Trouwens tot wanneer drinken ze die 300 ml eigenlijk En dan bedoel ik met name die warme flesjes melk ochtend middag/avond?
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/367990-wie-week-5-haar-zwangerschap-471.html Zomaar even n pagina Wat leuk om terug te lezen ❤️
Moet echt dl uit bed halen nu! Straks natuurlijk voetbal kijken en zo ff koken en eten dus ga het vndg ben ik bang niet redden........ Hoop dar het goed gaat met iedereen!
Volgens mij is her zo dat ze iig tussen de 1 en 2 jaar minimaal 300 cc melkproducten binnen moeten krijgen, warme melk (opvolgmelk) is vanaf 1 jaar niet meer nodig, dan is gewone melk, yoghurt ed goed (opvolgmelk bevat ook veel meer calorieën dus in het geval van een kind war goed op gewicht zit zeker minder handig.,). Je kan wel gewone melk opwarmen als zl het coor het slapen gaan nog lekker vindt.
Bedankt voor je reactie. Geef zelf nog steeds opvolgmelk en wil dit ook nog zeker tijd blijven doen omdat ik dat zelf persoonlijk beter vind kwa alles wat ie nodig heeft
Hallo meiden, toch even wat tijd . Ons huis is wat in waarde gedaald door de markt, maar niet zoveel als ik dacht , dus van onze kant is het zo goed als rond, moeten nog wel effe naar de bank. De verkoper moet nog wachten of hij royement krijgt van de bank. Als dat rond is dan krijgen we een datum voor verhuizing. Armande ja erg leuk de lopende twins. Sophie loopt ook echt goed all vind ik. Laat haar ook zo veel mogelijk lopen buiten etc. Nou Daan is soms wel bazig naar Sophie toe, maar andersom ook wel, maar Daan kan weinig hebben en is ook zo lomp. Hier praten ze nog nauwelijks. Ja papa, mama en bah. Verder als Sophie een eend ziet zegt ze ent ofzoiets haha en vogel is ogel ofzo het klinkt als. Ze proberen het wel na te zeggen. Maar kan het nog niet echt praten noemen.. Leuk armande van dat kopiegedrag.. dat ken ik wel. De kids doen veel hetzelfde maar ook veel van ons na. Grappig dat sommige kids hier veel aan het lopen zijn en de andere aan het praten, zoveel verschil!! Wat ik ook grappig vind als ik zeg waar is de vogel dat ze allebei naar buiten kijken. Als ze buiten volgens zien is het meteen ohh en wijzen. Ohjaa ze zeggen ook vaak oh o vooral als ze wat laten vallen ofzo.. Mmm Roos niets gevonden bij de gyn dus.. aan een kant wel balen.. hoop dat je toch behandeling krijgt.. D leuk zeg voor vaderdag dat canvasdoek. Ik had vorig jaar geknutseld, dit jaar niet no time. Hij heeft van nivea zo'n pakket gekregen met dat oranje shirt papa nr 1 . Hij had die laatst bij collega gezien hij zei toen heeee die wil ik ook. Ik zei die krijg je gewoon in zo'n cadeaupakket. En ze zijn nog best mooi ook. D wat doet je kleine man het goed. Groeit lekker door. Zandkasteel hier ook nr1 haha op het eind zwaait Sophie gewoon mee zo cute! Qua melk zit ik hier nog op 180 ochtend en 120 avond dus precies 300. Daarnaast nog yoghurt of zon klein danoontje toetje. Ik weet ook niet wat ze nog moeten hebben. Ik noemde die laatste fles op consultatiebureau en toen kneep ze dr ogen dicht en zei ze voor de gezelligheid.. had verwacht dat ze ging zeggen dat ik die weg moest doen maja daar gaan de twins niet mee akkoord ben ik bang.. Ik geef ze de fles nog gewoon. Rietjesbeker vind ik voor de melk niet fijn en open beker vind ik nog niet verstandig want dat gaat hier nog niet zo lekker haha ze willen het zelf doen en dan gaat het mis.. Roos leuk kinderboerderij en pannenkoeken eten ! Ik was zondag ook bij soort van kinderboerderij, echt veel dieren zag ik niet maar wel veel speeldingen zoals driewielertjes tractortjes etc en glijbaan enzo erg leuk. Ik geef al ruime tijd gewone melk. Wat een geklooi altijd met die poeder haha en consultatiebureau zei destijds dat die opvolgmelk ook maar onzin was dacht ik ach ik ben ook groot geworden met gewone melk Ik probeer ook even foto's te plaatsen.. Morgen komt de kapper hier. Ben benieuwd.
Haai meiden Ik ben er ook weer! Iets minder lang dan een week weggeweest. Ik kreeg niet meer vrij, moet morgen helaas weer werken. Waren vandaag rond 18u thuis. Snel koken, dl in bad en naar bed. Hebben genoten. Was erg leuk. Dl genoot ook. Hele middagen bij het zwembad rondgehangen, ze kreeg er geen genoeg van. Wat een plezier! Wat een verschil met vorig jaar rond deze tijd toen ze nog heel veel sliep tussendoor en we maar een uurtje konden blijven en ze toen alweer lag te slapen of naar bed moest. Het weer was minder, het was erg koud. Hebben nog kleertjes voor dl moeten inslaan omdat ik alleen maar zomerkleding bij me had en een zomerslaapzak. Het was gewoon 16 gr op dr kamertje, veel te koud. Verwarming was veel te heftig om aan te doen, grote radiatoren zonder thermostaat waarmee t meteen bloedheet werd. Laatste twee nachten is dl van slag. Vannacht van half 12 tot 2 uur lopen huilen, behalve zodra ze bij ons in bed lag. Ben echt kapot daardoor! Dat doet ze echt noooooiitt dus dat komt wel ff hard binnen hier. Zeker nu ik weer moet werken dus ik hoop maar dat ze vannacht wel goed slaapt en dat t met andere omgeving te maken had. In ieder geval respect voor Armande weet nog lange na niet hoe het echt is, maar dit zou ik geen weken trekken Ga op iedereen proberen te reageren. Moet ook mijn werkmail nog bekijken wat me allemaal te wachten staat voor morgen en vrijdag! Gelukkig is ml nog thuis komende dagen dus dl hoeft niet naar de opvang. Kan ze weer lekker acclimatiseren. @Armande: echt geweldig je tripje wauw. Is even loslaten he dan het thuisfront. Maar zoiets doet je zo goed. En zeker zo een stad! Never been there, staat op mijn lijstje! Hoe lang ben je geweest? Ik wil eind juli met een vriendin wknd weg, maar dat is wel iets te ver weg denk ik. En wellicht ook wat te duur vrees ik. Superleuk dat dl zo vlijtig en wijs is en zl kopieert. Das wel heerlijk dat ze dan een grotere broer heeft! Maar het is aanpoten en in de gaten houden! Ze ontwikkelt zich super zo te lezen hoor! Dl praat wel wat ja, verbaas me erover hoe snel het gaat en wat ze er allemaal bij leert in een oogwenk. Moest zo lachen. Ik en ml hadden wat woorden, noem het vakantiestress, en ik wou hem de mond snoeren en zei ssttt!. Dl keek hem aan en ook meteen ssttt!! Echt schitterend was dat hahha Superleuk he dat dansen! Hier ook eentje die gevoelig is voor muziek, echt superleuk idd! Schattig dat ze m daddy noemt!! @Dtje: zl2 al zn eerste prikjes he jeetje wat gaat t hard. Gelukkig is t een binkie!! Goed gegroeid ook weer, wat gaat dat toch snel! Echt heel leuk wat je voor vaderdag hebt gemaakt. Ben dol op zelfgemaakte dingetjes! De komende jaren kunnen we steeds meer echt gaan knutselen met de kids en zelfgemaakte ontbijtjes geven Vind t wel knap zeg dat zl1 jullie namen kent en ze kan uitspreken!!! Wbt melk zou zl gewoon volgen in wat hij nodig heeft/ wilt. Geen zorgen over maken. Je hoort idd vaker dat ze het niet meer nodig hebben. Het cb zeurde hier laatst ook al over. Heb er schijt aan, zolang dl dr flesjes nog lekker vindt krijgt ze het gewoon. Hier s ochtends ook 200ml wat ze zo leegdrinkt en s avonds 100/150. Ze bouwen vanzelf wel af. s Middags krijgt ze gewone halfvolle melk, maar s ochtends en s avonds nutrilon opvolgmelk net als die van jou. Wat je zegt; net nog wat extra bouwstoffen en dl kan dat nog goed gebruiken. @Roos: oooh werkelijk, jou valt het dus ook op. Dat iedereen vraagt/ zeurt dat dl nog niet kan lopen. Of: goh, loopt ze nog niet?! Bloedirritant. Ik ga er ook steeds nijdiger op reageren. Kijk idd s ff verder dan je neus lang is. Op vakantie veel met andere gezinnen gepraat, je maakt snel contact met zo een kleintje. En keer op keer kregen we de opmerking dat ze dl veel jonger hadden geschat. Zucht. Oh schat wat een dubbel gevoel je bezoek aan de gyn snap je heel goed. Ik vind het een beetje een apart verhaal moet ik eerlijk zeggen. Er is toch wel een fertiliteitsprobleem want bij dl moest er ook een hsg aan te pas komen. Ik vind het vreemd omdat ze na de bevalling zeiden dat je het een half jaar zelf kon proberen en als er geen resultaat was kon je terug komen. En nu heb je dat gedaan en worden jullie weer met een half jaar naar huis gestuurd. Vind dat wel een beetje raar eigenlijk. Ze hebben wel gelijk, natuurlijk kan het allemaal nog vanzelf. De meeste stellen doen er gemiddeld een jaar over. (Maar waarom hoor en zie je dan alleen de vrouwen die meteen de eerste of tweede ronde zwanger werden?!) Maar gezien je voorgeschiedenis is het niet gek dat je graag weer een hsg wilt. Ben benieuwd wat er uit het gesprek is gekomen. Misschien krijg je het alsnog. Of lukt het komende maand ineens vanzelf!! Duim voor je hoor! Wat leuk zeg die kinderboerderij bij jullie. Klinkt echt heel leuk!! Groot succes, wekelijks uitje wordt dat haha Ik geef s ochtends en s avonds nog een fles met opvolgmelk. Dat ze lekker bij me ligt, ff lekker knuffelen en lekker drinken. Tussendoor krijgt ze tuitbeker, open beker en pakjes met een rietje. Wissel zoveel mogelijk af zodat ze gewend is uit alles te drinken. @Linss: je hebt maar een druk leven Heerlijk die verhalen over je twins! Hier ook idd aaah en oooh en wijzen als ze buiten iets interessants zien. Vooral bij dieren! Jammer dat huisprijs gedaald is, maar het is bijna zo goed als rond! Spannend hoor!! Leuk zo een cadeaupakket met shirt voor vaderdag! Superleuk dat je dat onthouden hebt. Probeer ik altijd te doen als ml aangeeft iets leuk te vinden, ff onthouden! Succes bij de kapper met de twins, leuk zo voor het eerst. Veel foto's maken, hoop dat ze stil willen zitten!
We zaten trouwens sinds vrijdag in Landal t Vennenbos. Erg leuk hoor vooral zwembad. Maar toch haalt t t niet bij CP in Duitsland. Veel groter en luxer en meer voorzieningen. Daar gaan we in augustus weer naartoe
O krul geweldig meisje heb je toch Vond t ook hilarisch toen dl zat te grommen en wijzen naar die vrouw in t tijgerprint badpak hahahaha Glad to have u back maar heb niks van je hoeven te missen hihi
Wat lekker veel gekletst! ff snel op mn werk hoor!! lins, wat fijn van je huis, super! maar wat een geregel toch he het kopen en verkopen van een huis! Geweldig hoe die 2 op elkaar reageren, lijkt me zo genieten om er naar te kijken! En ook sophie nu al zo goed aan het lopen. wat gaat het toch hard. Leuk de kapper, ben benieuwd hoe ze het vinden! grappig hoe weer iedereen anders denkt over de melk en er mee omgaat, ik denk dat alles gewoon wel prima is, als ze maar melkproducten binnenkrijgen en verder kijken naar waar ze behoefte aan hebben. ik vond het wel lastig om die avondfles eraf te halen, vond het zo'n heerlijk moment met haar, maar uiteindelijk heeft ze het zelf geen avond gemist en ik eigenlijk ook niet. Heb toch nog steeds voor het slapen een heerlijk knuffelmoment met haar. Zodra haar tanden zijn gepoetst en ze haar slaapspullen aanheeft komt ze heerlijk bij me liggen. Ze krijgt ook altijd nog even wat water voor het slapen. Nu dus gewone melk op gewone momenten, maar dus zoals het bij mij past! Wat fijn krul dat je zo hebt genoten!!! heerlijk lekker weg met het gezin en nu dus officieel met je man hoe is het slapen vannacht gegaan? hopelijk nu weer goed, want snap helemaal dat je het zwaar vindt. zou ik ook hebben! Hoef echt nooit eruit voor haar en lijkt me ook erg zwaar maar denk ook wel ergens dat wij moeders veel meer aankunnen als het nodig is! Waar het dus aan ligt is dat het HSG op dit moment nog officieel een onderzoek is en geen behandeling. Er is nu geen indicatie voor een onderzoek (omdat ik dus al 2 keer ben zwanger geraakt, alles op de echo er goed uit ziet en ml zn zaad heel goed is en ik het dus nu echt een jaar moet proberen). Ze zijn een grootschalig onderzoek aan het houden of HSG dus ook als behandeling ingezet kan worden om de kans op zwangerschap te vergroten omdat het lijkt dat het dus bij best wat vrouwen helpt. Maar goed, het is dus nog niet wetenschappelijk bewezen en eigenlijk heb ik pech. De gyn snapt dus ook zeker dat ik het graag wil, zeker ook omdat het de vorige keer goed hielp en dat het dus ook al was gezegd. Maar het moet officieel gewoon in het team besproken worden, wat ik dus morgen hoor. Maar ergens verwacht ik wel dat het mag, zeker ook omdat zij wel vond dat ik het goed kon gebruiken! En zeker ook omdat over 1 a 2 jaar dat onderzoek is afgerond en de HSG best weleens een behandeling kan gaan zijn! lekker vooruitzicht om straks weer naar CP te gaan!!! heerlijk he?! jij hebt denk ik ook al bijna vakantie? ik moet hierna nog maar 4 weken, schiet echt op al!
morgen jarig dtje en wat leuk dat je samen met ml naar de film gaat! geniet er maar van! toch al bijna een kilo kwijt, door inderdaad gewoon zoveel mogelijk te bewegen, train je je lijf ook al hoor! ook al heel goed, de tijd voor echte oefeningen ed komt vanzelf als je mannetjes wat ouder zijn! armande, hoe gaat het met jou? ook alles goed met dl?? zl weer gewoon naar school geweest deze week?