Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Leuk krul!! Hopen dst ze het niet ziet op de echo :) gaaf van die schilderijen!!

Heel verhaal Vd fert arts, nu op telefoon dus schiet niet op. Komt nog

Slaap lekker :)

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

oh roos ben heel benieuwd hoe het gesprek was! plz morgen een update!

Ik hoop dat ik mn vaste echoscopiste heb. Zo een leuk mens! En dan krijg ik ook bergen foto's mee meestal.
    Haha je kent mn ma niet :p Die ziet de geslachten niet hoor haha
    deel Denk niet dat ze ook maar iets zal kunnen onderscheiden maar vooruit ze wou zo graag mee :p

3. sunshineS1976

slaap lekker!!

En denk nog steeds aan je en hoop en duim en bid nog steeds dat het raak is nu. Never give up hope! X

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoe is t gesprek gegaan roos?

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Krul zaten er nog foto's op je stick?!

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Net thuis van t zhuis en aan t koken
    Heb de implanon eruit
    Na de zoveelste migraine en aanhoudende bloedingen was ik er helemaal klaar mee..
    Hopelijk reageert m'n lijf snel en positief!

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    *Zwaait naar lins*

8. sunshineS1976

#1748 sunshineS1976, 18 nov 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2014
    @Dtje: fijn meis! Dit was geen doen zo...
    Ff je lichaam weer even laten herstellen met je eigen hormonen en cyclus. Maar ja...een oplossing moet er eigenlijk wel komen want condooms zijn nou ook niet de meest fantastische dingen...
    Of je gaat voor een heel elftal :p

Maar de beste, hormoonvrije, manier tegen ongewenste zwangerschappen is nog altijd ALGEHELE ONTHOUDING :D

@Roos: jaaa ik wil die update van hoe het gesprek met de fert arts was!

9. sunshineS1976

@hier:

Vandaag groeiecho gehad. Twins doen het prima! Eentje ligt 1,5 week voor op schema, de ander een weekje achter. Maar is allemaal prima. Daarnaast geloof ik niet zo in die metingen aangezien ik wel 10 weken lang gezeur heb gehad bij dl dat ze zo groot was maar dat uiteindelijk helemaal niet zo was...

Ik heb twee fotootjes in mijn album geplaatst. De twee duidelijkste. De ene liet zich heel goed op de foto zetten met het gezichtje, de ander lag met het gezichtje naar mijn rug dus daar viel niets moois van te maken helaas. Ze liggen in stuit. Kan nog alle kanten op want het is nog vroeg (tweelingen tot max 35 weken) maar toch heb ik al de kriebels. Dl is altijd goed blijven liggen en deze gaan nog alle kanten op. Ze liggen nu dus beiden met de hoofdjes bovenin. Ik had al zo een raar en irritant gevoel steeds onderin mijn buik. Twee paar trappende voetjes op blaas enz dus.

Aansluitend bij de gyn geweest. Was ook allemaal super. Een lieve gyn was het, die ook even inwendig wilde controleren hoe het met mijn cervix gesteld was. En warempel, die was ruim over de 5 cm! Vorige keer nog 3,9 en nu ruim 5,5 cm!
    Ik kon hem echt heel goed zo mooi lang zien op het beeld.
    Rust doet me dus goed dus daar gaan we vrolijk mee door.
    Ben wel weer een beetje gerust gesteld dat een vroeggeboorte de komende weken wel een beetje uitgesloten is. Zeg nooit nooit natuurlijk, maar dit is echt heel erg gunstig zoals het nu is.
    Zul je net zien; dat ze eigenwijs tot het einde willen blijven zitten en in ingeleid moet worden :p

Ik was de laatste weken toch wel bang hoor. Bij dl braken zomaar ineens 's nachts in bed mijn vliezen. Dat vergeet ik echt nooit meer. Zo bang dat dit ook nu weer 's nachts zou kunnen gebeuren. Elke morgen als ik wakker word denk ik weer "yes weer een nacht doorgekomen". Maar ben nu wel weer even wat meer gerust gesteld. Bij dertig weken weer een meting. Tenzij ik tussendoor ineens veel harde buiken krijg.

Ik ga slapen lieve meiden! Truste!
    Hopelijk tot morgen!

10. sunshineS1976

whahaha

Way to good memories!! Komen noooooit meer terug die momenten :(
    Ja als we 50 zijn :p Nou dan hoeft t niet meer, ieuw :p

11. sunshineS1976

Oh Roos hoe is het met dl?? Hopelijk is ze er nog gewoon goed onder! Vlekjes al weg? Hoe komt ze er aan?

Oh nee schat we gaan niet voor ongi deze ronde hoor! Potverdikkeme! Houd hoop! Ik wel in ieder geval!

Nogmaals; ben benieuwd wat de fert. arts te melden had.

Ken die camera niet, maar wel fijn dat ie bij veel functies al automatisch de juiste instellingen pakt.
    Deze dus niet. Je moet er de mooiste foto's mee kunnen maken. Idd ook dat inzoomen en iets op de voorgrond superscherp en de achtergrond wazig en andersom, maar dat moet je dan wel zelf doen met bepaalde knopjes enzo... bleh geen geduld voor om die hele dikke handleiding door te nemen.
    Maar het nadeel met die camera is dat we hem dus altijd op de automatische functie hebben staan (pakt ie ook de juiste instellingen maar geen speciale dingen) maar dat is dus echt niet zo scherp als dat je het zelf zou instellen.
    Vind mijn telefoon nog fijner op het moment. Zonde eigenlijk van het geld. Misschien dat ml zin heeft om zich er nog in te verdiepen :p Of we verkopen m en kopen een andere.

12. sunshineS1976

En zoo leuk he Roos hoe taalvaardig ze zijn! Groei je van trots bij die complimenten!

*zwaait naar Roos!*

En nu ga ik echt afsluiten. Zo boven in bed nog even kijken of je nog ge-update hebt!

13. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Zwaait terug :)

Mega hoofdpijn meiden.... Lig in bed en hoop te slapen...

Wil wel reageren maar lukt nu gewoonweg niet. Vd fert arts niet mega bijzonder hoor!

Krul suuuuper berichten!

Dtje verstandig besluit!!!

Hoop echt morgen meer te posten!!!

O ja, ongi komt er helaas aan, klein beetje spotting alweer, dikke vette kakzooi :( :(

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier ook weer migraine
    Vanmiddag ook al
    Ben er zo klaaaaar mee
    Ga naar bed

Kus op j bol roos
    Weet hoe t voelt die hoofdpijn
    En dan ook nog spotting
    Bah.. Zit nie mee
    Knuffel❤️

Jeej krul wat n goede berichten he :D

15. sunshineS1976

oh nee lieverd :( :( :( :(

knuffffff... don't know what else to say :( ik blijf hopen!
    Dat kan niet, dat mag niet!! $##^*(@#!!

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Was t even weg kliert t weer
    Ben t zo beu meiden
    Kan t nie meer oh ben t zat
    Prik na prik
    Ga straks bellen voor n scan en wil naar de oogarts
    Misschien is er meer aan de hand

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Roosje hoe gaat t met jou
    Nog hoofdpijn
    Beetj kunnen slapen
    Denk aan je hoor! Knuffel

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Maandag iig naar de osteopaat

Verwijzing oogarts en neuroloog doorgestuurd en wordt binnen en week uitgenodigd voor n afspraak

19. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ach dtje, wat ontzettend klote van je migraine telkens :( fijn dat er nu beter naar gekeken gast worden!hoe snel kan je daar terecht dan denk je?
    Heb je zelf enig idee waar het aan zou kunnen liggen?

Hier was de hoofdpijn vndg gelukkig weg, kwam bij mij door vermoeidheid, stress van werk en ook de ongi die eraan gaat komen.

Idd een camera die kleiner is zoals wij pak je sneller en neem je makkelijker mee krul. Best een optie om om te wisselen.

Gaaf van de echo hoor! Erg mooi dat xe het zo goed doen! Wel hopen dar ze met hun hoofd nog naar beneden gaan liggen! Hoe denk je over een eventuele keizersnee?
    En zo super geweldig dat de rust zo'n goed effect geeft!

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Goed dar de implanon eruit is d! Hoop dat t snel een posi effect geeft! Haha, geheelonthouding krul! Dat gaat dtje vast niet lukken ;)

Fert arts wil nog meer bekijken. Een paar dingen nogmaals zoals sperma, en wat hormonen prikken war nog niet eerder is gebeurd. Door die resultaten kunnen ze beter de kans berekenen die we spontaan nog hebben tov de kans met een medisch traject. En daardoor kunnen ze bepalen wanneer we het beste met iui kunnen starten.
    Heel ander verhaal dus dan onze fert arts had, deze wil veel meer weten en onze arts zou dus al eerder gewoon zijn begonnen. Maar goed, over een mnd ongeveer de uitslag van alles en dan horen we van onze arts wat de bedoeling is. Maar zou zo maar eens nog een half jaar kunnen duren... Dat is wel even omschskelen hoor.....

Dl heeft behoorlijk veel vlekken, zit helemaal onder, maar gelukkig lijkt ze er nog steeds geen last van te hebben, is niet ziekig ofzo.

Deel Deze Pagina