Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoop heel snel roos
    Als ik met een paar dg niks heb gehoord bel ik zelf
    Het is absoluut hormonaal
    Anticonceptie heeft t nog meer verziekt
    Daarnaast zijn m'n ogen tijdens m'n zwangerschappen en na de bevalling verandert
    M'n ogen zijn droger en kan lenzen ni lang verdragen
    Tijdens migraine helemaal nie en gister zag ik letterlijk scheel vd migraine constateerde de oogarts van zl 1(alles oke mooie rechte oogstand) na paar testjes was t toch oke zei ze maar ben er nie gerust op
    En naar de neuroloog ivm evt een scan en kijken wat hij kan mbt Medicatie
    Heb super injecties maar met langdurige hormonale migraine wellicht iets anders nodig want prik me nog lek zo n wordt er afhankelijk van en verklaart ook weer n deel de hoofdpijn
    Zou nu volgens de gyn eerst n ei krijgen en dan een menstruatie maar bloed weer volop :(
    Puinhoop
    Was k er maar nie aan begonnen
    Maar ja had weinig keuze omdat ik anti Conceptie wou

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Poeh wordt weer n hoop geduld van je gevraagd roosje
    Hoe sta j er tegenover?

Misschien een pijnlijke en stomme vraag hoor maar bedoel t goed he
    Gaan ze eerst verder onderzoeken ook omdat t twee x mis is gegaan?
    Heeft de laatste x invloed op dit besluit bijv?

3. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Jammer dat je het zo ziet
    Is niet mn bedoeling geweest
    Door de weinige "tijd" .... Kan ik natuurlijk nooit alles bijlezen, dat is geen doen dus is mijn reactie beknopt
    Naar mijn idee heb ik sowieso wat laten horen aan roos en krul, misschien geen lang verhaal maar het was goed bedoeld
    Ik dacht dat jullie het misschien leuk vonden om te horen hoe het ging hier, zonder dit egoistisch te bedoelen.

4. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    idd dtje, zal wel te maken hebben met al die hormomen en ook telkens veranderingen erin. Wellicht het beste om een tijd helemaal niks aan hormonen te gebruiken.... snap wel dat je het natuurlijk anticonceptie wil gebruiken en dan niet een condoom, maar ik denk dat het wel goed is om nu voor je lijf te kiezen en dan het maar even op deze manier moet doen.
    Ik heb ook geen keuze hier in. Mag ook nooit meer hormonen gebruiken en heb ook alleen maar de keuze voor een condoom. T is niet anders.... maar leuk is anders.

wel fijn dat je meds zo goed helpen maar snap dat je bang bent er afhankelijk van te worden.

tja, ik ben wel heel blij dat ze nog een keer goed naar ons kijken. Deze arts van laatst vindt niet dat ze nu een percentage kan baseren op informatie uit 2011. Er kan gewoon het 1 en ander veranderd zijn. Dit vind ik heel logisch klinken. Het kan nl best zo zijn dat de zaadkwaliteit nu bijv gewoon minder is oid. En er is een nieuw onderzoek met nog een extra hormoon die ze checken wat ze in 2011 nog niet deden. Vandaar.
    dus ja, dat vind ik heel fijn en ik probeer maar gewoon nog niet te denken aan 6 mnd proberen. eerst maar eens de uitslagen horen en dan maar weer verder kijken..... maar 6 mnd vind ik wel heel erg lang. :(

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    hoi armande,

ik hoop wel echt van harte dat je hier weer 'gewoon' komt meeschrijven. Snap dat je een periode het even niet trekt maar hoop dat dit snel weer lukt. Zo hebben we dat allemaal wel eens. Tuurlijk vind ik het leuk om van je te lezen want ik ben gewoon heel benieuwd hoe het bij jou gaat, maar ik zou het op een gegeven moment ook wel fijn vinden om weer wat meer heen en weer te schrijven. Bij mij begint het mentaal gewoon zwaar te worden nu en dan is af en toe sparren en dus reacties terug krijgen erg fijn! Hoop dat dit snel weer lukt! maar voel je niet schuldig of iets, hoop dat je de draad ( ook al is dat wat minder vaak hoor, gewoon zo af en toe hier ff buurten) weer komt oppakken!

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Pfff is t ook roos
    Maar wel heel goed om zo alles nog eens in kaart te brengen
    Kan wellicht alleen maar bijdragen aan t lagen slagen van sneller zwanger worden :)

Net terug van n gênante ingreep
    Had nog steeds aambeien van m'n zwangerschappen
    Niet heel heftig of zo maar wek hinderlijk(niet pijnlijk)
    Zitten nu bandjes om waardoor t als t goed is afsterft en verdwijnt/vermindert

Om 2u kan ik met spoed tussendoor naar de oogarts
    Heb gecrepeerd weer gisteravond vanacht n t begon opnieuw toen ik wakker werd
    Fijn dat ik hier vast terecht kan hopelijk ook snel bij de neuroloog

Kan later verder schrijven!

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoe is t meiden

Hier eindelijk keer lekker wakker geworden
    Hopelijk blijft t zo n wordt t alsmaar beter nu
    Gister alles goed gegaan geen last daar. Was vooral gênant en ongemakkelijk nie echt pijnlijk
    Ogen zijn ook gecheckt en grondig door de molen gehaald en alles is oke op irritatie na en de verkeerde sterkte lens
    Waar m'n ogen in m'n zwangerschap achteruit ging en ik ze daarop heb aangepast zijn ze nu weer als voor m'n zwangerschappen, dus verbeterd
    T dragen van te sterke mensen vergt veel energie
    Heb proefpakketje meegehad en heb goede hoop dat dit ook wel wat bij zal dragen :)

Jullie nog plannen vandaag, dit weekend

Heb j nog veel last van j hoofd gehad roos?

8. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Wel fijn dat t allemaal zo snel kan dtje! En je kan ook echt hoofdpijn krijgen van verkeerde sterkte. Hopelijk helpt dit direct goed mee!
    Lastig hoor die aambeien.... Ik heb ze ook,cene keer groter dan de andere keer maar niet zo groot dat ze weggehaald gaan worden. Heb er soms last van als ik bijv beetje obstipatie heb. Verder niet. Idd gênant mar hopen dat ze nu weggaan!

Net vriendin op de koffie gehad die dus net zwanger is, nu 6 weken binnen 3 mnd. Wel lastig om alle verhalen te horen hoe ze het aan mensen heeft verteld.... En over aanmelden vk enz. Maar goed, we hebben het ook uitgebreid over mijn traject gehad hoor en ze is echt super lief altijd coor me. Dus lastig maar wel echt fijn hoe het samen gaat. Is echt ook zo'n lieverd! Wil ook niet jaloers zijn maar is soms wel een beetje zo....
    Hier knallende koppijn ook weer, hoop dat ongi zo doorzet zodat het minder wordt!

Verder vanmiddag ff naar de stad wat dingetjes halen, onder andere voor Sinterklaas. Gaan jullie dit nog vieren?
    Wij volgende week op werk van ml, altijd super leuk daar! En met m'n schoonfamilie. Maar dat doen we wel klein hoor met niet veel poespas, gewoon gezellig.

Wat ga jij doen vndg dtje!? Fijn dat je hoofd weer meer helder is! Lekker naar buiten ofzo?

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ga zo idd naar buiten
    F naar de opticien om te kijken of ze daar ook m'n lenzen hebben en t nodig is m'n bril aan te passen
    Kwart kan in mijn geval wel verschil maken
    Ga lekker met de duo maar wel in voetenzak allebei n muts op
    Brrrr koud!

Poeh lastig hoor roos
    J houdt van haar dat maakt t nog moeilijker al die tegenstrijdige gevoelens
    Knuffel

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gaan t nie echt uitgebreid vieren maar geven wel kadootjes ook aan de neefjes binnen de familie

11. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Sorry meiden door drukte niet geweest. Kom morgen :) hoop ik

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gaat t goed met j lins? Twins happiej?

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoor graag hoe t met jullie gaat!

14. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Rustig aan lins. Hopelijk tot morgen.

15. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Zwaait naar dtje :)

16. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Lekker avondje d?

Hier onder een dekentje op de bank aan t kijken naar tvoh. Pepernoten erbij en een wijntje, kan nu toch dus ik neem t er maar van ;)

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ongi is net doorgezet sn m'n hoofdpijn is weg :)

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Bizar he?
    Vreselijk wat wij vrouwen allemaal moeten doorstaan..

Ben j ook alleen? ml is zaal voetballen..
    Denk ook na over n dekentje
    Heb t zo koudddd
    Kachel al hoger gezet
    Thee en Choco rozijnen... Mmmm love it!

Veel plz met de Voice

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Moet toch wel heel sterk aan je denken roos
    Dikke knuffel.....

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ah schatje, gaat wel goed hoor! Lief van je. We zitten morgen alweer op dag 2, nog maar ongeveer 25 dg te gaan en dan ben ik vast zwanger ;) :(;)

Lekker dekentje pakken, heerlijk! Ohw choco rozijnen, kan je er een paar opsturen, lekkuuuuurr!!

Deel Deze Pagina