Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

2. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Dat was ik over die houtgeur! Schoonmaakazijn helpt heel goed (verdunnen in water). Ze zeggen dat ook helpt als je een bakje ermee in de kast zet en dat zou ook werken met koffie (neemt de geur op), maar dat heb ik nooit geprobeerd.

Wat balen van je zoontje srmande...! Bah, niet fijn dat hij zo ziek is. Idd vndg of morgen langste ha!

@d: alweer maagzuur!! Was je er net vanaf...

Tja, over 4 of 5 dagen, dan doe ik mee!! Doe ik wel 4,5 beetje er tussenin 😉

@shoppen: leuke kleertjes hebben ze nu hè?! Zag t al in de folder vd hennes. Straks kunnen we weer 'normale' kleding shoppen, ook zin in!!

@d; idd morgen is er weer een dag dat je wat kan doen. Dat had ik ook al bedacht!

Ohw, miracle bevallen!! Ik heb nooit meer gekeken op haar weblog, is dat een link erheen?!

3. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ben ik weer, moest ff wat doen...

@D fijn dat alles goed was bij de vk! Enne ik voel dat idd in mn billen haha
    Leuk he die voorjaarskleurtjes! Voor zoontjelief veel groen en blauw, lekker fel! En echt bij de zeeman té leuke kleertjes, maar duidelijk jongen/meisje dus ik moet geduld hebben ;)

@krullie, makkelijk he die etiketten, wist ik ook niet hoor. Ik zou ze idd bij de action halen, lekker cheap! En dan de code van de etiketten opzoeken en dan hoppekee printen (althans zo deed ik het)

Heb net nog 5 ramen gezeemd dat was dus écht nodig he?! Ml had de buitenkant al gedaan maar met die zon eroo, geen gezicht.
    Hier lijkt t trouwens de hele dag wel lente! En mn moeder zei dat t in t oosten zo'n ravage was door sneeuw! Bizar he? Vandaar dat de helft van ons dus sneeuw heeft vandaag!

4. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @linssiejj, nog wat leuks gekocht bij de prenatal? Hoe gaat het nu met je buik? Wel gek eigenlijk dat dat alleen in de avond is toch?
    Lekker rustig aan met je vriendinnen, laat die maar rennen voor de thee en koekjes :)

5. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @armande: weten jullie ook een beetje waar ik woon ;) niet volledig in t oosten hoor, wel in een stad op de Veluwe maar waar geen boers wordt gesproken (gelukkig!!).

Heb net t verhaal van miracle gelezen, heftig hoor... Maar wat fijn dat t meisje zo sterk is!! En de artsen kunnen tegenwoordig ook zo enorm veel doen!

Ja leuk die kleurtjes hè? Heb ook zoooo zin in t voorjaar nu!! Vooral gewoon weer lekker veel buiten zijn en in de tuin zitten!!

6. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    O ja, heb net een zak gele m&m's gehaald!!! Daar word ik blij van!!!

7. sunshineS1976

mmmmmmmmm!! ;)

Ik heb er nog geen aangeraakt vandaag, *schouderklopje* :p

8. sunshineS1976

Heftig verhaal he van Miracle! Ook een lange bevalling gehad zo te lezen, een aantal dagen van begin tot eind! Poeh!
    Zo knap dat artsen zoveel kunnen tegenwoordig, wauw! Het kindje doet het echt heel goed zo te lezen, een vechtertje!

@Caro: jaa ik heb ook zin in het voorjaar!! Vandaag al een lekker lentezonnetje, heerlijk hoor. En wat je zegt: zo een zin om nieuwe kleding te shoppen en weer alles aan te kunnen!
    Voel me echt een walvis nu! Nee een blauwe vinvis, die zijn nog groter :p
    Thnx voor de tip om die houtlucht eruit te halen! Ga straks even aan de slag!!

@Armande: de code van de etiketten opzoeken??? Help me out :p

Ook al zo actief geweest jij met ramen lappen enzo! Als het goed is komt mijn moeder t hier zaterdag doen :p
    Idd een lekker zonnetje hier in het mooie Zeeland!

Hopelijk komt je man snel thuis en kun je naar de hap met je zoontje. Wel doen hoor! Hij kan zo ook niet echt slapen lijkt me?

@Dtje: haha nee de hik voel ik niet in me anus :p
    Wel in me vagina :p Alsof er luchtbelletjes ontsnappen daar :p

T wordt allemaal steeds gekker :p

Fijn die afscheiding… wat zal het geweest zijn? Hier ook weer meer dan normaal lijkt het.
    Probeer me er aan te houden om geen inlegkruisjes te gebruiken, behalve als ik de deur uit ga, maar moet echt zo’n 3x per dag ondergoed verschonen. Liefst nog vaker, maar dan hou ik geen passend ondergoed meer over :p

@Hier: W is bezig met ledikantje en commode…ben benieuwd!
    Ik ga de kast eens even met azijn onder handen nemen.
    [FONT=&quot]Straks nog even koken; gebakken aardappeltjes, broccoli en gekruide kippenvleugeltjes. Had nog een flinke portie over van zondag!

Gaan jullie eten? Smakelijk allemaal!

[/FONT]

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Pffff ben klaar
    Te veel gedaan vandaag voel t nu al in m'n rug en maakte een rare move met m'n bekken dus soms schiet k er door nu, fijn...

Maar VNV doe ik lekker helemaal niks meer.. Miss dat ik nog wel ff om mms ga want nu heb ik er weer zin in! T was net afgezwakt Caroline :p
    Wel al een groot koud glas chocomelk naar binnen gewerkt net, love it..

Ga zo aan t eten beginnen, pasta gehakt funghi met van die bruine pasta, gezond he :) salade erbij en we hebben weer lekker gegeten..

Wat gaan jullie VNV doen, komt er nog wat op tv?
    Heb nog nie gekeken!

Succes VNV met je zoontje Armande!
    Lekker weer schone ramen! Probeer t hier ook nu echt bij te houden!
    Lekker schoon ruikt t dan he, lekker alles stofvrij :)
    Hier ook mezelf flink uitgeleefd met de stofzuiger en dweil
    Wc ook gelijk n beurt gegeven, moet wel met m'n tig bezoekjes op een dag en niet alleen van t plassen ;)

T was hier idd ook echt mooi weer! Gewoon raampje open gehad in de auto! Heerlijk die zon! Verheug me op t voorjaar en de zomer, wat dat aangaat bevallen we echt in een perfecte periode!

Tot strakjes dames ga f koken!

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Link van Miracle ga k VNV op m'n gemakje bekijken, thx Krullie!

Benieuwd naar de commode en ledikant! :D
    Finally!

11. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ik had iets geschreven maar zoontjelief raakte per ongeluk de ipad aan en hup weg pagina....D ik had jou gepbt maar die is denk ik ook niet aangekomen?

@ramen zemen, durf t bijna niet te zeggen, maar dat was nog niet de helft van de ramen (beneden....) ;)

Wij hebben brocolli op en een gehaktbal en nu ben ik misselijk... :(
    Zakt zo wel weer hoop ik!

@krullie ben ook benieuwd naar de meubeltjes!

Bij de zeeman was trouwens alles wat afgeprijst was nog een keer voor de helft. Heb voor op de deur van de babykamer schattige stickers gekocht, voor het bedrag van €0,12
    Vorig jaar voor mn zoontje ook gekocht voor ongeveer hetzelfde bedrag :D
    Voor dat geld vind ik het errug leuk staan, twee van die kinderkamerdeuren naast elkaar *zwijmel*

12. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ik niet.....want ik heb ze niet .....:(

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah show us Armande!

Als je een pb heb gestuurd nav m'n tel nr
    Dan heb ik niks ontvangen..

Nog misselijk?

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ga nu al weer voor de derde x poepen :) :$ :)
    Waarom gebeurd er dan geen reeeeet :(

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoe snel n onverwacht t kan gaan..

Iemand bij de februari mama's loopt al weeeeeken
    Werkelijk weken met voorweeen..
    Vanmiddag rond vier postte ze nog van, nou nog niks hoor vrijdag 40 wk en dat ze hoopte dat ze vrijdag wordt gestript
    En vanavond ineens 2-3 cm ontsluiting...
    Spannend he :D

16. sunshineS1976

Wauw!! Mooi op tijd ook zeg!!

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Stil hier dames...

18. sunshineS1976

Whahaha

Krijgen jullie ook een bericht van Algemene Mededelingen te zien als je op zwangerschapspagina komt??
    Met het beleid van zwangerschapspagina?!
    Het gaat vooral over seks :p

Geen aanstootgevende foto’s, verhalen, tips enz enz enz!!
    Krijg sterk de neiging dat het door ons komt!! :D :D :D :D

Bij deze: excuses! :D :p
    Wil niet geblocked/verwijderd worden :p;)

@Dtje: hier ook last van me rug! Lekker rustig aan doen, je hebt weer te veel gedaan vandaag! Maar wel fijn dat het gedaan is en lekker allemaal aan kant! Kan weer even mee dan ;)

Je hebt weer heerlijk gegeten!! Mmmm!
    Ik moet eigenlijk ff elke dag bijhouden wat je eet, krijg ik genoeg inspiratie :p

@Armande: misselijkheid over?
    Nog gebeld naar de hap voor je zoontje?
    Oooh ik ga ook ff bij de Zeeman kijken dan morgen of ze nog wat leuks hebben!
    Leuk ja om de deur zo te versieren. Twee kamertjes, wat een geluk!

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik probeerde een foto te plaatsen
    Wat blijkbaar onmogelijk is
    Maar de buit van 10 min geleden;

3 zakjes froeties
    1 zakje drop tikkels
    2 kleine zakjes mms
    Geel en bruin
    Tikkels zijn al afgemaakt

Bedankt dames! ;)
    Vooral blijven posten over lekkers :p

20. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Er gebeurt heel veel met die reet van jou! :D;):D;)

Deel Deze Pagina