Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoi lieve meiden, ik hoop vnd even te komen reageren. Zijn druk bezig met onze studeerkamer op te knappen (opruimen, nieuwe vloer, nieuwe kastenwand), veel weg geweest dus alleen tijd om even snek te lezen en meer niet... Maar hopelijk lukt t vnvd! Nu weer snel verder voordat dl wakker wordt.

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Same here roos! Wel bijgelezen maar geen gelegenheid te reageren!

Tot snel meiden!

3. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    En dan nu pas thuis omdat ik bij de Buuf was blijven hangen met 'n wijntje ;) duik m'n bed nu lekker in! Slaap lekker!

4. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Nou jemig zeg het lukt me gewoon telkens niet... Zijn zo druk hier. Vloer is gisteren gelegd sn gisteren de kast gehaald die vervolgens nu op gezet moet worden. De plinten ng, kast inruimen bla bla bla, hele weekend nog druk mee... Tegelijkertijd ook de woonkamer opgeknapt door alles opnieuw te witten (als we dan toch bezig zijn ;) ). Alleen dit weekend voor dl dus dan best lastig om alles tussendoor even te doen.
    Ga nu ff lekker met dl en de hond fietsen.

Maar ff heeeeel kort; krul jemig wat een vakantie zeg Poe.... Maar wat heeeeerlijk dat de echo weer goed was!!!!!
    (Later nog meer reactie hoor!!).

Dtje ook druk dus. Met leuke dingen??

Lins, lekker weekend!!!

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Fijn dat je rug beter gaat lins, gelukkig! Wat was t volgens de Fysio??

Hihi, ik zie ze al rennen op de bruiloft. Maar snap dat je je zelf wel stoort eraan hoor!

Hihi krul, toch ook wat positiefs ;) maar knap van je dl hoor dat ze al met 2 wrd begint!super goed van haar!
    En zo grappig dat de woorden die jij veel gebruikt dst zij die ook gebruikt he?! Vast dst jij dan ook wauw zegt?!
    Hier begint dl nu ook soms met 2 wrd, zoals ook hoi of dag papa/mama of 'noh keer' (nog een keer). En soms probeert ze al een zin te zeggen maar zegt dan meer de klinkers. Ik zeg altijd als we de straat in rijden: daar zijn we weer en dan zegt dl nu : da zij u wee. Begint erop te lijken ;)

Poe maar wat vervelend van je vakantie krul.... Pittig hoor. Hoe gaat her nu thuis?? Is ze al wat gezelliger??
    Was het niet een sprong denk je? Echt een dame die alles op haar manier wil doen he? En dit natuurlijk niet altijd duidelijk kan maken en dan dus maar gaat brullen... Maar goed dst ze zo snel gaat met praten want ik denk als ze zichzelf goed kan uiten dat dat wel een stuk scheelt. Lastig hoor....
    Wel deels herkenbaar hoor, hier ook echt een pittige dame die ook kan schreeuwen/bijten/krabben ed... En ook soms t liefst bij mij hangt. Hier merk ik ook een grote voorkeur voor vrouwen over het algemeen. Zeker bij vreemden dan. Van mannen moet ze dan echt niks weten. Maar hier slaat haar bui en heel snel om, kan haar nog best vaak afleiden, dat scheelt.
    Poe en dan ook nog die tanden.... Maar ook wel weer fijn dst ze nu ineens allemaal door zijn.
    Hier heeft dl, 4 tanden boven en 4 onder, 2 hoektanden boven komen nu door en ze heeft 2 kiezen boven en 2 onder.

Dtje, hoe gast het verder met jouw mannen? Vindt zl2 alles lekker wat je aanbiedt aan eten?

Armande, nog lekker op vakantie natuurlijk! Wann eigenlijk terug??

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Joeeeeehooeeeeee! Het is de laatste tijd wel errug stil hier zeg.....

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Veel aan de hand hier. Ik ben niet lekker en terugkerende psych klachten. Bang voor alles en voel me gwn beroerd. Zoveel buik- rug- en hoofdpijn. Dl is ook weer ziek (en flink ook) voor de zoveelste keer na het kdv. Zie t ff niet meer zo zitten op t moment...maar ook dat komt wel weer goed. Hoop snel weer te komen.

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ach krul, wat vervelend allemaal voor je.... Snap ook dar je je zorgen maakt, allemaal zo spannend wat je te horen hebt gekregen over je Beebs, maar gelukkig gaat het nog steeds goed en hopelijk geeft dst jou steeds meer vertrouwen. En die klachten klinken wel echt psychosomatisch (dus lichamelijk klachten doordat je je zorgen maakt en psychische klachten hebt). Hoop dst je snel wat rust kan vinden... Hoe ga je het trouwens doen met werk? Of blijf je thuis?
    Pfff en dan dl nu ook al ziek... Bah! Hoop dat ze snel opknapt.
    Ga je voor je psych klachten hulp zoeken of kan je bijv naar een maatschappelijk werkster in het zh?

Hoop dat het ook goed gaat met de andere meiden! Armande denk ik begin volgende week weer terug?

Dtje, jij leuke dingen aan t doen?

Lins weer druk mer werk en dingen regelen voor t huis denk ik?

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik hoop dit weekend te komen. Deze week veel gewerkt en druk geweest.
    Verder alles goed hier hoor:)
    Tot snel.

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    He meiden! Sorry sorry sorry ben echt heel lang nie komen schrijven!
    T is er gwn nie van gekomen! Internet heeft er ook een tijdje uitgelegen hier en m'n mobiel internet was er zo doorheen met zl die graag filmpjes kijkt op m'n tel..
    Maar alles werkt inmiddels weer en ben ook gewoon heel druk met de kids en alles
    Veel gebeurd ook wat m'n tijd n aandacht vroeg maar ook heel veel leuke dingen met het gezin!

Hoop dat alles goed gaat met jullie?

Met de kindjes gaat t goed!
    Eten van zl 2 gaat super goed! Zit nu op 4 flessen en twee eet momenten.
    Hij gaat aardig op met zl 1 kwa lengte en gewicht
    Ook twee lijnen kwa lengte boven t gemiddeld en gewicht 1..
    Paar x Vaccinaties gehad maar totaal geen last van gehad

Zl 1 is een bezig bijtje, geniet zo van hem zien ontwikkelen en opgroeien ❤️
    3/9 weer naar t cb sinds maanden voor t 18 mnd consult
    Dikke mik tussen de twee kids
    Interactie en Kisses And touches All over..

Met mij gaat t ook goed
    -5 kg 😚
    Door t vele lopen
    Loop ook regelmatig met de kids naar m'n schoonouders en elke dag minimaal wel 1.5/2u hier en daar naar de stad/winkel etc

Hoe is t met jullie kindjes

Hoe gaat t met je rug nu lins
    Hoe gaat t met de voorbereidingen omtrent verhuizen
    Druk op werk? Nog naar je zin?
    Hoe gaat t met vl?

Roos druk geweest in huis las ik!
    Is t aan kant? Fijn als t allemaal weer netjes is he!
    Zie dat je nod 3/9 is.. Hoe sta je er nu in?
    Moeilijk om het helemaal los te laten en t maar af te wachten denk..
    Zit altijd wel in j hoofd denk?

Armande wanneer Ben j ook al weer terug?
    Hoop dat jullie hebben genoten/genieten!

Krullie dikke kus n knuffel voor jou 💋

11. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Leuk om je weer te lezen dtje! Fijn om te horen dat het zo goed gaat met jou en met de boys :)
    Wat een heerlijke mannetjes toch he en vooral dat ze zo leuk op elkaar reageren, geweldig!
    Ben heel benieuwd hoe groot en zwaar zl dan is, ik moet nu maandag met dl! Ook erg benieuwd!
    En fijn dat zl2 ook zo goed groeit en eet!

Wauw, 5 kilo kwijt, goed zeg! En dan vooral door t bewegen of toch ook door wat op je eten te letten? Zit je al bijna op je gew. voor de zwangerschappen?

Je schrijft dat er veel gebeurd is, hopelijk geen vervelende dingen?

Lins, hoe is het nu idd met je rug? Druk met voorbereidingen voor t huis?

Armande denk ik bijna terug? Hopelijk heeeeel erg genoten!

Krul, hoe gaat het nu met jou? Al iets meer rust in je hoofd? Hoe gaat het met je buik, groeit het al goed? Hoeveel weken ben je nu eigenlijk? Wann weer een echo?

Hier lekker veel te doen dus gelukkig weinig tijd om na te denken over het wel of niet zwanger worden. Ben er nu heel rustig nog onder d, maar m'n Nod duurt ook nog even, tegen die tijd vind ik het wel heel lastig maar het geeft me ook rust dat ik over een maand weer naar de fert arts ga! Hopelijk gaat het dan sneller!
    Ben dus echt nig aan t genieten van m'n vakantie :) aankomende week wel wat dg voorbereiden en vrijdag studiedag maar dat is nog wel rustig aan.

Verder eens racefiets gekocht, hardlopen gaat helaas echt niet, heb t echt geprobeerd op te bouwen maar t blijft zo pijnlijk...hockeyen kan ik denk ik wel op m'n buik schrijven :( maar goed, wielrennen is ook wel heel erg lekker en kam je geweldig mooi doen hier in de omgeving (Veluwe) en eindelijk werken aan m'n conditie en laatste kilo's kwijt. In de sportschool train ik dan vooral m'n spieren goed (trainingsschema Vd Fysio en bepaalde lessen die ik kan doen) en soms spinning en dan dus lekker fietsen, niet echt belastend voor m'n bekken!

Dl gaat ook erg goed, wel meisje met enorme eigen wil, maar wel heel gezellig ook, en echt mega aan t kletsen nog steeds met steeds vaker 2 wrd achtereen! Loslopen doet ze wel maar ze kruipt nog vaker want dat gaat gewoon nog sneller bij haar.

Fijn weekend nog even!

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dankje roos ook leuk jou te lezen!
    Ben ook benieuwd! Laat t jullie weten!
    Succes maandag!

De kg van de zw ben ik allang kwijt
    Na de eerste week al
    Wat ik nu al val is van de 10 kg die ik ben aankomen in de periode voor m'n zwangerschappen en in de tijd met ml zeg maar

T komt vnml door de combi veel lopen n t drastisch minderen van frisdrank
    Tijdje geen/minder redbul gedronken, nu weer wel regelmatig (junki) maar daarnaast dronk ik Avonds ook nog fris n at ik veel ongezonde dingen tussendoor maar ook voor t ontbijt en de lunch
    Nu, meer salades, minder brood, ochtends Brinta of havermout (soms ook brood) en tussendoor crackers, Rijstwafels ed
    Maar varieer veel iig
    Avond eten ook vnml gezond maar niet afgemeten oh!
    Ben nu eenmaal een grote eter :p

Drink nu ipv fris veel Spa roood
    Lekker veel prik en met een scheutje van Slimpie (calorie arme siroop) net een glaasje fris

Fijn bijna naar de fert arts! als t deze maand m nie wordt, wordt m iig heel voorspoedig! Fijne gedachte!

He wat rot he van t hardlopen/hockeyen
    Nu is fietsen ook echt een hele goede en Heel Erg uitnodigend in zo n omgeving! Maar je hobby oefen j ntl t allerliefste uit!

Super dat je meisje t goed doet! En dat continue loslopen komt wel! Sneller dan je denkt en dan willen ze niks anders meer!
    Knap dat ze al twee woordjes achter elkaar zegt! Zl kan dat alleen in t Afghaans!

Gotta go! Baby alert!

13. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hee meiden daar ben ik ook weer. Ben ontzettend druk steeds met vanalles en nog wat. Poe ben al vanaf vanmorgen 8 uur bezig geweest en lig nu met rugpijn op de bank. Dit terwijl het de laatste weken zo goed ging, maja komt door alles wat ik gedaan heb. Heb het zwembad opgeruimd, poe wat een klus. Tuinset schoongemaakt en op marktplaats gezet want die gaat niet mee. Veel was gedaan en gestreken.

Gister de garagebox van me schoonmoeder verder leeggemaakt en allemaal zooi naar de stort gebracht. Kids lekker paar uurtjes bij mijn ouders geweest :).

Sophie heeft vd week 2x gespuugd in de auto. Ze spuugt telkens bij vl als ze 's ochtends gebracht wordt. Niet altijd maar afgelopen week dus wel beide keren. In totaal nu 4x voorgekomen. Dus denk zo nu en dan wagenziek.

Hier leren ze ook steeds meer te zeggen. Nog wel alleen enkele woorden. Verder zijn ze erg baldadig met alles doen wat niet mag.

Roos leuk studeerkamer opknappen! Maar wel vermoeiend.

Mijn rug zat bovenin behoorlijk vast, ook mijn linker bekkenhelft. Verder denkt hij ook dat het komt door het abrupte stoppen met sporten toen ik zwanger werd. Ook heb ik moeite met het coördineren van mijn linkerkant van mijn lichaam blijkbaar haha. Maar met de oefeningen gaat het wel beter.

Krul goed van dl dat ze met 2 woorden praat!!

Bah niet fijn dat je je zo voelt Krul, maar ja het is ook allemaal niet niks. En dan is dl ook nog eens ziek.. is ze alweer beter? Kdv is daarin wel Klote het ene kind steekt het andere aan maja tis niet anders.

D wat fijn dat je mannen het zo goed doen en leuk die interactie!! Groeit goed allemaal zo te horen :)!

Wat goed dat je zelf 5 kg kwijt bent. Ik wil dat ook en ga binnenkort ook echt mijn best doen!

Hier heel druk op werk, momenteel nog 2 collega's op vakantie.. vanaf volgende week maandag krijg ik deels een nieuwe functie! Zin in, maar is wel een flinke klus want moet veel werk gaan doen dat door de conversie naar een nieuw systeem is ontstaan, maar komt goed! Heb er zin in!

Verhuizing heb ik ook veel zin in. Beginnen langzaam met hier en daar wat inpakken en soms weggooien:). Nog maar een paar weken!!

Roos fijn dat je over. een maand naar de arts kan. Hoop dat je dan inderdaad geholpen wordt op een of andere manier..

Mmm vervelend he als je dingen niet meer kan die je eerst wel kon. Ik ken het ook. Ik deed altijd fanatiek body pump en bodyshape. De shape lukt nog maar de pump dat durf ik niet want ik weet zeker dat me dat niet lukt.is nu nog te veel belasting voor me rug.

Leuk dat je een racefiets heb gekocht. Lijkt me inderdaad ook wel lekker om zo in de natuur te fietsen!

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Bezig bijtje lins! Veel gedaan! Maar geeft tegelijkertijd mij altijd een soort rust in m'n hoofd!

Echt tijd om t zwembad op te ruimen he..
    Lijkt soms wel al herfst! Ene kant stiekum alweer beetje zin in de december maar toch balen dat de zomer al een eind voorbij is en we veel slecht weer (of gwn te ziekelijk warm) hebben gehad
    Gelukkig waten er wel mooie dagen en daar hebben we dan ook zoveel mogelijk uitgehaald!

Ah rot wagenziek.. Is nog niks voor zeker met deze leeftijd?

Hier ook echt baldadig! Vandaag met verschonen zat ie me te trappen
    En hoe meer ik zei dat t nie mocht en op n gegeven moment ook best boos werd hoe leuker hij t vond! Lachtte me gwn uit he! Maar dan zie j die smile en tandjes en ondeugende oogjes en dan bezwijk je al he ;)

Succes met je nieuwe functie! Leuk!

Ook succes met t inpakken en sorteren!

Ga even wat op zetten nu, f chillen :)

Slaap lekker allemaal!

15. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Kijk eens aan weer lekker wat afgekletst :) moet nu gaan eten met dl en bad en bed ed, daarna ff sporten maar hoop vnvd ff te komen reageren!!

16. sunshineS1976

Ik wil ook komen schrijven maar kan ff niet meer.
    Nu ben ik flink ziek. In afwachting van uitslag of ik Salmonella vergiftiging heb of niet :( Hier moest mn ha meteen aandenken toen ik vanmiddag langs ging. Ben best bang. Kan heel gevaarlijk zijn voor de kleintjes en natuurlijk voel ik ze nu ook net niet... :(

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    he bah krul, wat naar zeg! Wanneer krijg je de uitslag van de HA? Ik hoop heeeeel erg dat het niet salmonella is.... en zeker niet dat het van slechte invloed is op de beebs, duimen draaien hier dat het 'gewoon' een virus is!
    Sterkte met alles meis!!!!!

ben nu op werk en kan niet uitgebreid reageren, maar wilde wel even reageren op krul! Verder de hele dag dus werken en vnvd naar vriendinnen dus dat wordt geen reactie meer van mij vndg!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    No worrie krul echt
    Zoals ik al eerder zei weet bijna zeker dat je t van dl hebt overgenomen
    Je zit al een week in de poep bacteriën en alles daarom heen!
    Komt goed met jou n de Beebs! Jullie zijn al zover gekomen! Hier slaan jullie je ook doorheen!

Hier op weg om de kids bij opa n oma te brengen
    F quality time met ml
    Naar de bios zo n erna klein hapje eten
    Wat kunnen we anders met dit weer he

19. sunshineS1976

Haai meiden ben ik ook weer ff :)

Het lijkt hier wat beter te gaan gelukkig na een beroerde nacht. Hopelijk zet de stijgende lijn zich voort.

@Roos: veel geklust en leuke dingen gedaan in jullie huis! Altijd leuk die klusjes in de zomervakantie. Nu alweer aan het voorbereiden op je werk? Komende week starten? Ik start maandag weer. Ben al bij de arbo geweest en ga voorlopig beginnen met halve dagen werken. Moet er niet aan denken om thuis te zitten tot mijn verlof dus hoop het zo gewoon vol te kunnen houden tot de kerstvakantie. Ben zaterdag 15 weken:)

Veel tandjes voor je meisje! Hier komen ze ook echt allemaal tegelijk door, steeds nieuwe streepjes te zien en nieuwe bobbels te voelen. Ze lijkt er niet veel last meer van te hebben. Hier ook een voorkeur voor vrouwen heb ik het idee. Bij mannen kijkt ze ontzettend de kat uit de boom.

Wat betreft t vangnet: ja heb een goed vangnet aan hulp (psychiater, psycholoog en ambulant begeleider) als er iets is hoef ik maar te bellen! Maar het gaat de laatste tijd weer wat beter J Voel me nog steeds stabieler en relaxter als bij de zwangerschap van dl al heb ik nu veel meer problemen en zorgen. Best gek is dat eigenlijk.

Fijn dat je rustig bent onder het hele zwanger worden. Het is wel gewoon nog steeds vreselijk rot dat het nog niet gelukt is. Maar misschien ben je ook wel rustig omdat je bijna weer naar de fert arts gaat en je daar goede hoop op hebt! Ik in ieder geval wel! Zo leuk om het grootste gedeelte zwanger te zijn! Want dat hadden we afgesproken he!? Dus hup hup eitje, zaadje en buikje; maak een mooi beebje voor tante Krul! ;)

Gaaf een racefiets! Lijkt me heerlijk! Vind fietsen ook erg leuk. Jammer zeg dat hardlopen en waars hockeyen niet meer zal gaan… ik hoop dat een tweede zwangerschap het niet nog erger zal maken dan bij dl zeg.

Leuk he eigen willetje :D Soms ook superschattig, naast het zeer vermoeiende :p
    Aah ook al met twee woordjes! Gaat zo rap! Je weet gewoon niet wat je hoort soms. Alles wordt nagezegd en ze weten het al meteen na 1x.

@Linss: leuk dat jullie zo genoten hebben van de bruiloft! Haha herkenbaar ’s avonds hoor…gewoon moe en worden ze zo vervelend! Achter elkaar aanrennen en alles doen wat niet mag hihi :p Zie t ook al voor me!

Zo jij zit ook niet stil zeg. Doe mij wat van jouw energie. Thuis van alles doen, dan ook nog je moeder helpen met garage leeghalen enz poeh poeh. Niet gek dat je dan uitgeteld op de bank ligt met last van je rug! Pak op tijd ook je rust hoor! Ook nog je werk ernaast…en fysio…hoe krijg je het in een week gestopt?
    Aah spannend nog een maandje en dan gaan jullie verhuizen! Weet je al hoe jullie slaapkamer en die van de kids gaat worden? Kids nog steeds samen op 1 kamer of?

@Dtje: heerlijke knappe boys heb je. Super dat ze t zo goed doen! Trots op zijn!
    Droomvoorbeelden. Denk dat boys ook wel makkelijker zijn maar die vergelijking kan ik nog niet maken. Heerlijk die interactie en liefde tussen die twee, wauw.
    En ik had al gezegd maar echt supergoed die 5 kg eraf! Idd frisdrank drastisch minderen/schrappen hoor je veel dat dit een boosdoener is, ook de light varianten.

@Hier: bij cb was het zowel goed als niet goed met dl. Ontwikkeling is super en kletsen als de beste, maar groei is weer slecht. Daar gaan we weer…
    Weer niet gegroeid in lengte en in gewicht een halve kilo afgevallen. 9,3 kg zit ze nu op terwijl ze volgens de lijn die ze volgde (de middellijn) nu al boven de 11 kg zou moeten zitten. Diepe zucht…het is dat ze zo vrolijk is en actief en helder en goed ontwikkelt, maar toch maken ze zich zorgen… afwachten maar weer en kijken wat de extra controles gaan uitwijzen.

Weer aan het werk na 7 lange weken. Gek hoor, maar ook wel zin in. Thuiszitten alleen met dl en je ellendig voelen is ook niets waard.

[FONT=&quot]Iedereen fijne week nog!

PS: zou het leuk vinden weer foto's upgedate te zien van iedereen! Ik zal zelf ook nog wat van de vakantie plaatsen.

[/FONT]

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    gooooooeeeeeeedenavond!!!!!!

Heel fijn om te horen krul dat het weer wat beter gaat! Toch geen salmonella??
    15 weken alweer zeg. Jemig wat gaat dat snel! Begint je buik al goed te groeien? Voel je de beebs nou al (dat dacht je toch laatst?!)?
    Heerlijk dat geklets he :D zo gezellig! hoe gaat het lopen nu bij haar?
    Hmmm, is ze echt helemaal geen cm gegroeid dan?? Wat heb je nu afgesproken dan, weer een extra meetmoment? Hoeveel cm is ze nu eigenlijk? Wel fijn dat ze haar goed volgen en hopelijk maak je je niet al te veel zorgen (en zijn het zorgen van hun om niks).
    Maandag ook weer beginnen! Hier ook! Is ook wel weer een welkome afleiding of niet? hoop dat je de halve dagen goed volhoudt!!

Super dat je vangnet er is!

Dtje, hoe was het avondje met ml gisteren? Naar welke film zijn jullie geweest? In Antwerpen??

whaha dtje, herkenbaar dat doorgaan juist bij nee zeggen! Dl zegt ook vaak zelf 'nee' en kijkt je dan lachend aan en gaat toch door!

LIns, leuk en spannend ook die nieuwe functie!!!

Ach gossie, Sophie beetje wagenziek, vervelend zeg! Zeker voor haar ook (weet er helaas alles van....)

HIer verder niks bijzonders. Vndg lekker genoten van het mooie weer. Verder nu nog even aan het werk achter de pc.
    Ma bij het cb geweest, hier is dl nu 80 cm, precies op de gemiddelde lijn en 11,5 kilo (net iets onder de +1). Ze vonden de verhouding nog wel net goed, maar het gewicht moet in verhouding niet veel hoger komen zeiden ze. pffff al dat geneuzel. Weet eigenlijk wel zeker dat ze straks niet dik zal zijn want wij zijn allebei slank en hebben geen aanleg om dik te worden.
    Verder erg tevreden over haar ontwikkeling, vonden haar wel heel erg ver met kletsen en lekker ondernemend. Das dan wel weer leuk om te horen.

Djte, hoe was het bij jou met zl1 bij het cb??

Deel Deze Pagina