Van week 5 naar nu mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door D83, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Oooh Roos nee geen spotting he!! Potverdorrie! Volgende stap gaat iui worden? Kan het me ergens wel indenken dat je steeds meer hoop verliest zo. Laat de gyn maar eens een handje gaan helpen dan!
    Geniet maar heeeeel erg van de wijn en sauna dan een maak daar maar een mooi winterbeebje met ml in een heerlijk ontspannen sfeer! Duim voor je!

Dat pakken jullie goed aan met dl ook. Zo proberen wij het ook te doen met t slapen. Maar over t algemeen mogen jullie niet klagen. Heerlijk meisje heb je!

Hoe lang ga je op vakantie? Zal stil zijn hier! :(
    Maak maar veel leuke foto's, ben heel benieuwd hoe dl t gaat vinden!

top vd inspectie; Ik had ook niet anders verwacht ;)

Ik ga proberen bv te geven en zover mogelijk is alles doen om het te laten slagen maar de ervaring met dl vergeet ik niet. Door mijn pcos is het goed mogelijk dat ik gewoon te weinig melkklieren heb en houdt het op... Dat kan ik dan hopelijk snel accepteren en inzien, kan dan wel zeggen dat ik er alles aan heb gedaan om het te laten slagen.

Heeeeele fijne vakantie he!! Goeie reis morgen en maak er een heerlijke tijd van! !

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Even kort want ga slapen maar wilde roos een dikke knuffel geven en een fijne vakantie toewensen! Goede reis en maak er wat gezelligs van!
    Geniet maar van j wijntje en de sauna!
    2015 wordt jullie jaar! Dikke knuffel voor jou lieve schat!

3. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ahhh super lief meiden!!!! ❤️❤️
    Wil echt even kwijt dat ik het heerlijk vind om m'n ei kwijt te kunnen bij jullie en jullie zo lief zijn en meeleven (en hopelijk voelen jullie dit andersom ook zo!!)

Slaap lekker dtje!

Morgen inpakken en op tijd naar bed want gaan rond 3.00 uur rijden.
    Volgens mij wel WiFi dus dan kan ik vast hier wel ff komen spieken :)

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Goeie reis rooosje
    Gelukt met pakken
    Voorzichtig rijden
    Dikke kus voor j meisje wil fotos van der als j terug bent!

Nog nie aan toegekomen te schrijven hier maar dacht net aan je
    Have Fun en fijne feestdagen! Denk dat j die daar viert toch?

En geheel wederzijds meis!
    Zullen je missen..
    we are the last one standing van week 5 naar...

5. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Ja, we moeten dit wel voortzetten hoor!!! Hoop ook snel lins weer te lezen!!

Ff kort hoor, uitgebreid lukt niet 😁

Hebben jullie leuke plannen coor aankomende dagen?
    Krul kamertje al klaar en klaar voor een foto??!

Dtje, geen migraine meer en bloedverlies?? Hoe doe je het nu met anticonceptie??

Hier heerlijk, helaas geen sneeuw maar wel veel zon dus het al heerlijke wandeling gemaakt :)
    Verder helaas buikgriep gehad, de eerste avond n nacht. Poe, liep van boven en onderen leeg. Was echt niet fijn zeker ook omdat ik niet thuis was. Aangestoken door dl denk ik. Maar nu gelukkig weer fit.
    Verder al 5 dg spotting en ongi zet maar niet door, 2 dg geleden had ik nog maar even getest maar hagelwit dus ook verder geen hoop maar grrrr laat het nu gewoon maar doorzetten en dan op naar de volgende ronde, nu nl al op dag 32...
    Vrijdag de fert arts gesproken: starten mrt met iui. Mijn hormoon waardes waren minder goed, m'n lijf heeft moeite om eitjes te laten rijpen dus spontane kans nu wel stuk minder maar ook de kans met mmm, want stimuleren van eitjes zou lastiger kunnen zijn..... Wel ff kut dus... Maar goed, het komt vast wel goed!

6. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    We gaan een week trouwens krul!

Hoop echt dat de BV bij je gaat lukken en zo niet dat je dat dan kan accepteren. Maar kan me goed voorstellen dat dat lastig zal zijn, zou ik ook hebben! en combi BV met fles hoor je ook veel bij tweeling, mis is dat wat?!

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Kan nu nie reageren ( druk druk maar alles goed ) maar fijne kerstavond en fijne gezellige kerstdagen meiden!

8. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Fijne kerst meiden!

Kom snel bijlezen.
    Hier verder alles goed alleen gisteren naar huisartsenpost geweest. Sophie was ineens ontzettend benauwd, zo eng! Ze heeft pseudokroep. Vannacht ieder uur een aanval gehad en uiteindelijk dus maar de dexametason gegeven. Nu gaat het weer beter gelukkig:)

9. sunshineS1976

Fijne Kerst lieve meiden!

@Roos: ook ik ben heel blij met jullie hoor ;) Dat we alles kunnen delen met elkaar, je ei kwijt kunnen maar ook voor tips en adviezen; heel erg fijn en gezellig!

Hoe hebben jullie het daar? Balen zeg die buikgriep. Gelukkig snel weer ok. Vaak heftig, maar wel van korte duur.
    Bah stomme witte test... :( Dikke knuffel voor je.
    Had zo geduimd voor je... hoop dat je het voor even naast je neer kunt leggen en ontzettend geniet met ml en dl. En ook van de sauna en wijntjes ;)
    Hm wat is er dan precies met je hormoonwaardes? Want je hebt elke maand op zich keurig een eisprong toch? En eitjes springen toch als ze rijp zijn? Dus snap het niet helemaal... hormoonstimulatie is wel lastiger als je lijf zelf ook nog wat doet, snel kans op meerdere eitjes. Krijg je ook een tweeling straks ;) hihi Maar het was pas nog raak... moet vanzelf weer komen, echt. Nog twee maandjes zelf en daarna iui dus?

Ik wil leuke foto's zien van jullie vakantie!
    Kamer bijna klaar. Zo goed als. Ik wacht nog op de bestelde gordijnen en we moeten nog wat vogeltjes en uiltjes verven en in de boom hangen. Zal foto's showen hoor als het compleet is ;)

@Linss: oh eng zeg van Sophie! Poeh je hebt het overal maar druk en heavy mee zeg... beterschap voor je meisje!

10. sunshineS1976

Hier een gezellige Eerste Kerst gehad. Lekker rustig met zn drietjes. Gisteravond schoonma en ml zn oma bij ons gegeten.
    Vanmorgen bij ml zn familie geweest en vanmiddag gaan we naar mijn ouders. Ook oud en nieuw zijn we lekker thuis met zn drietjes. Lekker rustig aan :) Als ik om tien uur 's avonds boven tv wil kijken in bed, dan kan dat gewoon. Heerlijk :)

Vorige week een pre-consult gehad bij de anesthesist. Daar had mn gyn me naar doorgestuurd. Vanwege een verhoogd risico op een ks bij een tweeling en mijn tante die verlamd is geraakt na een ruggenprik waarbij hersenvocht lekte. Ze had een te dun ruggenmergvlies en haar arts zei dat het erfelijk kon zijn. Ik lijk heel veel op mijn vader en zijn zussen dus vandaar ook bij bevalling van dl gezegd dat wat er ook mocht gebeuren, ik geen ruggenprik wilde.
    Ik had echt een hele fijne anesthesist. Hij heeft overleg gehad met neurologen en zij geloven op zich niet in die erfelijke aandoening. Ze denken dat het een samenloop van omstandigheden is geweest waardoor er van alles mis ging bij mijn tante. Wat ook goed zou kunnen hoor, want daar is destijds ook even sprake van geweest, maar iedereen gaf iedereen de schuld.
    Om een lang verhaal kort te maken: gezien de angst die ik heb voor een ruggenprik door mijn tante en narcose die bij mijn galblaasoperatie 3 jaar geleden ook niet lekker ging wil de anesthesist op safe spelen bij de bevalling en stelt hij een geplande ks voor tussen wk 36 en 37. Dat is zijn nadrukkelijke advies. Heeft hij ook doorgegeven aan mijn gyn. Wat haar idee daarover is hoor ik volgende week als het goed is.
    Uiteindelijk ligt de beslissing bij mij/ons, behalve als beide kindjes in stuit gaan liggen. Dan valt er niets meer te kiezen.
    De anesthesist wil een geplande ks omdat ze dan alle tijd hebben om op het gemak die ruggenprik te zetten. Daar gaat hun voorkeur naar uit. Minder complicaties voor mij en de baby's en ik maak het mee. Ook omdat ik er bang voor ben is het belangrijk rustig de tijd te nemen. Mocht het toch niet lukken wordt het narcose, heb anders geen keus.
    Het is meer omdat als kindje 1 er uit de tijd gaat dringen voor nummer 2. Die altijd nog in stuit heeft gelegen. Als het opeens niet goed gaat en/of niet gedraaid kan worden is er alsnog een ks nodig. En als dat met spoed moet, gaat dat bij mij lastig worden. Een ruggenprik valt dan al zo goed als af en dus alleen nog narcose over. Maar dan heb ik wellicht een trauma aan de bevalling overgehouden en het is ook de vraag hoe kindje 2 er dan van af komt. Dus liever op safe met een geplande ks.
    Ik heb er al wat over opgezocht en moet zeggen dat ik ook neig naar een ks. Hoewel ik het ook doodeng vind (alleen die ruggenprik al!) omdat het toch een grote operatie is met langdurige gevolgen. Maar ik heb ook geen zin om kindje 1 na helse weeën en weet ik het wat eruit te persen en daarna met spoed een ks te moeten en op twee fronten beschadigd te zijn...
    Ml heeft veel verhalen gehoord en is duidelijk voor de ks.
    Ik ben er nog niet over uit. Hoop stiekem dat ik geen keus hoef te maken en dat ze allebei dan maar in stuit gaan liggen... of allebei goed met hoofd naar beneden.
    Ik heb nog even, maar toch. Spookt best veel door mijn hoofd.
    Ben benieuwd naar het advies van de gyn komende week.

11. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Hoi meiden, ben ik ook weer!

Krul, al bij de gyn geweest? Ben benieuwd wat hij zegt! Ik kan me voorstellen dat je voor de geplande ks wil kiezen. Ook nog steeds spannend maar denk ik wel het meest ontspannen als ik jouw verhaal zo hoor. Wel gek idee dst je dsn precies weet wann de Beebs gaan komen! Bijzonder. De tweede ligt nog steeds in stuit? Zou ook mooi zijn als die met t hoofd naar beneden gast liggen, dat is helemaal perfect!
    Gezellig ook dg met z'n drietjes! Leuk! En ook met o en n. Lekker ff nog genieten zo samen, straks druk zat met 2 Beebs erbij!

Lins, brrr pseudokroep is eng hoor! Hoop t nooit mee te maken.... Erg vervelend. Alhoewel mijn ml wel precies weet wat je moet doen en ik dst ook heb geleerd van hem, maar het lijkt me heel naar om te zien! Zeker als je dan alleen thuis bent....
    Wel fijn dat het nu beter gaat!
    Ook alles goed met jou?

Dtje, ook fijne dg gehad met al je mannen?? Eerste kerst met de 2 jongens samen :) lekker gegeten?
    Nog leuke plannen voor o en n?
    Hoe gaat het met jou? En met je hoofd?

De week vakantie was echt suoer heerlijk! Erg gezellig gehad! Nu nog lekker een week thuis, ook erg lekker!
    Morgen en 1 jan moet ml werken dus ik ga denk ik naar m'n moeder met dl.

Ik weet het ook niet precies van die hormonen krul. Was beetje overdonderd en heb dus niet echt goed doorgevraagd. De waardes zijn iig minder geworden (van 2 hormonen, weet de namen niet...) wat ervoor zorgt dat mijn miijn moeite heeft met eitjes maken (zo vertelde ze het) en het zal ook lastiger zijn om eitjes te stimuleren. Ik heb in principe wel een ei, want ik word ongesteld, maar dat wil niet helemaal zeker zeggen dat ik ook altijd een ei heb gehad. Kortom, nog wel beetje onduidelijk voor me hoor... Nog 3 keer en dan aan de iui, daar stel ik me nu maar op in en verder zullen we het wel zien! Klote zwanger worden :(

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Welkom thuis roos! Fijn dat t geslaagd was! Spam wat foto's!
    Wilde wel schrijven maar t komt er gwn nie van nu ml ook lekker vakantie heeft
    Zijn veel weg en op pad of gwn lekker met z'n viertjes en Avonds als ze slapen is t movie time en wil ik niks meer zo gesloopt ben ik dan
    Maar alles goed hier
    Nog wel regelmatig Migraine rondom m'n cyclus maar gaat betere kant op..
    Wordt alleen wel nog heel snel weer ongesteld elke x dus t is nog nie zoals t moet zijn

Balen roos dat t zo gaat wbt zwanger worden
    Had zo gehoopt dat de hsg net zo succes zou zijn maar er is gwn meer aan de hand.. Dikke knuffel
    Zulk nieuws valt rauw op je dak he
    Gelukkig kunnen we gaan aftellen nu.. 2015 wordt gwn echt jullie jaar! Positieve test komt er!
    Dikke knuffel lieverd
    Vind echt rot dat j hier ook nog f doorheen moet na alles
    Maar hoop dat j nog er vol durft te gaan straks want dit moet t gwn gaan zijn!

Poeh heavy he krul
    Ik sluit me aan bij roos
    Zou ook alles daarbij meegenomen kiezen voor de geplande ks
    Benieuwd wat de gyn zegt!

Hoe is t nu met Sophie lins???
    Jeetje is dat f schrikken!

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ps eerste kerst naar winterefteling geweest met de kids en familie
    Was echt zo leuk! Echt een succes! Zl moet gwn huilen van heimwee als ie de fotos en film terug ziet
    Zal binnenkort foto's plaatsen :).

14. sunshineS1976

Happy newyear meiden en dat al jullie wensen en dromen maar uit mogen komenin 2015!! Maak er een heel mooi jaar van! !
    xxx

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Same to you krul! 💋

En ntl lins en roos ook n prachtig gelukkig gezond 2015!

Ik wens roos een mooi beebje toe! Dit jaar wordt jullie jaar! Op naar de positieve knaltest!

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoe gaat t met sophietje lins?

17. Roos1978

Roos1978 Fanatiek lid

14 aug 2013
    1.879
    1
    0
    Aan de kust
    Lieverds, ook voor jullie prachtig 2015 met vooral veel gezondheid, liefde en geluk! Op naar een jaar met 2 nieuwe kindjes ❤️❤️ Voor krul, met wat meer rust voor dtje en en vooral haar lijf, voor lins ook in het nwe huis!
    En voor mij hopelijk idd een vruchtbaar jaar 🍀

Op weer een jaar met lekker veel geklets hier! 😘

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah wat n lief berichtje roos
    T is je van harte gegund! Dankjewel voor j lieve persoonlijke woorden!

19. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Happy new year!!!

Hier gaat het goed :)!

Probeer vanavond te komen reageren. Gaan zo naar het bos :)

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Zo meiden mijn laatste echte bericht van 9-12!! Maja tis ook gekkenhuis de laatste weken. Veel bezig met werk, huis en kids.

D ja ze spelen best veel samen en soms kletsen ze volop. Ze kunnen mekaar ook flink in de haren vliegen.. de keuken is hier echt een hit, is het eerste waar ze in de ochtend naar toe rennen.
    Ik ben in het ziekenhuis geweest en ze voelde een zwelling dus krijg dinsdag een onderzoek. Kans groot dat het een getrombotiseerde aambeien is.. hoop dat hij nu wat geslonken is anders moet hij verwijderd worden. Is een poliklinische OK en vind het super eng! Maja komt goed.

Cool D bij de psz gaan kijken. Ik vind het behoorlijk prijzig.. Ik ga denk ik maar kijken of ze niet gewoon 1x per week kunnen ipv 2. Wil ze er wel graag heen brengen om te wennen. Hier kletsen ze ook nog niet met hele woorden. Wel veel losse woordjes, maar geen zinnen.

Krul laminaat is mijn vader op zolder aan het leggen haha ik kan dat niet. Bij ons staat op zolder de pc, tv met ps3 van vl en wil er een speelhoek voor de kids maken. Verder aan de andere kant van de zolder dus mijn washok. En dan nog heel veel opslag achter schotten.
    Cool krul wordt het een stuk lichter van van zo'n groot kozijn! Ben wel benieuwd naar de babykamer!

Roos je bent er maar druk mee, veel werken. Poe ik vind het soms echt zwaar. Hihi dat wat jou dl doet jou meenemen, doet Daan ook maar hij zegt dan kom helfen.. kleine Duitser haha.
    Balen Roos dat het zwanger worden niet lukt. Erg rot steeds teleurstelling na teleurstelling.. zwaar hoor..

Ah roos je meisje ziek geweest. Hier heeft Daan al paar x gespuugd doordat hij zich veel te druk maakt. Sophie in de auto en een X in de avond.. maar verder niet.

Krul ook ziek geweest. Bah en dan nog zwanger ook en een dreumes erbij..
    Wat goed dat je twins zo goed groeien! Nog een paar weekjes! Ben zo benieuwd!!!
    Wat knap dat je bv gaat proberen met de twins!

He bah roos toch ook buikgriep gehad en dan niet thuis zijn, lijkt me vreselijk!
    Spannend iui.

Die kroepaanval was inderdaad erg eng. Maar zodra ze rechtop zat ging het snel beter. Zodra ze op dr rug ging liggen werd het weer erger. Hoop dat het niet meer terug komt.

Heb met oud en nieuw voordek afgestoken voor de raam, vinden ze erg leuk!
    Gisteren heerlijk naar het bod geweest. Ze vonden het geweldig. Lekker rond rennen!

Fijne avond meiden!

Deel Deze Pagina