Vervelend lins, beterschap. Miss ook wel de drukte? Je bent ontzettend druk laatste tijd met van alles he.. Sterkte. Hoop dat je snel opknapt! Goed om alles even te checken iig! Herkenbaar Armande, Hier is t de laatste tijd ook steeds bij ingeschoten Er was werkelijk elke week wel wat.. Wat geweldig van je meisje! Las meer leuke dingen! Genieten he? Wat voel je je dan trots! Hoe is t vandaag met der gegaan? Duim voor n goede nacht! Hier een drama met naar bed brengen Weet nou nie of ie nou te moe was of dat er iets dwars zat want ook best veel van alles op vandaag ook dingen die hij nog nooit had gegeten maar goed gaan t zien Zwemmen was iig een succes! Slaap lekker allemaal
Bedankt voor j leuke en lieve reacties roos Hoor t idd vaker dat ie groter lijkt Daarom krijg ik ook ni vaak vragende blikken als ze met de beeb zien hihi In de duo is t vaak wel f spieken want mensen denken dan vaak eerder aan een tweeling merk ik Jullie meiden nog nieuwe foto's geplaatst? Hoe is t nu verder met j roos? Trek j t? Hoe gaat t op werk? N met ml? Hoe is hij er onder? Kunnen jullie er goed over praten?
Hey dtje, is zl uiteindelijk wel goed gaan slapen en blijven slapen?? Ze kijken ook allebei wel echt op elkaar. Zie je ook al een beetje dat ze qua karakter op elkaar lijken of zie je juist al verschillen? Echt knappe mannetjes iig! Hier gaat t goed, lief dat je het vraagt! De verplichte nummertjes zitten er weer op en waren gelukkig goed getimed, had ook een vroeg ei dus mooi een korte cyclus, scheelt weer wachten. Ben er nu ook verder even niet mee bezig, straks ri m'n Nod wordt t weer lastig... Ml vindt het het meest lastig om mij er mee te zien worstelen en dst hij niks voor me kan doen en daarnaast heeft ook zoiets van 'waarom schiet het bij ons nou niet op en hebben wij elke mnd weer ene teleurstelling...' Daarnaast had hij Heel erg de HSG verwacht dus wel even een teleurstelling dst het niet doorgaat. We kunnen er zeker goed over praten, perfecte man wat dat betreft! Maakt ons samen wel heel sterk!
Heb je vndg kunnen werken lins? Wat rot dat je je zo voelt zeg....goed idd dst je het laat uitzoeken. Armande, hier heeft dl geen last gehad van bmr. Ahhhh wat geweldig van het karretje in de supermarkt zeg! Echt leuk! Krul hoe gaat het bij jou? Besef je al een beetje dst je zwanger bent?
@lins, beterschap! Hopelijk weet je snel meer! Maar heb je dit vorig jaar ook niet eens gehad?? @D, ik heb een paar weken geleden een boel foto's geplaatst @roos, ik vroeg me idd ook af hoe het met ml is, maar ben blij te lezen dat jullie goed kunnen praten, zoooo belangrijk! Al zal het echt niet makkelijk zijn echt blijven praten hoor!
D, kan me voorstellen dat mensen een tweeling verwachten! Ze lijken echt op elkaar! Dat is hier duidelijk niet het geval haha! Zowel innerlijk als uiterlijk twee verschillende persoontjes Hoe gaat het slapen nu? Hier geen last van de bmr! Jeeeeehhh
Vergeet het steeds te zeggen, maar die app is van fisher price baby, iets met Giggle Er zijn twee "levels" en je hoort babytjes lachen. Er bewegen popjes en de andere is een piano Er zullen vast meer geschikte apps zijn maar daar heb ik nog niet naar gezocht. Ik had toen snel iets nodig (ter afleiding) en deze zag ik als eerste Ze is er weg van
Poe dat is vroeg armande..... Haha die app heb ik gehad maar vond ze niks aan dus ee maar af gegooid! Vergeten te zeggen, maar heb di avond onze lieve kat in moeten laten slapen.... Ze had een tumor bij haar hals wat steeds groter werd dus dit was echt beter haar, maar bah wat was dat rot zeg!! Heb haar 15 jaar gehad!!!
@Linss: bah meis, wat vervelend! Goed dat je jezelf ff laat checken. Hoop dat er iets uitkomt in de zin van dat er iets aan te doen is. Misschien ff een lange pauze nemen om op adem te komen? Net wat Dtje zegt je bent wel erg druk ook he. Zwanger zijn kan niet he? Of wel @Armande: superleuk met dat karretje in de winkel Geniet van elk moment want het gaat zo snel. Fijn geen last van de BMR! Houden zo! Ook sterkte met de nachten van dl! Met zl alles goed? Weer lekker naar school? Ook bijna vakantie toch? @Dtje: can imagine dat mensen een tweeling verwachten bij een duo! Vind ze echt heel erg op elkaar lijken, zo leuk! Zeker in combi met het weinige leeftijdsverschil, geweldig voor straks gewoon! Dat slapen is irritant he oh my god. Wel een goeie opmerking van je Wie is hier nou de baby?! haha Waren ze maar wat ouder dan weer he 3 of 4. Dan begrijpen ze tenminste je regels en dat ze gewoon in hun bed moeten blijven liggen en slapen. @Roos: oh nee he Ook nog je lieve kat in moeten laten slapen. Dat kan er ook nog wel bij..dikke knuf voor jullie. Heb ook mijn papegaaitje moeten laten inslapen paar jaar geleden. Zó moeilijk. Wat is ze lang bij jullie geweest zeg, das echt wel heel fijn, zo lang van dr kunnen genieten! Gaan jullie een nieuw katje nemen of (voorlopig) niet? Fijn zeg dat je met ml zo kunt praten over het zwanger worden. Wel belangrijk! Maakt je zeker sterker samen. Ik kan dat dus niet met ml, het is echt een ver van zn bed show. Hij heeft juist zoiets van is het niet nu, dan wel later. Echt super dat jouw ml zich wel inleeft. Ook al kan hij je natuurlijk niet direct helpen hij is er wel voor je. En dat beebje komt! Echt! Ik ga voor je duimen dat je over 2 weken een mooie test kunt laten zien @Hier: heel erg moe, maar komt voornamelijk door de gebroken nachten van dl. Regelmatig is het raak van 2.30 tot 4.30. Geen idee waar het aan ligt, maar het is vreselijk irritant. Begin me erg wazig te voelen en tijdens het autorijden voel ik soms gewoon mijn ogen wegdraaien. Zijn dit zo niet gewend. Denk niet dat ze pijn heeft want zodra we er zijn is ze vrolijk en lekker kletsen en wil ze spelen. Dus mooi niet he. Waardoor het uiteindelijk een periode van twee uur van laten huilen en weer even troosten wordt. Heb er onenigheid met ml mee, zijn allebei natuurlijk bloedsjaggie. Hij wil dr bij ons in bed nemen maar dat vertik ik echt. Dat is toch wel een harde grens voor mij. Er wordt niet bij ons geslapen. Want dan weet ik het wel, dan is dat straks elke nacht zo. Ik heb nog liever die twee uur onderbreking dan vijf uur lang niet echt goed slapen omdat er iemand bij ligt. Maar hoop dat deze fase snel voorbij gaat want poeh Vanmiddag weer bij de ka geweest in het zh. Laatste check na de allergietest. Alles gelukkig goed. Heb alleen het eczeem weer aangekaart want ben er gewoon klaar mee na 1 jaar en bijna 5 maanden. Keer op keer bij de huisarts word ik gewoon weer weggestuurd met vieze hormoontroep. Kinderarts was het helemaal met me eens en maandag moet ik naar de dermatoloog/allergoloog. Ik moet meteen stoppen met die zalfjes van de huisarts, dat heb ik te lang gebruikt en heeft dr huidje resistentie tegen opgebouwd. Ik heb nu homeopatische zalven gekregen die dr huidje gaan ondersteunen. Krijg maandag verder uitleg over hoe en wat. Ook krijgt ze waarschijnlijk een paar keer per maand een strak pakje aan 's nachts met een "pakking" die extra boost/verzorging zou moeten geven. Ik ben heel benieuwd of het wat gaat doen, vind het in ieder geval al fijn dat de ka het met me eens is en we nu iets anders gaan proberen. Het is gewoon echt sneu dat ze steeds zo een jeuk heeft en alles openkrabt.
Nou alsof je het over onze afgelopen 14 maanden hebt!! Ik heb helaas niet eens tips voor je alleen maar pure herkenning... Heel veel sterkte, want ik weet precies hoe jullie je nu voelen Fijn dat de ka zo meedenkt! Ik neem aan dat je hetgene dat ik jou eens heb gepbt niets vond Hoeft ook niet hoor! Maar blij te horen dat haar huidje nu ondersteund gaat worden. Hoop dat het snel wat beter gaat! (Is ze getest op kma?)
Armande: cant imagine wat jullie moeten hebben doorgemaakt. Heb t al eerder gezegd maar echt respect. Ik denk dat wij dan inmiddels wel in n scheiding verwikkeld zouden zijn en dat ik co-ouderschap dan ineens een heel goed idee vind omdat je dan tenminste een paar dagen en nachten voor jezelf hebt... Jullie ook sterkte hoor! Hopelijk zijn er meer goede dan slechte nachten. Ik ben je pb niet vergeten hoor heb ook al best wat achtergrond info opgezocht. Ik hou het achter de hand. Ik heb er zeker geen afkeer van, ml is daarentegen wel erg nuchter n lastig te overtuigen. Volgens mij is ze niet getest op kma. Maar ik dacht dat de verschijnselen heftiger zijn dan alleen eczeem bij kma?
Haha die gedachte volg ik helemaal! Vrienden van ons zijn gescheiden en toen bedacht ik me dat zij altijd een weekend "vrij" hebben ooohh echt te erg he haha Dl had idd veel meer kenmerken bij kma maar ik weet dat de huid daar ookbij hoort. Ik dacht ik gooi t ff in de groep Kan t niet zijn dat ze kiesjes krijgt? Of heeft ze die al? Hier breken er weer twee bijna door dus ik denk dat dat t is, ze kwijlt ook n btje. Net weer ff huilen, nou we gaan zien wat de nacht ons brengt...hopelijk wordt ons beiden een rustige gegund Gaat er nog iemand naar concert at sea toevallig?
Bijgelezen maar kom morgen antwoorden want hebben een lost marathon achter de rug Was zo spannend moesten t afzien! En na afgelopen dagen even hard ontspanning nog gehad dus al is t veeeelste laat ben wel weer f zen.. Al zit lost ntl wel zoooo in mn gedachten❤️ Sleep well Ladies! Duim op n goeie nachtrust voor allen!
hahaha nou Armande inderdaad, gwn een heel wknd vrij dan! Maar ik blijf denk ik toch liever getrouwd haha Ik ga nog wel ff verder speuren naar de kma. Kiesjes? Nou nee denk t niet. Dl heeft nog steeds meer 4 tandjes...2 boven en 2 onder...schiet echt niet op. Hoe is het daar gegaan vannacht? Hier nu goed, hebben allemaal heerlijk geslapen! Geen concert at sea. Te massaal, hou ik niet van Jij wel?? @Dtje: aah fijn die ontspanning, was je ook gegund! Ben zooo benieuwd hoe Lost afloopt. Vanavond weer kijken. Gaan bijna naar seizoen 5 dus moet nog ff geduld hebben...
Was ik weer Wat zei de dokter lins? Staat me idd ook wat van bij Armande Maar denk zelf ook aan de drukte van laatste tijd in combi met Miss minder goed eten en slapen? Hoop dat t al wat beter gaat? O roos wat rot sterkte lieverd Wat zal j dat beestje missen Fijn dat jullie er goed over kunnen praten samen Erg belangrijk n geeft jouw hopelijk de steun die j nu zo nodig hebt Want je doet dit ntl samen, niet alleen... Hoe is t vanacht gegaan Armande las een bericht over weer vroeg wakker Hier gaat slapen weer prima verschilt per nacht Zo hoef j er dagen ni uit andere x paar x heen n weer n soms nemen we m echt bij ons F naar de volgde pagina want ben ondertussen voeden
Wat doet t ouderschap een hoop met n relatie he Eerst was samen op vakantie gaan de ultieme test ( Ooo god lovely And horrible memoires) maar dit is echt de klapper! Hier wordt er uit wanhoop n woede nog weleens "gedreigd" met een scheiding 😁 maar moet er ni aan denken zeg.. Als de boosheid dan weer zakt zijn we weer 1. Maar t lontje is een stuk korter oh n hebben allebei n heerlijk temperamentj genieten soms Wat betreft gelijkenissen n verschillen Die zijn er beiden wel Zijn momenten dat de beeb als twee druppels water lijkt Vooral als ie slaapt en alle bewegingen n geluidjes die daar bijhoren Maar ook kwa ontwikkeling n groei wel Alleen de beeb heeft ni zulke bolle wangetjes n lichte ogen n denk ook n stuk donkerder n voller haar En verder merk ik vooral n verschil met weggaan maar dat heb ik onlangs verteld. Gaat wel steeds beter nu hij meer interesse krijgt in de wereld om hem heen. Verder, Zl 1 huilde niet zoveel vrijwel niet.. Als hier n boertje dwars zit huilt ie alsof ie erin blijft zeg maar Verder is t net zo n Lachebekkie als z'n broertje Een lach om van te smelten en die geluidje okuh, eeeuuhhh etc ❤️ Door die kleertjes van zl is t net soms alsof ie weer even bsby is n dan droom ik even lekker weg hihi
Mijn evenwichtsorgaan blijkt geïrriteerd te zijn, daarom zo duizelig. Moet binnen 2-4 weken over zijn. Geen idee wat de oorzaak is. Mss de flinke verkoudheden die ik heb gehad. Ik probeer dit weekend echt te lezen. Sterkte met het verlies van je kat Roos!!