Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Jep, ook alleen, ml is werken. Is ml altijd laat thuis van t voetballen?

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Verschillend
    Ze hebben wedstrijden
    De ene x om 19u dan weer om 20u
    Nu toevallig pas 22u
    doet ie nog zo heel lang maar wel leuk sporten en ontspanning
    Kijk dan meestal iets voor mezelf :)

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb trouwens zo n spierpijn
    Heerlijk weer eens lang gewandeld vandaag
    Langs boulevard terug gelopen vd stad..
    Zal foto plaatsen van zl 1
    Hij genoot heeft echt de helft zelf gelopen
    Jij nog leuke foto's van j meisje?

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Foto's geplaatst

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Thx lieverd voor je reacties

Krullieeeee was de film niks of al uit?
    Hier bleek ik m dus al gezien te hebben he?
    Ben nu foto's uitzoeken en bestellen
    Moet vanaf juni.... Gauw bijwerken en starten met alle filmpjes in 1 film.. Winterwerk!

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Welke film dtje?!

Wat een werk toch he die foto's en filmpjes... Ik ben nu bij aug gebleven. Ben je voor zl 2 apart bezig?

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Gezellig hier :D

Iedereen alleen thuis :p Lekker hoor! Wijntjes en pepernoten en chocorozijnen, toe maar dames!

Ik ben niet alleen, maar ook weer wel. Ml ligt hier voor pampus te snurken... beschouw ik ook als alleen :p

8. sunshineS1976

Zo...zeker klus voor de winter al die foto's en filmpjes.
    Merk wel dat ik er heeeel veeel minder neem sinds dr eerste jaar.
    Jullie ook?
    Ik heb alles in huis aan foto's en filmpjes op lap gezet, alleen nog ff branden. Foto's inplakken en bij schrijven ben ik bij mei gebleven. Dus loop dik half jaar nog achter...dl gaat zo twee dagen per week naar kinderdagverblijf dus mooi klusje voor mij om dan ff alles in te halen.
    Heb ook via Albelli begin gemaakt met een digitaal jaarboek van dl van het eerste jaar. Ik ben alleen al op de helft van de inhoud aangekomen en nog maar de eerste drie maanden van dl te pakken...dus dat wordt ook nog een probleem;)

9. sunshineS1976

Hey lieve meiden

Ben ik ook weer :)

Oh Roos weet niet wat ik moet zeggen :(
    Potver ik had zulke goede hoop nu… geef het niet op lieverd, je bent 5-6 maanden na hsg verhoogd vruchtbaar toch? Dan gaan we voor de volgende ronde, echt!!
    Ik wil niets liever dan dat het nu raak is voor jullie.
    Snap je gevoelens hoor… je wilt niet jaloers zijn maar het is een hele menselijke eigenschap die je niet zomaar even uit kunt zetten. Fijn dat je met je net zwangere vriendin ook goed over jouw gevoelens kunt praten. Heel belangrijk. Echt een lieverd dat ze veel rekening met je houdt. Het kan soms zo oneerlijk zijn L Sommigen zo snel zwanger, ander moet maanden of jaren wachten of raken nooit zwanger…bah.
    Maar ik voel gewoon dat er voor jullie absoluut nog een kleintje is weggelegd. Echt waar!
    Ik vind het ook naar voor je dat ik zwanger ben…we zouden het tegelijk zijn hadden we afgesproken. Geef het aan als je ergens mee zit he, echt doen. Ik wil je geen nare gevoelens bezorgen als ik het over mn zwangerschap heb.

Wel fijn die extra onderzoeken. Natuurlijk hoop je niet dat er iets uitkomt, maar aan de andere kant ook weer wel…dat er wat actie ondernomen gaat worden. Hormonen of bij ml kan er wel iets veranderd zijn. Je weet het nooit. Maar jij hebt zo een keurige cyclus, lijkt me sterk dat er bij jou iets is.

Je schrijft dat je nooit meer hormonen mag gebruiken. Maar is dan voor jullie, als je straks zeker bent dat er geen derde meer komt, sterilisatie dan niet de beste optie? Wellicht eerder voor je man dan voor jou? Ben je in ieder geval van die ellendige condooms af.
    Hier is het wel iets wat al door mijn hoofd speelt. Ik wil ook geen hormonen en geen spiraal. Dan ga ik straks ineens ongesteld worden terwijl ik dat uit mezelf nooit ben. Nee dank je, daar zit ik niet op te wachten. Maar wel in mijn achterhoofd houdend; wat als er ooooit ineens spontaan toch een eitje vrijkomt… dat is niet echt de bedoeling. Denk ik…ben er nog niet over uit. In ieder geval niet de komende jaren. Condooms zijn hier geen optie dus ik moet wel wat verzinnen en maar eens met de gyn nog bespreken. Ml zou zich op zich wel willen laten steriliseren maar niet nu. Wat ik ook heel goed snap. Maar over een paar jaar als we zeker weten dat ons gezin compleet is. Hij staat niet te springen, maar snapt wel dat we anders weinig keuzes hebben en het voor hem veel makkelijker te doen is dan voor mij.

Heb je nog wat leuke spulletjes voor dl gekocht voor de Sint?
    Vind het zo een gezellige tijd :) Ze gaan het nu zo beseffen! Dl heeft het de hele tijd over klaas, piet en snoepjes. Denk dat ze dat van het kinderdagverblijf heeft, want thuis ben ik er eerlijk gezegd nog niet zo mee bezig.
    Leuk volgende week sint op het werk van je man! Hier morgen al :D
    Heel veel zin in, hoop dat dl dat ook heeft. Ze is nu zoveel groter en kan ook meedoen met wat spelletjes hopelijk. Ben heel erg benieuwd.

Wij vieren twee keer pakjesmiddag, 1x mijn fam en 1x schoonfam. Ml is dan ook nog eens jarig dat wknd, dus lekker druk. Gaan geleefd worden. We hebben ook een zwarte piet geregeld. Hoop maar dat dl het niet eng vindt.
    Met de volwassenen hebben we lootjes getrokken en verder koopt ieder wat voor zijn eigen kindjes plus de oma’s/opa’s doen dat ook nog.
    Hier krijgt ze van ons een pop en een houten puzzel bij schoonfam (bepaald budget onderling afgesproken) en bij mijn fam krijgt ze sowieso van mn ouders een kinderwagen voor de pop (ook zo een combiwagen model haha ze maken t steeds gekker) en van ons een zandtafel met 5 kg kinetic zand voor binnen. Van mn broer en tantes zal ze ook nog wel wat krijgen.
    Moet alvast maar wat speelgoed hier uitzoeken wat naar zolder kan anders wordt het te gek hier.

@Dtje: aah zo fijn lieffie dat je je stukken beter voelt. Was je ook hard aan toe! Had ook niet veel slechter kunnen gaan he… nu zo houden!
    Fijn dat je weer zo een leuke dag nu hebt gehad. Worth it en kun je weer even op teren!
    Ga zo even je foto’s bekijken :D
    Wat gaan jouw mooie mannetjes krijgen van de sint? :p Ook nog dat zand?

@Armande: sluit me bij Roos aan.
    Ik wil graag op je reageren, maar bedenk me ook dat het zinloos is als je het toch niet leest... Snap je?

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Catch And release met Jennifer Garner..

Ja nou echt een klus
    K heb op lap twee aparte mappen en in die van zl 1 ook die van hen samen
    En kwa afdrukken wil ik dan in beiden albums van hen samen ook doen maar had ik nu ook allemaal in die van zl 1 gedaan tot krul opmerkte als je ze later meegeeft...
    Maar goed druk ze ook nie allemaal ntl dus mist ie er nog n hoop en die zitten dan allemaal bij die van zl 1 dus wellicht op de pc ook nog een aparte map x maken van hun samen.. En dat evt dan ook weer in een digi album ofzo.. En dan iig op stick of cd voor henzelf
    Zoiets

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Goed dat j er mee bent begonnen krul
    Had ik dat maar eerder gedaan maar kon nie kiezen kostte me uren was er klaar mee
    Pagina issues ook idd

12. sunshineS1976

Lastig he die foto's... ben ook nog steeds aan t nadenken hoe ik t zo ga doen... nog niet over uit :p

Gewoon alles op harde schijven en stickjes in een grote schoenendoos en die meegeven later :p Do it yourself schatjes :p

haha film al gezien jij. Ja jij hebt ook meer films gezien dan menig filmrecensent gok ik, dus niet gek dat je vergeten bent welke je wel en niet al gezien hebt :p

13. sunshineS1976

Hier film Flight met Denzel Washington. Good one, best boeiend! Nog klein kwartiertje, dan afgelopen naar bed.

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ligt ie al te maffen ja?! Mannen!

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    True
    Klopt helemaal hihi

Oooo dat is n goeie
    Bedoel kijk naar wat zelf hebben aan foto's en filmpjes
    Ik echt minimaal hoor in vergelijking tot zl1&2

16. sunshineS1976

Je hebt er nix aan :p

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    stoot op z'n neus!

18. sunshineS1976

ja kom je ff dan? :p

Film af, mooi!

Ga nu lekker slapen! Morgen vroeg op bleh

Truste dtje! En Roos en Linss natuurlijk ook als je dit nog leest!
    Lekker dromen allemaal :)

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Sleep well sweety plz morgen met Sint!

20. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Leuke cadeautjes krul!! Leuk dat je kinetic sand gaat geven!
    Lekker veel Sint feest voor jullie, leuk hoor! Maar idd ook wel erg druk...

Steriliseren is idd de volgende optie maar denk zeker niet dat ml dat meteen zal gaan doen en ik zou t zelf niet willen omdat je dat echt onder narcose krijgt, brrrrr.
    Waarom is voor jullie condoom geen optie?

Ach lieverd, ik vind het totaal niet vervelend om iets van je zwangerschap te horen, juist heel fijn en leuk. En wie weet maken we her samen nog heel eventjes mee, je weet maar nooit maar wil proberen dit soort gedachtes niet meer te hebben, teveelg gedaan en komt telkens niet uit sus dan maar niet doen...
    Idd na HSG wel meer kans!

Ik heb niet een groot cadeau gekocht voor dl maar, 1 schoencadeautje (klei), 1 schoonmaaksetje voor Sint op werk van ml (ze vindt t zooo leuk om te vegen of stofzuigen oid dus nu haar eigen setje :) ) en zo'n magnetisch tekenbordje voor Sint met familie, vindt ze altijd geweldig bij anderen.
    Kinetic sand ga ik denk ik voor haar verjaardag vragen had ik bedacht :)

Dtje, pfff echt een klus he?M

Deel Deze Pagina