Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Beterschap linss voor het stel!

Ik kom ws morgen weer, ga nu slapen

Nee krul, foto nog niet geplaatst ik wacht op jouw dl dr verj foto's :p

2. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Morning ladies
    Helaas was dat slapen maar voor korte duur :(
    Huilen van 23-00 bah
    Denk een tandje erbij want ze krijsde echt hartverscheurend
    Uiteindelijk zetpil gegeven en geslapen tot 5:45 (op zich ook niet echt een normale tijd toch dag in dag uit? Pffff)

Fijne dag

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou snap er werkelijk niks van haha
    Denk dat t aan m'n tijdelijke toestel ligt maar normaal krijg ik mail als een van jullie post

Anyhow veel aan t genieten geweest van f mooie weer en druk met van alles n nog wat
    Gelukkig ligt de baby gwn goed n met z'n hoofdje naar beneden!

Beterschap voor de kids linss!

Spannend roos aankomende maandag!

Krul voel je al n ongi aankomen?

Ga weer verder meiden tot gauw

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Btw Armande hier ook n snijtand linksboven erbij
    Naast d'r vier boven zit eerst nog n lege plek dacht k en daarnaast zig ie
    Zag m nie aankomen zit al tijdje op die kiezn te wachten die nog steeds nie door zijn..

5. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hier bleek dl toch maar 6 tandjes te hebben en niet 7/8 wat ik eerst dacht. Ze laat t bijna niet toe om te kijken en met dat tongetje al helemaal niet ;) daar ga ik trouwens binnenkort voor naar logo op advies van t cb, voor wat tips.

Fijn dat beeb nr 2 niet in stuit ligt!! Aftellen geblazen!

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx Armande
    Heb toevallig net m'n vluchtkoffer zo goed als ingepakt
    Als Zl wakker is die van beebj alhoewel we eerst naar buiten gaan denk want wat is dit lekker he?!

Trek j t allemaal nog Armande?

Denk j dat dl trouwens veel last heeft van der tongetje?

7. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Tis hier de hele dag al mistig, trok net even open maar nu weer mist. Tis ook fris, net klein rondje gelopen.
    Denk niet dat ze er last van heeft en ik had verwacht dat wanneer de boventandjes zouden komen ze hem meer binnen zou houden, maar dat is niet zo. Ze drinkt ook overdag uit een rietje, maar vouwt dan dr tongetje eromheen. Op latere leeftijd met praten zal ze er wel last van hebben, dus ik ben benieuwd wat de logo nu te melden heeft.

Ik trek het enigzins, maar ben gewoon zo moe dat ik dingen ga vergeten en het beinvloedt mn concentratie. Heb ook weinig energie. Kijken of ik vanavond vroeg kan slapen.
    Ga trouwens dr campingbedje neerzetten ipv dr ledikantje. Daarin is ze meer omhuld en dit heeft ze echt nodig. Bovendien kan ze zich niet stoten. Ben benieuwd.

Zl is buiten spelen, pfff vind het nogal wat. Sinds vorige week heeft hij de smaak te pakken al speelt hij ook nog wel graag in de tuin gelukkig ;)

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Fijn geen stuit d!

Hoest met de Beebs bij lins nu?

Krul hoe is het daar?

Armande, deze nacht ietsje beter gegaan?

Hier ff enorme k*zooi. Ongesteldheid is in aantocht.... Bah bah bah :( :( baal er zo van dat ik het ook zo rot vind. Heb nu spotting wat altijd 1 à 2 dg ervoor is, voel me ook hetzelfde als altijd. Had t zo leuk gevonden dat t dan verwekt was op dl haar verjaardag. En aankomende mnd wil ml liefst overslaan. Komen dan uit in december, wat niet hele leuke mnd is voor een verjaardag, maar vooral omdat ml dan voor zijn hobby veel weg is. Kortom, baal baal baal....

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O roos wat ontzettend balen :(
    Zucht.... Zo moeilijk om iets te accepteren als j iets zoooo graag wilt :(
    Dikke knuffel voor jou!

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Roos: aaw nee he :( :(
    Je mag je rot voelen hoor...je had het zo gehoopt en het was je zo gegund!! Was zo mooi geweest...bah! Je moet geen ronde overslaan hoor, gewoon je best doen. Als het zo moet zijn dan moet het zo zijn en moet vriendlief maar iets anders doen in december :p

Fijn dat het bij de kinderarts allemaal goed was! Trots op je meisje! En gaaff op de fiets!! Ik wil een mamafiets voor mijn verjaardag (nog 1,5 maand) , ga me binnenkort een beetje orienteren! Wil wel foto's zien he van die happening :)

@Dtje: jaja zorg ervoor dat vluchtkoffer helemaal compleet is! Anytime hoor, echt spannend nu!! :D

@Armande: haha wat worden ze snel groot he Zl gewoon buitenspelen! Ik zou het er ook niet zo op hebben denk ik haha Heeft hij al zwemdiploma A? Hier heb je zoveel watertjes op loopafstand,brrr. Denk niet dat ik dr zou laten gaan uit mn zicht voor ze een zwemdiploma heeft. Zodra ze 4 is moet ze op zwemles.

Ben benieuwd wat de logo zegt wbt het tongetje. Ze kunnen toch nog niets doen aan oefeningen op deze leeftijd?

Ga je dl uit dr ledikantje halen en in campingbedje doen? Niet op dr kamertje of juist naar dr kamertje? Weet niet of ik iets heb gemist?

Het slapen gaat op zich toch wel beter he? Zo af en toe kun je volgens mij best lange rukken maken. Ben je nog vaak alleen thuis dat ml naar buitenland is? In je eentje is het natuurlijk nog wel ff wat pittiger ook. Als ml er is kun je ff bijtanken en hem eruit laten gaan 's nachts. Echt doen hoor! Hier doen we om en om een dag in het wknd verdelen. Vanmorgen ben ik er om 7.30u uitgegaan toen dl wakker werd en kon W lekker blijven liggen. Morgen heeft hij "dienst" en gaat hij er uit en kan ik lekker uitslapen :

@Linss: kindjes nog steeds verkouden? Duurt vaak wel even he :(

@Hier: ga zo ff wat foto's zoeken van dl dr verjaardag om te plaatsen en af te drukken voor in t album.

Heb ook wat beginnend bloedverlies. En daar baal ik van want het is nog geen tijd voor ongi geloof ik. Pas als tabletjes op zijn en dat is dinsdag pas. Als ik het nu al word is dat niet goed geloof ik. Nou ja...

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Btw: gebruiken jullie beebjes nog een speentje?
    Dl alleen nog in bed. Ze gooit m regelmatig uit dr bedje dus heeft m niet altijd meer nodig. Soms juist wel... laat het nog maar even zo in dr bed liggen, dan kan ze m pakken als ze m nodig heeft.

Nog iets:
    dl dr boventandjes zijn nu ook door maar ze staan wel erg ver uit elkaar lijkt. Bij jullie ook? Onder zitten ze netjes tegen elkaar aan maar boven zit er een behoorlijke spleet tussen... komt dat nog goed of ?!

12. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hier gaat het beter. Probeer straks dan toch echt even te reageren, maar ben straks ook paar uurtjes weer alleen met de kids..

13. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Migraine hier :( en nu net dat ml op reis is. Hij moet zo nu en dan weg om even antwoord te geven.
    Na de meds gaat het nu wel en ga straks ook met vriendin en de kids uit eten.

Roos wat balen....zou het niet kunnen dat je denkt dat het je menstruatie is maar dat dat het eigenlijk niet is? Zou dat miss niet kunnen...? ;)
    Logisch toch dat je je zo voelt :( sterkte en knuffel
    (Ben het btw wel eens met krul wb de planning, maar snap je beredenering ook wel....maar sluit me toch aan bij krul :D )

Logo gaat mij tips geven als ik het goed begreep. Wordt vervolgd...

Nee zl heeft nog geen zwemdiploma en ja we wonen direct aan het water! Zl loopt sowieso niet in 7 sloten tegelijk (haha) maar school heeft al zoveel indrukken en voor zwemmen moet je en energie hebben en kracht. Hij is best klein van stuk en hij is echt moe in de schoolweek. Hier moeten ze sowieso 2x per week zwemmen (of 4....)
    Na de zomer gaat hij beginnen. Niet alle ouders snappen dat overigens, onze redenatie.
    En in de grote steden mag je pas met 5jr op les.

Oja wb detandjes,die van dl staan ook heel ver uitelkaar. Was bij zl ook en staan nu gewoon netjes naast elkaar! Geen zorgen maken dus!

14. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Campingbedje staat op plek van het ledikantje, gewoon in plaats dus. Dit zodat ze wat meer beschermd ligt en ze stoot zich steeds aan de spijlen ondanks dat er deels een beschermer zit. Heb gewoon dr eigen matrasje erin gelegd.

15. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Geen speentje, wel ooit in het begin geprobeerd toen we nog niet wisten dat ze kma had en niet begrepen waarom ze huilde. Ze kon hem toen niet inhouden door dr tongetje. Nu duimt ze als ze gaat slapen.

16. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hebben jullie allemaal nog niet eerder met jullie kindjes gefietst? Heb ik miss gemist hoor....
    Hier fiets ik al met dl sinds ze 8 (bijna 9mnd) is, ze vindt het geweldig!
    Ik heb een 2e hands mamafiets van mp van sparta. Dit omdat we al een heel wagenpark aan fietsen hebben samen (echt waar...) en ik liever een merk had dan een merk-x voor het zelfde geld.
    Ik ben er echt heel blij mee. Het is wel een zware fiets en zeker met twee kids maar het rijdt heerlijk, voel me veiliger dan op mn vorige fiets die ik gebruikte met zl.

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Kom later reageren gaan uit eten!

18. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    D heerlijk dat zoonlief zo makkelijk is!! Wat leuk dat hij ook genoten heeft van het feestje!! Ik neem ze in augustus mee naar de bruiloft van mijn nichtje, ben zo benieuwd wat ze ervan vinden. Zijn dan al wel wat ouder dus hopelijk makkelijker te organiseren haha..

Oh ja d dacht al dat jij dat deed. Nou pap uit een bord hoeven ze dus echt niet. Sophie spuugt het gewoon uit.. dus doe nu 180 melk en een boterham en dat gaat er goed in!!

Hier staat Daan geregeld even los. Echt lopen durft hij niet want zodra hij merkt dat hij los staat gaat hij zitten en zelfde geval met Sophie. Gisteren en eergisteren heeft Daan wel twee kleine stapjes gezet en viel toen snel weer op zijn kont dus hier ook volop proberen maar het is nog niet zoals bij jou d! Knap hoor van je ventje.

Krul ja heb echt twee slaapkopjes. Vandaag zijn ze de hele ochtend wakker gebleven.. Nou ja ze waren ook pas 8.30 wakker en gingen om 13.00 weer slapen tot 15.15. Ik hoorde een kreet om 6.30 en daarna niks meer. Ik was klaarwakker dus al flink wat in huis gedaan vanmorgen voordat de kids op waren.

Ik ken je gevoel krul. Ben soms ook blij om lekker weer te kunnen werken. Alleen met de kids thuis is echt zwaar en vind het heerlijk om afwisseling te hebben..

Leuk die zomerjassen meiden. Ik ga binnenkort even met de kids de stad in en op zomerjassen jacht. Hebben jullie 86? Denk het wel he..

Ik ben ook bij Zeeman geweest. Ook dat groene rokje en nog wat leuke spullen. Voor Daan was er nu niks leuks.

Roos fijn een zitje op de fiets! Lekker er op uit!

Mooi schema ook. Ik geef nu nog geen toetje. Ga dit denk ik wel doen, en dan even kijken wat ze met hun laatste fles doen want anders krijgen ze weer te veel zuivel. Ach ons neefje van 1,5 krijgt ook nog lekker een laatste flesje. Hier is deze ook erg geliefd!

Poe Armande het zit ook niet mee he.. Echt slopend!

Krijg jij mail ja als je iets post D? Ik niet. Ze zouden een app moeten maken is makkelijker..

Hier beide kids 4 tanden boven en 4 onder.

D het komt nu wel erg dichtbij!! Goed dat je je vluchttas klaar hebt.

K*t Roos ongesteld!!! Godver!! Oh en dan een maand overslaan.. slopend want je hoopt er toch weer iedere maand op en het irritante is dat je iedere keer weer zo lang moet wachten..

Moet je als je ongi er is meteen gaan prikken krul?

Hier geen speen. Sophie duimt en Daan heeft een tutje in bed :).

Gads migraine armande.. Poe en dan ook nog alleen met de kids.. ook nog uiteten. Hoop dat je je snel helemaal beter voelt. Veel plezier.

Hihi de boventanden staan hier ook ver uit elkaar . Ondertanden van Sophie staan kaarsrecht naast elkaar. Bij Daan zit daar ook ruimte tussen.

Ik fiets niet me de kids. Heb sowieso een bloedhekel aan fietsen. Ga liever een eindje lopen met ze..

Wij gaan eind mei een midweekje naar een bungalowpark. Effe eruit!

Daan zit nu alle blokken door de kamer te gooien.. Leuk heb een hele kist vol! Dat wordt straks weer puinruimen..

Ga zo maar eens eten maken voor de kids. Vriendlieg neemt voor ons twee lekker pizza shoarma mee na zijn vergadering :)!!

19. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Lekker veel geschreven weer :D

Hier ook flinke spleet tussen de boventanden, gelukkig normaal dus!

Ohw bij jouw Beebs zal t lopen dan ook niet lang meer duren lins!

Hier ook geen speen maar dl duimt en heeft haar konijntje altijd vast waar ze mee loopt te tutten.

Ohw lekker pizza met shoarma!!

Gatver Armande, migraine.... Hoe is het nu?? Hoop dat t door je meds helemaal weg is nu en je lekker aan t genieten bent tijdens het uit eten.

Lekker weekendje weg lins! Fijn vooruitzicht! Waar gaat de reis heen?

Hier heb ik mijn gewone fiets (die nog maar 2 jr oud is) een moederstuur laten zetten, daardoor zit het zitje in het stuur ipv dat het eraan hangt. Hierdoor wel diepe instap! Daarnaast andere standaard erop laten zetten zodat hij goed stevig staat. Ook zo'n ding erop waaraan de buggy kan, helemaal blij!
    Ik zat te twijfelen tussen mamafiets, maar nog een fiets in de schuur wordt wel erg vol! (Die had ik dan ook 2ehands gedaan hoor van goed merk).

Jaaaa dtje, vluchttas al klaar, jemig, komt echt dichtbij ja.... Spannend hoor!!
    Lekker uit eten d, geniet!

Ben idd benieuwd welke tips je van de logo gaat krijgen Armande!

Tja, ml reageerde ook meteen met, is het geen innestelingsbloeding, maar dat is t gewoon niet al wil ik het graag geloven. Het is nu gewoon precies zoals elke maand, spotting em daarna word ik altijd ongesteld...
    Tja, is ook zo krul en armsnde, ik wil de mnd ook echt niet overslaan, want nu we eenmaal ziijngestart duurt het zo lang anders om te wachten.... Het is echt praktisch bedacht door ml... Weet ook niet in hoeverre hij hier echt op staat want als het aan mij ligt gaan we natuurlijk deze mnd niet overslaan. Wordt vervolgd....

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hè bah krul, hoop dat het niet echt bloedverlies gaat zijn dan hoor. Want wat zou dat betekenen dan??

Deel Deze Pagina