Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

zwaait mee:p

2. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hihi en zwaait naar krul :):D

3. sunshineS1976

Heerlijk Roos zo een dag!
    Ben je verwend met cadeaus? Wat heb je gehad van ml en dl?

Toppie lekker van je wijntje genoten! Hoop zo dat dit over een week voor de komende 8 maanden niet meer mag :D

Lekker zo een houtkachel, komt ook echt heel veel warmte vanaf lijkt me. Geen geur daarvan in huis?

Jammer van de drukte op je werk, maar als het straks voorbij is, is het nog wel even vol te houden met het eind in zicht.

Eet dl ook tortilla's? Bedoel je dan wraps of? Dat moet ze hier niet echt hebben. Ze is best kieskeurig helaas. Heb toch aardig wat gevarieerd toen ze klein was, maar toch niet genoeg denk ik. Heb toen nooit prei of witlof gegeven en geen rode kool of paprika...ze moet het allemaal niet zo hebben. Al kan het soms wel 10x duren voor ze een smaak wel kunnen waarderen. Maar hier is ze zo koppig dat ze het niet eens wilt proberen als ze iets vreemds ziet liggen...

Geniet van je dag Roos met familie, gezellig!

4. sunshineS1976

en terug :D

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Wraps bedoel ik idd! Die eet ze hier heel graag (en ik ook :) )
    Maar dl eet wel echt zo goed als alles, enige zijn dus aardappelen... Ze eer dan wel wat en vooral het vlees er tussenuit, maar een stuk minder. Wij hebben tot nu toe nog mazzel hoe goed ze eet!

Houtkachel is idd zo enorm lekker qua warmte. We hebben m bijna elke dag aan. Gelukkig blijft dl echt op afstand. Je ruikt het helemaal niet, buiten wel, maar dat vind ik zo lekker als ik bijv thuis kom en de kachel al ruik :)

We hebben samen een nieuwe fotocamera gekocht, ook voor verjaardag ml die in januari is. En mooie bos bloemen gehad van hem en een tekening van dl :)

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Dtje, weer gefietst met je knappe mannetjes?
    Leuk weekend voor de boeg?

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zwaait terug en zegt hoooooi :D

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Kom later reageren ;) kids f naar bed

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Was ik weer.. Kachel loeit hier ook lekker oh krul
    Heb t zo kouddddd
    Vrees de afrekening weer volgend jaar :p

Klinkt gezellig allemaal roos :) gwn intiem thuis op t gemakje met vrienden
    Doe j t wel rustig aan met de wijn :p

Welke camera hebben jullie gekocht? Staat hier ook op ons verlanglijstje
    Neem bijna alles maar met m'n tel en dat is nie altijd zo scherp...

Hier Zl erg gek op pasta n friet :p
    Van wraps moet ie ook niks hebben..

Gotta goed krijgen zo visite

10. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    hoi meiden,

hoe is het???

Was het gezellig met de visite dtje?? hebben jullie lekker samen gegeten?

Wij hebben de sony rx 100 gekocht. Echt een hele goede camera onder de digitale camera's! je kan er bijvoorbeeld ook iets mee scherpstellen en dan de achtergrond wat vager maken. Beetje zelfde effect als spiegelrelfex en je hebt echt mega scherpe foto's!!
    hebben ons goed laten adviseren maar zijn er ook echt heel blij mee!

lins, ook lekker weekend gehad?

krul, jij lekker thuis gebleven dus? hoe is het nu met je bekken, ben je nog een keer naar een fysio geweest?

hier ben ik bang voor ongi straks. heb ten eerste geen voorgevoel dat ik zwanger ben (en heb ik alle keren wel gehad) en daarbij al weer wat symptomen die ik elke mnd heb (vettere huid, slapper haar ed.) enige andere is, is dat ik wat ongikrampen heb, maar dat zouden ook mn darmen kunnen zijn door de stress rondom dit alles. Maar ik ben bang helaas.....

verder heeft dl een of ander virus te pakken. gelukkig geen last van verder, doet gewoon normaal maar zit helemaal onder de vlekken en heeft iets verhoging. Het is niet de 5e of 6e ziekte (ff bij de ha geweest nl) maar iets anders. Gaat wel weer over!

11. sunshineS1976

@Roos: heerlijk zo een kachel of open haard. Toen ml en ik vroeger naar centerparcs gingen zaten we ook altijd vuurtje te stoken. Zoo gezellig en knus en romantisch!
    En ideale goedkope warmtebron!

Leuk een nieuwe camera! Ik heb hier een goeie en dure met grote lenzen enzo maar kan er niet echt mee om gaan. Ik kan alleen maar standaard foto's ermee maken. Geen interesse om al die verschillende opties te ontdekken en mee te oefenen. Daarom hier de meeste foto's met telefoon.

Ah wat lief die bos bloemen en tekening :D Al die knutselwerkjes van de kindjes de komende jaren! Om te smelten!

Voel je al iets nu het einde van je cyclus steeds dichterbij komt??? Ga je eerder testen??

@Dtje: heb je van dit jaar geen eindafrekening dan van delta of krijg jij die wat later?
    Ik heb er nu ook schijt aan haha. Heb t koud en ga niet met drie truien rondlopen ;)

@Hier
    Morgen groeiecho twins. Ml moet werken dus als het goed is gaat mijn ma mee. Dat wou ze heel graag.
    Ik geniet weer intens van dl. Ze is helemaal uit dr sprong (die vanaf augustus duurde pff!) en is zooo lief en behulpzaam en gehoorzaam!
    Het is weer een genot om met haar te winkelen en gewoon normaal naar de supermarkt te kunnen gaan. Gaat weer rustig in de kar zitten, vraagt er zelfs om of loopt heel lief aan je hand mee.

Ontwikkeling gaat ook weer met sprongen vooruit. Ze kan nu het liedje van poesje mauw en dan de versie van het hondje, bijna helemaal zingen. Moet het eens opnemen! Zo knap en schattig!

Verder heb ik mijn goeie en mijn slechte dagen. Vandaag weer een slechte dag waarbij ik amper van de bank kan komen. Heb zo een pijn in buik, bekken en rug.... bah.
    Dl heeft zo genoten dit wknd dat dr papa thuis was. Zoveel samen gespeeld en buiten geweest. Ik voel me dan zo rot dat ik dat allemaal niet met haar kan doen nu. Ik kan gewoon even helemaal niks...
    Ik tel echt af....

12. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    ahh krul gelijk gepost!

rot dat je dit allemaal nu niet kan doen, maar voel je niet schuldig he?! ze merkt dit echt niet hoor, en je moet nou eenmaal rustig aan doen met 2 beebs in je buik. Ze kan lekker dollen met papa en met jou lekker rustig spelen en wat meer alleen spelen (wat overigens ook gewoon heel goed is!!).
    Wauw, dat ze dat al helemaal kan zingen zeg, echt heel knap!!!
    ik vind dat mijn dl al zo vlot is met praten maar die van jou helemaal zeg!!!
    ik was dus vndg bij de ha en die zei dat ook meteen: 'jee wat kan zij al goed en veel praten zeg'! echt leuk om te horen :)

gaaf weer een echo!!! en wat super leuk voor je moeder dat ze mee kan, lijkt me zo bijzonder om dat van je dochter te kunnen zien!

en ook heerljk dat dl uit haar sprong is, gelukkig maar!!! zeker nu het voor jou ook steeds zwaarder gaat worden. goede timing van haar ;)

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hè meiden!

Nee roos ml had n personeelsuitj dus was met eten met de kids alleen..

O ga m bekijken roos zoiets zoeken we!

Hoe gaat t met j meisje nu? Wat zielig :(

Spannend zeg deze dagen... Weet wel dat ik bij de tweede ook on krampen had hè
    Maar wel al heel snel kwaaltjes die ik herkende
    M'n vriendin is ook zwanger vd twee en merkte t pas na overtijd zijn dus er is nog zeker hoop!

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heerlijk zo n haard!
    Schandalig genoeg er nooit voor gekleurd realiseer ik me nu!

Krul heeft vast die woonkamer afgeragd
    God old memories :p

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Spannend hè morgen
    Kan ni wachten op de foto's :D
    Gaat j mams nog mee? Dan weet ze wat t wordt hè of wist ze dat al? Nee toch?
    Hopelijk is ml gauw weer thuis n sleep j j zelf door deze dag heen
    Gelukkig is j meisje weer de oude! Geniet van haar en precies zoals roos zegt;
    Zelf spelen is ook echt heel goed!

16. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    whaha, wij hebben ook vaak zat het gezellig gemaakt voor de haard hoor, wijntje erbij, toppie!! ;)

gelukkig gaat het prima met dl, ze lijkt er eigenlijk geen last van te hebben, alleen dus allemaal rode vlekken.

die camera is wel echt een hele goede optie!

herken het met camera met lens krul, teveel gedoe en je moet de opties allemaal goed snappen (en dat doe ik dus niet). Wij hadden er zo 1 een tijd geleend. Deze dig camera is echt heel makkelijk omdat heel veel opties gewoon automatisch gaan, hij pakt vanzelf de beste stand! heel fijn en echt hele mooie foto's, toch echt zoveel beter dan met de telefoon en niet zo'n mega grote camera.

trouwens, vnvd nagesprek met de fert arts, gaan we het hebben over vervolg traject (en dus wann beginnen met iui). ben benieuwd!

k weet dat het nog alle kanten op kan dtje, maar doordat alles gewoon weer hetzelfde is, ben ik bang voor ongi.... afwachten maar weer....

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    weet je mams de geslachten nog niet krul?? dan is het wel extra tof dat ze meegaat!!!!! plaats je foto's??

18. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hoi lieve meiden
    Kwam even gedag zeggen :)
    Jullie zijn allemaal vrijwel dafelijks in mijn gedachten....
    Het gaat hier goed, maar pittig
    Tis gewoon alles bij elkaar dat het me niet lukt om te komen lezen of schrijven
    Maar ben ondertussen stiekem wel heelbenieuwd hoe het met jullie en de kids en beebs gaat :)
    Liefs!

19. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Bedenk me dat jullie miss wel willen weten hoe het met dl is (of miss niet:))
    Ze is een flinke meid, zwaar ook, weet geen getallen helaas
    Nog vier kiezen te gaan, haartjes beginnen te groeien
    Praten wil ze wel maar het mag geen naam hebben :( zo nu en dan een verstaanbaar woordje
    Wel heel pienter dus dat is frustrerend
    Veel gillen en huilen soms en ook de nachten en vroege ochtenden zijn weer drama :( het breekt me op
    Ben met dr naar de peutergym geweest, echt iets voor haar, klimmen en klauteren
    Ze valt overdag best vaak is een wildebras maar piept dan bijna nooit
    Avondeten doet ze op dr eigen manier soms eet ze weinig en wordt dan boos een hapje voeren lukt echt niet
    Nou dat was t geloof ik wel;) ik ga maar gauw proberen te slapen you never know....

20. sunshineS1976

#1740 sunshineS1976, 17 nov 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2014
    Nee weet ze niet!! haha en dat hoop ik eigenlijk ook zo te houden hoor ! Heel erg misschien hahaha
    Het is echt nog ons geheimpje en dat van jullie :p En van een lieve vriendin die net als bij dl een geboorteschilderij voor de kids maakt met naam en geb datum en die boven de bedjes komen te hangen.

Ik kom morgen ff verder reageren op wat jullie weer hebben gekletst ;nu snel mn bed in!

Deel Deze Pagina