Hier gaat het met de kids goed . Ikzelf ben snotverkouden dus weinig zin om iets te doen.. hoop snel weer wat uitgebreider te reageren. Waaa morgen de wedding krul!
OMG ik ben me toch een partij zenuwachtig Ik vind het op dit moment ff vreselijk dat ik morgen een hele dag opgedirkt erbij loop in zo een grote warme jurk Pff zo in de belangstelling zijn, eigenlijk niets voor mij Moet toch wel proberen t los te laten en te genieten van alles. Natuurlijk plaats ik foto's! @Linss: beterschap! Kan het geen hooikoorts zijn? @Roos: fijn zeg dat je resultaat merkt met het sporten, superr! Hoe vindt dl het op de opvang? Gaat het al beter nu het rustiger is na de vakantie? Wanneer ga jij testen?? Want het is close geloof ik! Geen migraine of spotting? Hoor je dr niet over dus ik denk goed nieuws Wanneer ook alweer naar de gyn? Bijna toch? Misschien helemaal niet nodig Ik ga volgende week ergens een testje wagen denk ik. Afhankelijk van of ik ntl nog niet ongi ben. Maar heb niet echt een positief gevoel ofzo, ook niet echt negatief. Maar verwacht niets eigenlijk. Ga er van uit dat mn ei toch nog niet rijp genoeg was. @Dtje: @Armande: kampeerse!!
Roos: wbt groeien, ik heb het idee dat ze wel langer wordt. Sommige broekjes kunnen echt niet meer. Maar dacht ik vorige keer ook. Het is lastig met kleertjes nu, zit in maat 74-80. Qua lengte broeken maat 80 maar die vallen van dr kont af, veel te breed van boven. De 19e moet ik weer naar het cb/huisarts om extra te wegen/meten. Als het niet goed is dit keer worden we naar kinderarts in zh gestuurd zei ze de vorige keer. Waar mijn weegschaal eerst een keer 9,7 kg aangaf (me happy) blijft ie nu op 8,9 kg steken. Ten opzichte van 9,2 kg de vorige keer wat dus veel te weinig was. Ben echt bang dat het straks niet goed is. Afvallen is helemaal een no go. Hoop dat mn weegschaal ernaast zit.
We zijn weer thuis! Dl vond het ge-wel-dig! Ze liep niet eens weg en speelde zelfs soms op het kleed. Ging ook geen andere tenten in wat ik wel had verwacht. En het liefst de hele dag met water spelen, heerlijk meisje van me! Over de nachten zullen we het maar niet hebben @krul, ik heb een foto geplaatst van mn trip dit ipv hier neerzetten ivm meelezer Ik wens je een super -mooie -om -nooit -te -vergeten- dag toe!! Geniet ervan!! Het wordt vast geweldig!!!
He gatver wat balen lins!! Hoop dat je snel opknapt!! Ohw krul, morgen is DE dag!!!! En al hou je niet van alle aandacht op jou gericht, morgen zal er super en enorm van genieten, vast en zeker!! Jullie zullen stralen! Geniet met volle teugen! En dtje jij ook he!!!??! Hmm als ze minder is gaan wegen snap kk dat je gaat twijfelen krul. Is het misschien ook een meisje die heel actief is? Eet ze wel goed? Misschien kan je dingen voller geven, zoals volle melk sn yoghurt ed of doe je dat al?! Wel fijn dat ze haar binnenkort weer gaan wegen en meten zodat ze haar wel goed in de gaten houden! Hoe was de uitslag eigenlijk van die test voor pinda allergie?? Is ze toen ook nog op andere dingen getest? Want stel dat je wel door gaat naar de kinderarts dan zullen ze zeker ook op allergieën en intoleranties testen. Maar eerst maar hopen dat ze goed gegroeid is!! Dus voor jou nog een weekje wachten tot je kan testen. Dan is het nu ook nog vroeg om wat te voelen. Ik hoop her zo voor je geen gedoe meer dan!! Hier gewoon enorme kakzooi.... Spotting is er alweer. Was zo verdrietig vanochtend toen ik het zag.... Ik HAAT die teleurstelling telkens zo. Totaal geen vertrouwen meer erin dat het nog spontaan lukt. Ben ook enorm blij dat ik vrijdag naar de gyn mag en hoop zoooo dat ik snel een hsg krijg! Maar goed, ben ook enorm bang dat dat nu ineens niet meer zo goed werkt... Armande wat heerlijk dat dl zo genoten heeft!!! Genieten om dat te zien he?! Slapen was dus minder... Shit! Dtje, ook lekkere dagen gehad??
Kom er ff nie aan toe te schrijven n reageren maar alles goed hier hoor Drukker, nu ml veel gewerkt heeft n ziekjes is Zl gelukkig zo goed als Beter Jij ook beterschap lins! Roos dikke knuffel, fijn vrijdag naar de gyn! Had zo fijn geweest als t spontaan kon maar een broertje of zusje gaat er hoe dan ook komen! Top Armande dat t zo goed ging! Wacht vol smart op de foto's! Krul Its almost That far! Im ready to partiiii🎉🎉🎉
Krul vandaag je grote dag!! Gefeliciteerd!!! Hmm vervelend van het gewicht van dl.. eet ze wel gewoon alles? Hier past maat 74 niet meer, sommige nog wel maar die vallen gewoon groot uit. Hier is het echt 80 en sommige dingen heb ik in 86. Daan is best lang en Sophie wat molliger dus bij haar moet ik het voor de breedte hebben en dan in de lengte omslaan. Armande wat fijn dat jullie het goed hebben gehad en dat dl het ook leuk heeft gevonden! Die van ons vinden buiten zijn ook helemaal het einde ! Roos klote steeds die teleurstellingen! Hopelijk snel een behandeling via de gynaecoloog zodat je een goede kans krijgt ! Vrijdag al de afspraak lees ik! Succes! Nee krul geen hooikoorts. Ben echt snotje verkouden.. had twee dagen enorme keelpijn en nu hoest ik mr rot en snotter de snotter.. leef ook echt op paracetamol.. Sophie loopt supergoed ineens . Ze blijft aan het lopen totdat ze niet meer kan. Ze was daarstraks gewoon buiten adem want ze loopt continu. Ze pakt steeds de bal, gooit deze weg en gaat hem weer halen en zo gaat het de hele tijd door.. D wat leuk dat je naar de bruiloft van krul bent! Vervelend dat ml ziek is.. hopelijk knapt hij snel op.. beterschap! Hier had ik zaterdag het badje opgezet. Ze klommen er al in toen er net een laagjein zat want vl was nog aan het vullen.. Ik had ze nog niet de zwemkleren aangedaan want ze moesten nog eten.. nou ze waren kletsnat, maar wat een plezier!! Gisteren had het hier enorm geregend aan hey begin van de middag dus lekker wat plassen water op de stoep en wederom wat een waterpret gisteren!!
Kom andere x reageren n alles maar wilde f zeggen heb twee foto's geplaatst vd grote dag gister ❤️ It was awesome! Lins beterschap! Wat leuk dat j kleintjes zoveel plz hebben met water!
Zl is (weer) ziek dus reageren gaat btje lastig Maar wilde ff zeggen dat ik de foto's van krul en D heb bewonderd!! Wat superleuke om zo mee te mogen kijken! Mooie bruid krul!!! Moet ff verder maar hoop later vandaag uitgebreider te kunnen reageren. Wil ook nog foto's plaatsen en bij jullie foto's kijken en reageren pff druk druk
Bedankt voor de felicitaties! ! Hebben een te gekke dag gehad, het was geweldig! ! Ml zag er uberlekker uit in zn prachtige pak en ook ik voelde me geweldig! Nu lekker een weekje weg met zn drietjes!! @roos: dikke knuffel schat. Hoop dat je snel n hsg krijgt dan heb je weer hoop ! Maar hou vol want eens komt die positieve test, echt! !
@linss: weer aan de betere hand? ? Leuk he een badje buiten had t hier voor t eerst afgelopen wknd. Echt geweldig idd! Nog iets over jullie huis gehoord? @dtje: enjoyed every minute zo leuk dat je erbij was @armande: foto gezien van je tripje; jaloers!! Top dat jullie vakantie samen geweldig was en dl het zo goed deed!
@krul, van harte, je bent alweer twee dagen getrouwd! Heb mn trouwjurk weer aan gedaan, werd wel weer eens tijd haha Heerlijk dat je zo genoten hebt en dan ml lekker was veel plezier op de honeymoon! Geniet van elkaar en jullie mooie meisje! Trip was heerlijk! Zou zo weer gaan! Btje duur.... Was fijn om er even uit te zijn. Soms zei ml iets terwijl ik daar was en dan baalde ik dat ik er niet kon zijn, bv als dl zich bezeerd had. Ik had dat dan anders gedaan, maar besloten dat ik meer routine heb dus de dingen makkelijker doe Dat hek op de tuinfoto is in onze tuin. Ze doet zl veel na dus daarmee ook. Moet haar zoooo inde gaten houden. Vandaag weer gevallen, ze zit onder de blauwe plekken zucht.... Maar het hek is voor de sier dus als ze er door zou gaan is ze nog steeds in onze tuin Ja idd was er iets uit de pindatest gekomen?? Sterkte met het testen en de periode ervoor, als ik jou en roos hoor praten vind ik het zo zwaar voor jullie en ook zo ver van mn bed show
Roos, hoe gaat het nu met je? Natuurlijk is dat gewoon shitzooi bah bah bah vind het zo rot allemaal! Wilde dat ik iets voor je kon doen..... Ik kan alleen maar duimen sterkte wensen en aan jullie denken en dat geldt ook voor krul!! Hoe was het bij de gyn gister?! Sterkte en een dikke knuffel! @D, hoe gaat het nu? Snap dat het druk is als ml meer moet werken, dan klopt je ritme niet meer ofzo he! Althans zo gaat dat hier....net alles onder controle en als ml dan weg is loop ik gelijk weer achter op schema. Probeer wel je rust te pakken hoor want ik doe dat niet (en is ook lastig zonder achtervang) en dat krijg ik op mn bord...nu streng toegesproken door mn fysio dat ikecht meer aan mezelf moet denken. Dus vaker even gaan zitten en echt tijd vrij makn voor mn oef. Die doe ik dus wel maar soms zomaar een paar dagen niet, dat is jammer en gewoonweg stom van mezelf. Hoe gaat het met de migraine? Krijg je daar meer last van als ml veel werkt?
Linss, haha ik zie het helemaal voor me metdat badje! Zozou het hier ook kunnen gaan Kom handen en ogen te kort en dan isbij mij de oudste al 5, ik moet vaak aan je denken als hier weer eens vanalles tegelijk gebeurt! Wat leuk dat sophie het lopen ineens zo onder de knie heeft! Kunnen ze elkaar een btje aan? Volgens mij praten de kids van krul en roos het beste? En die van mij zegt maar een paar woordjes maar loopt als een kievit Op t cb zeiden ze dat het normaal was t aantal woordjes dat ze zegt. Ik vergelijk steeds met zl maar dat is zoiets als appels en peren Verder kopieert ze alles wat zl doet. Gister speelde zl met water in de tuin, sponsje en de schommel poetsen. Staat ze ernaast te observeren, pakt ook een sponsje en knijpt het uit en gaat ook staan poetsen Erg leuk maar t gaat daardoor ook erg snel! Oja gister stond de radio aan begint ze ineens te dansen! prachtig!
Hello Ladies Hoe gaat t met jullie Krul lekker op vakantie! Lins al aan de betere hand? Zl 1 is al paar dg weer helemaal de oude Afgelopen dagen zl 2 wat snotterig maar lijkt nie door te zetten Van de week weer naar t cb geweest en z'n eerste vaccinaties gehad Liep rood aan van t brullen maar was gelukkig zo weer over Liep ook beetje samen met z'n fles dus die maakte een hoop goed Heeft er verder ook geen last van gehad Sliep alleen maar meer en huilde minder als normaal dus was makkelijk weg gaan want hij heeft er nog wel eens een handje van om in de wagen te brullen Maar moet zeggen dat dat ook al minder wordt oh Hij ligt nie graag plat maar echt op z'n buik of een kussen dus gebruik liever de cosi en straks de joolz met zit verkleiner Had zl 1 helemaal ni is echt nu pas meer een buikslaper Ik kom straks verder schrijven Beeb needs me
Dtje, fijn dat zl 1 weer beter is! En gelukkig dat zl 2 weinig last Vd prikjes heeft gehad! Ook gewogen en gemeten? Heeft hij beetje dezelfde lijn als zl1 of nog ietsje kleiner? Zoals je zegt Armande, de Beebs kunnen niet met alles tegelijk bezig zijn dus de 1 is meer motorisch bezig en de ander met taal. Dat jullie Beebs al zo goed lopen is echt snel en bij dl is het weer bizar hoe veel woordjes ze zegt. Wat me wel opvalt is dst echt iedereen meteen vraagt of dl al loopt... Dan denk ik echt, vraag je ook nog even of ze al praat want dat doet ze al enorm goed!! Heel irritnst soms! Maar idd dl lijkt bijna elke dag wel een nieuw woord te zeggen. Wat ik nu weer zo schattig vind is dat ze o o zegt als ze iets laat vallen. En vliegtuig (ie uig) en kijkt dan omhoog als ze het hoort. Vindt ze helemaal indrukwekkend! Maar krul, hier loopt ze ook alleen nog achter de wagen en niet los, wel met minimale steun ook, maar los dus nog niet. Komt vanzelf, heeft geen haast hoor! Armande, zo leuk dat nadoen he! Dat doet dl ook met kids erbij. Of ze zit soms echt gewoon te observeren en heeft dsn de grootste lol. Merk je nu vooruitgang door de oefeningen Armande? En zie je ook verschil al bij je buik? Je rust nemen door even te zitten is echt heel goed voor je herstel maar natuurlijk lastig om een moment voor te vinden. Hoe gaat het idd met je migraine dtje? Wat geweldig dat je dag zo mooi was krul!! Ec super! En ook te gek dat dtje er was! En dat via zp, echt leuk! Nu lekker genieten van jullie honeymoon en genieten van je mannetje haha zo leuk om te horen dat hij er zo lekker uit zag, heerlijk dat je zo gek op hem bent!! Lins weer fit? Nou idd jij zal soms echt kapot zijn met 2 kleintjes om op te letten die ook nog eens lopen. Lijkt me zwaar hoor! Gisteren dus bij gyn geweest. Echo en cyclus goed. Dus eigenlijk nog geen fertiliteits probleem. Want ik ben al 2 keer zwanger geweest en nu nog geen jaar bezig. Ik moet het echt een jaar de tijd geven want de kans op een spontane zwangerschap is nog groot. De kans dat ik binnen 12 mnd zwanger ben (de mnd die ik nu bezig ben meegerekend) is 50%, maar dus ook 50% kans dat t niet lukt... Ze zegt dat helpen nu niet meer kans geeft dan spontaan en daar beginnen ze ook pas na een jaar aan (omdat ik dus al meerdere onderzoeken heb gehad en ml ook en dat was allemaal goed). De HSG is officieel een onderzoek en geen behandeling dus geen recht op nu maar ze begreep wel heel erg dst ik t zou willen (stelde ze zelf voor). Maar dit mag ze niet zomaar voorschrijven zonder indicatie. Dus ze gaat t nu bespreken in haar team. Kleine kans dst ik t krijg nu, hoor ik over een week. Dubbel gevoel , snap t helemaal hoor, en ook fijn dat de kans spontaan nog echt groot is, maar ook onzeker om die tijd weer te gaan proberen met de kans op toch weer veel teleurstellingen... Zie ik tegenop. En dst ik misschien alsnog pas over een paar mnden de mmm inga. Nou ja, ik probeert het vertrouwen weer te vinden en wie weet mag ik nog wel een HSG, dat ga ik dan zeker wel laten doen (ondanks de pijn waar ik tegenop zie!).