Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Grappig he Roos.. onze kids weten al precies wat ze willen. Hier soms ook echt geen zin in smeerkaas en willen dan zoet.

Hier worden ze soms ook boos als ik ze drinken wil geven en ze willen op dat moment niet drinken, hihi Sorry hoor!

De twins van Marlies zijn volgens mij al 1 geworden bedacht ik me net :). Wat vliegt de tijd!

D ik doe dat ook hoor de twins een hapje geven van iets dat ik heb als ze dat mogen.. Hier gaan ze gewoon smakkend bij me staan als ze zien dat ik eet haha..

Slaapt zoonlief nog bij jullie D? Dat wist ik niet:). Ik kan dat niet met de kids op een kamer. Word ik steeds wakker.

Fijn dat alles goed was bij de vlos D!

Armande bah dl ziek!

Ik heb ook e.e.a. in de uitverkoop gescoord vorige week.. per ongeluk ook iets in 98 meegenomen haha was zo op dreef met kopen.. ach ja leg ik gewoon weg.

Vervelend Armande van je werk..

D hoop ook op een spoedige bevalling al vind ik mijn bevalling echt te snel zijn gegaan..

Roos hier worden de kids ook eerder wakker dan eerst. Ook rond 6.30-7.00.. hopelijk een fase.. Hier ook 2 slaapjes.

Hier 1-1,5 boterham. Meestal echt maar 1. Krijgen nog pap in de ochtend..

Afvallen is moeilijk krul. Maar gaat je zeker lukken. Sporten icm kids is erg moeilijk.

He gadsie krul niet fijn ziek zijn als mama.. normaal ook niet, maar nu helemaal niet..

Hier geniet ik enorm van mijn twins die nu echt meer samen spelen. Hoop lachen samen maar ook ruzie soms..

We gaan zo wandelen, heerlijk weer buiten.. nu eerst even de kids brood geven.

2. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    idd ja, de twins van Marlies zijn zeker alweer 1 jaar! En die van jou ook al bijna. Nog gefeli met de 11 mnd!
    Wat heerlijk lins dat ze al zo met elkaar spelen. En ach, die ruzie is waarschijnlijk soms zelfs schattig om te zien :)

Lekker gewandeld?? zulk heerlijk weer vandaag buiten! ik heb lekker een uur gewandeld met de hond en dl net. Eigenlijk wel iets te lang voor mn bekken, maar goed, dat neem ikdan maar voor lief.

Hier dl gelukkig weer later wakker, dit sinds ik meer brood ben gaan geven. Ze krijgt nu in de ochtend 1,5 boterham en tussen de middag ook/. Volgens mij als ik meer zou geven zou ze het ook opeten. Veelvraatje hoor ;)

3. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    he bah krul, ziek...... vervelend!! hoe is het vndg met je? gelukkig dat ml thuis is anders moet je wel door..... soms zo pittig, ziek zijn n dan ook moeder moeten zijn.
    idd is het met sporten soms wel zo dat als je eenmaal er bent en bezig bent het heerlijk is. Even die drempel over om erheen te gaan.... En vaak is het na een paar keer veel beter te doen als je eenmaal in een sportritme zit.
    Armande, ik zit er ook aan te denken om bij de fysio te gaan sporten. lastige is voor mij dat ik geen vaste avond kan ivm de wisselende diensten van ml, maar het is wel echt goed voor me. Hopelijk dat mijn bekken dan echt beter wordt en ik weer gewoon kan sporten (alhoewel ik natuurlijk meer hoop gewoon zwanger te raken en dan daarna wel weer te gaan sporten ;) )
    Gaat het door het sporten nu wel beter Armande?

Zou je helemaal willen stoppen met werken dan? ik zou dat echt niet willen. Vind het thuis zijn echt suuuuper heerlijk en wil het voor geen goud missen maar werken, daardoor onder de mensen, moet mn hersenen blijven gebruiken en blijf mezelf zo ontwikkelen, dat vind ik allemaal te fijn. En idd dat je daardoor meer inkomsten hebt en daardoor leuke dingen kan blijven doen is natuurl;ijk ook erg belangrijk!!

Wat suuuuper zielig armande dat dl zo ziek was vannacht, bah! gaat het vandaag al ietsje beter?? dikke knuffel voor haar!

jaaaaa leuk armande!! 2 jaar geleden bij de luberon geweest. Zaten toen vlak bij cadenet, is daar in de buurt! super heerlijke omgeving, hou van de provence!!

4. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    o ja, ik ga ff lekker turkse pizza eten!!!!!! hmmmmmmm :D

dtje, hoe is het daar meis?!

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb bijgelezen meiden maar de puf nie te reageren
    Vandaag weer erg moe maar gelukkig poosje kunnen slapen
    Kijk lekker Bridget Jones in bed af en zo komt ml n zl thuis van opa n oma

Tot gauw meiden

Succes op werk allemaal
    En veel beterschap voor krul en dl van Armande!

6. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hihi hier is Sophie ook een veelvraatje hoor, als ze iets ziet van eten wilt ze het ook en ze eet ook alles ip wat ze tegen komt. meer dan 1 boterham krijg ik er vaakniet in tussen de middag, heel soms 1,5.. Hier ochtend nog se papfles .

Wandelen was wel lekker en ook leuk voor de kids er even tussenuit.

Hier kruipen ze nu ook beide op knieën, maar meer tijgeren ze nog want dat is nou eenmaal sneller. Ik had niet verwacht dat ze nog zouden kruipen op de gladde vloer hier..

7. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Lekker aan toegeven d! Was de film leuk?

Werkse weer morgen lins.,

Krul ben jij er eigenlijk al uit wat betreft autostoel??

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Morning meiden vanuit t zhuis voor de suikertest
    Hoe gaat t met jullie
    Gaat t al beter met je meisje Armande
    Hoe gaat t met krul
    Leuk weekend gehad linss
    Leuk dat ze kruipen nu! Je zal je handen vol hebben aan twee
    Hoe was je weekend roos
    Nog veel last van je menstruatie gehad
    Weer aan t werk

Hier slecht geslapen elk u wakker
    Was t nie van zl was t van de baby in m'n buik en t continue plassen
    Gaaaaar i am

9. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    volgens mij zijn alle meiden (behalve d en ik) vandaag aan het werk.
    Ik moet morgen weer.

D, hoe ging de test? Met drankje en wachten ed?!
    pff je zal zeker gaar zijn....

menstruatie gelukkig goed verlopen, nu alweer bijna aan het einde gelukkig.

Fijne dag!

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Gelukkig roos
    Ah fijn vrij
    Krul ook btw

Nee zonder drankje
    Nuchter
    Twee u na t ontbijt
    Twee u na de lunch
    Was vanmiddag 4.5 dus denk dat t wel goed zit

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoe was je Turkse pizza trouwens roos?
    Heb k lang Ni op!
    Zelf gemaakt, uit n lekker zaakje of diepvries?

12. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Armande: geweldig pakje, lekker warm ook zeg!!
    Zouden we nog een echte winter krijgen of?? Dan bestel ik ook een pakje bij je moeder :D

Idd ze is nog 0 haha. Maar wat gaat het hard he! Ik heb vanaf t begin geroepen blijf maar lekker klein haha En daar heeft ze ook naar geluisterd :p

Heb je al een idee hoe je haar eerste verjaardag gaat vieren?
    Nu ze 1 is gaat ze straks wel jeans dragen toch?! :D haha
    Cadeautje voor dr eerste verjaardag, spijkerbroekje :p haha

Lekker he sporten? Ik weet nog goed hoe het voelde ja. Bij de fysio via huisarts of? Ik denk niet dat ik daar kan gaan sporten.

Er zit hier op 5 min lopen een sportcentrumpje. De keren dat ik er langs liep zag ik altijd bodybuilders, ik hoor hier en daar dat het ook wel zo een imago beetje heeft. Maar de site is best veelbelovend. Ze hebben een intro pakket voor 25e met drie x een training onder begeleiding van personal trainer. Meten en wegen en een trainings- en voedingsschema. Na die drie keer kun je zelf beslissen of je een abo wilt. Je kunt gratis begeleid worden door de personal trainers tot je aangeeft dat je het zelf wel alleen verder af kunt.
    Tsja 5 minuten afstand is sowieso ideaal… ik denk dat ik het ga proberen. Mocht het tegenvallen en echt alleen maar bodybuilers en barbiepoppen zijn, ga ik weer terug naar mijn oude sportschool. Die vond ik altijd heel fijn, maar das wel 20 min rijden… en dat kost weer extra tijd ntl…

Jullie gaan naar Frankrijk vd zomer?? Leuk!!

@Linss: haha maat 98!! Das erg vooruit! Dan zijn ze drie ofzo? Haha
    Ik heb ook wat pyjama’s en shirtjes in die maat, gekregen. Idd blijft gewoon in de kast. Je kunt het maar alvast hebben :p

Leuk om te lezen dat je zo van ze geniet!! Heerlijk die interactie!! Zo leuk dat ze gewoon altijd samen zijn en altijd een speelmaatje hebben!

Mijn bevalling vond ik ook te snel gaan. Had er meer van willen genieten. Wou ook dat ik nog een buikfoto had gemaakt toen ik in het ziekenhuis was, maar ik had het gewoon te druk met ontstressen haha

@Roos: dat is wel lastig dat je geen vaste avond in de week kan sporten. Vraag me af hoe je bij de fyio terecht komt om te sporten.
    Ik wil vooral snel in shape komen met het zicht op de wedding haha
    Fijn dat ze weer beter slaapt nu! Lekker te eten geven hoor! Ze geven vanzelf wel aan wanneer ze genoeg hebben!

Fijn dat menstruatie er op zit. Druk aan de klus nu weer :p :D

Wbt autostoel: ik heb wat dingen op het oog. Ik lees veel mee op een topic hier.
    Een zaak in Eindhoven heeft veel kennis wbt achterwaartse stoeltjes en ook een voorraadje. Daar kun je uitgebreid testen. Dus wij gaan binnenkort een ritje maken naar Eindhoven.
    We nemen een gewone voorwaartse stoel in mijn auto. Om achter de hand te hebben. Als ik thuis ben en ik heb in de planning dat ik weg ga met dl neem ik de auto van W met de achterwaartse (hij heeft ook isofix, mijne niet en ik heb een driedeurs. Echt niet handig voor een achterwaartse). De autostoel in de mijne is er dan alleen voor noodgevallen als ik onvoorzien weg moet. Dat ik toch weg kan dan.
    Nieuw dilemma is dat de oma’s soms dl ook willen meenemen in de auto en ze een achterwaartse stoel overdreven vinden… snap ook wel dat ze niet zoveel geld daar aan uit willen geven. Maar ik vind het geen veilig idee als ze in een gewone stoel bij hun in de auto gaat. Maar ze mogen ook niet onze auto lenen vind ik…das nog iets om over na te denken fus.
    Hebben jullie er al wat meer over nagedacht?

Mmm turkse pizza. Heerlijk! Lang geleden dat ik er 1 had! (is maar goed ook haha breng me niet op ideeën) :p

@Dtje: jaa tuurlijk geslaagd voor de suikertest! Niets aan de hand, net als bij zl1!
    Vrijdag de echo, zo spannend! Wel flink spammen he :D Ik zie het kopje van zl op de echo nog zo voor me. Denk dat beeb veel op zl lijkt!

@Ego: vandaag ging ze opeens zitten! Ging gepaard met gekreun en gesteun maar ze kreeg het voor elkaar jeeeh :D

Ben de hele dag met taal bezig haha. Ze wijst naar alles en zegt continu “watisdat” zo schattig haha maar ook vermoeiend want ze weet wel wat ze wil hoor. Kan erg goed aangeven waar ze met je naartoe wil haha
    Erg schattig dat ze ook dingen aanwijst waar ik naar vraag.
    “waar is mama?” en dan wijst ze zo lief naar mij.
    Vanmiddag een boekje aan het lezen waar een beertje in voorkwam. Ze sloeg op de beer dus ik zo “en waar is jouw beer?” en hop ze wees meteen naar haar grote knuffelbeer (soort stoel) en een klein beertje. Zo knap!

Ik ben weer opgeknapt. Hoe bizar! Ik dacht dat ik twee weken gevloerd zou zijn zo beroerd voelde ik me. Maar niets meer aan de hand. Dus morgen gewoon weer werken J
    Aftellen naar de voorjaarsvakantie. Nog zes weken haha

Ik heb onbetaald verlof aangevraagd in juni, voor na onze bruiloft. Ik krijg een hele week vrij van de cao en ik wil een week onbetaald verlof er aan vastplakken zodat we de dag na de wedding meteen op vakantie kunnen! Willen dan 8 daagse vliegreis naar de zon. Kunnen vast voor een mooie prijs op honeymoon!

In juli gaan we weer naar Center Parcs in Duitsland, precies waar we vorig jaar waren. Het liefst dezelfde hotelsuite met dakterras en jacuzzi. Moet alleen nog ff boeken!

De rest vakantieplannen?

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heerlijk zo n uitgebreide post van krul
    Ik ga al slapen meiden ben zo moe
    Ik kom morgen schrijven..
    Goede nacht allemaal!

14. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Wat goed krul dat ze al zoveel met praten bezig is en dingen begrijpt.. Hier niet. Veel meer motoriek.. om moe van te worden haha. Het is echt politieagentje spelen de hele dag..
    Ik heb al wel jeans voor de kids. Vind het zo stoer. Vandaag een super leuke legging en jeansrokje voor Sophie gekocht met een blazer erbij.

D hopeliik is de suikertest helemaal goed.

Roos lekker dagje vrij gehad. Heerlijk. Ik pas donderdag.

Kids zijn bij mijn ouders. Wij moeten beide vandaag en morgen werken dus was geen doen ze op te halen en morgenochtend weer te brengen. Zijn heerlijk uiteten geweest samen.

Ik ga vd week uitnodiging maken voor de eerste verjaardag:)

15. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Goed krul dat ze kan zitten!!

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Bah weer migraine gehad vandaag
    Ineens onder de douche voelde ik t opkomen
    Die zag ik nie aankomen
    Meds gebruikt na drie weken en lekker lang geslapen maar nu zit t weer beetje te klieren
    Hoe gaat t met jullie
    Hoop goed/beter

Zal paar foto's plaatsen :)

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Lieve meiden, kom morgen weer reageren, ben moehoe..... Op tijd naar bed!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Slaap lekker roosje

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoe is t met dl Armande?
    Roos weer wat fitter?
    Linss zijn ze lekker aan t kruipen? Zl heeft t ook helemaal door n vind t te gek!

Vanmiddag hebben we ruim 2.5 u samen geslapen
    Heerlijk heb t echt nodig merk ik..
    Zo fijn dat ie juist nu op 1 slaapje zit die ook min 1/1.5 u is vaak ook 2

Ga aan t eten beginnen
    Eetse meiden n fijne avond

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Was heerlijk :) zelf gevuld maar gehaald bij Turkse winkel, enorm lekker!

Deel Deze Pagina