He bah Armande, dl ziek. Zielig! Heeft ze dus buikgriep? Misschien dat ze ondanks dat ze ziek is toch nog redelijk slaapt? Wat is er dan precies op je werk? Heeft t met die werktijden te maken? Lekker bezig d met al dat lekkere eten Jaaaa je bevallingsverhaal. Ben benieuwd!! Ik heb m nog steeds niet opgeschreven.... Misschien ook nog maar een keer doen. Armande, hier huilt dl ook Heel hard als haar konijntje naast r bed is gevallen. Ze kan echt niet zonder! Hier is dl de laatste tijd veel vroeger wakker, al om 6.30. Ze brabbelt dan wel een tijd dus kan dan wel ff snel douchen ed maar ik vind het wel een verschil met half 8/8uur... Nu dus ook 2 slaapjes weer overdag.... Zo irritant wat betreft plannen nu weer.... Nu lekker wie is de mol kijken!
Nou vndg was dl juist weer laat wakker, 8.15, heerlijk natuurlijk maar qua planning wel lastig. Nu dus maar 1 slaapje, ze ligt er nu lekker in. Hoeveel boterhammen eten jullie kids nu? Hier wel 3 in totaal op een dag. Vanochtend bij vriendin geweest met haar 2 kis, 1 van 3 en 1 van 8,5 mnd. Grappig om te zien hoe verschillend ze zijn en ze zich ontwikkelen. Maar die meiden wel aantrekkingskracht naar elkaar, zo leuk ! Vanmiddag lekker thuis en vnvd borrel in de stad met paar meiden voor een verjaardag van 2 van hen. Wel heel gezellig maar ben ook beetje brakke Harry omdat ik vndg ongesteld ben geworden (eindelijk is het echt doorgezet!) denk dst ik het niet laat maak. Armande, heeft dl beetje geslapen? Hoe is het nu met haar? Krul, kom je idd vndg weer ff langs hier? Lins, bijna weekend!., Jullie allemaal nog plannen voor t weekend?
Dl heeft geen buikgriep hoor, maar echt een kinderziekte (ivm meelezen ) Ze doet t goed. Wel rond 5:30 wakker maar dat is ze vrijwel dagelijks Meestal twee slaapjes hier maar dat komt omdat ze een ander ritme heeft als jouw dl roos. Hier nl erg vroeg wakker maar slaapt dan na de papfles nog tot 730/830 en dan vaak nog twee slaapjes. Overdag 1,5 boterham want ze krijgt voor t ontbijt pap ipv brood. Op mn werk had ik gerapporteerd en was niet in goede aarde gevallen. Ipv dat dat netjes verteld werd begonnen ze heel lelijk te doen en vanalles erbij te halen. Heel kinderachtig bah Niemand die me steunde oid. Maar de collega's waar ik goed mee om ga waren beide vrij. Van de werktijden niks gehoord, ben heel benieuwd... Leuk roos ff naar de stad, dat mis ik hier wel hoor! Balen dat t doorgezet heeft nu, maar je wist dat t eraan kwam
@Linss: wat fijn zeg dat je gesprek met je leidinggevende goed ging! Klinkt als een fijne baas in ieder geval! Heerlijk zou dat zijn, minder werken als je vriend een goede baan heeft! Ik wil dat ook zo graag, vind drie dagen echt helemaal perfect. Maar helaas gaat dat op het moment ook niet. Alles goed nu daar? Je bent ook maar stil! Ik ook hoor trouwens haha @Roos: op naar de volgende kans idd natuurlijk speelt dat traject en je ma gewoon een rol. Die gevoelens kun je gewoon moeilijk, eigenlijk niet, uitschakelen. We zijn ook maar mensen dat broertje of zusje komt er echt wel! Ik hoop voor je op een natuurlijke en toch ook vrij vlotte manier. Haha je dochter die bedacht heeft s ochtends ineens zoet beleg te willen. Lach me kapot! Heerlijk zo een dametje Afvallen gaat langzaamaan de goede kant op. Maar echt langzaam zo streng afvallen als eerst met shakes, lukt me gewoon niet meer. Ik wil naar de gyn zodra de 10kg er af is. Maar nog niet zo ver moet er eigenlijk bij gaan sporten. Dan gaat het sneller maar enige mogelijkheid is s avonds. En na het werken ben ik juist blij dat ik eindelijk thuis ben en op de bank zit. Op de dagen dat ik vrij ben zou ntl kunnen maar juist zo lekker om dan ff niets te hoeven. Heb n schop onder mn kont nodig Ik weet wel die ene keer in juni dat ik ineens ongi werd, toen was ik best ff wat kgs kwijt, had ik echt mn best voor gedaan. En opeens ongi. Kan ook geen eisprong geweest zijn, maar toch. Dus moet echt ff mn schouders eronder zetten en ervoor gaan. Wie weet dan op den duur toch ergens een spontaan eitje! Lastig he met slaapjes het is hier wisselend ook. Alles hangt af van hoe laat ze s ochtends wakker wordt idd. Gisteren met een vriendin gaan lunchen. Om en nabij een tijd afgesproken waarvan ik s ochtends definitieve heb door gegeven haha. Ze werd toch wat vroeger wakker weer en had dr ochtendslaapje nog even nodig. Maar ik heb nu ook nachten dat ze van 19 tot 9 u non stop slaapt. Heeeerlijk! Behalve als je moet werken en dr wakker moet maken voor oppas. Leuk is dat andere kleine kids. Vind t ook superleuk om dl met leeftijdgenootjes te zien. Die interactie onderling, heerlijk. Echt pit, want ze trekt zo t speelgoed uit de handen van een ander. Bah nu echt ongi Hoofdpijn ook of valt het mee? Aftellen maar weer dat het weer voorbij is. Dl eet twee boterhammen tussen de middag. Ochtend nog papfles. Ze eet nu echt al wéken s avonds nog steeds slecht. W zei toevallig of dat niet aan de twee boterhammen kon liggen die ze ineens toen kreeg. Of dat niet te veel is geen idee Om 12u twee boterhammen, dan heb je om 18u toch wel weer honger lijkt me? Ff uittesten misschien. @Armande: ook zo een leuk karaktertje met een duidelijke wil! Heerlijk! Bijzonder he hoe de verschillen in ontwikkeling tussen broer en zus zo groot zijn! Geweldig dat het weer beter gaat met t slapen van dl! Oooh ziek Vervelend! Maar gelukkig blijft ze er goed onder! Das het belangrijkste! De kinderziektes kun je maar beter jong gehad hebben! Wat naar van je werk Ook niet naar je zin dus what to do?! Zo k*t he tis niet dat je makkelijk kunt switchen in deze tijd! Wat ik me wel afvraag: kun jij niet stoppen? Tenminste, ml is zo vaak op reis dat ik me indenk dat hij een hele goede baan heeft Vroeg het me gewoon af Ik zou stoppen als dat zou kunnen iig haha Maar helaas! Wel erg laag trouwens van collegas dat ze zo reageren en er van alles bij halen. Heeft t te maken met dat je er zo lang hebt uitgelegen? Jaloezie over het een of ander of? Dat is meestal zo. Niet dat je er wat aan hebt is gewoon k*t als er zo gedaan wordt. Collegas bepalen toch de sfeer. Kun je erover praten met je leidinggevende? Want is niet echt done dat er zo gereageerd wordt op iemand! @Dtje: superleuk dat nee schudden, kan hij echt goed! En het in het afghaans nagezegd! Hoe leuk Leer hem ook ja he Dat heb je straks liever, dat hij dat goed beheerst Idd handig de commode delen. Mensen met twins hebben er toch ook geen twee? Zou het ook zo doen hoor. Jammer van de kast, irritant zeg die muren! Bijna de 3D echo! Jouw suikertest was normaal toch? Geen glucosedrankje innemen zoals ik moest doen toch? Wbt club: ik zit in twee clubs maar vind dat schrijven daar niet echt prettig. Je ziet sowieso geen handtekeningen en tickers. Ik vind het lastig om goed bij te lezen en daar op te reageren. Ik zeg geen nee, want je kunt er wel opener zijn idd, maar ik vind dit forum overzichtelijker iig. Hier geen wknd plannen en dat bevalt me heel goed! Gewoon lekker wandelen als het weer het toelaat, boodschapjes doen en naar de eendjes en hertjes toe. Lekker genieten van het niets moeten en alles op het gemakje. Fijn wknd allemaal!!
Ik vind dat het weer tijd is voor een foto-update meiden!! Vooral Roos en Armande is lang geleden!! Wil jullie meisjes weer eens zien!! Zullen wel veeeel veranderd zijn weer!
Wil idd steeds al foto's plaatsen, maar staan nog op mn andere telefoon. Heb net een nieuwe nl. Wordt aan gewerkt! Wil best graag mn meisje showen Ben overigens ergens blijven steken met kijken in de albums hier... Later reageer ik op de rest hoor! Nu ff eten Ps krul, anders ga je ff sporten vandaag?
goede schop onder de kont voor krul van je armande, haha! Maar krul, even onder gekheid, het is ook lastig na een dag werken om dan in de avond nog te gaan sporten. Zeker nu het ook donker is buiten. Is het een idee om bijv elke of om de dag een stukje te wandelen? Hoeft helemaal niet heel lang te zijn maar is wel echt een goede manier van bewegen, gezond en ook goed om af te vallen. Hoef je niet meteen te gaan sporten. of dat je op je vrije dagen afspreekt met jezelf dat je altijd echt een stuk gaat wandelen met dl, goed voor dl en goed voor jou! Dat sporten komt dat vanzelf wel. WEelke sport had je dan trouwens in je gedachte? Echt heel lastig voor je dat je 10 kilo MOET afvallen. Niet leuk voor je. haha krul, dl pakte idd gisteren ook elke keer dingen af. Ook pittig meisje, heerlijk! Heerlijk een weekend zonder plannen, geniet er maar goed van! Ga zo naar je foto's kijken armande. ik zal er ook weer eens wat opzetten, maar jij ook hoor krul! ook lang geleden!! ahhh armande, tja wat krul zegt, wel fijn dat dl het dan straks heeft gehad, maar het blijft zo zielig als de kindjes ziek zijn... Wat een gedoe op je werk armande. Wat een rare en idiote reactie. Was het dan een rare rapportage ofzo dat ze zo reageerde?? soms snap je mensen niet he... en zo naar als je dan niet gesteund wordt. Borrelen gisteren was echt zooooo gezellig. Ook aardig wat wijntjes op...pff ben ik helemaal niet meer gewend, haha. Gelukkig waren het wel goede wijntjes en geen 'kroegwijn' waardoor ik nu geen kater heb. Was pas om 3 uur thuis en ml is eruit gegaan met dl. Heb ik tot half 10 kunnen blijven liggen gelukkig. Fijn weekend meiden!!
Onderweg naar verjaardag Gister uit eten geweest Druk druk met allemaal leuks Kom gauw weer schrijven
Ik ben ziek Vannacht begonnen met keelpijn. Flinke keelpijn, mn oren en kop doen ook gezellig mee. Voel me echt belabberd. Warme ogen dus denk ook koorts. Hele dag in mn bed gelegen. Half zes eruit gekomen om eten te maken. Wilde eigenlijk een filmpje kijken maar ik denk dat ik toch mijn bed verkies. Heb dl niet geknuffeld en gekust in de hoop dat het haar bespaard blijft. Lekker zo je wknd doorbrengen hoor bah. Maar ja wel geluk dat W thuis is want dit was niet te doen geweest in mn eentje met dl. @Roos: heerlijk zo een avondje met vrienden! Laat thuis zeg! Erg lief van ml dat hij jou liet liggen. Ik kan niet met je meepraten over de wijn, lust t niet Ik wandel idd elke dag met dl. Vaak naar de winkels. In totaal half uurtje lopen. 's Middags met mooi weer ook nog naar de eendjes. Maar ik zou wel verder weg kunnen gaan met de wagen op zich. Vroeger deed ik bij de sportschool aan bodyjam en combat. 2/3 x per week. Vooral combat erg intensief. Voelde me altijd fantastisch na zo een uur, maar ik word nu al moe als ik er aan denk. Toch wil ik het wel weer op gaan pakken. Leuk leuk, ik ga jullie foto's bekijken! Fijne aaf en truste meiden.
Ik kom morgen weer. Vandaag te druk geweest. Ik ga wel even foto's kijken. Ik sport wel weer op woensdag en maandag avond. Bodyshape en bodypump. Flink spierpijn gehad gisteren en eergisteren.. Tot morgen.
Gefeliciteerd lins met j moppies Krul n dl van Armande beterschap! Kom zsm weer kletsen ben zo moe ga slapen ook! Trusten!
Ik kom ook morgen weer, moehoe! Thanks voor de lieve reacties op de foto's! Slaap lekker en beterschap krul!!
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ze is idd een groot meisje al, op t cb dachten ze dat ze al 1 was... Vinden het zelf heel jammer dat t bij haar extra snel gaat, miss omdat ze de tweede is? Alhoewel ik mn twijfels hierover heb of t daar aan ligt. Toen ze een paar weken oud was zei ik dat t voor haar beter zou zijn wat ouder te zijn ivm met haar gez.heid. Nou daar heeft ze naar geluister Al mis ik t kleine heel erg Maar goed ze is nog nul haha Pakje is gebreid door mn moeder! (Foto is bij vrienden gemaakt) Krul, ik fitness (via fysio) 1 p.w. Heb meestal geen fut maar als je er bent is het heerlijk, even wat anders en je krijgt er energie van! Denk echt dat t je goed zal doen! Ik zou miss in de toekomst kunnen stoppen met werken, maar heb lang verlof gehad dus bijna geen inkomen. Dit moet eerst aangevuld worden en anders moet ik ook een soort boete betalen. Moet eerst zes mnd aan t werk. En twee kids is ook best een stukje duurder.... En we gaan graag op vakantie, nu skien en straks zomervk en beiden in hoogseizoen enz, dus voorlopig blijf ik nog werken. Vind t ook leuk om even een andere rol te hebben. Hier was t drama vannacht, zo'n ziek meisje hoop dat we t ergste gehad hebben! Krul, een mama kan nooit ziek zijn Hoop dat je je een btje beter voelt. Roos, het wordt de vaucluse deze zomer avec de tent