Jeeeeh Roos! Nogmaals gefeliciteerd Jaaa de cb moet je ook doen en foto's plaatsen hoor! @Oeh Dtje lasagna op? Heb ik iets gemist! Waarom heb je geen schaal langsgebracht?! @Linss: ik kreeg vroeger die pilletjes ook wel eens maar hielpen bij mij dus niets. Altijd met berg plastic zakken onderweg in de auto...gelukkig overheen gegroeid, maar achterin een auto gaat nog steeds niet altijd goed en nu met zwangerschap ook paar keer flink gespuugd onderweg. @Roos: oh dan kun je nog redelijk laat opstaan, lekker zeg! Werkse! Werk je nou ma,di,wo? Dacht di,wo,do. In ieder geval nog leuker nu je een geheimpje hebt Wanneer ben je uitgerekend????? Gedroomd van een tweeling, wauw...ik dus ook he toen! Hier was dl om zes uur wakker...echt gruwelijk. Kon juist lekker tot half 8/8 uur blijven liggen krijg je dit ! Grrrr Schoonma komt om half 11 en kan ik weg. Vandaag en morgen nog vergaderingen, een lekkere lunch en een teamuitje. Al is dat teamuitje wel wat sportief en veel wandelen dus weet niet of ik dat volhoud. Woensdag echt aan de bak weer...maar zo blij met mn halve dagen! Fijne dag iedereen!
joehoeeeeeeeeee congratulationssssssssss Its official! Ben zooooooo blij voor jullie Dit is/zijn jullie kindje(s) Maak maar snel n afspraak voor een eerste echo Tante wilt een garnaaltje zien
Jaaaaaa ben ook zoooooooooo blij! Zo bizar dat het gewoon gelukt is, had ik echt niet meer verwacht spontaan!! Krul, moest vndg een extra dag werken, verplichte studiedag die wat later begon. Normaal start ik om 8 uur. Maar werk idd di, woe en do! Ook lekker begin zo voor jou,even rustig opstarten. En lekker ook wel weer he om te starten? Vind ik ook!! En halve dg zijn denk ik ook wel goed te doen voor je?! Ahhh tante dtje ! Ga idd wel eind deze week de gyn bellen, mocht daar een vroege echo doen dus dan mooi plannen. De vk doe pas echo bij 12wk...
Oke! Dat is fijn! Hier vanaf 8 wk en wanneer onbekend duur zw eerder.. Dan een termijn met 12&20 en dan alleen bij bepaalde situaties zoals groei/ligging ed extra echo's (heb ik bij zl 1 gehad ivm placenta, en bij zl 2 voor de groei en ligging) Daarnaast ook altijd pret echo's gedaan Zo leuk M'n laatste echo was er 1 met een afdruk van m'n spiraal Zie toch liever een beebje dan hihi
Nou blijdschap vsn korte duur.... Spotting #%^*$£ geloof nooit dat t nu dan nog goed kan gaan. Dit trek ik even echt niet zeg....
Grrrrrrrr Roos onzekerheid. Ik had dat ook precies wat jij nu hebt. Gewoon een licht posi test en de dag erna bruin bloedverlies...maar alles is goed gegaan , was gewoon wat even bij de zwangerschap hoorde ofzo.. je testen was wel donkerder vandaag dus heb er een goed gevoel over. D hun neefje op de foto is inderdaad ook een mix. Zijn moeder is de zus van vl en haar man is ook blank en was vroeger blond (nu kaal) hahaha
Pfff meiden, wordt heeeeelemaal gek hier..... Lees het nu idd ook over innestelingsbloeding maar omdat ik altijd spotting voor m'n menstruatie heb denk ik vooral daaraan.... Pfff dst stomme gewacht... Hoop t zooooo maar ben zoooooo bang weer voor 'n teleurstelling.
roooosje rustig blijven! Ik geloof er in! Heel normaal wat bloedverlies. Het kan bijna geen menstruatie zijn want je hebt oplopende testen! Maar die onzekerheid is zo killing nu ik snap je... lieffie hou vol en denk positief voor dat beebje in je buik. Ik duim hoop n bid voor je dat t gwn goed zit! xxxxxx
roosje rustig! Al snap ik je ook...die onzekerheid is killing! Ik heb er nog steeds een goed gevoel over. Het kan bijna geen menstruatie zijn want je hebt oplopende testen! Bloedverlies komt heel vaak voor maar dat heb je vast al gelezen. Ik duim bid en hoop voor je en probeer positief te blijven! xxxxxx
Pfff lief meiden...maar jemig wat een gestress zeg... Durf niet meer te hopen.... Heb altijd spotting wat er precies zo uitziet... Maar goed, afwachten is het enige wat nu kan!
Logisch roos die angst zit er gwn na maandenlang teleurstellingen Maar ik heb t ook gehad die termijn, n ook wat verder in de zwangerschap M'n moeder bleef heel haar zwangerschap gwn ongesteld.. M'n nichtje verloor heel veel rood verder in haar zw en alles oke En onze lieve krul helaas ook regelmatig bruin door t hematoom wat er zit en haar kanjers doen t ook super Zo lang je testen blijven oplopen gaat t goed hoor meis! Beetje menstruatie achtige krampen horen er ook bij want dat had ik ook in t begin en was dan steeds bang dat t mis zou gaan! Gedachten bij jou iig en duim n bid dat hij of zij lekker blijft/blijven plakken!
Plus roos Alle afgelopen maanden had je naast deze oplopende testen ook geen typische kwaaltjes t zit vast oke!
Pfff lief meiden!! Heb t bij dl met 8 wk gehad, 3 dg bruin en rood bloed. Had jij het ook vlak voor nod?? Omdat t bij mij elke mnd zo eruit ziet ben ik bang voor menstruatie... Idd hematoom van krul is ook te spannend geweest toen..... Sorry van m'n enorme ego berichten!!
nix ego meis je mag hier spuien wat je wilt. Schrijf t van je af. Er gaat nu zoveel Door je hoofd Ik heb nog steeds n positief gevoel erover. Alles kan! Heel logisch dat je baarmoeder Nog wat wilt afscheiden nu, ook omdat t dat zo gewend is maar ook omdat beeb lekker zit te wroeten daar. Elke zwangerschap is anders! Bij dl had je dit niet en pas iets met 8wkn en bij deze beeb heb je nu wat en straks niets meer. Doe je morgen nog een testje?? Hoop dat je gerust gesteld wordt dan met n dikkere streep. Denk aan je!
Mooi gezegd krul.. Sluit me r voor 100% bij aan! Hoop dat j kunt slapen n morgen nog n donkerder streepj mag zien op je test! DuimDuimDuim
had geen test meer liggen dus heb ik niet kunnen doen. Wel nog hoge temp maar ook nog spotting. Beetje uit zelfbescherming ga ik er maar vanuit dat het fout gaat. We zullen zien! Ga iig nooit meer vroeg testen. Weet wel dat het nu iig gelukt is, dus ik kan zwanger worden! Hoop alleen dat ik dan wel nog naar de fert arts mag als het aankomende mnd mislukt. ben nu op werk maar kan mn hoofd er niet bijhouden.... Krul succes met de voorbereidingen vndg. Dtje fijne dag in de planning??