Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ahhh krul, zoooo herkenbaar! Hier ook snel wagenziek (of heb je dat nu alleen door je zwangerschap).
    (Thanks voor het melden dtje ;) ).

Pfff moet maar wat gaan doen ofzo voor de afleiding want krijg dit nu even helemaal niet uit m'n hoofd. Maar goed dat ik morgen weer moet werken dan gaat de tijd lekker snel!

Regent het bij jullie ook zo? Wel raar weer want net gewoon een tijdje enorm zonnig!!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Mij kennende test ik elke dag..
    Kon geen dag overslaan! Dus waarom zou je? Voor de prijs hoef je t nie te laten.. En ze nemen elke dag toe dat is overduidelijk te zien en vind vooral die laatste al heel duidelijk!
    Btw, ik heb ook gwn overdag getest weet je dat
    Niet Perse met ochtendurine! Hoef t ook echt niet maar het is dan vaak wel t geconcentreerdst en heb j minder dat van heb ik nie teveel gedronken of iets? Eigenlijk is dat ook alleen van toepassing bij de eerste testen want binnen 1-2 wk heb j een knaller :D

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik ga Armande appen roos! Die heeft t niet meer denk!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Breek me de bek nie open over t weer
    Vreselijk wisselvallig laatste dagen

Haaaaaaat All over

Thx over j lieve opmerking wbt mi kiddos ❤️

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ze is heeeel blij voor je roos!

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Vind je die laatste niet ietsje minder duidelijk dan de middelste dan?! Maar op zich zie ik idd wel echt een streepje!

Denk ook niet dat ik me kan beheersen nee. Dronk jd dan een tijd wat minder voor het testen en deed je dat ook al voor je nod overdag?!

Haha is armande al terug dan denk je???!

Jouw mannetjes zijn gewoon echt heel knap!

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Haha wel op de app dus!! :)

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ik ga maar eens wat eten coor de verandering ;)

Fijne dag allemaal. Ik ga straks uit eten met m'n vader broer ml en dl. Daarna kom ik hier nog wel ff kijken!!

Super bedankt voor jullie lieve reacties!!! Zoooo fijn da ik het met jullie kan delen!!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heerlijk vooruitzicht! Lekker uit eten! Ga maar lekker los nu je zo n honger hebt!

Nou ik vind super dat je t met ons deelt!

Hij is Miss ietsjepietsje lichter maar vind t n minimaal verschil
    Zou me er nie druk over maken iig
    Test morgenochtend gwn weer

Ik testte beiden keren tussen de 5-7 dg voor m'n nod
    Eerste keren vnml ochtends maar bij zl 2 de eerste op n middag en toen moest ik echt uren turen maar zag wel iets terwijl krul t nie zag maar de dag erna met ochtendurine wel

Armande is vanacht thuis gekomen maar er zijn omstandigheden geweest waardoor ze hier überhaupt niet is geweest en zal ze Miss zelf ook nog wel op terugkomen wanneer de gelegenheid er is
    Morgen helaas weer werken en zeer lange dag
    Dl doet t iig super! Super leuke foto's gezien van der :)

10. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ahhh fijn om te horen! Hopelijk spreek ik haar snek weer en hoop niet dat het hele vervelende omstandigheden zijn....

Idd lekker eten straks, alleen maar ff geen lekker stuk vlees ;)

Dl is wakker, ga haar halen. Jij nog iets leuks te doen vndg of juist ff lekker niks?!

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Goed doorbakken kan t wel hoor! Ook gedaan!

Ik ga als de kleine wakker is f naar jumo lopen n dan door lopen ;) naar m'n schoonouders
    Lasagna eten
    Na werk haalt ml mij daarop n VNV voor de buis

Huishoudelijke taken zitten er gelukkig weer op :)

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Manlief laat je nu voorlopig denk ook voor wat t is :p

13. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Woow Roos je bent gewoon zwanger!! Mijn test begon ook zo!

Ik probeer straks even te komen reageren!

14. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    D ja lijkt inderdaad wel herfst, maar eind deze week krijgen we geloof ik wel wat mooi weer.
    Eigenlijk is er niet echt iets voor wagenziekte. Alleen primatour vanaf 2 jaar. Huisarts zegt dat het geen kwaad kan een kwart tabletje te geven. Heb dat nu ook twee X gedaan in de ochtend dat ze met de auto moest en niet gespuugd. Ze wordt gek genoeg tot nu alleen vroeg in de ochtend misselijk.. denk door het ontbijt op nuchtere maag ofzo, maaja niet ontbijten is ook niks..
    Ja hoe bozer je wordt hoe leuker he d, om moe van te worden....

Krul Buhh zo ziek zijn en dan zwanger zijn en nog moeder moeten zijn is Klote. Je wilt dan gewoon lekker onder de wol..
    Je dl is inderdaad best licht, maar ja als ze het verder wel goed doet.. maar wel goed dat ze toch voor de zekerheid onderzoeken..
    Poee weer aan het werk na zo'n lange vakantie, ook wel weer lekker he. Ik haat thuis zitten..

Roos je dl doet het goed ! Hier weet ik de gewichten niet.. Moet 18-9 weer naar het cb. Kan ze wel eens op de weegschaal zetten..maar op cb zeuren ze wel veel hoor.. gewoon doen wat je zelf goed vind en je ziet het snel genoeg als ze toch dikker begint te worden. Dat gezeur alles via het boekje buhhhh.

Krul fijn dat je een vd twins voelt. Bijzonder weer he! Ben zo benieuwd naar de geslachten.
    Hier rennen de twins ook flink rond. Vermoeiend haha.. maar wel leuk.

Ik heb rompers 86/92 die 74/80 kunnen echt niet meer... Broekjes 80 zijn kort, dus doe nu 86 maar die moet ik omslaan. Truitjes heb ik de meeste ook in 86.

Roos ik vind je testen er positief uit zien. zo begonnen ze bij mij ook!
    Inderdaad doorgebakken vlees is NO problem. Ik kan echt niet zonder hahha..

Hier gaat het goed. Twins doen het super. Kletsen alles na. Alleen nog geen twee of meerdere dingen achtereen, gewoon losse woordjes..

Ik zal ook foto's plaatsen

15. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Roooooossjeeeee: hoe voel je je?!!
    Geef je helemaal over aan dat positieve gevoel!! Het is gewoon superraak schat!! Zijn we toch samen zwanger :D Zoals we dat allebei hadden bedacht :D
    We schelen maar 11-12 weken!! :D

Dit moet gewoon zo zijn en gaat een prachtbeeb opleveren! Of misschien wel twee? :p Als compensatie haha
    Dat zou wat zijn!
    Ik had ook een heel positief gevoel hier en ook vijf dagen vooraf al getest. Waar ik bij zwangerschap dl labiel en bang was, ben ik deze zwangerschap (ok op wat momenten na dan) heel erg rustig, stabiel en positief. Ondanks dat ik genoeg zorgen heb wbt hematoom en kids. Maar heb het gevoel dat het allemaal wel goed komt.
    Luister naar je gevoel!
    Gewoon vet zwanger, het is je zo gegund! En dat net voordat jullie naar de fert.arts zouden gaan, wauw!!
    Ben in ieder geval zooooooo blij voor jullie!!!
    Enne elke dag testen hoor, hier ook gedaan! Ik had trouwens 's middags wat dikkere strepen dan 's ochtends. Heel raar.

Ik heb altijd last van wagenziekte gehad, maar hangt ook van de auto af. In deze huidige auto en zwanger trek ik het niet in ieder geval. Maar ml gaat morgen voor een andere auto kijken. Een grotere...want hier passen geen twee maxi cosi's naast de brede autostoel van dl op de achterbank...

Btw: je ontvangt je collega's zwanger deze week :D :D :D
    Niet te veel gaan stralen he :D Dan blijft het niet lang geheim meer :p

@Linss: vervelend dat Sophie er wat last van heeft van wagenziekte. Goed idee van de huisarts wel een kwart tabletje. Heb je ook het idee dat het helpt? Arme kind, vreselijk om misselijk te worden van autorijden.

Fijn dat daar verder alles goed gaat meid. Werkse ook weer!!

16. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ga nu slapen maar Thanks voor de lieve reacties! Hoop morgenavond hier weer ff langs te kunnen komen! Slaap lekker en werkse weer he en krul lekker trots je buik showen en je moooooooie verhaal vertellen!

17. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja Krul volgens mij helpen ze wel want ze heeft nu niet meer gespuugd.. bij mijn broertje zijn het ook wonder pillen haha. Ach we zullen zien..

Ik heb foto's geplaatst!

Werk ze morgen ladies!!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoop dat jullie een leuke avond hebben gehad roos! Lekker gegeten? Hoe vind ml het allemaal? Hebben jullie t erover gehad nog? Heel benieuwd weer naar je test morgen, deel j m weer? Slaap lekker!

Btw je stukje over t cb had ik over t hoofd gezien
    Sluit me aan bij wat iedereen al heeft gezegd!
    Ze doet t meer dan prima!

Fijn dat de tabletjes helpen lins! Ze moeten toch ontbijten idd en onvermijdelijk ze kort daarna te vervoeren..
    Goeie oplossing zo!

Ga even je foto's bekijken!

Succes met werken morgen weer meiden!

Slaap lekker allemaal!

19. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust

:d :d

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Nou meiden, kan mezelf nu echt wel zwanger noemen idd!!! Weer een steepje, binnen ds tijd en ietsje duidelijker :) temp ook bijgehouden en ik zie ook echt een innestelingsdip (had ik bij dl toen ook heel duidelijk). Nog steeds zooooo onwerkelijk!
    Krul lees t meer dat de middag duidelijker is. Heb nu nog maar 1 test en dat is de cb, maar die doe ik pas over paar dg voor de zekerheid.
    Jaaaaa toch samen!!! Hoe tof is dat!!!!
    Zou bizar zijn als het er ook 2 zijn hoor, zeker al met 2 twins in ons forum alhoewel ik het wel gedroomd heb en zelfs meerdere keren. Maar goed, super welkom nstuurlijk maar 1 lijkt me ook wel heel praktisch ;) we zullen zien, eerst maar hopen op een plakbeeb!!

Lins, wel fijn dat t tabletje werkt bij Sophie! Ga zeker ook je foto's bekijken en reageren (ook bij dtje) maar zal denk ik pas vnvd worden (of stiekem op werk tussendoor ;) ) en ik moet ook echt weer foto's plaatsen!

Het eten was heerlijk! Ook erg gezellig.

Was de lasagna lekker dtje?? Hou ik zo van!

Nou ik moet nu echt opstaan en naar werk! Fijne dag meiden en werkse!!

Deel Deze Pagina