Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

gelukkig Roos!! Klusze nu de komende dagen :D :D :D

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Snap t Volkomen roos, dan komt t er nie van te posten he!!
    Hoe is t vandaag gegaan?
    Succes met klussen en alles wat erbij komt kijken!

3. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Fijn dat je niet veel pijn hebt gehad:)!

Gisteren ons nieuwe bed gekregen:)! Bezorgers kregen de boxen niet door het trappengat sukkels maar mijn pa wel :):). ze waren ook niet verplicht het naar boven te brengen dus deden niet echt moeite.

Kids zijn weer geknipt. Sophie dit keer niet gehuild, stoere meid. Daan heel even totdat hij zijn haren zag vallen haha..

Nu lekker weekend!

4. sunshineS1976

Hoe gaat t Roos?? Nog wat pijn of merk je er niets meer van?
    Heb je een goed gevoel? Ik wel hoor :D
    Hup zaadjes! :D De weg is vrij!

@Linss: haha dat schiet lekker op stelletje prutsers! Maar als ze niet verplicht zijn het naar boven te brengen kan ik me wel indenken dat ze daar niet echt hun best voor doen nee.
    Hier in de hal gezet en moesten t idd zelf naar boven sjouwen. Montagekosten incl naar boven sjouwen zou 150e bovenop komen. Dan deed ml het zelf wel :p

Maar een hele klus om die grote bedden door een trapgat te krijgen he pff! Ook bankstellen naar binnen sjouwen door de voordeur, hal en woonkamer in... geen favoriete klusjes!

Slaapt het nieuwe bed lekker? En zijn de kids ook helemaal gewend aan hun slaapkamer? Slapen ze er goed?

Ik heb de boom ook gekocht bij de xenos. Erg leuk! Meer nog niet, stickers gaat niet op de muur zoals hij nu is. Dus dat wordt of gladschuren of manlief wil zelf uiltjes gaan schilderen of zelf figuurzagen en schilderen. Nog even over nadenken.

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoi lieve meiden,

Pfff wat een gesjouw idd met bedden e.d. Was hier ook zo toen we gingen verhuizen.... Mar daar hebben we toch mannen voor ;)

Mooie kamer van de kids hoor lins! Errug leuk die boom!
    Leuk krul dat je ook zoiets gaat doen
    Krul, jaaaa je gaat alweer ri de 25 wk :)

Zijn de kapsels nooi geworden lins? Foto??

Lekker weer vndg he? Gaan jullie nog wat leuks doen?

Dtje zeker lekker naar de boulevard??

HSG ging dus gelukkig goed. Het ging redelijk snel door m'n re eileider en li kwam ietsje later, net als de vorige keer alleen toen duurde het dus echt veel langer vandaar toen ook die enorme pijn (door de hele hoge druk). Was nu echt goed te doen.
    Wel 2 dg best veel buikpijn gehad, maar nu helemaal over. M'n ei komt er ook al bijna aan dus mooi een wat kortere cyclus, scheelt weer wachten. Zooo spannend nu wel zeg, nu idd goed aan de klus met ml, om de dag, maar zo bang dat t niet raak is en dan is de teleurstellinf echt nog veel groter..... Maar ja, wie weet is het nu wel gewoon weer zo snel raak! SpannendM

Wij gaan zo wandelen met vrienden en de honden en de kids en daarna gezellig eten!

Fijne dag meiden

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoiiii meiden!

Slaapt j bed goed lins? Kids slapen ook fijn in hun kamertje?
    Leuk gedaan hoor!
    Gedoe he verhuizen maar t eind is gelukkig in zicht!
    Wij hadden toentertijd zwart betaald aan n bedrijf n die zetten alles per kamer en ook op zolder dus dat was ideaal

Fijn dat t knippen beter ging nu! Foto??

Spannende dagen/weken nu roos! Duimen draaien voor jou!
    Schrijf lekker van j af als j daar behoefte aan hebt!

Veel plz vanmiddag! Wij gaan f naar groenrijk kerstsfeer proeven met de kids n om wat boodschappen als de oudste wakker is
    Begin vd middag m'n mama fiets opgehaald! Helemaal blij!
    Zal foto plaatsen! Moet nog wel opgepoetst worden want dan kreeg ik nog meer korting vd zaak! Heb er iig nieuwe kussentjes n windscherm bijgekocht met ook n fikse korting
    Dus alles bij elkaar voor n redelijke nieuwe sparta amazone 2 Bobike zitjes plus nieuwe kussentjes n nieuw windscherm en tweedehands orginele sparta fietstassen 350€

Kan niet wachten om te fietsen! Benieuwd hoe ie fiets met de kids maar zonder heerlijk iig
    Ga t nog ni proberen ook want jongste is goed verkouden daarom ook f geen rondjes buiten met m
    Jammer want ti's prachtig weer maar wel echt koud aan zee nog!

Fijne dag meiden!

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    D wat fijn een mamafiets!! Lekker erop uit met de kleintjes!

Hier ging het verhuizen best goed, dat was in 1 dag gepiept. Ik reed de bus haha en mijn vriend en broertje deden het sjouwwerk en ik zette alles zo goed mogelijk in de bus. Heb ook wel wat gesjouwd maar niet de zware spullen. Wilde perse zelf alles doen omdat ik niet graag heb dat andere aan me spullen zitten haha, me broertje en vriend kan ik commanderen. Hier wordt het aantal dozen enzo al minder. Morgen de zolder trap schilderen want die was echt niet mooi meer.

Ja we hadden het bed bij leenbakker gekocht en ja die zetten het inderdaad gewoon in je gang tenzij je meer betaald.. maar ja dat bed in mekaar zetten was gewoon stapelen.. de twee boxen was wel lastig naar boven tillen want is toch 2* 90*200 ofzo. Maar ben blij met het bed. Wel erg groot haha wij hadden eerst een kleinere..

Krul je kan ook die diertjes kopen in mdf bij xenos.. die boom is echt leuk en denk ook dat als je geen gladde muur hebt je beter hout kan doen want montage kit hecht wel op structuur en je ziet het er niet doorheen..

Roos fijn dat het goed is gegaan, wel vervelend van je buikpijn. Hopelihj is de weg vrij en groeit er snel weer een mooi wondertje in he buik.

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oohhh wat goed van j lins! Sterke vrouw ben j ook he!!!
    wij hebben ook n boxspring vd leenbakker!
    Een wit leer met knopen.
    Jullie?

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Antraciet heel standaard en simpel :) de Vilnius, kon je zelf samenstellen..

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Mooi hoor! Slaapt ie lekker?

11. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja nu wel, de eerste nacht nog wat hard haha

12. sunshineS1976

@Roos: ben blij dat het is meegevallen en de pijn nu ook helemaal weg is! Wel spannen dat het een beetje vergelijkbaar was met vorige keer. Nu is alles open dus hup :D
    Je leest dat je de eerste paar maanden na hsg extra vruchtbaar bent. Daar heb je het ook voor gedaan dus we gaan er helemaal voor :D

Gezellig gehad met vrienden, kids en de honden?

@Linss: ja je moet het matras maar ff goed inwijden van je nieuwe bed ;) :p
    Lekker hoor zo groot! Wij hadden voor dit bed een 180 breed, dat was zoo luxe en royaal alleen ml klaagde over de krappe ruimte in de slaapkamer. Voornamelijk aan zijn kant :p Bij mij stonden kasten dus moest genoeg ruimte blijven.
    In dit huis dus een 160 besteld maar eigenlijk best wel spijt van. Het is maar 20 cm maar toch, echt wel een groot verschil!

Goed geregeld jij de bus rijden en de mannen de rest haha
    Je bent wel een doorzetter en aanpakker hoor :p Ik zou me uit de voeten maken bij zulke klussen haha

Ja ik heb die mdf diertjes daar ook gezien bij Xenos maar dan is het allemaal zo wit en dat vind ik dan weer minder leuk. Ook al witte meubels en een lichte vloer en een groene muur. Heb liever wat vrolijk gekleurde diertjes bij de boom. En die van Xenos kun je niet mooi schilderen, die zijn zo al leuk. Nog ff over nadenken. Of ik koop ze uiteindelijk wel en ff uitproberen thuis of t toch wel wat is.

@Dtje: jaa een mama fiets! Helemaal leuk! Op naar het voorjaar :p hihi en lange fietstochten !

Al mag eerst wel de winter goed komen van mij.
    Lekker een flink pak sneeuw! Lijkt me zoo leuk voor onze kids!! Jullie niet???

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    hoi meiden

heerlijk he zo'n groot bed lins! wij hebben ook 180 breed en 220 lang, omdat ml zo lang is. Ik vind het heerlijk. Wij hebben matrassen van tempur, echt een genot om elke avond in bed te gaan liggen. ben er heel erg blij mee!

hihi, stoer idd jij als bestuurder, zie het al helemaal voor me :)

ja krul, ik heb ook zo'n zin in de winter!! lijkt me heerlijk.

hebben jullie trouwens ook weleens dat de luier in de nacht overloopt? wij de laatste tijd echt zo vaak... ze ligt de hele nacht zo'n beetje op haar buik en dan loopt het aan de voorkant over en dan is echt alles incl het bed nat....
    dus ik doe haar de laatste tijd maar een schone luier om als we naar bed gaan, dat werkt goed maar is niet ideaal... al grotere luier geprobeerd en gewisseld van merk maar helpt niks..

hoeveel paar schoenen hebben jullie nu eigenlijk voor ze? Ikvind het al duur zat en heb nu net een paar nieuwe winterschoenen gekocht, maar zijn wel 75 euro... heb verder paar regenlaarzen. verder nu nog niks. kopen jullie ook wat goedkopere schoenen? ik twijfel daar nog over...

lastige keuze krul mdf of die stickers. mdf is wel makkelijker lijkt mij ivm jullie muur.

gisteren was erg gezellig ja! heerlijke dag en avond.

dtje, heerlijk zo'n mamafiets! fijn hoor! ik zie je al fietsen met die 2 knapperds van je :) wel foto maken he?!

14. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik heb voor ieder 2 paar schoenen maar waren ook niet super duur. Daan heeft van zo'n sportmerk schoenen, zelfde als vl haha :) en nog een paar van een andere winkel. Sophie 2 paar van de schoenenreus. Laarsjes en sneakers hoge van hupsakee is dat volgens mij. Wil ook nog regenlaarsjes maar ze hebben steeds maat 20 niet Grrrrrrrr haha.. maar ja komt wel.

Wij hebben nu een lange smalle kamer dus paste goed dat grote bed maar wel wennen als je klein gewend bent Haha.

Ik heb de boom en de beestjes gelakt maar hoeft niet perse. Heb vandaag de zolder trap geschilderd. Straks laag 2 nog even en dan dinsdag de trapmaantjes et weer op :)

15. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    druk bezig hoor lins, maar ook lekker he als het huis zo opknapt :)

2 paar dus. Ik heb nu toch een tweede paar besteld, wel stuk goedkoper idd. gebruik ik die gewoon op momenten als ze lekker aan het spelen is en het wat sneller vies kan worden. en bij echt slecht weer haar regenlaarzen.
    Ik ben nu op mp aan het bieden op een skipak en snowboots voor de wintersport en wie weet dat het in NL ook gaat sneeuwen dit jaar zodat ik het hier ook kan gebruiken!
    ben eigenlijk helemaal niet wezen kijken bij de schoenenreus oid. zal t onthouden!

16. sunshineS1976

Haai Roos
    K moet steeds aan je denken :p Is dat raar?! haha
    Zo spannende tijd nu :D

Wat jij schrijft over het doorlekken van luiers: dat heb ik hier vaker gelezen op het forum. Een tip van iemand was ruimere rompers. Soms sluiten de rompers nogal nauw aan en dat kan lekken veroorzaken bij de luiers.
    Geen idee hoor, hier is het niet herkenbaar. Sorry.

Ik heb helaas in maatje 19 maar 1 paar schoenen.
    Zo moeilijk om in die maat iets te vinden en 100e voor een paar schoenen gaat me iets te ver.
    Maar dochterlief is vaker binnen dan buiten (vanwege mij natuurlijk) en loopt dan altijd op blote voeten.
    Ik heb in maat 20 twee paar liggen, een duurdere en 1 van de schoenenreus. Maar helaas zijn die toch echt nog te groot...
    Ben aan het hopen op een groeispurt van die voetjes!

Heb je de snowboots en skipak kunnen scoren?
    Zo schattig :D Heb hier een mooi blauw skipak liggen, gekregen van nichtje die er te groot voor is. Lijkt me superleuk om ze daarin buiten te zien rondhuppelen door de sneeuw :D

@Linss: jij hebt die beestjes van de xenos gelakt met transparante lak? Je kunt ze niet verven met kleur of wel? Ik weet niet of dat houdt, maar ik weet ook niet of dat mooi is... er zitten natuurlijk al gaatjes bij de ogen enzo dus die kun je al niet schilderen.

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    #1697 D83, 11 nov 2014
    Laatst bewerkt: 11 nov 2014
    He meiden!

Heb even alles gemist hier! Krijg normaal n mailtje als er geschreven is maar nu dus niet.. Weird! Wel leuk jullie te lezen iig!

O mijn volgende bed wordt ook echt n 180! Lijkte heerlijk! Nu 160 ook geloof ik.. Anders heb ik wel n 200 nodig haha
    Lig graag breeduit :D

Vast n heel duur matras roos? Maar heel wat waard, slaapgenot :p

Wou j precies dezelfde tip geven als krul
    Ook gelezen op Zp
    Lossere rompers
    Hier ook altijd lossere en nooit geen doorlekken
    Heb de baby dry pampers
    Voor zl 1 maat 6
    Voor zl 2 maat 4+ /5

Zit de pamper nie te los/te straks
    K doe ze net onder de navel kwa hoogte en dan met twee vingers kan ik er tussen maar zit t wel aan

Ik ben zondag blokje om geweest met de oudste
    En hij vond t geweldig! Heb wel n foto maar heb wel n Huispak aan onder m'n jas
    Kon t nie laten f voor naar m'n schoonouders zouden gaan even met m te fietsen!
    Hij had praatjes tot en met en gierde t uit van plezier
    Bij t stoplicht was t dan daaaha tot ziens
    So cute!

Zl 2 mag officieel ook mee want zonda zat ie voor t eerst uit zichzelf vanuit buikligging
    Meneer was zelf ook trots
    Zie foto in m'n album

Hoe eten jullie kindjes savonds?
    Zl 1 beroerd
    Heel de dag gaat t goed, ontbijt lunch tussendoor en z'n fles voor t slapen
    Maar avondeten echt zeer minimaal
    Geef bewust lang voor t avondeten niks zodat ie goed honger heeft maar ook dat maakt geen verschil
    Soms zijn er uitzonderingen dan maakt t ook nie uit of ie zelf eet of ik t geef dan eet ie gwn goed..
    Snap t nie.. Krul zegt fase :p herkenbaar?

Hier ook zin in de winter sneeuw kerst en alles daarbij
    Elk jaar meer sinds ik moeder ben
    Alles is gwn leuker met hen!
    Simpele dingen zijn zo genieten met hen❤️
    Heb n extra voetenzak besteld en kwam net binnen voor de duo maar kan ook op de buggy van Chico
    Zl 2 heeft de zak vd joolz nog voor in de duo en de joolz
    Vind t al echt koud worden, zeker hier aan zee

Wat schoenen betreft
    Een la vol? Haha
    Durf t bijna nie te zeggen maar zl heeft veel schoenen
    Van warme leren laarsjes met bont tot lage All stars en Nike
    Heel divers kwa kleuren (om af te stemmen bij z'n outfits :p) en prijs
    Van stevigere zolen tot flexibelere..
    Wissel steeds goed af en thuis loopt ie ook graag op blote voeten
    Heb ook meerdere winterjassen dus is leuk om af te stemmen maar goed ben nogal precies 😇

Skipak lijkt me ook leuk, sleetje rijden would b awesome

Heb j nog wat gescoord roos?

Zal even de foto's plaatsen en ga f de voetenzak in de wagen doen
    Als de kindjes wakker zijn f naar de winkel lopen
    Zou t liefst fietsen maat kan er geen twee in de winkelwagen kwijt

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    M'n mail notificatie was uitgevinkt...

19. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hee meiden, Daan is ook vrijwel iedere dag nat:(. Heb al grotere maat luier maar helpt niks. Misschien de tip van de rompers eens proberen

Sophie heeft eindelijk maat 20 dus meteen 2 paar schoentjes gekocht bij schoenenreus. Maat 19 was een ramp haha.. en ze hadden wel schoenen maar geen mooie.. of hele dure!

He bah nee geen sneeuw. Gadsie vind het doodeng om dat naar me werk te gaan. Als ik nou thuis kon blijven, maar dan nog vind ik het niks aan. Kerst vind ik gaan maar ook niet super haha die verplichtingen.. maja word r wel weer gezellig.

Avondeten gaat goed hier. Niet alles gaat erin hoor. als ze iets niet lusten is het ook een no go. Maar als ze iets wel lekker vinden dan gaat het erin als zoete broodjes.

Ik heb die boom gelakt met witte lak (gebroken wit). Is gewoon mdf dus kan je denk ik gewoon verven, staat zelfs op de doos. Zou het wel met acryllak doen want ik deed het eerste beestje met de terpentinelak die ik nog had en dat werd bobbelig dus meteen eraf gepoetst en de acryllak gebruikt. Nu gewoon mooi glad.

Vrijdag ben ik jarig. Vl heeft wat leuks geregeld, geen idee wat..
    24-11 gaan we ons partnerschap registreren:). Gewoon gratis op maandag hahha. Maar wel een vrije dag samen

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Zo zl2 groeit flink D.. mijn twins zitten ook in luier 5. Daan in de nacht in 5+

Deel Deze Pagina