Welcome back Armande! Gelukkig ben je door de keuring Fijn dat alles goed gaat met je meisje! Poeh half zes is nog veelste vroeg om aan de dag te beginnen.. Hoelaat ga je er dan zelf in Avonds? Poeh roos j bent druk! Gelukkig vind je t leuk om te doen! Je bent vast heel goed in je werk! Heb t gevoel van wel iig hoop dat j ook zo gewaardeerd wordt? Mmm Miss is j cyclus beetje door de war door de zwangerschap en miskraam Hier ontzettend klaar met mijn cyclus en de migraine die na de bevalling elke menstruatie paar x op komt zetten Afgelopen week te beroerd geweest vnml Avonds snachts en ochtends dat k t spiraal heb laten verwijderen en de implanon heb laten plaatsen Hiermee zou ik dan die schommelingen in de hormonen niet of minder hebben Hoop dat t dan beter gaat Vandaag was t weer raak maar dat kan ook door de shot hormonen en spanningen zijn (oom vanmorgen vroeg een hartaanval gehad, nu stabiel maar ligt in t zh) Zl2 wilt z'n flesje moet later terug komen Tot snel meiden!
he gatver wat vervelend dtje, migraine is gewoon zo enorm rot!! Maar krijg je door de implanon niet meer migraine aangezien daar meer hormomen inzitten? Heb je al gedacht aan de nuvaring, ik heb begrepen dat daar minder hormomen inzitten. Fijn dat het goed gaat met je oom, dat is schrikken zeg.... bah! Ik denk idd ook dat mn cyclus in de war is, kan er ook nog wel bij ga aankomende week alvast bellen voor een afspraak met de fert arts, want kan best zo zijn dat het even duurt voor een plekje en anders moet ik straks weer wachten (heb weleens 2 mnd moeten wachten.... ) Hoe gaat het verder met je psyche dtje?? Ben je een beetje stabiel/lekker in je vel? En bij jou krul?? Wil wel een foto van je buik zien trouwens hoor!!!! lins, vast en zeker druk met dingen voor het nieuwe huis uitzoeken?? Hoe gaan jullie dat straks doen met de kids, naar oppas ofzo?! Hoe lang gaan jullie klussen voordat jullie erin gaan?
ahhh lief van je dtje over mn werk! Moet zeggen dat het wel heel goed gaat. Ik ben gevraagd door de algemeen directeur (directeur van alle basisscholen) om dus op alle scholen te gaan ondersteunen, wel een hele eer! Erg leerzaam en leuk om overal te kijken en ook echt fijn om te merken dat mensen wat aan me hebben (en knap dat ze ervoor openstaan!). Wat gaan jullie vnvd doen? Ik ga ff expeditie robbinson zo terug kijken. Zit nu achter de pc en ben bezig met een foto-album voor dl (van 1 tot 2 jaar wil ik doen). Maar eerst alle foto's netjes in mapjes aan het zetten, das al echt een heel werk zeg!!!
heel verhaal getypt op mn lap n vergeten te versturen. handig... Heb t opgeslagen dus komt morgen! k ga nu slapen ben echt kapot. ah roos Veel plz met exp robinson! Ik kijk ook, maar dan voornamelijk voor die k1 kickbokser Remy Bonjaski, oef wat een lekker ding... Truste meiden!
He meiden Nou roos met de implanon wordt elke dag geleidelijk n minimale hoeveelheid hormonen afgegeven n heb j dus niet die maandelijkse schommelingen/dieptes die j zonder anti conceptie of conceptiemiddelen waarbij j j cyclus intact blijft wel hebt T is vergelijkbaar met de prikpil waarbij veel vrouwen waaronder m'n moeder goede ervaringen heeft mbt migraine alleen de prikpil moet elke drie mnd opnieuw gezet worden n kent dus ook schommelingen terwijl de implanon die nauwelijks heeft Als ik net zo goed reageer als in t derde semester van m'n zwangerschappen ben ik er ontzettend mee geholpen maar voor t zelfde geld reageer ik er slecht op, zijn genoeg verhalen met vrouwen die juist hoofdpijn kregen of andere klachten Ti's even afwachten Heb gewoon weinig opties Als dit m ni wordt dan maar helemaal niks n hopen dat m'n eigen cyclus niet veel migraine kent Ah top roos! Dan zijn ze zeker wel over j te spreken anders vroegen ze j niet! Snel bellen hoor! Anders duurt t Miss zo lang voor j terecht kam! O gaaf zo n album maar wat n werk he Wil t zo graag maar echt de tijd n t geduld f ni voor Steek ze nu in zodat ik ze iig afgedrukt heb maar staat wel op de planning Evenals n slide show met mooie muziek erbij Gotta go!
Jaa Armande daar ben je eindelijkweer! Wat een drama bij jullie zeg En dan ben je zelf ook nog zo ziek geweest. Gelukkig maar is er niets aan de hand met je! Vind je het pittig dat dl zo pittig is? Ik wel hoor. Maar op zich kan ik er nog goed mee omgaan want ik ben best heel streng. Heb ook al een strafhoek hier in de kamer en ze begrijpt het dondersgoed. Veel last gehad van dr tandjes? Leuk dr haartjes, maak s een foto! Hier heel veel krullen. Heel schattig maar ook lastig. Ze heeft echt mijn haar. Ook soms droog en pluizig. Ik kan er moeilijk twintig speldjes in doen om het te fatsoeneren en een staartje gaat nog niet. Dus soms is het wel warrig Oh vreselijk zeg in het vliegtuig. Hoe reageerden de mensen om je heen? Ik zou het zwaar irritant vinden en er ook helemaal niet tegen kunnen als dl zich zo zou gedragen in het vliegtuig. Daarom ook niet vliegen voor ons voorlopig. Dat praten komt vanzelf. En idd wat Roos zegt ze hebben vaak al een grote passieve woordenschat! Vind die momentjes op de commode ook altijd leuk, dan is ze heel geconcentreerd en slaat ze alles op. Ze is dan altijd bezig met dr lichaam en benoemt lichaamsdelen. "Pols" en "elleboog" is nu favoriet haha Fijn wknd meis, hopelijk kun je er een beetje van genieten! @Roos: oh wat leuk he, die ontwikkelingen. Volop genieten van dl Leuk he zo wijs, verbaas me er ook iedere keer over wat ze nu weer kan. Moet echt oppassen hier want ze praat veel na. Noemde ml een eikel, was ff pissig op hem en ze zei meteen eikol! Hihi Oh superschattig ff een extra knuffel willen haha Hier doet dl precies hetzelfde voor een kus. Dan ziet ze een plekje op dr voet of arm of noem maar op en zegt ze heel zielig au en dan mmm omdat ze er een kusje op wilt. Over! zegt ze daarna haha Ook een moedervlekje op mijn arm is au en dan komt ze er een kusje op geven haha Goed dat je nog geklust hebt al moest het ff snel. Idd je wilt je ei toch niet missen. Hoop dat de weg vrij is gemaakt en het nu blijvend raak is voor je! ` Grappig dat je schoonmoeder ook een tweeling kreeg na al een kindje. Idd denk dat ik wel wat hulp nodig zal hebben. Probeer me er niet al te druk over te maken nu, het komt zoals het komt en we zien het dan wel. Maar idd wel voorbereid op drukte en hoop dan ook dat ml extra ouderschapsverlof krijgt. Mijn moeder wil ook een vaste dag in de week komen. Maar ja of ik daar altijd op zit te wachten is een tweede. We zien het wel! Wat leuk je werk nu al die taken, maar wel druk idd! In ieder geval afleiding J Is het wel echt drie dagen of ben je op de andere dagen ook nog voor je werk bezig? Wel echt een eer dat je zo gevraagd bent, dikke pluim! Leuk dat fotoalbum, idd wat een werk. Is 0-1 jaar ook al af? Ben ik nog steeds niet aan toegekomen... moet mezelf gaan dwingen anders gebeurt het nooit. Nog steeds aan het sporten en gaat t goed met dl op de creche daar? @Linss: wauw nog tien dagen dan krijg je gewoon de sleutel van je nieuwe paleisje! Succes met alles! @Dtje: zeker een goeie tip meis, fijn dat het bij jullie allemaal zo goed kon. Zo veel hulp en mensen die de kids mee willen nemen. Zal er hier helaas niet zo uitzien. Onze ouders nog niet gepensioneerd en werken gewoon Maar goed af en toe zal misschien wel eens gaan maar hoef er niet op te rekenen. En hoeft ook niet. We zien het wel. Moeten het eigenlijk toch zelf voor elkaar krijgen. Kan moeilijk mensen dwingen We hebben er zelf voor gekozen. Geweldig dat ritme nu daar dat je weer me-time hebt. Hopelijk wordt het idd genieten! Hoop echt dat mn kids allemaal zo op elkaar lijken als jou knappe boys doen. Zo leuk is dat, dat ze echt duidelijk broertjes van elkaar zijn. Nog even en je ziet ze achter elkaar aanrennen en ondeugende complotten smeden tegen mama @Hier: van de week bij de kinderarts geweest als nacontrole voor het eczeem en haar lengte en gewicht want dat was in augustus bij het cb weer niets zelfs afgevallen. Gisteren gewogen en gemeten en wauw ze weegt nu bijna 10 kg (9,95) en 84,5 cm. Dus in zes weken is ze dik 700 gram aangekomen en meer dan 4 cm gegroeid. Volgens de kinderarts zit ze nu midden in een groeispurt en komt het vaker voor dat ze maanden daarvoor niets groeien. Hoefde me echt totaal geen zorgen te maken. Over 2-3 weken zou ik weer terug moeten naar het cb maar ga het afbellen. Onnodig hoor. Weet nu wel hoe het zit. Ontwikkeling gaat snel. Ik word inmiddels gek van het boekjes lezen. Ze wil niets anders meer dan boekjes lezen. Oh ja tekenen/kleuren hier nu ook geintroduceerd met speciale kleine dikke potloden vanaf 2 jaar. Vindt ze ook echt het einde. Ze geeft allemaal opdrachten wat we moeten tekenen haha en spelen veel pictionary met dr. Liedjes zingen kan ze als de beste. Met een woordje geeft ze aan welk liedje we moeten zingen en dan probeert ze mee te zingen en maakt de zinnen af. Zo schattig. Ook kan ze tellen, zelf 1 2 3 en vult de zes, acht en tien ook in. Ik heb dr favoriete knuffeldoekje in viervoud. Laatst vond ze een vieze in de wasmand en had ze dr huidige ook in dr hand. Komt ze aanlopen en laat ze trots zien: mama, tee! Moest ff nadenken maar ze bedoelde twee. Zo knap is dat. Op het werk gaat het goed maar mn mentorklas is voor het eerst sinds een jaar of 3-4 echt niet leuk. Pittige leerlingen die brutaal zijn en slecht luisteren en waar je echt bovenop moet zitten. Heel jammer, het kost me veel energie en ga met meer tegenzin naar mn werk met mn zwangerschap daarbij krijg ik dan wel de neiging echt eerder te gaan stoppen. Of toch maar op therapeutische basis te werken. Op maandag en dinsdag doe ik al administratieve taken, kijk naar die dagen uit. Ook lekker kletsen met collegas. Maar de woensdag t/m vrijdag vind ik heavy en gaan me tegenstaan. Maar ff aankijken. [FONT="]Fijne zondag meiden![/FONT]
pittig is dat zo'n klas krul, en zeker nu! Ik zou idd kijken of je op therapeutische basis kan werken hoor, want het is al zwaar genoeg om überhaupt nu 5 dg te werken met een tweelingzwangerschap en dl die je hebt rondlopen thuis! geweldig wat jouw dl dan allemaal doet zeg! leuk idee van dat tekenen trouwens! En ze is talig zo enorm sterk en vlot zeg! Fijn dat ze nu ook gegroeid is en dat je dat stomme gedoe bij cb nu gewoon lekker kan laten zoals de kinderarts zegt!!! tuurlijk moet je alles proberen zoveel mogelijk zelf te doen maar zeker in jullie situatie met straks 3 kids is alle hulp erg welkom! Denk dat het vooral het eerste jaar heel erg handig is! Hoe wil je het straks met je dagen gaan doen dan? Eerst weer ouderschapsverlof en uiteindelijk weer fulltime of wil je straks wel parttime gaan werken?? fotoalbum is idd wel echt een enorm werk, maar ik vind het ook wel heel leuk om te doen, weer lekker naar al die lieve foto's kijken!! ik zit nu ook weer ff een uurtje en daarna lekker op de bank! heb het album tot 1 jaar al tijdje af. Ik doe het nu overigens wel digitaal hoor! dat scheelt echt een boel, omdat je het telkens voor een gedeelte kan aanvullen. Bij het plakboek was ik eerst druk met uitzoeken, en daarna met het plakken moest ik weer helemaal nadenken in welke volgorde en waarom ik die foto wilde enz.... Ik doe nu ook telkens per mnd een stukje schrijven met wat ze die mnd weer kon! Dat hou ik op mn telefoon bij notities bij! Ik snap t dtje en hoop van harte dat het implanon wat is voor je!!! wat is migraine toch rot he?!!
@Linss: heel veel succes het met pakken en verhuizen! Ben heel benieuwd naar jullie nieuwe stulpje en de kinderkamer! @Dtje: bah zeg Waardeloos die migraine zo vaak. Hopelijk moet je lijf ff wennen aan de implanon en gaat het steeds beter en verdwijnt het! @Roos: goeie tip om t digitale album zo te doen idd. Steeds een stukje aanvullen. Leuk ook die notities erbij. Neem mezelf dat ook steeds voor maar kom er gewoon niet aan toe... het geplakte album tot 1 jaar ook nog steeds niet af. Tot tien maanden maar ofzo. Schiet lekker op. Vanaf volgend schooljaar wil ik weer verlof opnemen en twee jaar lang drie dagen per week werken. Daarna nog even fulltime tot we een nieuw huis hebben gekocht. Ik baal van dit huis. Het is zó gehorig, echt walgelijk. We hadden maar buren aan 1 kant maar nu is het andere huis ook verkocht wat al die tijd leegstond. Je hoort de radio en 's avonds getimmer. Ben t behoorlijk beu. Ik houd van rust...heb zelf ook zelden de radio aan overdag. Wil gewoon stilte. Dus baal dat we nu met dit huis voorlopig zitten. Echt goed isoleren is prijzig en dan moet ik een stuk leefruimte gaan inleveren omdat er dan zo een 10cm muur extra gemaakt moet worden. Nu kunnen we nog niet verhuizen. Gezworen nooit meer te doen tijdens zwangerschap maar helaas zitten we nog met een restschuld van het oude huis. We betalen een flink bedrag per maand en elke extra euro die we overhouden gaat daar ook naartoe. Hopelijk zijn we over 2 jaar klaar ipv 3. Nu kunnen we nog geen andere hypotheek afsluiten. Ja kan wel, maar dan krijgen we t zelfde verhaal als nu. Dan kunnen we maar maximaal 2 ton lenen. Die lening telt zo zwaar mee. Dan moeten we weer verhuizen naar een tussenoplossing en dat wil ik niet. Wil straks echt de tijd nemen om ons droomhuis te zoeken. Liefst een mooi vrijstaand huis of ten hoogste een nieuwe twee onder 1 kap. Ook al hebben we de helft al afgelost van die restschuld, het volledige bedrag incl rente blijft staan bij BKR en dat neemt de bank mee en niet hoeveel er nog openstaat helaas. Anders hadden we al veel meer mogelijkheden. We kopen elke maand een staatslotje en hopen daar stiekem ook nog maar een beetje op haha Maar vrees dat we gewoon nog 2 jaar het moeten uitzingen hier... helaas... Ik ga dl klaar maken om haar naar mn moeder te brengen en een middagje werken. Volgende week arbo arts gesprek. Ml zegt ook al dat het beter is dat ik ga stoppen of in ieder geval therapeutische basis ga doen. De komende weken zijn zo belangrijk en cruciaal...vind het doodeng. De beebs moeten blijven zitten... @Roosje again: heb je al bevestiging dat je eisprong is geweest of heb je het niet echt kunnen ontdekken? Hopelijk is het door gewoon geklus goed gekomen deze maand En is de weg nu vrij gelegd voor dat mooie eitje om in te nestelen. Ga je nog naar de fert arts?? Fijne dag meiden!
Hee meiden, daar ben ik ook weer eens een keer. Ga even vanaf het begin beginnen met lezen . Hier zei het CB dat we alvast kennis mogen gaan maken met het potje omdat ze zo enthousiast zijn als ik ga plassen haha.. ze vroegen namelijk of ze interesse hebben in het plassen op de wc.. nou ja dus ze rennen me als een gek achterna.. nou is het niet om ze zindelijk te maken maar gewoon kennis maken. Af en toe gewoon met de blote billen erop. Ik ga dit weekend even een potje kopen. Hier poepen ze ook nooit in bad, gelukkig! Krul wat goed dat je hulp in huis hebt! Heb je hard nodig! Wat fijn dat je het zo goed kan regelen met opvang straks. Fijn dat dl het zo leuk vind op het kdv! Je hebt inderdaad straks de handen vol aan je twee beebs. Je moet echt een weg vinden hoe je alles gaat doen. Probeer ze ook een gezamenlijk ritme te laten krijgen. Ik had daar veel baat bij. Zelfde tijd fles, zelfde tijd bed etc .. nu nog steeds ! Ik gaf ze tegelijk de fles, apart was hier geen optie! Mocht je ooit tips willen.. Mmm Roos balen dat je cyclus zo vaag is.. je moest geloof ik binnenkort naar het ziekenhuis toch? Armande wat fijn je weer te zien!! Ook nog ziek geweest na alles bah, kan er dan ook nog wel bij. Half 6 is wel erg vroeg ja... Maar hoor het van meer mensen dat de kids zo vroeg wakker zijn. Ohh balen dat ze de hele vlucht heeft zitten krijsen. Ik durf niet met de twins te vliegen, bang voor hetzelve tafereel! Haha Roos hier doen de twins dat ook. Gewoon au zeggen om aandacht te krijgen! D balen van die migraine ! Ik had dat ook na de bevalling terwijl ik nog nooit migraine had gehad! Nu ben ik er vanaf. Al meer dan een jaar niet meer zo gehad als toen! Rothormonen! Hoop dat het snel beter gaat met je oom. sterkte! Krul hier heeft Sophie ook een ontplofte coup zo nu en dan haha.. Ik doe het met water en zwitsal beetje glad maken en dan clipje erin maar dat trekt ze er vaak uit. Hier vinden ze kleuren ook leuk! Laatst hadden ze stiekem een potlood achterover gedrukt en ging Sophie op de muur kleuren.. nu tel ik ze eerst en dan mogen ze uit de stoel haha.. Hier vinden ze muziek ook leuk. Lekker dansen! Echt zelf zingen nog niet. Woordjes worden steeds meer. Sophie kan ook al veel na zeggen. Naam van mijn moeder en schoonmoeder en oma kan ze zeggen als ik het voor zeg zo schattig! Balen Krul dat je mentorklas tegenvalt! Ik zou op therapeutische basis gaan werken. Het is te stressvol en energievol nu denk ik. Bij mij hadden ze bij de bedrijfsarts een heel schema voor meerlingszwangerschappen.. Balen dat je huis niet bevalt Krul. Ik vind het ook fijn om rust te hebben in de avond, lijkt me niks om alles te horen van je buren.. mmmm ja met zo'n restschuld heb je geen mogelijkheid op een hoge hypotheek. Ze zijn ontzettend streng! Hier gaat het goed. Op cb geweest alles toppie . Lengte en gewicht op gemiddelde. Heb de boekjes evn niet bij de hand nu.. Jeej Sophie past eindelijk maatje 20! Meteen twee paar schoenen gekocht!! Nog een weekje......
Hoi meiden, alles goed bij jullie? Net gesport en ga zo weekendje weg dus kan ff niet reageren! Fijn weekend iig!
Fijn weekendje weg roos! Hier sinds twee dg geen migraine/migraine kwaaltjes meer.. Heb nu sinds een week de implanon maar t is nog even afwachten of de laatste week naweeën spiraal/menstruatie waren of evt in combi wennen hormonen Daar er gemiddeld drie mnd voor staat om te wennen is t even aankijken wat t met me doet.. Al overwogen m te verwijderen maar heb nu evt een preventief medicijn in huis voor deze periode waar ik mee kan starten(overleg gehad met m'n neuroloog en zij vind de implanon voor mij nu de beste optie) En anders gaat ie er Miss ook uit.. Lins bijna verhuizen! Succes met alles omtrent dat Kruk spreek je op de app! Weinig tijd/gelegenheid gehad hier te komen schrijven maar heb alles gelezen.. Armande, denk nie in de gelegenheid om te schrijven? Tot gauw weer meiden
@Linss: aaah spannend meis!! Nog een paar dagen heb je de sleutel!! Dan ook twee weken vrij toch?? Fijn dat je twins zo goed gegroeid zijn en cb tevreden is! Ben benieuwd naar hun lengte en gewicht nu. Dus als je het boekje nog tegenkomt Wil wel graag weten hoe jij ze als baby tegelijk de fles hebt gegeven. Dan kun je ze toch niet in je arm houden of wel? Oh gaaf dat Sophie maatje 20 heeft. Hier nog net niet helemaal, het gaat net denk ik. Heb gisteren wel schattige winterlaarsjes maat 20 gekocht. Je hebt zo weinig keus in 19 he... best irritant. Maar aangezien dr groeispurt neem ik aan dat dr voetjes ook wel mee gaan doen. Lief he dat dansen en je nakletsen! Je moet echt oppassen met wat je zegt @Dtje; hopelijk blijft de migraine weg! @Roos: fijn wknd meis! Waar gaan jullie naartoe? @hier: donderdag arbo. Ben heel erg benieuwd. Zie t zelf ook niet echt meer zitten. Maar hele dagen thuis ook niet. Over 1,5week hebben we de 20wkn echo. BEst beetje zenuwachtig al. Wil ook heel erg graag weten wat ik in mijn buik heb! Dochterlief is weer zo vervelend de laatste dagen dat ik echt hoop op twee jongetjes en ga gillen als we er twee meiden bij krijgen Fijn wknd allemaal!
Roosje hoe was je weekendje weg Ik wilde je vragen waar jij precies je digitale albums maakt en hoe ze er ongeveer uit zien? Kun je een foto maken van een pagina bijv? Ik wil t toch maar gaan doen op momenten waarop t wel lukt en omdat je aangaf dat je steeds weer fotos toevoegt neem ik aan dat het dus voor een langere tijd bewaard blijft? Hoelang kun je erin werken alvorens het wordt gewist/je moet afdrukken? Ik wil van zl van o-1 jaar en nu van 1-2 vast starten ook idem van zl 2.. Ik verwacht hier de wintermaanden mee zoet te zijn haha
hoi lieve meiden, ben ik ook weer!! Weekendje was echt zoooooo heerlijk!! het was natuurlijk super weer dus lekker op terrasjes gezeten en lekker mensen gespot en lekker gegeten en gedronken en ook heeerlijk geshopped Zo fijn om even lekker niks te moeten! Lins, bijna sleuteltijd toch???!!! spannend!!!!! hoe snel gaan jullie in het huis?? veel opknappen nog? Hoe is het nu met je migraine dtje? Hopelijk niet meer gehad! krul, goed aangeven dat je het niet meer trekt bij de arbo he?!!! Want ik denk echt dat je goed aan jezelf moet denken, zeker aangezien er 2 beebs in je buik zitten maar ook door het hematoom. Ze moeten zo lang mogelijk blijven zitten dus stress is niet goed voor je! Wanneer precies heb je de 20wk echo? jemig wat gaat dat alweer snel dan zeg!!! over de vraag bij mn foto: er zitten zeker wel teken bij ons in het bos. de hond heeft er regelmatig 1, maar de teken zitten vooral in hoog gras en struiken en daar loopt zij niet doorheen (de hond wel) en daarnaast zorg ik als ze in het bos loopt ze schoenen,sokken en een broek aanheeft. gelukkig nog geen teek gehad! (en natuurlijk check ik even) maar ze loopt vooral nog op de paden hoor dus dat scheelt enorm! Ga zo ff foto's kijken! hier helaas alweer spotting het zal ook eens een keer meezitten....pffff. Maar goed, gelukkig heb ik niet lang in spanning en onzekerheid gezeten want het kwam al eind 9 dpo wat vroeg is voor mij. Hopelijk zet mn ongi snel door en dan op naar de volgende mnd (moet echt even zoeken naar motivatie ervoor, maar ja, komt vast wel weer...) Heb meteen gisteren gebeld en heb voor AANSTAANDE vrijdag al een afspraak bij de fert arts!!!! gelukkig zit dat wel mee en kan het lekker snel! Ben echt heel benieuwd wat ze gaat zeggen en hopelijk snel gaat doen! Ga overigens toch wel eerlijk zijn over de vmk, maar ga er ook vooral bij zeggen dat ik twijfelde om het te vertellen omdat ik niet weer voor een paar mnd naar huis gestuurd wil worden. Dat ik mentaal op ben met dit wachten (wat ook echt klopt). Wordt vervolgd! Foto-album doe ik bij albelli. Dat is een programma wat je download op je pc en daarin kan je je eigen fotoalbums opslaan zolang je wilt. Ook degene die je al hebt laten afdrukken blijven erin staan dus zou je altijd nog een x kunnen laten afdrukken. Je kan dus idd steeds ietsje bijwerken. Echt heel handig!
Wat heerlijk roos! Echt even genieten dan he?! Hoe is t met j meisje? Super dat j morgen naar de fert arts kan! Wellicht gaat t aankomende ei uitgroeien tot n mini mensjes Zal voor j duimen meis! Met de migraine gaat t voor alsnog goed Benieuwd of zal menstrueren n wat voor klachten ik zal hebben dit x Bedankt voor je tips wbt albelli Heb t programma idd ook! Maar er is zooo veel mogelijk dat ik gwn soms niet weet waar te beginnen! Ben bij zl 2 overgaan op opvolgmelk n fijne granen en heb ook n kleine stukje brood aangeboden Hij was er echt aan toe! Geweldig hoe snel ze door hebben dat ze moeten kauwen he? Lins de sleutels in bezit?! Succes aankomende weken! Zl 1 is weer terug van z'n rondje met opa dus ga f boterhammetje smeren Tot gauw weer Alles goed verder hier!
Linss heeft de sleutels en is al druk bezig in dr nieuwe stulpje! Slaapt er ook al zodat ze vroeg weer aan de slag kunnen daar! Even update voor jullie van Facebook
@Dtje: geweldig he alle nieuwe dingen die zl2 nu ook mag! Gewoon stukjes brood ook, heerlijk! Voor je t weet eet ie mee met de pot en rennen je ventjes straks achter elkaar aan en maken je horendol @Roos: oh nee he... potverdorrie waarom is t nou weer niet gelukt?! Had weer goede hoop voor je... Maar morgen al naar de fertarts! Geweldig meis, wat snel! Ben heeeel erg benieuwd wat ze gaan doen want snel hulp geboden is duidelijk! Wil nog steeds samen met je zwanger zijn! Je hebt er goed over nagedacht in ieder geval om te vertellen van je miskraam. Zoals je het omschrijft geen slecht idee inderdaad. Hoop dat zij er ook daar ook net zo over denken en je gewoon meteen gaan helpen. Wbt teken idd lange kleding aan en niet in het gras scheelt al heel veel. Heb hier ook een paar tekentangen in huis just in case maar ook nog niet voorgekomen gelukkig. Zalig zo een wknd weg!! Klinkt alsof dl er niet bij was?? Of wel en is ze zo een makkelijk en ideaal kind?! Geweldige tip Albelli. Ik heb ooit 1 via Kruidvat gemaakt maar vonk verre van ideaal. Ik ga ook volgende week aan de slag met jouw tips! @Hier: As woensdag de 20 wkn echo. Ben super nieuwsgierig wat ik in mijn buik heb... zoals dl weer bezig is ga ik echt gillen als we er 2 meiden bijkrijgen...oh my god... nee hoor...het maakt me niet uit wat we krijgen, als het maar gezond is. Maar nog twee meiden met zo een karaktertje...oei Hoop ook dat bij allebei alles duidelijk te zien is en we niet naar Rotterdam hoeven te worden doorverwezen. Moeten we wel een klein beetje rekening mee houden namelijk omdat ze achter elkaar verscholen kunnen liggen en het ook niet meehelpt dat ik iets dikker ben. Bij dl kregen we dat op voorhand ook te horen en was alles perfect te zien dus hoop dat het gewoon gelukt en we niet op stel en sprong nog naar Rotterdam moeten. Gisteren extra op controle geweest. Trok t niet meer. Sinds dinsdagochtend wakker met buik- en rugpijn, ook harde buiken. Heel de dag aangekeken. Twijfelde om 's avonds te bellen maar na een paar uur liggen op de bank trok het weg. Vervolgens heel slecht geslapen van de pijn en toen ik eenmaal op mn werk aankwam ging het toch echt niet meer. Zh gebeld en mocht meteen komen. Alles goed hoor met kindjes en baarmoeder nog mooi lang en dicht. Maar schrik zat er even in. Rugpijn herken ik zo niet.Helaas nog steeds dezelfde klachten. Heb ook een zware buik, zo voelt het als ik loop in ieder geval. Dat het nu opeens zo snel achteruit gaat en zoveel klachten krijg had ik niet echt verwacht. Vanmiddag bij de arbo geweest. Stond met vijf minuten geloof ik weer buiten. Ik zit nu volledig in de ziektewet en mag nog op therapeutische basis komen werken als ik dat wil en volhoud. Ben ik heel blij mee want helemaal thuiszitten wil ik ook echt niet. Komen ook de muren op me af. Ik ga nu drie dagdelen naar mn werk en alles op het gemakje. Hele lieve meedenkende arbo. Hij zei ook echt dat ik rustig moest opstaan 's ochtends, niet haasten met mn dochter maar alles lekker op het gemakje en als ik helemaal gereed was dan rustig aan naar school. Mag zelf mn uren bepalen en ga wat administratieve ondersteuning verrichten en me bezig houden met rapportages. Echt een heel fijn gevoel, enorm opgelucht. Meiden fijne aaf en alvast n fijn wknd maar hopelijk nog tot morgen of zaterdag want ben heeeel benieuwd Roos naar hoe het was bij de fertarts!