o ja, foto;s vind ik een goed plan krul!! heb ze alleen nu nog ff niet opde pc staan. misschien als het werken nu een beetje opschiet zet ik ze erop en zal er dan wat plaatsen!! fijne avond!
Dankje lieve krul Je bent lief Gelukkig voel j j vandaag stukken beter Geniet lekker van je mi time en neem j rust! Ik moet 4 sept pas roos Hoe is t met je meisje gegaan maandag? Ik zal t foto's plaatsen al ben ik wel aardig up-to-date vind ik zelf 😜
@Roos: heerlijk om weer te werken, vind het echt een verademing! Van de 7 weken vrij, 5 alleen geweest met dl. En dan voel je je ook nog niet eens zo goed, vond het soms echt drama. Heb echt zin weer wat te doen. Heb ook meer rust daar dan dat ik thuis zou zitten denk ik. Jij blijft nog steeds drie dagen werken? Oh wat een gemiep op het cb over lengte/gewicht verhouding he. Hoor toch overal dat je er niets van moet aantrekken. Je dl blaakt van gezondheid! Vind het keurige getallen!! Dl had dat nu ook moeten wegen en groter moeten zijn. Ze is nog steeds 80 cm, net als twee maanden geleden en 9,3 kg. Gewoon twee kg minder als jouw meisje. Dat scheelt best veel op zo een poppetje denk ik. Wat voor maat draagt ze? Hier nog steeds 74/80. Heb allemaal leuke winterkleertjes gekregen van mn moeder in maat 86 maar daar verzuipt ze in... vrees dat ze dat straks nooit aan zal kunnen. Dr lengte/gewicht wordt aangekaart over paar weken bij de kinderarts waar ik al naartoe zou moeten voor update eczeem. Verder in oktober weer wegen en zal ook wel bij kinderarts gedaan worden. We zien het wel... ze maken zich zorgen maar ook weer niet zo veel omdat dl ook aardig ondernemend is en er ook verder goed uitziet. Jouw dl wordt ook echt niet dik hoor. Gemiep zeg. Hier zou het wel kunnen omdat k de slankste niet ben, maar dl lijkt zoveel op ml, ben daar niet bang voor. Maar ondergewicht vind ik ook niet echt prettig... zit me toch ergens niet lekker. Wil niet dat ze dik wordt, maar dit is weer het andere uiterste. Buik begint zeker te groeien, maar heb ook nog wat van mezelf Maar begint wel te komen. Gisteren weer echo gehad bij gyn. Ik voel ze al sinds 10 weken, of in ieder geval 1tje heel duidelijk. Sinds 12 weken wist ik het zeker, toen de placenta ook achter bleek te liggen. De gyn geloofde het niet toen ze er naar vroeg, maar toen maakte ze een echo en opeens "bam!" schopte hij/zij hard tegen dat ding aan "Wow" zei ze haha dus toch! En op het scherm zo een mooi voetje uitschieten. Beeb 2 ligt achter beeb 1, echt in mn rug. Denk die nog niet te voelen, lastige plek ook. Buik zal waarschijnlijk erg naar voren groeien daardoor, maar niet erg hoor. Bij dl vond ik dat ik pas heel laat echt een mooie ronde buik had, dus kom maar op nu Wanneer staat bij jullie de afspraak gepland voor de fert.arts?? Werkse komende week en succes met de voorbereidingen! @Dtje: jaaa jij bent altijd up to date met foto's!!!! Ik loop ook weer behoorlijk achter.
oh ja dl loopt en rent non-stop haha put me uit als ik achter dr aan moet als ze m snel smeert. Kruipt helemaal niet meer eigenlijk. Komt snel genoeg bij jou ook hoor roos!
Dtje, had in n eerder bericht al wat getypt over cb! Krul, hier loopt dl nu ook alleen maar! Grappig he? Bij ons thuis wel te doen want redelijk dl-proef, maar ergens op visite wel lastig soms hoor, want ze accepteert echt niet altijd het woord nee Hier is ze alleen geobsedeerd door de hond af en toe, wil alleen maar hem aaien (maar dat gaat niet altijd zo lief) of bij hem kruipen. En dat wil ik dus niet want uiteindelijk als ze hem echt pijn zou doen weet je nooit hoe hij reageert, het blijft tenslotte een beest. Dus ik probeer haar ge leren dat ze niet bij hem mag als hij in zn mand ligt, maar ja, eigrnwijs karaktertje he Ik blijf idd 3 dg werken, vind ik helemaal fijn zo. Jij weer fulltime (maar dan halve dg dus)? Die kilo's schelen idd wel maar er is nogal een marge geloof ik, hoe zit ze op de lijn dan in de curve? Qua lengte nog wel prima lijkt mij? Hier draagt ze nu 80, rompers 74/80 beginnen nu krap te worden. Wel fijn dat je toch ak naar de ka gaat! Geweldig dat je de Beebs al voelt zeg!! Dat is zo fantastisch aan zwanger zijn vind ik!! Werkse ook weer! He das irritant he lins! Heb ik ook weleens!!
Hier in dikke vette onzekerheid. Heb gewoon vroege zw testen gedaan (doe ik normaal nooit!) en zie gewoon streepjes (de 2v5 van kv en wel binnen 5 min, ook roze). Whaaaa. Op 10dpo begonnen, gisteren 11dpo best een hele duidelijke maar vndg is hij heeeeel ietsje lichter dan gisteren maar wel donkerder dan eergisteren. Kan natuurlijk aan van alles liggen (de test, concentratie urine, of toch mis...) zoooo spannend allemaal. Is iig wel raak alleen dus de vraag of het raak blijft... Tot nu toe bog geen spotting en ook geen voortekenen ervoor (gele afscheiding altijd eerst) wat ik altijd uiterlijk op 12dpo krijg. Spannend dus!! Het beste is om morgen niet te testen denk ik om ook het de kans te geven om te stijgen, maar jee. Wat een getwijfel zo!! Op de foto zijn ze niet duidelijk hoor maar in het echt zijn ze goed te zien... Rechts is van vndg
Heb ook totaal geen ervaring met die testen en wacht normaal altijd netjes m'n spotting af. Maar ml zegt (logisch gedacht alleen maar hoor) dat een streepje gewoon positief is, want een streepje is een streepje. Toch?!
Kippenvel All over!!!! Aaaaaaaaaaaaah roos!! Zou t zou t?!?! Zie m zeker donkerder worden zeg! Zo begonnen ze bij mij en krul precies ook he! De kruidvat testen zijn gevoelig en testen t vroegst van allen dus hcg is gwn in je urine aanwezig anders zou er geen streepj komen En heel veel is t met deze termijn nog nie daarom nog geen knaller! Maar t wordt steeds donkerder n dat is positief Als j veel heb gedronken kan die wel lichter uitslaan ntl Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Toch gwn spontaan he?! Wow! Duimen draaien voor jou aankomende tijd! Ben aan t stuiteren roos weet je dat?!?! Aaaaaaaaaaah
Ahhhhh liefie!!!!!! Durf gewoon totaaaaal nog niet blijk te zijn, zo bang dat het toch een teleurstelling wordt maar dit is idd wel echt gewoon positief he??! Heb wel alle testen met ochtendurine gedaan, maar kan lijkt mij ok wel verschillen gewoon en vndg toch eht weer een steepje!! Zou jij morgen gewoon weer testen of dag overslaan (als me dat lukt )
Behalve geen spotting ed merk j iets aan jezelf/je lijf? Wegblijven menstruatie is toch wel t opmerkelijkst maar ik voelde bij beiden na de bevruchting al dat t raak was! Beste vergelijkingen zijn de testen om de dag/48u
Nou idd, gewoon spontaan. En als t toch mis gaat weet ik wel dat er dus ook wel even iets gelukt is, geeft ook wel hoop. Zo bizar, heb ook wel echt het idee dat het positief is maar durf daar niet aan toe te geven
Precies dus morgen eifenlijk niet testen of die dan vergelijken met de test van gisteren. Ben dus gaan testen omdat m'n gevoel zei dat het weleens posi zou kunnen zijn maar om dat uit m'n hoofd te halen dus maar gaan testen. Dacht: dan zal het wel omowit zijn en weet ik genoeg, en dus toch wel posi! Ben beetje misselijk en moe, meer honger en vooral enorm emo, kan echt om alles huilen nu!!
Heb je foto's trouwens gezien, had toen alleen geen tijd om te reageren. Ga ik nog doen hoor!! Mooie foto's toch elke keer weer en wat heb je toch knappe zoons ❤️
Whaaaaaa door jullie reacties zit ik gewoon een potje te janken op de bank stom emo mens dst ik ben. Denken jullie dat ik mezelf nu gewoon zwanger kan noemen??? Bizar want zoooo naar dit moment toegeleefd da ik niks durf te geloven!
Krul wilt overigens uitgebreider reageren dan ze nu kon! Ze zit in de auto n wordt misselijk als ze typt!