Zit nu alleen op werk en zou dat dan eind van de middag kunnen doen of kan ik beter wachten tot morgenochtend?? Weet jij overigens iets af van de stand van de baarmoeder en ongesteld worden? of nooit op gelet??
heel licht spotting maar wel stuk droger dan normaal... bah, wil nu eigenlijk gewoon dat ik NU ongesteld word zodat ik weet waar ik aan toe ben (of natuuuuuurlijk gewoon posi blijven maar dat vind ik eng om te hopen). Ga je nog wat leuks doen vndg dtje?? Ik moet nog reageren op je foto's... sorry! ga ik echt nog doen hoor!
Geeft toch niks j hebt wel andere dingen aan j hoofdj Nee eerlijk gezegd niet Maar dit klinkt positief! Zou vanmiddag testen n vergelijken met die van eergister
Ml is vandaag ook nog vrij dus lekker naar buiten met de kids Zijn bezig met de vakantie plannen, altijd leuk
En als hij de test dus even donker is of lichter dan weet ik genoeg lijkt mij?! Ook als ik het dus overdag doe?! Leuk vakantieplannen! Waar zitten jullie aan te denken? gaan jullie over de boulevard lopen of speeltuin ofzo?
Dan kan de concentratie van j urine nog meespelen want er zit nog ni zoveel hcg in j urine ntl Zou dan de ochtend erna nog testen oh!
Roos! Nog getest?? In ieder geval is je spotting wel anders dus meis ik hoop t ZO voor je! Ik zal morgen of donderdagmiddag ff jullie foto's gaan bekijken! Plaats jij ook nog wat nieuwe Roos? Zal r zelf ook aan proberen te denken! @hier: andere auto gekocht...kwamen goeie deal tegen en ml kon niet meer wachten... * mannen * Ook hebben we een tweelingwagen binnen Ml was wat aan het rondneuzen op mp (wat zijn ze duuuuurr nog tweedehands!) en opeens kwamen we er 1 tegen voor echt een spotprijs! Mijn ouders zijn er om gegaan want was wel een beetje aan de andere kant van het land haha Maar we hebben m nu hier in de hal staan en hij is zo gaaf!! Een driewieler model met luchtbanden, wandelwagen en met twee reiswiegen. Heb dekentjes, matrasjes, regenhoezen en parapluutjes erbij. Echt helemaal geweldig en dat voor bijna gratis... Hij past gelukkig makkelijk door de voordeur hier en in de hal, valt reuze mee. We zouden wachten tot de 25 wkn grens, maar dan kom je opeens zo een aanbod tegen dat je eigenlijk niet kunt weigeren. Me is happy! Duik vroeg mn bed in. Morgen mijn nieuwe mentorklas ontmoeten! Werkse allemaal!
Succes weer morgen krul!!!! Veel plezier!!! En wat super van die wagen zeg!! Foto graag en heerlijk voor zo'n spotprijs. Sommige vragen echt gewoon veel minder maar het is idd even goed kijken. Welke auto is het geworden?? Jaaaaa dtje, Mexico, geweldig!!! Wat super lekker zeg!! Zullen weer prachtigs foto's worden!
Test gedaan, wel lichte urine en veel gedronken maar kon niet meer wachten.... Hij is donkerder dan eergisteren en even donker/ misschien tikkie donkerder dan gisteren terwijl dat meer geconcentreerd was. Zooo bizar wat had eigenlijk omowit verwacht. Nu wel nl iets meer spotting zoals eigenlijk elke mnd... Verwacht nog steeds m'n ongesteldheid ben ik bang.. Maar hier m'n rijtje (niet scherp hoor door m'n gsm in het echt veel duidelijker)
je maakt t heel spannend roos! k vind ze duidelijk en ze lopen op! Nu ook veel gedronken enzo. Zou morgen anders overslaan en donderdag weer doen. K ga zo voor jullie duimen!!! idd Dtje: feli! They are growing up so fast♡
Dankjewel meiden. Was een leuke maar ook chaotische dag door van alles en nog wat maar goed de kids slapen en duik er zo ook in, nog f ontspannen want echt geen moment rustig gezeten Zijn iig nog lekker naar de boulevard geweest en op t strand VNV Ook een hapje buiten de deur gegeten Maar sat was niet zo een succes omdat zl 1 z'n dutje vanmiddag oversloeg (kreeg m er nie in) en meneer was dus uit z'n doen toen die later een dutje deed en we m moesten wekken omdat t te laat werd.. Na alles drukte van vandaag (veel beroep op ons gedaan door allerlei mensen) Kwamen we eindelijk thuis maar zonder huissleutel Lag dus nog in t restaurant en allebei onze batterijen leeg en twee moe-e kindjes Ze lagen er dus ook veelste laat in.. @roos; ze lopen idd op zoals krul zegt! Zou wel blijven testen en ze met die vd dag ervoor vergelijken En dan zolang ze blijven oplopen is t gwn oke! Zou week na nod ook echt die digi doen oh! Duidelijk is dat je zwanger bent! Anders zou de test geen hcg meten! Als ze elke dag lichter worden is er pas iets om zorgen te maken!
hey lieve meiden, foute boel hier. Temp omlaag, test is nagenoeg wit nu en veel meer spotting en echt richting ongesteldheid nu. Zal denk ik wel vndg komen. Jemig, kon vanochtend even niet stoppen met huilen.... pffff wat voel ik me rot. Waarom kan het niet gewoon goed en makkelijk gaan bij mij??? Vind het soms zo oneerlijk. Maar goed, ik ga straks maar proberen er wat positiefs uit te halen; ik heb nu duidelijkheid, ik ben tenslotte nu wel zwanger geraakt en het is gelukkig vroeg mis gegaan en niet weer pas bij 12 wk. Maar vndg lukt dat me nog even niet.... Gelukkig net even mn hart kunnen luchten bij een vriendin/collega die ik iuitraject zit. Zij weet helaas ook goed hoe teleurstellingen voelen. Dat is wel even fijn... Ga zo naar mn leidinggevende om het wel even aan te geven. Wil het toch kwijt. Zij weet ook dat we al weer een tijdje het aan het proberen zijn en wil er toch eerlijk over zijn zodat ze weet dat mn hoofd er even niet bij is. Krul, heeeel veel plezier met je groepje!!! hopelijk weer een leuke groep!! hoop dat je de halve dagen gaat trekken! dtje, jemig wat een avond zeg..... poe ik zou heeeeelemaal gek worden ook zeg! Zou ons trouwens ook zo kunnen gebeuren hoor; sleutels vergeten e.d. Vndg lekker weer! ga je lekker naar het strand ofzo??
O lieve roos wat rot om te lezen Dit had k niet gedacht! Voel met je mee.. 💋 Heel veel sterkte vandaag Goed om t even aan te geven! Knuffel voor jou lieverd 💋
Thanks liefie!!!! Leidinggevende was super lief, mocht natuurlijk naar huis als ik wilde maar vind de afleiding van het werk juist wel fijn. Ga jij nog wat leuks doen vandaag??? Van de zon genieten?
oh lieve roos nee toch Dit had ik echt niet zien aankomen... Ik had zo een goed gevoel erbij... Je hebt gelijk hoor, je kunt het rationeel beredeneren; je bent wel zwanger geraakt. Heel veel processen zijn goed gegaan! Maar verdorrie Ik had het je zoooo gegund, het was zó verdiend nu. Heb er eigenlijk ook verder geen woorden voor... Laat het verdriet er zijn want dat mag. Fijn dat je het bij je leidinggevende kwijt kon en ze zo lief reageert! Sterkte meissie! Je gaat toch wel gewoon binnenkort naar de fertarts nu? Knuffel!
Mooie woorden van krul! Sluit me er volledig bij aan.. Hou j vooral nie in om van je af te schrijven hier ook Doe wat goed voelt voor jou n ml Niet heel veel plannen roos Ml is r nie en wacht op de monteur van internet Werkt toch nie 100% en t kan tot 16u duren eer hij komt Als kids wakker zijn en hij weg is f naar de winkel lopend Vanmorgen naar t cb geweest en was zo buiten Zou 40 min duren maar alles was oke Zl 1 weegt 13.9 kg bij 89.5 cm Twee lijntjes boven t gemiddelde maar keurig in verhouding Pas over een jaar terug! Gek hoor dan praat ie de oren waarschijnlijk van m'n kop Julie hadden t laatst over de maten vd kids Zl 1 heeft 92 Kleine 98's past ie maar 92 zit als gegoten en nog iets los Zl 2 zit in 74 van rompers en 68/74 van kleding Broekjes zowiezo 68 shirtjes 68 en kleine 74's