Oeps verzonden.... Maar lopen zal nog wel ff duren denk ik. Hier zegt ze nu echt steeds meer woordjes, gaat zo hard, echt leuk en gezellig! zijn jullie beebs ook zo gulzig?? Hier verslikt dl zich eht nog regelmatig daardoor, kauwt gewoon niet genoeg en wil t meteen doorslikken. Ik blijf dat niet fijn vinden maar ze kokhalst t alijd wel goed op. Als ze bv een koekje krijgt propt ze het helemaal in haar mond.... Dat vind ik echt niet fijn en haal het er maar uit en daardoor geef ik t haar weinig in haar hand.. Wel stukjes brood hoor maar die gooit ze nog steeds meer op de grond want dan komt de hond natuurlijk
Ben mn dag prima doorgekomen. Heerlijk om even uit de situatie te zijn. Kids flink verkouden maar vandaag ging het goed, verwacht vannacht wel wat maar dat zien we dan wel wwer. Ga wel echt vroeg naar bed zo want het is net of ik er niet helemaal ben, alsof ik zweef dat is echt pure vermoeidheid. Had ik vroeger ook na mn slaapdiensten. Niet gek trouwens, ik bedacht me dat ik 20 uur ben op geweest en toen 4,5 uur slaap gehad. Zijn wel de extremen hoor.... Blablabla.... Roos, wat goed je album! Daar kom ik dus niet aan toe echt balen hoor want ik wil dat altijd graag in orde hebben. Ik wil denk ik toch echte foto's blijven doen. Neemt wel meer plek in in de kast Leuk het praten , hier zijn het vandaag weer losse stapjes, drie dit keer. Wil ook met dl gaan zwemmen Gaaaaap ik ga meiden
Fijn Armande! Zeker f nodig soms he.. Nu nog lekker slapen en je bent weer een Beetje t vrouwtje Slaap lekker he! Trouwens, wat doet zl zo al als ie buitenspeelt Moet er ook echt nog nie aan denken hoor! Gaat gelukkig nog wel f duren! Wat goed van je meisje! Hier ook Zeer actief met los lopen en de trap opklimmen Ook zijn er bijna twee boventanden door, zitten best verder naar achter zit zeg maar nog ruimte tussen die en de voor&snijtanden Trouwens, in wat voor fles drinken jullie kindjes de melk nog ochtends en Avonds Rietjesbeker lukt echt nog nie Weet nie met welke pakjes jij hebt geoefend lins want ze mogen nog nie zo veel denk? Probeer tussendoor open bekertjes en tuit maar drinkt uit n gewone fles toch t lekkerst maar las dat we daar toch langAamaan vanaf moeten zeker met diksap ed ivm zuigflescaries, mondmotriek ed Ah wat leuk roos wat voor woordjes zegt ze allemaal? Hier alleen mamamama, na(nee in Afghaans), nee, nein(hoe die dat heeft geleerd? Onze katten zijn wel Duits en hun band is best goed, en die zegt ie tegelijkertijd met wijzen.. Verder meer brabbelen en allerlei klanken wel maar geen woordjes Dada is iig wel papa haha Hij begrijpt wel heel veel merk k Zoals even wachten, mama kus, zl sterk (armpjes omhoog) etc Ga verder film kijken Btw 2 terug trouwde ik vandaag op t strand in Mexico! Zucht... Wil terug!
Gisteren hele dag weggeweest.. vandaag gewerkt en naar een nieuw bed wezen kijken.. kom morgen hopelijk weer. Ik heb ze roosvicee pakje gegeven. Af en toe kan dat geen kwaad. Hier krijgen ze Max 2x diksap per dag, sterk verdunt. En rest geef ik water. Ik heb tuitbekers. Mijn schoonzus had een rietjesbeker waar geen antilek in zit maar wel goed afgesloten kan worden van prenatal. Daan zat er meteen uit te drinken. Dus heb er twee besteld aangezien ik voor prenatal helemaal dr stad in moet. Hier krijgen ze de melk nog in fles 2X. Ons neefje van 1,5 ook nog fles. Die kreeg gewoon nog meer zuivel dan onze kids hahah! Maar goed ik kom morgen weer reageren hoop ik.. Sorry ben te druk en ben ook heel moe..
Niet jezelf verontschuldigen hoor lins Pak je rust lekker! Logisch dat je moe bent! Bed gevonden? Bedankt voor de tip ga ik die eens proberen! Kan t altijd zelf nog opdrinken hihi
O n linss.. Wou nog zeggen, je schrijft toch nie zo uitgebreid doordat ik je ooit een tijdje geleden er iets over zei? J niet verplicht voelen he! Ti's heerlijk om te lezen maar toch.. 😊
Hier (ivm de koliek) drinkt dl melk uit een MAM-fles en water uit rietjes beker van de hema, maar soms nog een gewoon flesje met water of thee. Het is helemaal niet gek hoor dat zl dat nog niet kan, ons meisje heeft dat op eea manier aangeleerd en kon dit heel vroeg. Had van mij nog niet gehoeven
Waaahahahaha J zou t eigenlijk moeten horen Armande Werkelijk hilarisch Heel demonstratief NeinNeinNein
Zit daar ook een slow en fast optie op zoals bij difrax? Heb t er nu uitgehaald bij de tuit en dat gaat beter maar dan komt er zo veel tegelijk uit en lekt ie ntl als ie m omgooit Weet ni waar ik nu meer mee moet oefenen De tuit of de rietjes Denk toch rietjes he
Waaaaaahahaha dat kan ntl ook! Dat knuffeltje heeft ie lang nie vast gehad Zal m morgen er eens bijpakken
Haha neinnein geniaal... Daan zegt soms iets wat op kut lijkt.. Haha maar het is iets van kratkratkrat ofzo Nee D! Vind het gewoon leuk met jullie. Wil ook zo graag reageren, maar ben echt kapot.. Ja een boxspring gezien, maar twijfel..
Hahahaha waar heeft ie dat opgePIKt? Mmm waar twijfel j aan? Prijs? Kwaliteit? Kleur? Wij hebben ook n boxspring slaapt heeeerlijk Oke, dan is t goed!
Ik moest aan je denken vannacht linss (jaja ) toen ik dl bij me in bed nam...dat jij het bed naar de wand had geschoven. Nou hier een boxspring maar die krijg ik niet naar de wand geschoven hoor!
Ik zou me er nog maar niet zo druk om maken, komt vanzelf. Als je bv geeft kan je er ook geen andere speen of tuit op draaien Op welke bedoel je met slow en fast? Ik kan dat nergens op veranderen
Morning ladies, na mn gemopper van gister wil ik nu toch even trots vermelden dat dl nog ligt te slapen en dat al sinds gisteravond 19:00 ze miste denk ik haar papa Ga nu gauw opschieten Fijne dag