In jouw geval zou ik het dan ook geven als ze zo goed kauwt! Maar dat doet dl hier gewoon jiet. Slikt vaak veel te snel door. Ze kokhalst het wel weer uit hoor maar soms vind k dat nog weleens eng als het er niet direct uitschiet ofzo. Aan de andere kant vind ik dat ze het ook moet leren. Van ml mogen er een paar dingen niet; alles wat rond is en dit dus niet in z'n geheel (druiven cherrytomaat) omdat dit nog weleens een keelgat inschiet sn hij dus dit dan aantreft met z'n werk. Op zich als ze goed zitten en dit eten kan het wel maar noooooit lopend geven!!!!
Gaaf n iPhone 6! Staat hier ook op m'n wishlist Heb nu de 5 nog maar moet met de tijd mee he?! Zl beheerst dat ding bijna zoals mij dus zal m moeten verstoppen dan Wil geen kraakt niks op m'n nieuwe tel Fijn dat t beter gaat lichamelijk Ellendig iets elke maand! Zo dat wordt gaaf aangepakt roos! Leuk voor die kleintjes! Leuk georganiseerd allemaal! Wordt vast leuk! Jammer krul dat t zo totaal anders was he Miss volgens jaar wel n leuk programma! Op voorhand maar f peilen Heerlijk al op pas geweest roos! Hier laat wakker n ml ni lang daarna voetballen dus had t druk n moet me nog aankleden n opmaken Voel me ook ni helemaal geweldig dus gelukkig morgen toch ook osteopaat Komt nu meer vanuit m'n nek n schouders n wellicht t vaste n lange slapen Pamper alert Tot later!
O n wat kauwen betreft hij eet alles zelf van appels tot hardere koek Gaat allemaal goed nu! Kruidnootjes heeft ie ook wel op maar had liever de snoep
@Roos: ja dat is ook wel graag hoe ik het had willen zien! Zelf een cadeau regelen of een keuze mogen maken en een persoonlijk stukje schrijven. Doen ze hier niet aan. Wellicht echt omdat het door studenten wordt georganiseerd. Bij mijn moeder op het werk gaat het ook zo, dus ik hoop dat het woensdagmiddag ruimschoots goed wordt gemaakt. Wbt cherrytomaten en druiven: die snijd ik hier altijd in plakjes. Idd ga ik die niet zo geven. Zo glad, dat kan zo naar binnen glijden. Door jouw verhaal van ml met een incident met een jong kindje en een ballon ben ik ook panisch voor die dingen En dan kom je weer in een winkel waar ze worden uitgedeeld of een verjaardag...zucht. En dan zit ml mij voor gek te verklaren dat ik te panisch toe, maar vervolgens geeft hij een ballon aan dl en zet ze dr tanden erin... werkelijk! Ze blijft er maar ver bij uit de buurt! Tomaten krijgt dl hier trouwens niet meer. Heel erg jammer want ze is er dol op, maar ze krijgt er een allergische reactie van. Gezicht en handen worden helemaal rood en zwelt wat af. Ze krauwt zich suf. Dus die krijgt ze niet meer.
Lekker irritant Dtje...lig je lekker lang in bed om uit te rusten, krijg je weer last van je nek en schouders... wtf Hopelijk osteopaat morgen verbetering. Hoe laat moet je? Leuk hertjes en zwijntjes Roos! Wil straks ook op de fiets. Lang geleden, hopelijk kom ik nog vooruit
Oh dat wist ik ni van die tomaten Ook van bijv pasta saus? Of dan niet? Moet kwart over elf morgen.. Ben benieuwd!
Fijn dat t kauwen zo goed gaat dtje! Scheelt ook dat hij alle tanden en kiezen heeft! He bah wat rot van de nekpijn, maa dat herken ik wel hoor, krijg ik ook als ik te goed slaap of te lang lig. Lekker even naar buiten de frisse lucht in en bewegen kan dan ff lekker zijn. Haha, komt vast goed met het fietsen krul Idd de druiven halveren, doe ik ook. Is echt advies om dat tot een jaar of 4 zeker te doen. He wat rot dat ze allergisch is, dan zou ik het ook zeker niet meer geven! Tja, die ballonnen zijn vooral gevaarlijk als ze ze in hun mond hebben (kapot) dan een hap lucht nemen om te gaan blazen en san zou het naar binnen kunnen schieten. Gewoon bedenken dat je kapotte ballonnen meteen opruimt en bedenken dat jet echt nie zomaar gebeurt en misgaat hoor. Gewoon altijd alert zijn. Zijn uitzonderlijke verhalen he?! Gaat echt bijna altijd wel goed maar je moet soms gewoon je gezonde verstand gebruiken 👍 Komt vast goed kul met Sint feest op werk van je moeder!! Hihi, snel ook maar de 6 dtje
@Dtje: ja ook van pastasaus en tomatensoep en vorige keer stukje zelfgemaakte pizza met tomatenpuree. @Roos: ja hier probeerde ze dus in de ballon te bijten...nou dan heb ik die dingen liever helemaal niet om me heen dan dat ik elke seconde zo alert moet zijn pff Ja uitzonderlijke verhalen... Vorige week bij aflevering van het Kinderziekenhuis een 2 jarig meisje dat een klein plat batterijtje had ingeslikt wat ze uit zo een led waxinelichtje had gepeuterd. Omg vreselijk. 112, kind liep blauw aan. Batterij had dr stembanden beschadigd en ze kreeg zo een pijpje in haar keel om haar daardoor te laten ademen en moest nog een paar keer geopereerd worden. Moeder had niet niet later in het zh moeten zijn want dan had ze t niet gered. Vreselijk zulke verhalen...
Brrr daarom kijk ik ook niet naar dat soort tv programma's, zoooo naar!!! Ik word echt gek als ik aan al die risico's denk.... Ik weet iig wek goed wat ik allemaal kan doen stel dat er wel iets misgaat. Dat vind ik ook een fijn gevoel! Nog gefietst?
Wat ik trouwens even niet begrijp: is die moeder zelf naar t zh gegaan en niet met de ambulance?? Want dat is ook niet handig!! Leuke avond in de planning? Wij gaan een afl homeland kijken zo!
Ik kan dat soort programma's eigenlijk ook niet kijken maar toch trekt t... Ik wil ook nog steeds zo n ehbo cursus doen voor kinderen... komt r maar niet van. Tovh maar actie ondernemen eigenlijk want t zit in Zo n klein hoekje en zou niet weten hoe te reageren. Die moeder was zelf naar t zh gegaan dacht ik ja. jaa we hebben nog gefietst was echt heerlijk. Het ging me goed af maar had ook redelijk goede dag vandaag. Alleen komt mn buik bijna tegen t stoeltje aan dus gaat niet lang meer duren. Maar zwaar is t wel. Fiets is al best zwaar en dan heb ik mezelf nog mee te sjouwen en dl. Best snel buiten adem tegenwoordig. Hier ook rustig avondje gehad. Nu lkkr slapen. Ken die serie niet die jij noemt. Zal s googlen. Hoe is t met dl? Al van de vlekjes af? Zou t leuk vinden weer wat foto's van dr te zien! Truste!
Bah vreselijk naar wordt ik van zulke berichten vooral als ze slecht aflopen Zag laatst een topic hier ook over slecht nieuws niet kunnen handelen ed wat kindjes betreft Nou echt gaat door merg en been Vermijd t zo veel mogelijk Ga ook eens kijken roos Kijken nu lilyhamer (maffia) speelt zich af in Noorwegen met een vd personages uit Sopranos Vast niks voor jullie But i like it so much Wat rot krul dat Ze zo reageert op tomaten Zit in bijna al m'n favorites Gaat dat over met de tijd? Lekker zeg gefietst Knap dat t nog ging! Zo met z'n viertjes op de fiets Gewoon echt met z'n viertjes! Straks ml ook n zitje en jij nog een achter Leuk joh! Hier nie meer gefietst maar als de zon nog lekker schijnt staat dat vd week op de planning Even over de boule Hoef even geen rekening meer te houden met Zl 1 z'n dutjes want die heb er af gegooid omdat t inslapen Smiddags n Avonds een groot drama was Nu is ie savonds zo kapot dat ie zo slaapt en overdag houdt ie t tot bedtijd prima vol en is er geen strijd meer Smiddags noch savonds Even aankijken hoe t gaat We gaan slapen.. Slaap lekker allemaal! O en wil ook graag wat update foto's roos! Benieuwd naar j meisje!
Ben idd benieuwd dtje! Hoop ook dat je nek beter voelt? De vlekken zijn bijna weg gelukkig, hier en daar nog een vlekje, bij warmte wordt t soms nog iets meer en roder. Ik ga zo ff sporten, bodybalance. Vind ik altijd een heerlijke les, en ook wel ontspannen voor t slapen gaan. Fijne aaf meiden!
Hoi meiden was ik weer Roos er zitten/zaten kennelijk op meerdere plekken in m'n lijf blokkades die de klachten in m'n nek n schouders en rondom m'n menstruatie geven/versterken Zo zitten er dus blokkades in m'n buik en bekken En in m'n nek rug en schouders (daar heeft ie me al op vier plekken gekraakt) m'n buik en bekken kijkt ie de derde van december naar Door stress, twee zwangerschappen n de bevalling zitten er blokkades in m'n buik kennelijk sla je daar n hoop stress en emoties op n m'n bekken waar ik geen last van heb staat rechts nie goed, gekanteld ed Zo draait m'n been bijv minder soepel en minder ver naar binnen als links Naja al met al n heel verhaal wat ik nie zo goed kan na vertellen maar t staat iig allemaal met elkaar in verbinding en na drie dec moet t dus heel veel beter gaan Merk nu al dat t zo veel losser zit in m'n nek en schouders werd zonder pijn wakker al lag ik weer op m'n buik T is wel essentieel te gaan voor dat in m'n buik n bekken omdat t invloed heeft op m'n menstruatie klachten n omdat t doorstraalt naar boven Blij dat ik ben geweest iig! Voel me echt stukken beter zonder Ac, betere lenzen en gister hoop dat zo blijf Ga volgende x nog even vragen hoe t precies zit kwa oorzaak gevolg De gruwelijke pijn in m'n rechterlies en bekken tijdens bevalling Zat t toen al nie goed of is t daarna nie goed gaan zitten ook ivm die isschias heel benieuwd Kon soms nie lopen en waar die me gister in m rug kraakte had ik bijv tijdens m'n laatste zwangerschap vaak pijn n nu dus al heel lang niet.. Echt heel bijzonder!
Wel fijn dat het zo helpt dtje. Jouw lijf heeft inderdaad in een korte tijd heel wat te verduren gehad, is ook niet niks dus niet raar dat het 1 en ander niet recht staat ed. Hoop dat het zo goed blijft gaan Hier verder lekker druk met werken, de dg vliegen altijd voorbij en ik red m'n werk gewoon nooit in m'n werkdagen. Dus zit nu maar weer eens met m'n laptop op schoot om nog even te werken. Fijne avond meiden!
ooh denk aan jezelf hoor Roos met dat al gewerk!! Na december wordt t rustiger toch?? Ik vind ook dat de dagen vliegen en ik doe niet eens iets haha Vind t heerlijk ook nog. Kan me niet voorstellen dat ik in mei straks weer flink aan de bak moet... Dtje klinkt allemaal heel logisch idd n nu al zoveel minder klachten. Ik geloof r wel in! Op naar de volgende afspraak. Ik ga pitten meiden. Slaap lekker allemaal!