Hoi lieve meiden, Hoe is het met jullie allemaal? Lekkr weekend gehad? Klinkt leuk hoe jullie bezig zijn met t huis lins, heerlijk een speelhoek! Hoop dat je niet voor ok hoeft lins. Laat je het wegen? Dtje, ga je beginnen met psz vanaf z'n verjaardag? Hoe is het met de boys? Leul, trek jij het allemaal nog? Gaat het goed? Hier eigenlijk niks bijzonders, alles gaat z'n gangetje, lekker vakantie gehad en morgen Weer starten met werken.
Hey meiden! Roos! Succes weer met werken deze week! Wel een stuk rustiger nu toch? Nu de inspectie en alles achter de rug is? Hoop het wel voor je! Wat een lieve woorden met nieuwjaar, dank je! Gun jou ook zoveel goeds voor 2015 met natuurlijk als ultiem hoogtepunt een heel mooi klein wondertje, groeiend in je buik. Neem in ieder geval je rust nu het in ieder geval rustiger is met het werk. Wat een verhaal wbt je hormonen. Het klinkt mij ook niet bekend. Niet dat je amh verlaagd is ofzo? Want je hebt nog wel voldoende eitjes toch? Alleen ze rijpen niet helemaal? Dat moet dan toch wel te stimuleren zijn met de juiste hulpstoffen? Maar zo makkelijk denk ik dan. Bij pcos heb je van 1 hormoon te weinig (fhs) en van testosteron veel te veel. Dat kunnen ze verhelpen door injecties met fhs te geven. Heb je binnenkort nog een afspraak staan voor meer uitleg of pas in maart weer terug? Want iui is natuurlijk al een fijne stap, dat er in ieder geval iets gedaan gaat worden, maar het lijkt me wel fijn dat je precies weet hoe het met je hormoonhuishouding staat. Wat fijn dat jullie zo genoten hebben van de vakantie! En een leuke oud en nieuw gehad bij je moeder? Ook niet leuk dat ml dan moest werken. Vorig jaar ook al toch? Maar ze hebben ambulancebroeders hard genoeg nodig waarschijnlijk die dagen. @Dtje: aah moet zl gewoon huilen bij het zien van foto's en filmpjes van de efteling? Ontroerend! Ze bouwen nu echt herinneringen op he, zo leuk is dat. Heerlijk van je mannetjes genoten en leuke dingen gedaan. Heerlijk als compleet gezin! Er is nix aan in je eentje...al zeg ik het zelf. @Linss: oei meis dat klinkt wel serieus van die zwelling. Ik hoop dat het niets voorstelt en het vanzelf weg gaat of ze het heel snel kunnen verwijderen. Als het goed is ben je vandaag dus geweest op de poli? Hoop dat het mee viel! Gelukkig is Sophietje weer opgeknapt. Eng hoor! Maar je hebt snel en goed gehandeld gelukkig. Zal ons nog wel meer enge dingen te wachten staan met die kleintjes denk ik. Lijkt me heerlijk om die twee samen te zien en te reageren op elkaar. Altijd een speelmaatje, zo vertrouwd. En soms vliegen ze elkaar in de haren; ach typische broer-zus relatie toch Ben ook heel benieuwd hoe die van mij gaan zijn. Bedacht me in ieder geval dat als ze naar het kinderdagverblijf moeten (vanaf september) ze wel elkaar hebben als steun en dat hopelijk wel helpt om snel vertrouwd te raken daar. Klinkt leuk zeg van je zolder! Gaaf zo een speelhoek. Kun jij lekker de was doen (lekker?! haha maar noodzakelijk kwaad) en de kids zich lekker uitleven daar. Heerlijk. Hier is het allemaal netjes afgewerkt met ook een washoek maar verder staat het bomvol met opslagzooi. Moeten we nog eens wat orde in aanbrengen en puinruimen. @hier: De 33 weken gehaald! Nooit gedacht van te voren. Echt niet. Dat ik dit termijn zou halen zonder veel moeilijkheden als een verkorte baarmoederhals en vroegtijdige weeën en opnames. Maar wauw... eind in zicht gelukkig. Nog 4 weken! Maar elke dag langer die ik dan nog kan volhouden is er 1. Want met 37 weken halen is niet altijd goed voor een kindje heb ik gelezen. 38 is veel beter. Zijn ze veel meer ready en makkelijker aan de borst en beter drinken enzo. Dus ik wil het liefst richting die 38 weken toe dat ze komen. Maar misschien heb ik er wel niets over te zeggen en komen ze eerder uit zichzelf, net als bij Linss, of is er een andere reden waarom ze toch ineens gehaald moeten worden. Deze week een gesprek met mijn gyn aangevraagd. Dit omdat er veel onduidelijk is vind ik. De anesthesist is nadrukkelijk voor een geplande ks maar de gynaecoloog is absoluut voor een vaginale bevalling als het eerste kindje maar goed ligt. Ik zie vooral ook veel beren op de weg na heel veel te hebben gelezen dus ik wil gewoon heel duidelijk alle protocollen weten en alle voors en tegens wbt ks/vaginale bevalling. Nog een vraag: Het is alweer wéken geleden dat we het hebben gehad over meeten met de kids! ALS we dit nog willen doen dan stel ik voor binnen nu en 3 weken Want ik zie mezelf niet alleen op pad gaan met drie kinderen...niet als ze nog klein zijn, maar eigenlijk helemaal niet haha. Dus gaan we iets snel regelen (omgeving Breda was het dan toch?) of laten we het de komende maanden doen?? En wow meiden; onze wondertjes zijn gewoon alweer bijna 2 jaar!!! Kun je nagaan hoe lang wij al met elkaar schrijven, ruim 2,5 jaar!! Hoop dat we het nog lang blijven doen!
He meiden was ik ook weer f Roos je eerste werkdag zit er weer bijna op! Hoe ging t? Wel n fijne vakantie gehad he? Wacht vol smart op wat leuke dotos! Zowiezo tijd voor update foto's dus zal er zo wat plaatsen! Zijn net terug van t bos nav jouw post lins Leek me ook wel leuk om te doen, vnml alleen met de wagen er doorheen geweest en dan ook meer in t park ernaast dan echt in t bos bos.. Xl vond t begin beetje overweldigend maar erna rende hij alle kanten uit Leuk die vrijheid ntl Hij bekommerde zich enorm om z'n broertje Zocht m hele tijd op, aaide m, kuste m en wilde de wagen Perse duwen Heel lief Hoe ging t vandaag in t zhuis lins? Wat zeiden ze? Hebben ze gelijk iets kunnen doen? Ik moet weer terug oh t is nog nie helemaal weg helaas Leuk zo n zolder Ideaal Mis wel n extra ruimte De Zolder hier alleen bereikbaar met de vlizo n staat echt vol met dozen ed Puur opslag Aftellen voor krul counting the days Hier alles oke Mograine beduidend minder Toevallig vanacht wel n aanval maar minder heftig en niet zo vaak als vorige menstruatie Want nu Benk er bijna vanaf n dit was de eerste aanval Kids ook ok Genoten van ml z'n vakantie (2.5 week) Morgen weer aan de bak Zl 1 is stout en luistert slecht Doet lekker waar die zin in heeft Heeft weer nieuwe woordjes erbij ook wat meer twee woordjes achter elkaar Zijn druk aan t oefenen hier Zl 2 zegt ook al iets wat lijkt op etuh datty en die Hij is iig kwa spelen en uitdagingen zeker wel toe aan de psz T zal z'n spraak ook ten goede komeb merk ik want hij zegt heel veel na en begrijpt echt alles Zl 2 staat heel de dagen en doet mini stapjes Kruipen gaat sneller dus die raced t hele huis door Heeft twee onder en twee boventanden en z'n hoek komen ook door nu Leuk bekkie zo leuk ventje is t De interactie is ook zo leuk tussen hen Spelen zo leuk samen Zl 1 vind er niks aan als Zl 2 z'n dutje doet Zit nu op 1 dutje van 1.5-2 u Enkele x nog maar twee dutjes Eten gaat ook goed 2-3 boterhammen, 3 flessen, fruit en avondeten wilt ie graag zelf pakken maar accepteert gelukkig de lepel zodat ik ook potjes kan geven als ie nie mee kan eten zeg maar Zal nog even foto's plaatsen
Zo dat is lang al he krul zolang we schrijven We hebben t nie allemaal gehaald hier helaas maar we zijn een leuk clubje Ja ik wil ook graag meeten hoor meiden Noem maar een datum ik ben t flexibelst denk kwa dagen.. Nou echt krul zei t nog laatst tegen Ben echt heel trots op jou n de twins dat jullie zo ver zijn gekomen Ze hebben t meer dan goed in jouw buik! Heb er alle vertrouwen in dat t goed gaat komen met ze Ks of vaginaal.. Goed plan, hoop dat je er dan uitkomt.. Maar wie weet bepalen de kleintjes t gewoon zelf wat ze willen Thumbs up here
Even snel . Alles was goed! Had paar aambeien maar die hebben ze afgebonden met elastieken. De zwelling was weg. Heb nu wel buikpijn en wat pijn dus duik lekker de bank op met paracetamol. Ben morgen vrij, hoop dan even hier te komen uitgebreider
Hebben ze bij mij ook gedaan toen lins maar denk dat ik nog n x moet Hij zei ook kan dat t nog herhaald moet worden maar als je er zo maar n paar had ben j er straks wel vanaf denk Gelukkig is de zwelling weg! Beste met j buikje meis!
fijn dat het op deze manier kon lins!! nu hopen dat ze weggaan en wegblijven! geniet van je vrije dag vandaag en hopelijk is de buikpijn afgenomen. echt zoooooo fijn krul dat je beebs er nog steeds zitten!!! na al die spanningen met bloedverlies en je baarmoedermond zitten ze gewoon nog heerlijk in jouw buik. En laat ze nu idd maar lekker zitten tot de 38 weken!! lastig de keuze voor de bevalling.... ik hoop dat jullie eruit komen. Denk dat het in ieder geval heel belangrijk is dat jullie samen ergens vertrouwen in hebben. Laat je maar goed informeren door de gyn! jemig dtje wat gaat zl2 al snel zeg, gewoon al een paar pasjes!! en begint ook lekker al wat te kletsen! leuk leuk!!! en wat eet hij ook al lekker, heerlijk is dat he dat je je daar geen zorgen over hoeft te maken! begrijp ik nou dat zl 1 al geen middagdutje meer doet?? dat is al snel zeg! lastig dat zl1 zo stout is en slecht luistert. is het denk je een sprong/fase waar hij nu in zit? fijn dat je migraine nu een stuk minder is! hoop dat het minimaliseert! knappe mannetjes heb je toch! vind ze ook op elkaar lijken qua uiterlijk, lijken ze qua karakter ook op elkaar? heerlijk die interactie en kusjes geven!!!!! zooooo schattig!! hier is dl helemaal gek van baby's en ook dikke zwangere buiken. Die wil ze alleen maar aaien en kusjes geven. Ik was afgelopen maandag met een hoogzwangere vriendin wat drinken en toen deed ze dat dus de hele tijd en ineens ging ze naar mijn buik en zei ze: mama baby buik en gaf een kusje! whaaaa, als ze nou eens voorspellende gave zou hebben zou heeeeel fijn zijn alhoewel ik pas net 2 dagen geleden mn ei heb gehad dus kan eigenlijk helemaal niet!! lekker in het bos wandelen he?! ik doe dat eigenlijk elke dag, we wonen natuurlijk aan het bos. elke dag een lange wandeling met de hond dan zit ze in de wagen en als ik de hond even kort laat plassen bij ons achter dan loopt ze gewoon lekker mee in het bos. ik hou echt van het bos en vind het heerlijk om erin te lopen zonder anderen om me heen en even lekker tot rust te komen!!! ja krul, wat kennen we elkaar ondertussen al lang he?!!! wel heel jammer nog steeds dat armande nu is afgevallen. had nog steeds de hoop dat ze nog wel langs zou komen maar ze is al vanaf nov niet meer online geweest. Dtje, heb jij haar whatsapp nog dan?? of ook niet meer? date zou wel heeeeel leuk zijn ja! ik heb binnen 3 weken alleen niet zo mega veel opties meer, ga aankomend weekend bijvoorbeeld al een weekendje weg (verrassing voor ml, die is dan jarig, even met zn tweetjes ) ik zou za 17 jan kunnen of vrijdag 23 jan of zo 25 jan. weet je krul, eigenlijk snap ik er ook helemaal niks van hoe het nu zit met de hormonen. Wel weet ik dat ze 1 of ander hormoon nog maar heel kort prikken die wat zegt in heoverre een med traject zin heeft. die was bij mij wat minder, maar nog niet zo laag dat het dus geen zin heeft. Maar goed, geen idee hoe dit hormoon heet. maar eigenlijk moet ik gewoon bellen om wat meer uitleg te krijgen zodat ik er wat meer van begrijp! werken gaat weer prima, idd nu wel een stuk rustiger gelukkig. merk wel dat ik de vakantie hard nodig heb gehad om bij te komen en dat ik eigenljik nog niet helemaal op en top relaxed ben, maar komt vanzelf!
Ff snel nav roos dr post met data,met name voor Linss: voor mij komt vrijdag 23jan het beste uit! Dtje ook dacht ik.Dus Linss onze hoop is nu op jou gevestigd
Hee meiden, Ja Roos ik wil op elke verdieping een speelplek voor de kids. Op zolder dus omdat daar mijn was is en strijkplank etc en daar staat ook de pc. Op 1e verdieping omdat ik me dan kan aankleden etc dus wel fijn als ze dan ergens kunnen spelen. Krul ja is echt heel leuk te zien hoe de kids samen optrekken. Wordt elke dag meer. Laatst liepen ze in het bod hand in hand zo lief, alleen te laat met de foto natuurlijk! Poe jij zult dadelijk ook superveel was hebben met de twins en je dl! Ik was me hier gek haha. Spannend zeg en wat doen je kids het goed. Al 33 weken! Wauw. Gemiddeld is geloof ik 36 weken bij tweelingen als ik me niet vergis. Inderdaad is 38 weken beter, maar met tweeling volgens mij niet altijd. 37 is al een geweldige termijn om te halen. Als beide kids in hoofdligging liggen dan is gewoon bevallen wel een mooie optie. Tweede kindje krijgt wel ruimte om alsnog te draaien maar bij mij grepen ze Daan meteen vast in mijn buik zodat hij niet meer kon draaien. Maar ik was ook bang om alsnog een ks te krijgen. Maar gelukkig niet, zat maar 8 minuten tussen. Ben heel benieuwd naar je twins!! Ja we schrijven echt al heeeeel lang!! D leuk he het bos! Vind het zo fijn. Kunnen ze lekker rond rennen. Bij mij liepen ze samen voorop haha. Op het eind vielen ze beide in de modder... Hier gaat de ontwikkeling ook ineens snel. Daan maakt zinnetjes. Wel zinnetjes die een beetje raar zijn haha. Poepen is vies. Eten is klaar etc haha.. maar ja wel knap. Sophie kan goed verbanden leggen (woezel en...., sinterklaas en zwarte ......., sassa en .........) en bewegingen op liedjes na doen zoals bij in de maneschijn. Erg leuk! Leuk d zo'n kruipende baby door je huis ! Ik vind het heel raar als de kids nu kruipen(doen ze nog weleens voor de grap). D balen dat het nog eens moet. Hoop bij mij niet. Heb veel buikpijn en nu nog. Denk door die klysma, want kan niet van de ingreep zijn. Ja ze zei wel dat je buikvlies ook iets aangezogen wordt dus dat je pijn kunt krijgen, nu heb ik hele gevoelige darmen dus zou kunnen. Vind met name de loze aandrang vervelend, maar die is nu gelukkig weg. Ja was erg bang dat ik iets ergs zou hebben dat blijft toch spoken ook al is de kans zo klein. Sorry meiden maar ik ben alleen de weekenden vrij en op donderdag.. dus vrijdag 23-1 is voor mij geen optie..
Hello there Dat klopt roos Hij doet geen dutje meer Omdat ie steeds later erin lag Smiddags n zo lang sliep kregen we m Avonds niet in zonder een half tot een uur gejank en gekrijs Was zo n strijd.. Als ie alleen al naar boven moest was t brullen Korter dutje hielp ook nie echt Nu kwam t een x zo uit dat ie ni kon slapen Smiddags en toen was t probleem over Klokje rond en geen gemiep Enkele x slaapt ie in de auto of wagen als ie t nie meer houdt maar als dat te laat op de dag is of fe lang is t weer ellende en is ie nie moe genoeg tot een uurtje of 22/23 Daar gaan we dus nie aan beginnen dus zodoende Hij kan t goed hebben pas tegen bed tijd is ie moe aan t worden Ligt er tussen 20.00&20.30 in tot 8-9 u de andere dag Ja denk n fase/pre peuterpuberty Laatste dagen gaat t weer prima Heeft denk ook wel te maken met wat ie doet op n dag Wilt ntl van alles en vaak kunnen we pas in de middag weg (na lunch en dutje) Laatst opgelost toen ml er was f met naar buiten te gaan Maar soms kan dit niet altijd om diverse redenen Ja ze lijken wel n niet op elkaar roos Nu die tandjes heeft is zijn lach sprekend die van zl 1 Maar heeft toch n ander koppie Hij is molliger en heeft niet van die grote ogen ook Zl 1 was langer en had n super groot hoofdje om verhouding Zl 2 is nog sneller dan zl was met alles maar anderzijds moeilijker geweest t eerste half jaar met weggaan, auto rijden etc Zl 1 huilde bijna nooit Zl 2 om n scheet en echt mama's kindje Maar wordt minder nu, is n leuk vrolijk ondernemend mannetje Super slaper ook Beter dan z'n grote broer toen en nu soms nog weleens Ooooo wat lief roos Hoop dat ze n radar heeft Wat zal dat n hoop mooie plaatjes op gaan leveren Spannend weer hoor deze weken Maar na j laatste afspraak Miss niet zo veel hoop nu? T kan nog steeds he? Maar snap dat je nu door t hele verhaal meer hoop vestigt op iui.. Zou zeker f bellen hoor als j met vragen zit! Wbt daten die vrijdag komt mij ook t beste uit!
Nee nee wil jou en de kids ook zien lins Dan even nadenken over n andere evt latere mogelijkheid? M'n post kruiste die van jou dus reageer straks f Zl moet naar bed
Ideaal idd op iedere verdieping n speelplek Hier op de eerste ook speelgoed Alleen zl 2 is nu in n fase aan m'n been optrekken n weigeren langer dan 5 min te spelen als ie weet of hoort dat ik in de buurt ben dus op t moment laat ik m in de box of loppsto als ik m f snel moet aankleden of opmaken of tijdens z'n slaap Ah dat is echt schattig hand in hand Hopelijk lukt t volgende x om t vast te leggen! O jeej in de modder! Waren ze erg vuil? Moesten ze huilen? Zl ook paar x gevallen oh Je blijft wassen he! Ideaal dat j zo aan t bos woont roos wat dat aangaat Blij dat we iig n bos hebben al is t ni supergroot n ntl de zee n duimen daarachter Verheug me er te fietsen van t voorjaar met de kids Nog ni voor te stellen dat ze straks zelf fietsen Zie soms van die jochies Nou hou m'n hart vast.. Zo nou ik snap j angst hoor Poeh Moet j toch nie aan denken dat j j kleintjes moet achterlaten Vreselijk! Hopelijk trekt de pijn snel weg Die aandrang is rot he bah ik moest gwn gelijk na de ingreep hoognodig en was zo bang want moest echt.. Gelukkig trok dat snel weg, echt pijn heb ik nie gehad Hopelijk hoef j nie meer terug Ja dat ging en toen ineens met Daan en Sophie Gelukkig maar, t kan ook anders Zo wat goed zeg! Knap van Daan! Sophie ook al zo wijs! Kanjers!
Ik reageer vnv of anders morgen uitgebreid terug hoor meiden. Maar als nu niet lukt dan stel ik de meivakantie voor? Dan is roos op donderdag ook vrij n jij ook linss. Voor dtje en mij lukt het doordeweeks verder wel.
Do 7 mei bedoel je?? Is dat voor jou niet te vroeg?? Hou t even kort hoor want ben een film aan het kijken