@Roos: Wat leuk Roos dat de surpriseparty zo geslaagd was!!! Wat een drukte! Maar wel genieten! Superlief van je om dat te organiseren. Nog gefeliciteerd! Fijn dat dl het naar dr zin heeft gehad op het logeeradres!! Ik kan dl hier ook wel naar mn tante en nichtjes brengen. Aan aandacht geen tekort dan! Leuk weer nieuwe tandjes, hier nog steeds maar 2. @Armande: druk in de weer met tandjes dus! Hier ook al dagen een knalrode wang, vooral eind van de middag en avond. Maar nog niets te ontdekken. Vier schiet al op! @Linss: lekekr geshopt in je eentje! Wat heb je allemaal gehaald? Voor jezelf en de kids??
Het is nie gelukt helaas Wat n vreselijke muren Ongelijke muren, en de verf en stukken muur bladerden eraf We gaan nu n soort voorraadkast met planken ongeveer even breed als de kast erin zetten Een nieuwe extra kast zou n optie kunnen zijn maar neemt te veel plek in en "verpest" de kamer.. Tres ego; Zl kan kruipen! echt op handjes en knietjes Uit t niets deed ie t in de keuken! Trots!!!! Kon ik maar n filmpje plaatsen
Wat leuk D! Nu zal hij gauw doorhebben dat dat ook heel snel kan! Deel je straks de commode voor beide kids? Of iedere een eigen? Hier heeft dl blijkbaar altijd trek, ze heeft nu al 2x eten van zl zn bordje gepakt! Hij mag wel eens zn boterham aan de salontafel eten en dat is een mooie hoogte voor madame. Ze loopt er omheen en graait zo het brood weg haha Verder een k*tdag gehad op t werk dus ben weinig meer waard bah
Oh roos en krul wat ontzettend rot! Bah Wel mooi gezegd dat het dan idd een ander kindjes is.....hoop dat dat genoeg troost biedt. Roos als je er niet verdrietig om zou zijn zou er iets niet kloppen toch? Ik zou ook verdrietig zijn en balen. Gevoelens kan je niet uitzetten helaas Sterkte...!
Hee meiden, Daar ben ik ook weer, eerder gewoon geen tijd en zin.. Klinkt erg lekker die quiche, moet ik ook eens proberen. Gesprek met mijn leidinggevende ging er goed. Heb nu paar dagen in de week dat ik uitgepland ga worden voor mijn taken . Heb ook gezegd dat ik mogelijk in de toekomst wanneer vriendlief een betere baan met meer uren heeft minder wil gaan werken. Hier duwt Daan momenteel ook steeds zijn brood uit de mond. Uiteindelijk eet hij wel, maar niet zoals altijd. Zal wel een fase zijn of zijn tandjes. Armande hier eten ze ook alles op wat ze op de grond tegen komen.. dus hier vaak vegen en stofzuigen.. Kru l ja vaak na de avond fles spugen. Maar klein beetje hoor, denk een mondje ofzo.. soms ook na avondeten, maar ze zijn ook zo druk. Minder melk is nog niet echt een optie en ze wil het wel , als ze niet hoeft laat ze het ook staan. Roos he gadsie knarsetanden.. D jammer echo uitgesteld.. maar je bent dan alweer wat verder, dus meer te zien. Roos vervelend zeg migraine als je het feest van manlief moet regelen.. fijn dat je vriendin en moede geholpen heeft en je je later beter voelde zodat je ook lekker mee kon feesten! Ik had ook 4 dgn voor NOD een lichte streep met kruidvat 2v5. Sophie krijgt nu ook 2 tandjes boven . Roos jammer dat je toch ongesteld bent geworden.. snap dat je teleurgesteld bent.. je hoopt er stiekem toch op. D heb je een apart babykamer'tje of leg je ze samen? Jammer dat de kast niet lukt. Kru l ik had inderdaad veel kleertjes voor de kids en ook wat voor mezelf
Wat stoer d!!! Gaaf dat hij dat dan ook ineens kan! Wat balen van die kist. Is ht met die andere kast dan ook wel naar tevredenheid? Whahahaaaaaa Armande, je veelvraatje! Geweldig dst ze dst dan pakt. Ondernemend meisje! Wat shit dat je dsg op werk k* was...... Wat dan?? Hoe gaat t slapen verder met dl? Idd heel mooi gezegd en t is ook helemaal waar. Heb al vaak bedacht dst als ik die ma niet had gehad ik ook dl niet zou hebben gehad. Zo bizar! En het is ook zo dst ik verdrietig mag zijn, maar het idee dst het misschien wel weer lang gaat duren... Dat is zo'n rot herinnering. Idd, dat gevoel kan je nou eenmaal niet uitschakelen. Verder mag ik ook van geluk spreken dst ik niet een heftig traject heb nodig gehad, dus ik ga me eroverheen zetten en op Naar de volgende kans.
Tegelijk gepost lins! Wat fijn dt je een goed gesprek hebt gehad en mooie oplossing lijkt me zo. Hier ook iets grappigs ontdekt: laatste dagen wil dl steeds in de ochtend haar boterham niet. Echt krijsen. Ik dan maar eerst de fles maar daarna nog niet echt. Tot ml ineens bedenkt: volgens mij wil xe in de ochtend gewoon zoet beleg. Nieuwe boterham gemaakt met appelstroop (zat smeerkaas op) en ja hoor, madame eet t helemaal op. Te grappig!
Krul, wat rot dat je niet lekker in je vel zit. Door je werk denk ik en doordat je niet ongesteld wordt? Wat vervelend toch dst je maar niet ongesteld wordt. Weet je al wanneer je naar de gyn gaat? Lukt t ook met afvallen?
O geweldig Armande! Zie t helemaaal voor me! Hahaha Hier kun je ook niks eten of zl moet t ook Als ie er wat van kan eten geef k m paar hapjes of iets wat ie wel mag anders is t huis te klein Oooo roos geweldig he hoe ze laten merken wat ze wel en vooral niet willen Zl schudt al Tijdje nee als ie iets nie wil of meer hoeft Vandaag zei die ook na (Afghaans) wat nee betekent Ja.. Bizar he roos.. Wat je zegt over je miskraam.. Blijft zo verdrietig.. Natuurlijk.. Vergeet je nooit meer.. Maar dan had je dl niet gehad.. Raar idee Een tweede kindje zal ook zeker komen.. N lief broertje of zusje voor je mooie meisje.. maar pas Wanneer t zijn of haar tijd is Je kan niets anders dan geduldig zijn, moeilijk.. Je wilt zo graag Hoop dat jullie niet lang hoeven te wachten want zulke teleurstellingen doen pijn.. Knuffel Top lins! Klinkt goed! Hoop dat t je zal ontlasten! Ga verder filmpje kijken Rtl 8, met Vince vaughn
O trouwens deel de commode Je kan er maar one at once verschonen douchen en aankleden ntl Plus de baby slaapt straks bij ons en zl op de babykamer Waar ik dus helemaal geen zin in heb Boehoe Vind zo fijn hem bij ons op de kamer.. Wil er nog nie aan hoor.. Denk dat hij t ook nie fijn zal vinden Maar met z'n viertjes gaat m nie worden Benk bang
Dames, Omdat Zwangerschapspagina een open forum is, is een ledenstop niet toegestaan. Besloten clubs mogen alleen buiten het forum bij de clubs. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Hmm jee, oké, dat mag dus ineens niet?! Maar prima zo lijkt mij. Of is het misschien een idee een club te openen, kan verder niemand meelezen en heb je dus ook niet de kans op meelezers en kan je meer schrijven en open zijn. Iedereen prima dag gehad?!
We deden t al bijna twee jaar maar was hier ook niet van op de hoogte Volgens krul werkt t ni zo makkelijk als hier schrijven Toch krul? Weet ni meer precies hoe n wat Vanmiddag dik twee u met zl geslapen Was weer erg moe N was net twee dg zo fit en alles Morgen naar de vlos n vrijdag morgen lekker naar de kapper Echt nodig!
Stil hier dames Hoe gaat t Vlos geweest alles was goed Volgende week weer n suikertest (3x naar t zhuis) dan controleren ze gelijk m'n ijzer nog n keer ivm vermoeidheid 5/2 eerste groei echo in t zhuis Gaan nu lunchen in de stad Kom later weer
goedemorgen (nog net) idd stil hier! iedereen druk?? Alles idd goed verder? Fijn dat het weer goed was bij vk D! krijg je die uitgebreide glucosetest?? Goed dat ze ook je ijzer gaan prikken, want stel dat dat het is kan je er nog een beetje wat aan doen! 5/2 alweer de echo, spannend! Je bent gewoon alweer bijna 27 weken zwanger, wauw!! Wat gaat dat toch snel. Ik zit nu op werk en moet ook meteen weer verder! Hopelijk kan ik vnvd nog even langskomen. Fijne dag!
We deden dit idd al heel lang zo...en ik heb t wel vaker gezien hier, maar goed regels zijn regels. Hier idd druk, nu is dl ziek en er heerst ook buikgriep Ik heb t wel gelezen maar vergat er steeds op te antwoorden, maar het slapen gaat een stuk beter met dl! Soms een huiltje in de nacht maar ze kan dan zelf weer verder slapen! Soms lijkt t of ze dr knuffeltje kwijt is en zodra ze die heeft is t goed. Dames, ben jullie daarom zeer dankbaar met de reserve! Gister sliep ze zelfs tot 6:45! Nu is ze ziek dus de komende nachten zullen drama worden helaas maar denk dat ze de draad daarna wel zal oppakken. Jeetje D wat gaat dat hard! Probeer t steeds te vergelijken met mijn zwschap vorig jaar en hoe toen alles was enz. Weet je nog dat ik ook voor mn ijzer ging en ineens aan t infuus lag? Ach het heeft geholpen zullen we maar zeggen Volgens mij ookk nooit meer wat op geantwoord maar heb ondertussen t eea in de uitverkoop gescoord, vnml maat 80/86 Deed dit bij zl ook op een gegeven moment en is altijd goed gegaan. Ik ga ff poetsen Fijne dag! Ps dat van mn werk (die rotdag) krijgt nog een staartje....
Weet t nog Armande Ze verwacht nie dat m'n ijzer zo snel is gezakt was laatst 8.4 Ze denkt meer aan de nasleep van die buikgriep en zwangerschapsduur Vandaag ben ik weer fit T verschilt echt per dag Wat goed Armande van je meisje Top! Hopelijk heeft ze nie veel last van t ziek zijn en is ze snel weer de oude en in haar ritme Succes met de situatie op werk Vervelend.. Zondag viert een ander neefje weer z'n tweede verjaardag Zin in. Gaat echt snel allemaal... Eten VNV lekker bij de Mac Niet echt gezond maar wel lekker n makkelijk Maar even compenseren met andere gezonde hapjes Morgen gaan we naar de Griek Zo n zin in Nu al watermond Eerst lekker naar de kapper Is hard nodig T leek de gezonde kant op te gaan weer maar op t moment is t net touw.. Zal wat worden na de bevalling Zit er trouwens minder tegen op na vandaag Ze garandeert dat t veel sneller zal gaan als de laatste keer.. T zou zo fijn zijn dat als ik weer op n punt kom dat k t nie trek ik ook echt ontsluiting heb Ik ga binnenkort m'n verhaal op papier zetten Althans op de tel En dan deel ik t met jullie Heb alle tijden vd vlos nu
Denk ik ook hoor D dat het sneller of "makkelijker" gaat, dat hoor je vaker! (Behalve dan bij mij...dat was weer net zo traag ) Laten we het er op houden dat dl een bekende kinderziekte heeft waarvan ik wist dat ze het ongeveer nu zou krijgen