Welke??? Life of Pi?? Wij wel Nee hoor niet te kort! De week erna moet ik zelfs officieel weer aan het werk... Weet niet of ik de twins dan meeneem, das dan too much in mn eentje denk ik. Ml is 7 mei iig vrij. 30 april heb je toch ook nog Roos? Dacht dat basisonderwijs twee weken had? Maar dan is ml nog niet vrij n zou ik iets anders moeten regelen maar moet ook wel lukken. Maar ik wil 7 mei best vastleggen hoor
Ik ben week 20 ook vrij. De week erna dus mer Hemelvaart maar dan ga ik een lang weekend weg! 7mei, lins kan je dan ook?? Ik kijk Mickey's blue eyes. Te flauw!! Haha
Vind dat wel n leuke film maar heb maar half gekeken Nu the guilt trip online met Seth rogen Vind m zooo grappig
Die ken ik niet dtje! Leuk dus? Duik alleen m'n bed zo jn, morgen weer werken! We gaan dan kamperen, op een camping bij ons op de Veluwe. Gezellig met wat vrienden en kids. Vorig jaar ook gedaan en beviel enorm goed! Dtje, heb even snel je foto's gezien!! Wauw wat ren mooie en leuke! Reactie komt nog hoor!!
Dankje roos. Ah leuk vooruitzicht! Ja leuke film wel hoor morgen verder kijken Gaan ook slapen Trusten allemaal!
Geen idee Dacht dat we ergens rondom Breda zouden meeten? Miss iets van n indoorspeeltuin of pannekoekenhuisje?
Haai meiden ben ik ook weer. Vannacht eindelijk weer in mijn eigen bedje geslapen na een paar daagjes ziekenhuis. Ik werd donderdag ineens uit het niets heel erg beroerd en zei tegen ml dat ik naar bed zou gaan. Last van mijn buik en moest ineens overgeven. Opeens voelde ik krampen. En die kwamen om de vijf minuten. Geen flauw idee meer hoe weeën voelden. Dat vergeet je gewoon echt allemaal. Heb een uur getimed en inderdaad bleek ik toch pijnlijke harde buiken/weeën te hebben om de 5 minuten. En wat voelde ik me beroerd. Ziekenhuis gebeld en moest komen. Onderweg in de auto en in het zh ook heel veel overgeven. Zo beroerd ben ik nog nooit geweest. In het ziekenhuis aan ctg en noodinfuus en controleren of het echt weeën waren. Binnen een uur werd het serieus en had ik om de 2-3 minuten aardig pijnlijke weeën. De ctg sloeg ook behoorlijk uit. Dus direct aan de weeënremmers en longrijpingsprikken. Ik was best in paniek. Dacht echt niet weer he?! Niet ineens zo totaal onverwacht weer zoals bij dl. Weeën bleven die nacht en volgende ochtend aanhouden. Eind van de middag zwakten ze eindelijk af. Resultaat 2 cm ontsluiting en verweekte baarmoedermond maar verder had het gelukkig niet veel gedaan. Ik zou hier nog even mee door kunnen lopen. Mocht pas naar huis als ik echt 24u geen weeën activiteit meer had en moest sowieso 48u afwachten omdat dan de longrijpingsprikken hun werk hadden gedaan. Gister eind van de middag weer naar huis. Heerlijk! Maar nu heb ik wat bloedverlies dus het is erg onzeker allemaal. Ml allerlei klusjes opgedragen en ik ga mijn ziekenhuiskoffer nu maar voor het echie inpakken want ik heb geen idee wanneer het nu echt gaat beginnen. Als het nu gaat beginnen houden ze het niet meer tegen en gaan ze geboren worden. Had trouwens ook een fikse blaasontsteking, echt een surprise. Ze denken dat dit heel goed voor de opwekking van weeën kan hebben gezorgd. Als dat de oorzaak is geweest kan ik evengoed nog 3 weekjes rustig doorlopen met die 2cm, je weet het niet. Ik hoop het natuurlijk wel. Beste voor de kindjes Al verlang ik ook ontzettend naar ze na die paar dagen daar en al die huilende babys en ben ik er eerlijk gezegd ook klaar mee. Maar het is nog maar heel even volhouden @Linss: wat fijn dat alles goed was in het zh en het aambeien waren die ze konden behandelen. Opluchting! Oh zo lief je twins, elkaars hand pakken in het bos! Zo jammer he die leuke momenten waar je dan net te laat met je camera voor bent! Grr! Ideaal overal een speelplek! Dan hebben jullie nu wel een groot huis of niet?! Ik geloof het dat je veel was hebt. Heb je ook een droger? Wij nog niet. Staat nog wel op mn verlanglijstje eigenlijk. Anders is het straks niet meer te doen ben ik bang. Ben nu ook al veel aan het wassen en dat wordt straks helemaal extreem. Maar heb maar een paar droogrekken en geen droger dus ik moet helaas ook echt wachten tot de was weer droog is. Best irritant. Oh wat lief hoe ze kletsen! Knap he! Maken ze ineens weer een flinke sprong! Heerlijk dat geklets van allebei en ze kunnen ook lekker van elkaar leren! En echt super dat jouw bevalling zo voorspoedig en goed ging zonder een ks of andere grote problemen!! @Dtje: aah wordt steeds leuker he met die groter wordende boys van je. Kunnen ook zoveel van elkaar leren! Vind zl2 echt helemaal jou. En zl1 die lekker ondeugend aan het doen is Wacht nog maar haha krijg je vast nog veel mee te stellen! Straks gaat hij helemaal een speurt maken als hij naar de psz gaat! Weet je al vanaf wanneer je wilt? Vanaf zn 2e verjaardag? Heerlijk zo in het bos wandelen. Met zijn tweeën doe je dat niet zomaar maar voor de kids wel. Zo leuk om ze al die ervaringen mee te geven, kennis te laten maken met nieuwe dingen en dat ze zich lekker kunnen uitleven. Ik ga eens wat fotos bekijken! @Roos: omg die dl van jou zooo lief dat ze zo van de babys en dikke buiken is! En jeetje, ik krijg kippenvel van het kusje op je buik. Want wie weet!!! Kinderen schijnen wel dingen heel goed aan te kunnen voelen en soms te kunnen voorspellen! Wauw wat hoop ik dat voor je zeg!! Wbt Armande: ze is niet meer online geweest maar ik kan me niet voorstellen dat ze bijv niet als gast nog wat mee zou lezen. Weet t niet zeker, maar ik zou jullie echt niet zomaar kunnen missen en jullie ineens niet meer gaan volgen en het allemaal maar vergeten maar ik kan natuurlijk niet voor haar denken. Gefeliciteerd met ml! Jarig als het goed is dit wknd! Lekker met zijn tweetjes weg! Heerlijk hotelletje? Mooie liefdesbaby gemaakt hopelijk Doen jullie wel vaker he zo met zijn tweetjes nachtje(s) weg. Echt super, zo heerlijk en goed voor je relatie ook! Dl bij opa en oma? Ik zou idd wel contact opnemen met je gyn wbt je hormonen. Dan kun je zelf ook wat meer inlezen en straks in maart beslagen ten ijs komen wat betreft een traject. Leuke film hoor Micky Blue eyes. Geen hoogstandje, maar wel lekker vermaak! Vanavond Boer Zoekt Vrouw en Divorce! Genieten! Heerlijk weer de komende weken een leuke tv-avond op zondag voor de boeg! Wbt 7 mei: Zetten we dat in onze agendas meiden?! En omgeving Breda zouden we doen he want dat was voor iedereen ongeveer even ver rijden hadden we al eens besproken? En idd iets waar we wat kunnen eten, kindvriendelijk dus is en waar de kids zich lekker kunnen uitleven en wij ook lekker kunnen kletsen!? We gaan wel eens op zoek tegen die tijd!
Jeetje krul!!! Dit had ik nog niet verwacht....! Hoop zo dat de beebs nog even lekker bij je binnen blijven!!! Kan me goed voorstellen dat dit je overvalt. Gelukkig zitten ze al een hele tijd bij je maar elke dsg langer is toch beter voor de beebs. Raar dat ze misschien elk moment komen en je ze eindelijk kan zien/ruiken en vasthouden. Zo'n enorm bijzonder moment om weer mee te mogen maken!! Ik duim voor je! Heeeeeel rustig aan doen jij he en pak idd maar snel die tas in, staat die iig vast klaar!! Weekendje was echt heerlijk! Ml was enorm verrast!! Zo leuk! Echt genoten samen. Moet zeggen dat we niet snel wat doen samen hoor, 2 dg samen weg is de 2e keer sinds dl we is. We hebben ons voorgenomen dit 1 x per jaar te doen. En heel soms idd een avondje logeren als we echt een leuke avond hebben maar komt niet vaak voor. Hoeft voor mij ook niet heel vaak hoor! Ik ga idd de gyn bellen! 7mei doen wij als jij dat straks ziet zitten! Leuk!!
Zo nou dat was even spannend met krul ja Twee zh bezoekjes in een week en een opname Maar gelukkig zitten ze nog lekker in j buik! Ze doen t zo goed! Ondanks alle omstandigheden! Wat heerlijk zo samen weg roos! Kan t me bijna nie voorstellen hoe dat voelt.. Een dagje of avondje oke maar kan dan nie wachten tot ik ze weer kan ophalen.. Zl heeft nog steeds nie gelogeerd Maar willen wel een x gaan doen.. Laatst vakantie filmpjes van ons twee teruggezien en van de bruiloft en t is bijna nie meer voor te stellen, een tijd van alleen ons twee voor de kids..
Hier alles goed ! Alleen nu rugpijn, maar dat komt omdat ik ongesteld ben. Had al even op je gereageerd via Facebook krul. Heftig zo'n opname. Ik ben 2x opgenomen geweest met die vroegtijdige weeën en beide keren een week. Vond het best slopend en stressvol. Hopelijk houd je de twins nog even binnen. Ikzelf riep met 31 weken dat ik het zo zat was en dat ze er maar uit moesten komen haha, maar achteraf zo blij dat ze pas met 36 weken kwamen en zelfs toen hadden ze nog opstartproblemen. Het gaat goed komen , ben zo benieuwd naar je kids!
Lieve meiden hoe is het met jullie?? Krul, zitten de beebs nog lekker in je buik? Hoe is het nu met het bloedverlies en hoe is het verder met je? Lins. Je rugpijn over?? Dtje, heb je nog migraine gehad tijdens je ongi of viel het mee? Hier weinig bijzonders te melden, net lekker gesport, met dl gaat akela goed en verder alweer ri m'n nod (19e). Zit nu op 11dpo en alles is zoals altijd.... Ook m'n afscheiding verandert alweer dus spotting zal wel snel komen. Kutzooi..... M'n hoop is echt bijna weg nu. Enige hoop eigenlijk is nu iui en spontaan daar geloof ik niet meer in. Wil maandag bellen, sowieso nog een keer voor duidelijke uitleg en ook meteen om te horen hoe we de iui gaan plannen en wann ik uitleg krijg ed. Eigenlijk wil ik niet meer 2 rondes wachten maar gewoon nog 1 ronde en daarna starten. Maar ben bang dat ze dat niet doen. We zullen zien....
Ga zo duimen lieverd dat j mag komen wanneer jij dat wilt! Kan me heel goed voorstellen dat je ni meer (durft) te hopen/hoopt na alle teleurstellingen Goed om te bellen meis! Er achteraan gaan oh! Niet onnodig nog meerr tijd verliezen! Hier alles oke.. Beduidend minder migraine maar wel voor en rond m'n ei migraine Wel minder heftig en minder vaak Zit vooruitgang in iig Kindjes doen t goed Zl 2 stapt langs de meubels en zegt datty etuh en ja Heel schattig Echt zl 1 z'n woordjes Zl twee zegt ook steeds meer nieuwe woordjes gelukkig en gebruikt ze ook echt in de context Ben trots Verder geen nieuws Wbt krul Ze is op.. Maar kleintjes zitten nog lekker bij der!
Ahhh arme krul, nog even volhouden meis!! Heel even nog die schatjes binnenhouden!! Je kan het! Balen dtje dat het niet helemaal weggaat, maar gelukkig wel minder.gebruik je dan veel je meds of kan je ook met minder af? Jaaaaa, wat doen je mannetjes het goed! Zo leuk die 2 samen heerlijk! Lekker dat geklets ook sn zl 2 al lopen langs meubels, stoere vent! Hier spotting hoor.... Pfff wist t al maar toch zo rot om te zien..... Heb vandaag gebeld en voor maandag al een afspraak met de arts! Ga echt vragen of ik eerder mag beginnen, hoop het zo!
Ah nee meis Knuffel... Gelukkig kun j maandag al terecht Hoop echt dat ze zsm willen starten Gebruik dan wel een injectie roos Anders kan ik nie door n t zet helaas toch door Hoelang ik t ook uitstel helaas Rust is nie voldoende Ellendig Iets die migraine