. Ze heeft alleen bovenop een beetje haar dus idd een palmboom en daar hou ik niet zo van aan de voorkant moet t echt nog flink groeien. Iemand zei gister dat ze krullen begint te krijgen (ik zie het niet hoor haha) maar zl kreeg ook na zn verj krullen dus wie weet! Ja ik had miss duidelijker moeten zijn naar al die mensen. Maar t was nogal druk en ik zat niet zo lkkr in mn vel en ik liep met dl op de arm maar ze kwamen gewoon steeds naar ons toe. Snap ik ook wel natuurlijk met zo'n leuk kindje
Back in town Ladies! Globaal in de auto gelezen maar te moe om te reageren! Slaap lekker allemaal kom snel weer schrijven!
Lekker gehad d?? Lins. Hoe gaat het daar? Krul weer aan t werk deze week hè? Wat gaat zo'n vakantie dan weer snel voorbij hè.... Hoe was het op de kinderboerderij? Hè bah, 5.30 uur armnde is echt zooooo vroeg..... Hihi, een palmboom op d'r hoofd, dar heeft mijn dl ook en op sommige plekken nog enorm kort. Ik ga a.s. Vrijdag naar een vriendin die ook kapper is geweest en gaat mijn haar knippen en beetje ook dl, om alvast te wennen. Ze wil zooooo niet dat er aan haar wordt gezeten dus daarom maar even laten wennen.