Wat goed dtje dat zl al aan brood begint, geweldig idd hoe snel ze dst allemaal oppakken he?! Fijn dat de migraine minder is, hoopzoooo dat t zo blijft. Je kan idd erg veel met albelli maar ik doe er dus niet al te veel gekke dingen mee. Hou t wel rustig zeg maar. Dl was niet mee hoor krul met t weekendje, echt ff met m'n vriendinnen alleen Spannend krul, woe al!! Ooohwww wat zit er toch in je buik....! Spannend! Hoop dat ze het wel gaan zien. He gatsie war naar dat je je buik en rug zo voelde....heel goed dat je actie hebt ondernomen! En nu dus helemaal goed dst je gaat minderen met werken! Rustig aan doen hoor meis. Die Beebs moeten echt nog heel lang blijven zitten nl. Heerlijk die paar ochtenden en gelukkig niet meer voor de klas Nou lang verhaal bij de arts. Kans op spontaan is nog net ietsje groter dan met hulp. HSG doen ze in principe niet nog een x, maar de arts wil t nog wel in t team overleggen. Dinsdag hoor ik t. IUI is voor mij een groter risico op trombose door t hormonen spuiten omdat ik trombose heb gehad en daarbij is de kans op een meerling groter doordat de zaadkwaliteit van ml zo goed is.... Dus... We moeten het nog even proberen, moet volgens protocol eigenlijk nog 6 mnd maar mag gelukkig toch eerder, nog 3 mnd proberen en lukt t niet start ik januari met iui en de HSG gaat ze dus nog proberen te overleggen maar kleine kans. Baal aan de ene kant heel erg, WEER zelf proberen, maar snap r wel heel erg. En 3 mnd is nog te overzien en wie weet lukt t wel spontaan.
Lins, leuk hoor van je huisje!! Hoop dat t allemaal mooi wordt! Armande, hoe is het daar? Kom je weer eens langs hier?
Ooh Roos... mixed feelings he over je bezoek aan de arts. Dubbel! Nog drie maanden is gelukkig te overzien...maar toch! Hoop toch dat de hsg mag dinsdag... maar aan de andere kant; je lijf heeft het laatst bewezen dat het lukt!! Ik denk dat iui voor jou helemaal geen optie is. Je hebt toch een mooie cyclus en ml heeft goed zaad dus dat doen ze dan zelden. Maar misschien wel weer om meer eitjes te laten groeien om je meer kans te geven...maar ja dan met je trombose en kans op een meerling dan weer... poeh lastig zeg! Zit je ook aan de vitamines/ voedingssupplementen? Ik heb twee maal drie soorten geslikt en het was wel raak. Toeval of niet natuurlijk... - Vitamine D kauwtabletten 2x per dag - Omega 3 capsules (2x per dag) - zwanger worden van Etos, waren er ook 2 per dag dacht ik. Dit zijn de vitamines die bijv de klinieken in Dusseldorf aanschrijven omdat het de bevruchting een positief effect geeft en de innesteling bevordert. Probeer t s anders! Het kan nog steeds...elke maand weer. Duim heeeeeel erg voor jullie!!
He meiden! Nee helaas uit t niets gister migraine roos Echt geen idee waar t vandaan kwam F kwijt hoever ik in m'n cyclus ben ook Oke, ga er als ik in de gelegenheid voor ben eens kijken weer in dat programma Grootste probleem hier is t selecteren vd foto's Lekker zo n weekendje weg! Ik zou t nog steeds ni kunnen vrees ik Zo lang zonder de kids Al vliegt de tijd merk nu al als zl 1 papa soms ni ziet voor t slapen hoe erg hij m mist Poeh heel verhaal Waarom doen ze in principe niet nog n x hsg? Hebben ze gekeken naar j eileiders ed? Want als alles openstaat kan ik t me wel voorstellen maar omdat t vorige x zo snel raak was n nu pas na heel lang proberen denk ik toch dat t zaad hier n daar belemmert wordt z'n weg te vinden / af te leggen Nu ben ik ntl geen dokter maar dit zegt m'n gevoel Heb t idee dat t je gaat helpen En met iui idd kans op n meerling! Zou j dat willen? O moet gaan zl 1 is thuis van rondje opa!
he wat een kakzooi, weer migraine dtje.... gatver! is het nu wel over? Inderdaad eens goed bijhouden waar je in je cylcus zit? ik heb altijd bepaalde momenten tijdens mijn cyclus waarop ik meer kans heb op migraine. Ken het probleem van selecteren van foto's, zitten zoooooveel leuke foto's bij!! Wat ik doe; alle foto's staan in mapjes per maand. En dan die van mn telefoon en fototoestel wel apart (ivm kwaliteit vd foto's). ' Dan bekijk ik per maand wat ik erin wil zetten en dat schrijf ik in volgorde op. Per maand hou ik ook op mn telefoon bij notities bij wat dl weer heeft gedaan of kan e.d. (niet enorm uitgebreid hoor). En dan vul ik het fotoalbum per maand aan met foto's en tekststukjes over de mnd. En als ik niet goed kan kiezen uit foto's is het voordeel met een digitaal album dat je ook op een blz best wat foto's kan plaatsen, maar dan gewoon wat kleiner. En echt hele mooie foto's daar gebruik ik soms een hele of halve pagina voor! HSG doen ze niet nog een keer omdat ik er geen indicatie voor krijg (het is nl een onderzoek en ik heb hem al gehad). Er loopt nu wel een grootschalig onderzoek of de HSG ook een behandeling gaat worden (omdat de hypothese is dat het de zwangerschapskans vergroot). Maar het is dus nog geen behandeling dus in principe heb ik pech en krijg ik het niet nog een x, mocht er nl iets fout gaan, dan heeft de fert arts een probleem omdat ze het zonder indicatie hebben gedaan.....maar toch wil ze het wel bespreken in het team omdat ze goed begrijpt dat ik het graag wil en verwacht dat het weer helpt bij me helpt om precies de reden die jij beschrijft dtje!! en tja, de iui, kijk als het nou echt enorm lang blijft duren wil ik natuurlijk wel iui (dat zou ik 6 keer krijgen en daarna wordt t ivf). Bij beide spuit je hormonen en loop ik meer risico op trombose, maar het is niet zo dat die kans echt heel groot is ofzo. en de kans op een meerling is er inderdaad bij iui, doordat de hormonen zorgen voor meer eitjes en bij ons is de kans wat groter doordat alle omstandigheden verder zo goed zijn. IN principe gaan ze tot 3 rijpe eitjes maar bij mij zullen ze maar tot 2 eitjes gaan waardoor er alleen een kans ik op een tweeling en niet een drieling! En of ik dat wil?! heb altijd wel een wens gehad voor een groot gezin, maar een tweeling en ook nog een dreumes lijkt me erg zwaar maar ook erg bijzonder. Dus als het zou gebeuren dan is het natuurlijk heeeel erg welkom (maar stiekem lijkt me 1 beeb natuurlijk wel makkelijker...). Lins, hoe gaat het met het huis??? hoe reageren de kids erop? armande, meis, kom je nog weer een keer langs hier? zou je niet zonder de kids kunnen omdat je ze zo zou missen dtje of durf je het niet aan ze zolang bij anderen of bij hun papa te laten? hier was ml gewoon thuis, dus dat gaat prima! en een weekendje bij opa en oma zou ze ook echt geweldig vinden (en opa en oma ook). Dit was ook precies genoeg, 2 nachten weg, veel meer lijkt me ook niks hoor want dan zou ik haar teveel missen! zl1 lekker gehad met opa? gaat opa dan wandelen en spelen ofzo? krul, die vitamines slik ik allemaal niet. hou totaal niet van pillen slikken, krijg ze niet weg, dus slik alleen als het hoognodig is.... durf het dus gewoonweg niet, alhoewel kauwtabletten of mega kleine pillen zoals foliumzuur prima gaat. Maar capsules gaan er echt niet in bij mij en zag al dat al die zwangerschapspillen er alleen in capsules zijn helaas...... Hoe is het nu met je buik en rug krul????
Was ik weer eventjes (niet heel lang want ik wil f lekker onderuit op de bank) Maar bedankt voor de goede tips! Zo kan ik t nu ook gaan doen en als ik bij ben t zo gaan bijhouden! Dankjewel voor t delen! Oooo nu je t zegt herinner ik me t hele verhaal weer Nou denk idd zeker wel dat t de kans op een zwangerschap vergroot! Zou wel heel fijn zijn voor heel veel mensen als t gwn een behandeling wordt naast een onderzoek! Ik duim met j mee tot je meer weet en daarnaast heeft krul ook gwn helemaal gelijk dat t gwn ook nog steeds spontaan kan! Ja t is denk de combi wel hoor.. Weet dat t dan voor zl 1 bijv moeilijk inslapen wordt en dat heel z'n ritme om zeep zal helpen En dan zit ik er uiteindelijk mee En zl 2 is zoooo aanhankelijk aan mij dat ik t m nie wil aan doen Maar kwa zorg zou t wel gaan omdat ook papa m naar bed kan brengen ed (dit x anders gedaan!) Nu kan die overigens goed voor zl 1 ook zorgen hoor maar hij krijgt m iig nie Avonds in bed Dat weet ik wel.. Ga f wat te drinken inschenken en onderuit Druk ghad en weggeweest plus home Alone met twee Ze slapen gelukkig beiden dus ga t er f van nemen Slaap lekker!
Ff kort hoor (ben kapot, net terug van studieavond) maar wil krul even succes wensen voor morgen!!!!!!! Hoop zo dat ze zien wat het wordt!!! En vndg arts gesproken en krijg gewoon volgende cyclus WEL een hsg, jippieeeeeee!!
als je er niet bent dtje, is zl2 dan ook echt aan het huilen?? Bij dl was het toen ze zo aanhankelijk was, dat zodra ze mij zag ze ook echt niemand anders wilde, maar zodra ik er niet was, was de ander die er was ook goed (en hing ze daar de hele tijd aan). al begonnen met je fotoalbum? krul, laat je het vnvd wel weten!!!!! ik ga snel aan het werk nu!!
Lief van j roos! Ben ook zoooo benieuwd! Aaaaah jaaaaaa wat fijn!!!! Hopelijk hebben jullie er net zo veel succes mee als bij dl! Nee, nog geen gelegenheid gehad roos Als ik savonds neerplof kijk ik liever n filmpje of serie Plaatst f way to cute foto's Zl 1 is btw bij de kapper geweest Hoe is t in jullie huisje lins?!
Oooh Roos wat lief van je Dank je!! Ben heeeeeel zenuw!! En ook heel erg benieuwd wat ik in mijn buik heb. Maar het belangrijkste is dat ze gezond zijn! Jaaaaa ben heel blij voor je! Je krijgt nog een hsg!! Bij je volgende periode dus heel snel al?! Goh ik duim en hoop dat het dan weer meteen raak is hoor MOET GEWOON!! @argh kleine frustratie hier Dl gaat vanmiddag extra naar kdv. Ik kon geen oppas vinden en dr meenemen is geen goed idee op het moment. De supermarkt is al een drama en een strijd, laat staan twee uur in het zh met dr rondlopen. Alleen nu wil ze dus niet slapen...en moeten half 3 weg... pfff Nou ja dan is ze iig daar chagrijnig en heb ik r alleen vnv last van als ik dr weer haal... Maar t vreet aan me haha Net op zo een dag dat t dan weer niet mee zit.
Heel herkenbaar die frustratie krul Zal je net zien he Pfff Maar denk dat ze t gwn heel leuk gaat vinden daar en er teveel afleiding zal zijn om moe te zijn VNV zal je t wel merken vrees k maar dan ligt ze lekker vroeg en kun j met je beentjes gestrekt! Denk aan je! Kan nie wachten op je appje/telefoontje!
nou wij zijn in de wolken hoor Ik heb jullie pb gestuurd Bijna alles is gezien en goedgekeurd, alleen de hartjes nog niet en het buikje bij 1 kindje. Het ene kindje lag te veel verstopt achter de ander. De echoscopiste kon niet beoordelen of de buikwand mooi dicht was. Ook de hartjes kon niet goed op ingezoomd worden en ze willen gewoon zo goed als honderd procent zekerheid kunnen geven. Vandaar dat we zijn doorgestuurd naar Rotterdam en daar hebben we as vrijdag al een afspraak. Wel leuk om ze weer te mogen bekijken dan. We gaan ervan uit dat alles goed is
Jiehoe Krul! Hier druk druk druk... Maar het gaat allemaal goed! Vloeren liggen er bijna allemaal in en beneden en eerste verdieping is alles geschilderd! Kom zsm weer hier.
Jaaaaaa krul! Had je pb al beantwoord maar super meis!!! En tuurlijk gaan ze in rdam goede dingen zien!! Enneh leuk hoor wat t wordt
Hoi meiden Hoewel jullie vrijwel dagelijks in mn gedacten zijn lukt het me gewoon niet om te komen lezen en kletsen We noemen het de tropenjaren maar ja leuk ís anders Moet echt goed op mezelf passen want dat gaat nog wel eens mis Dl is nu ziek en ik lig met hoofdpijn op de bank Ik heb niks gelezen beh krul dr pb en nog geen fotos gekeken Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Sorry ik hou het kort Ik zal wel alvast wat fotos plaatsen zometeen Fijne avond ladies
Top! Goed bezig daar! Wanneer gaan jullie er wonen? Of doen jullie dat al? Hoe vinden de kids t huis?
Wat naar.. Dacht dat juist de betere kant op ging gezien je Whats app status! Beterschap voor je meisje! N hopelijk j hoofdpijn weer over! Sterkte met alles!
Heb 'n ipad JOEHOE Nog leuke apps roos die j aan kan raden? Heb net kindertube erop gezet! Zo leuk alles in 1 app ipv steeds zoeken 'n advertenties wegklikken op YouTube Hoe gaat t verder met j? Spannend straks weer een hsg! Hoe kijk j r tegenaan? Speelt j miskraam nog veel bij je? Denk er regelmatig aan roos.. Wil j in verdrietig maken, begrijp me nie verkeerd, maar wil ook nie doen alsof er niks is gebeurd (tenzij jij dat graag wilt ntl) Ga slapen, liefs!