Heb ff foto geplaatst van zl, kunnen jullie zijn tandjes zien. Op foto is hij vlgs mij net 2 geworden. Zn tandjes staan al iets dichter bij elkaar op de foto dan toen hij kleiner was en nu sluiten ze dus zo goed als aan.
Linss, jasje is maat 80( wibra) ik had er eerst eentje van de zeeman en daarvan was 80 te klein, nu is deze 80 aan de ruime kant
@Armande: oh nee he net nu migraine! Hoop dat het inmiddels wat beter gaat! Lekker uit eten geweest?? Gezellig! Ben benieuwd naar de tips van de logo dan hou je tongetje binnen schat, duw m tegen je gehemeltje gaat m vast niet worden Gelukkig loopt zl niet in 7 sloten tegelijk. Dl wel he? Hier dl ook vrees ik. Goed dat hij straks gaat starten, je hebt helemaal gelijk. Zo heb ik er niet eens over nagedacht dat het zoveel energie kost. Gelukkig dat het goed gaat komen met de tandjes! Denk dat dl wel lekker zal slapen in dr campingbedje. Idd beter dan die harde spijlen. Nee nog geen fiets L Dl kon pas echt zelf zitten met 11,5 maand. Voor die tijd wordt het niet aangeraden om te gaan fietsen als ze nog niet kunnen zitten. En in die tijd vanwege de winter en mogelijke gladheid nog niks gekocht. Bijna! Lijkt mij ook erg leuk! Hoe lang kunnen ze in het voorzitje blijven zitten? Ik wil ook wel een goede en stevige hebben, ga mijn fiets er op proberen in te inruilen denk ik. @Dtje: smakelijk! Veel plz tonight! Je hebt een knap ventje en zelf zijn jullie ook zo relaxt! Ik had het niet gekund zo met dl naar die wedding en zij had het ook echt niet zo goed gedaan als zl! @Linss: hahaha is het nog gelukt met opruimen van de blokken die door de kamer werden gesmeten? Hahah bloedhekel aan fietsen Duidelijk Ik vind wandelen erg leuk met dl, maar heb eigenlijk een bloedhekel aan lopen. Gaat me niet snel genoeg Oh superleuk he, lekker midweekje weg in mei met gezinnetje. Heerlijk vooruitzicht! Was je pizza lekker? Mmm heerlijk en dan vooral die van de pizzeria! Wauw goed geslapen weer zeg. Jij bent ook best wel een poetser he? Respect zoveel energie op de vroege morgen! Denk dat het niet heel lang meer gaat duren voor jouw twins gaan lopen hoor! Als je een abo neemt op dit topic krijg je steeds een mailtje dat er iets gepost is. Ben ik niet aan begonnen want dan puilt mn mailbox uit Ik moet nu ongi afwachten en dan op de derde dag idd gaan spuiten ja. Ik weet nog niet wat ik moet spuiten. Ik hoop puregon, hetzelfde als bij de eerste poging. Dat gaat heel makkelijk met zo een prikpen met dunne naaldjes. Voel je niets van. Alle andere hormonen schijnen echt irri te zijn, moet je zelf vloeistof opzuigen en met gewone echte spuiten injecteren brrr Ik heb een zomerjasje gekregen van mn ma, maat 80. Zit nog ruim! We kijken wel hoe lang hij mee gaat. Wil er nog wel een andere bij hebben in maat 86 voor de zekerheid. Leuk in augustus de kids meenemen naar de bruiloft! Makkelijker te organiseren; ik hoop het voor je Ik vond het ideaal toen dl 5 maanden oud was, slapen ze nog overal enzo, maar nu poeh ik heb nu al stress voor de vakanties haha Ze laat zich niet zo makkelijk organiseren dus dat wordt nog wat @Roos: je hoopt altijd op het meest positieve he bij dl een innestelingsbloeding gehad en/of wist je meteen al dat je zwanger was? Even afwachten nog maar maar beter uitgaan van het slechte, vind ik. Kan het altijd nog in een verrassing omslaan ! Gelukkig zijn die spleetjes normaal Poeh! Gewoon ervoor gaan deze maand! Ml weet toch niet precies wanneer jij je eisprong hebt of wel? Knappe man dan als die daar logica in kan ontdekken Gewoon ml verleiden en zwemmertjes will do the rest Dan wordt het de volgende ronde Als het ml niet zo goed uitkomt RAAK!
Linss, onze kindjes gaan echt gelijk op, leuk om te lezen. Hier staat dl ook dagelijks los, sinds twee weken doet ze een stapje en gister zelfs eentje extra maar gaat dan ook gauw zitten. Ik ga mn mamafiets over een paar jaar weer verkopen, heb ook een sportieve stadsfiets, opoefiets, racefiets en mtb Hoofdp is gelukkig weg. Was vanmi nog echt beroerd. Heb het lkkr rustig aan gedaan vandaag en uit eten was vlakbij, samen met vriendin en de kids. Was leuk maar nu op de bank hangen, love it. Leuk linss ook dat rokje! roos had jij dat andere rokje ook van de zeeman of ergens anders vandaan? Linss, je kan dat instellen dat je een melding via mail krijgt! Krul, wij willen idd een oppasmeisje zodat we ff samen uit eten kunnen of de film, de bios is hier 15/20 min met de auto vandaan, dat durf ik niet gelijk
Oja ff delen nog hoor, dit probeert dl dagelijks en vind ik echt zo leuk om te zien: jas aantrekken, zonnebril opzetten en haartjes kammen. Hilarisch!
Helaas geen krullen meer bij zl.... Wel een flinke bos haar, stuk donkerder en veel slag. Ik word zo ontzettend blij van die foto Bij dl begint dr haar aardig te groeien! Maar of ze nou ook krullen gaat krijgen.....tis ook een stuk donkerder dan bij zl. Ml en ik waren vanaf geboorte donker en ook stijl haar dus ik denk dat dl dat ook krijgt, Krul ik zal morgen foto plaatsen van jurk, heb ze niet digitaal dus moet ff foto van foto maken
Dtje hoe was t eten? Krul, volgens mij tot 15 kilo ofzo in t voorzitje. Brrrr dat spuiten is idd niks... Hoop op de kleine spuitjes voor je!! Tja, ik wil wel gewoon eerlijk en open zijn met ml, hi weet ondertussen ook wel hoe m'n cyclus ongeveer verloopt. Dus maar ff een goed gesprek binnenkort. Rokje is vd zeeman maar heb er ook nog 1 van beebielove die leuk past. Ben beniiwd of dl dan krullen krijgt! Jaaa wat leuk armande dat ze dat allemaal probeert Ongesteldheid zet nu echt door, morgen zal t wel echt dag 1 zijn, bleehhhhh. Maar goed, hopelijk volgende ronde met een nieuwe kans!
lieve meiden, rustig hier... Betekent vast dat iedereen leuke dingen aan het doen is. Ik heb net heerlijk gewandeld in het bos en dl ligt nu op bed (jaja, vandaag gewoon 2 slaapjes, want wilde er vanochtend toch even in). Zit nu het fotoalbum van haar eerste jaar af te maken. Hopelijk red ik het voordat ze wakker is, is dat ook weer klaar!
O meiden wil zo graag schrijven he maar echt werkelijk elke x vraagt weer iets anders m'n aandacht Lees wel steeds tussendoor bij maar echt uitgebreid reageren gaat m nie worden nu er zoveel is geschreven Ben zo druk met zl en heb vreselijke nesteldrang Alles moet er aan geloven met als gevolg dat ik met momenten amper kan lopen door de rugpijn haha Any how zijn nu bij m'n schoonouders Neefjes zijn er ook en gaan zo eten Probeer later weer te komen maar we zijn ook veel op pad met dit heerlijke weer en savonds als ik eindelijk zit wil ik alleen nog maar film kijken Bij zl was ik lang zo actief nie meer hoor rond deze termijn.. Even ego; naast dat zl heel veel los loopt nu Klom die gister zelf de trap op! Helemaal tot boven! Wist nie wat ik zag! Moest steeds aan je meisje denken Armande! Niet gedacht dat zl dit ook zo snel al zou doen of überhaupt want vind t echt wel n dingetje hoor! Wat gaat t ineens snel allemaal! Fijne avond allemaal en eetsmakelijk!
Dl is verkouden geworden via zl...dat hou je niet tegen.... Tranen met tuiten net, oortje grijpen snotteren... Heb toch maar gelijk (en oh god zo zou ik nooit worden ) zetpil en neusspray gegeven, nu slaapt ze lekker. Zal er vannacht wel uit moeten voor het meisje, vind het altijd zo sneu. Ik wist niet meer precies de uitleg van roos met het doorspuiten en bovendien gaat me dat in mn eentje echt niet lukken, ze is zo sterk. D wat goed van zl! Ja meid het gaat echt enorm snel....
Hè bah Armande, wat sneu voor dl.... Bah! Ik zou zeker overwegen om neus te spoelen want t is natuurlijk en mag zo vaak en zo lang je wil gebruiken en werkt ECHT beter dan neusspray. Overigens is t niet moeilijker erin te krijgen dan neusspray en je moet haar op een bepaalde manier vast houden. Je maakt t zelf door 250 ml gekookt water met 1 theelepel afgestreken zout. Kan je 48 uur afgedekt bewaren. Dan in een spuitje (kan je bij de apotheek haken). Als je haar op schoot zet, haak je 1 arm van haar achter je rug met je eigen arm sla je om haar rug en hou je andere arm vast. Je drukt andere neusgat dicht en met echt zo hoog mogelijke kracht spuit je 2 cc erdoor. Evt direct nog een keer mag als je er niet goed doorheen komt. Wat ook makkelijk is door haar in de kinderstoel te zetten dan achter haar staan hoofd tegen je buik houden.
Dankje roos! Ik zal het nu ff opslaan zoals krul wel zo handig had gedaan.... dl is zo sterk dat ik vandaag niet eens dr jurk dichtkreeg... Ml is morgen avond weer thuis dus dan kunnen we het proberen mocht het nodig zijn. Spuitjes heb ik in huis. Ik dacht nu neusspray is beter dan niks, ivm dr oortjes waar ze zo snel last van heeft. Dit op advies van de ha, toen we op wintersport gingen had ik vast een flesje bij apotheek gehaald. Ga nu slapen, ben al sinds half zes op. En dit keer niet door dl maar door zl haha zal je altijd zien
@roos: is het gelukt album af te krijgen? bah balen zeg dat je ongi toch dreigt door te zetten Geweldige foto's van het fietsen. Nog even en dan kunnen wij ook! ik heb jouw zoutoplossing al vaak gebruikt maar dl vindt het vreselijk. Vind het zo zielig he dan om dr zo in bedwang te houden @armande: zo jij hebt Veel fietsen damn! Worden ze ook vaak gebruikt? ? heb je al een oppasmeisje op t oog? Eerste x kennismaking met kids erbij en eerste x oppassen bij fam of vrienden of buren ff gezellig op de koffie voor je een x wat verder weg gaat naar de bios? sneu voor dl hoor. Houd je onmogelijk tegen he. Zo irri. Hoe is het met zl? Hoop dat je vannacht wel Lkkr en goed kunt slapen! Denk dat jouw meisje binnenkort ook ineens gaat lopen! ! Hoe oud was zl?? @linss: Hoe is het met daan en sophie? @dtje: jaa bizar dat traplopen!! Echt wauw daar moeten ze zo sterk en behendig in zijn. Echt knap! truste meiden morgenochtend weer zwemmen. Zin in want vorige week niet gedaan doordat ze ziek was.
Beterschap voor de kids Armande! Ml gelukkig weer bijna thuis! Denk dat je meisje ook echt gauw gaat lopen nu de eerste stapjes gezet zijn Migraine helemaal over over? Heb j er weer vaker last van? Is je buik eigenlijk weer n beetje oke? Hope So! Daan n Sophie ook nog druk aan t oefenen? Als ze t eenmaal door hebben gaan ze snel en willen ze niks anders meer! Leuk vooruitzicht in mei! Veel plz morgen krul, lekker weer zwemmen met je meisje! Wil ook nog n x voor de bevalling! Geen bloedverlies gehad meer toch? Spannend, bijna prikken! Leuke foto's heb je geplaatst! Die met dat kaarsje had ik helemaal nie! Ze heeft zich toch nie gebrand he? Succes roos met t gesprek met ml Zou zeggen, lekker door blijven kleuren tot t boek vol is Is t nog gelukt met de foto's? Blijf ook maar foto's maken heb gewoon gwn geen geheugen meer op m'n tel en vraag me af Hoelang we dit nog zo intensief blijven doen?! Worden me toch wel n stapels boeken hihi Filmen jullie ook? Ik meerdere malen per week korte filmpjes oo m'n tel en echte happenings met de camera maar vind t toch jammer dat ik zo weinig heb gefilmd met de camera.. Denk er over de tel filmpjes achter elkaar te zetten op n dvdtje ofzo Ga poging twee doen om te slapen! Good night for All of You
Sorry ff klaag en ego Dl was of is echt niet lkkr, vanaf mn berichtje tot 1:30uur (serieus....) aan het huilen geweest. Op het laatst werd zl ook wakker en voelde zich ook niet lkkr. Daar zat ik dan met twee zielige kids zo sneu....en ik zo moe... Ik werd nu net om 6u wakker en moet ernu echt uit, want werken kids bij oppas brengen. Zo balen als ze niet lkkr zijn ze weg te moeten brengen. Maar heb geen keus want ben dit jaar al te vaak vrij geweest op het laatste moment. En ml is niet thuis natuurlijk..... Wil gewoon ff klagen, heb geen andere volw in debuurt, de kids liggen beiden nog te slapen. Eerst nog dl in bedgenomen maar dat voelde niet veilig en uiteindelijk ligt zl nu naast me. Pffff what a night..... Koppijn blegh..... Niet raar na 4,5 slaap en ik was al op sinds 5:30 gister Ik ga douchen Meiden fijne dag Lezen en reageren komt later Roos sterkte met je ong Zo dat lucht op
O Armande Spui maar lekker in t rond oh Hoop echt dat j VNV/morgen (dan is ml er toch?) wat kan bijtanken want dit is ontzettend zwaar zo in j uppie met al Slaaptekort Hoe voelen de kids zich vandaag? Succes op je werk, valt nie mee maar hopelijk sleep je je zelf de dag door n kun je daar Miss even mi time pakken maar zal ook nie makkelijk gaan want werk gaat ook gwn door ntl Soms wel f fijn Miss om eruit te zijn
Pfff je mag zeker ff spuien hoor. Zijn we voor!! Is zwaar voor je zeg zeker in je eentje nu... Hoe is het idd met de kids nu?? Dtje, jij lekker nog filmpje gekeken?? Wij filmen wel maar ik moet er soms wel echt bewust aan denken want vergeet he ook vaak genoeg. En als ik dan ga filmen kijkt dl alleen naar de camera krijg ik dus niet erop wat ik wil... Hoe was t zwemmen weer krul?? Ik was t eigenlijk ook van plan te doen maar helemaal vergeten! Je brengt me op ideeën Fotoalbum is klaar en opgestuurd!! Zo blij! Helemaal van het eerste jaar nu klaar (tm 3 mnd geplakt en nu dus digitaal, ben erg benieuwd of ik dat mooi vind!). Jemig d, jouw zl ook al de trap op! Wauw wat gaat dat idd snel!! Hier gaat ze wel continu staan nu en stapjes opzij maar li