Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zijn idd wel hormonen Armande maar wel n constante hoeveelheid.. Geen stopweek ed..
    T koperspiraal, de flexi t heeft helemaal geen hormonen
    Ik had deze n paar jaar..
    Altijd afgevraagd of dit spiraal ook n rol speelde in m'n migraine
    Maar waren op dat moment zo veel mogelijke oorzaken dat ik t ni weet..
    Had t jaren daarvoor natuurlijk ook al!
    Maar goed verder geen klachten er van ondervonden
    Niks van gevoeld

Toch wezen wandelen! N wat krijg j dan, stank voor dank :p
    Succes met de boodschappen :)
    Vind t met zl al n onderneming.. Heb j veel nodig?
    Wel heel leuk om zo met j schatjes te lopen he
    Voel me altijd zo trots :D

2. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hey moppies, wat heerlijk weer veel geklets hier, love it!!!
    Mis marlies wel!!! Hoop dat t daar goed gaat!!

@d: prikpil is voor jou zeker misschien wat. Zou Miss wel kunnen helpen tegen migraine. Bij mij hielp de pil heel goed ertegen, maar ja, ik mag echt helemaal geen hormonen vanwege de trombose... En daarbij vind ik het niet erg om die 'troep' niet in m'n lijf te stoppen. Maar ja, weinig mogelijkheden verder, bij mij als enige optie de mirena. O ja, deze week laatste spuit voor trombose gezet, is dat gelukkig ook weer klaar :)

Pfff krul, druk druk dit weekend voor jou...! Ene kant leuk andere kant veel onrust voor dl, maar wie weet gaat ze het gewoon heel goed doen!!
    Wat super van die canvasdoeken!!! En benieuwd welke foto op t doel staat, kan je die niet plaatsen hier (ben helemaaaaaaal niet nieuwsgierig hoor :))
    Welke telefoon wordt het?!

Tja, die laatste voeding probeer ik wel te rekken, maar dl hier weet goed wat ze wil en dat is dan eten en dan wel direct, haha! Zit nu dus trouwens ook meestal op 5 voedingen!

@lins: denk ook dat t regendagen zijn bij jou zoals krul zegt. Ff doorbikkelen en dan is t vast allemaal snel weer goed!

@armands; wat een gedoe met dat gesleep met de kids he, maar ja, je moet idd wel! Met dl komt dat vast goed, alhoewel zij nstuurlijk heel veel rust j regelmaat nodig heeft wordt ze vast flexibeler nu ze ouder wordt. Langzaam opbouwen!
    Wat lieeeefffff van een vriendenboekje!! Hoe trots kan je als mama zijn!!!! Zal straks ook steeds meer spelen worden met vriendjes, ook zo leuk! Moet altijd zo lachen hoe anders ze dan kunnen zijn, ineens heel stoer gedrag bijvoorbeeld, wat zijn ze dan ineens al groot! Echt genieten he?!

Ooooo d, zo herkenbaar met ml..... Soms word ik ook zo boos, bij alles vraagt hij om hulp... Is hij (eindelijk) met haar bezig moet ik hem helpen... Vanochtend ook echt even boos geworden hoor en gezegd dat hij het nu echt even zelf moet doen want over 3 wk zal hij elke week een hele dag het alleen moeten doen en zo kan hij nu even oefenen (of ben ik te streng 😁 ). Herkenbaar dus! En idd is me-time overal snel even tussendoor (en dus vaak ook niet...) heb zoooooooo'n zin om bv ff lekker te shoppen (alhoewel ik nog net niet in m'n gewone broeken pas 😡 dus handig is dat niet) of lekker naar de sauna te gaan ofzo!

Zo, alles is gepakt, als dl straks wakker wordt geeft ml een flesje en à ik ff kolven, daarna op weg naar Limburg voor t weekendje weg 😄 zin in!

3. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Haha zie dat er regendagen staat ipv regeldagen ... 😬

Trouwens d, misschien is de nuvaring nog wat voor je?! Hoorde dat daar minder hormonen in zitten dan de pil. Verder weet ik er weinig van hoor. En volgens mij is er ook nog een staafje wat je in je arm kan krijgen, kan ook paar jaar blijven zitten. Geen idee hoeveel hormonen daarin zitten hoor... Maar zal ook meer constant zijn en wie weet wat minder. Die heet de implanon.

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Laten we het hopen haha. Stomme regeldagen. Voeding heb ik nu gewoon gelstrn zoals het was en daar zijn ze gewoon tevreden mee.

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Anticonceptie:

Volgens mij is de oplossing heel erg makkelijk als je geen hormonen meer wilt?
    *knip knip* bij ml! Doen er zoooooveel!
    Maarruh ik zou pech hebben want W ziet t echt niet zitten haha
    "Doe t zelf maar" zegt ie dan... dacht t niet!
    Bij de man is t zo gebeurd...bij de vrouw is t lastiger. Maar ja het is wel definitief dus je moet echt zeker weten dat je nooit meer kindjes wilt.

@implanon: sinds ik verhalen heb gehoord dat je het staafje om de zoveel jaar moet vervangen en het staafje dan vervolgens "kwijt" blijkt te zijn en vervolgens in je bovenbeen wordt teruggevonden of helemaal ingekapseld in een spier... nee dank je!

@Armande: oei ja dat is zoo lastig he. Kleintje slaapt, maar grote broer moet van school worden gehaald.
    Goed dat je bent gaan wandelen, wel jammer van de regen dan weer he! Zijn de boodschappen gelukt? Wil t wel zien met twee kleintjes :p haha

Ze beginnen al vroeg met de vriendenboekjes zeg! Wel erg leuk!!
    Schaf er ook meteen maar een aan voor je zoontje :p

@Caroline: samsung galaxy 4 ofzo?? haha een nieuwe samsung in ieder geval. Helaas komt ie morgen dus....heb m uiteraard gemist. Dacht ik al wel. Morgen wachten met boodschapjes doen tot ie binnen is dan.

hahaha wederom herkenbaar!! Onze mannen moeten het over 3 weken helemaal zelf gaan doen idd! En ik sta voor de klas dus ben eigenlijk niet bereikbaar als telefonische hulplijn! Vind t wel leuk om m te zien klungelen en dat ie dan mijn hulp wil. Geef ik niet, hij mag het zelf lekker oplossen. In zijn ogen zit ik 16 weken te lanterfanten en stelt de verzorging van een beeb niets voor. Dat begint de laatste weken gelukkig te veranderen. Hij komt er nog wel echt achter straks!

Heeeeeel veel plezier dit weekend! Leuk Limburg! Het wordt goed weer, lekker zonnetje!! Geniet!

@Hier:
    Heb de foto geplaatst die hier op een groot canvasdoek is afgedrukt!

6. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Oke ik ga even gillen w
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Zo hehe dat lucht op....een btje dan.....

Dl is al onrustig sinds 16:00
    Dus dat was weer heel makkelijk eten koken....not...
    In de draagdoek ging t uiteindelijk goed tot ze na ongeveer een half uur weer wakker schrok, weer onrustig
    Om 20u de fles en ja hoor rustig voor 5 min....en dus weer aan t huilen tot nu toe....grrrrrr
    En o zo zielig natuurlijk!!

Sorry voor mn ego berichtje.....

@caroline, have fun! Ik heb geloof ik ook even me time nodig...!
    @krul leuk nieuwe foon!

Oke ik ga troosten....

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Oh verschrikkelijk. Hier gisteren Sophie. Ze bleef krijsen.
    Vandaag na fles van 18.00 wilden ze beide niet naar bed. Ze huilen gelukkig niet en zijn bij ons nog even in slaap gevallen. Nu laatste fles en hopelijk slapen ze wat langer.

8. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ach srmsnde, wat een gedoe... Morgen is ml er weer..... Dan kan bij mooi koken! Enneh, ego berichtjes mogen hoor!!

@krul: ah gatsie wat een verhalen over de implanon..... Ik ken niemand die het gehad heeft maar dat snap ik nu...
    Haha, telefonische hulplijn 😃 idd, alsof 16 wk met een baby relaxed is.... Wel heerlijk natuurlijk maar niet 16 wk vrij en veel tijd voor jezelf.

@ego: het is gezellig hier, meisje moest ff wennen, want best druk met zoveel mensen en dan ooknog in een camping bedje... Maar ze slaapt nu!!

Slaap lekker meisjes!!

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Nou het is goed gegaan. Daan had fles om 21.20 en Sophie rond 22.00.. Daarna werd ik pas wakker van ze om 3.45 en nu liggen ze nog te slapen. Daan werd wel wakker om 7.15, maar toen ik hem bij me pakte is hij weer gaan slapen.
    Ik hoor nu geloof ik Sophie. Wat een luxe zo lang slapen.

10. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Jaaaaaaaaaaaaa DE ZON!!!!!!!!!!!

(En een meisje dat pas om 4.45 uur weer kwam na 19.30 en nu pas weer en dat in n andere omgeving en bedje 😀 ).

Me is happy!!!!

Fijne dag lieverds!!!

11. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Wat fijn linss! Daar knap je van op he?!
    Hoeveel krijgen ze nu per voeding?

12. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Tis idd heerlijk weer! Goed weer voor een weekendje weg ;)
    We moeten vanalles in de tuin doen (schuurtje bouwen en beitsen) maar ml landt pas rond 13u geloof ik, dan nog naar huis en meestal ff slapen....helaas pindakaas....dag voorbij ;)

Fijn dat t zo goed gaat met je meisje, echt alsof je t over ons zoontje hebt, die was (en is) ook zo " makkelijk"

Hier ook trots hoor! Om 20u laatste fles, liggen jengelen tot 21u en toen geslapen tot 4u! Dat is 8 uur tussen de voedingen in!
    Btje jammer dat dat niet inging om 23u....en ik niet wat eerder ben gaan slapen...;) maar ja komt vanzelf goed :)

Geniet van deze mooie dag meisjes!

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Forgive me! komt gewoon niet van reageren
    Lees wel steeds bij hoor maar van echt reageren komt t nie!

Zo meteen komt m'n moeder de schuur uitmesten
    Zo nodig, staat vol sinds de verhuizing
    J kan er ni lopen
    Maar eerst doen we f n rondje met zl, moet f om Maandverband
    Weet nu weer waarom t zo fijn was om er vanaf te zijn....

Fijn dat t zo goed is gegaan met j meisje Caroline! N dat in een Andere omgeving n allemaal andere mensen..
    Wat staat er vandaag op de planning?

Nog bedankt voor t meedenken n jullie ervaringen mbt anti conceptie
    Zo n staafj wordt m dus ni!

Ml weer lekker thuis vandaag Armande!
    Wat heeft j meisje t goed gedaan!
    Jammer idd dat die uren ni wat later in gaan he :p denk ik ook vaak haha
    Maar komt eraan!!!
    N crazy as i am, zal ik t nog missen ook dat ie snachts komt
    M'n kleine lieve mooie baby wordt groot....

Fijn weekend allemaal
    Geniet van jullie prachtig mooie Beebs en de zon!

14. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Sorry meiden, rete druk maar ik kom snel weer buurten. Jongens doen het super. Alle twee boven 4000 gram en mooi op lengte.
    Veel visite nog en ook genieten van mooie weer. Mannetjes slapen al drie uir boven nu. Zullen zo wel komen. My is trots en blij

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Goed om te horen lies! Met poeslief ook alles goed?

16. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Heeeerlijk weertje idd!

Allemaal succesverhalen hier van lieve beebjes die tussen de flessen door lekker lang slapen :D
    @Armande: dat compenseert dan toch wel een beetje het gedrag van gisteraaf weer! Fijn! Veel plz weer met ml!

@Caroline: makkelijk meisje hebben jullie toch! Geniet er van!

@Lies: heerlijk dat het goed gaat en J en M goed groeien!

@linss: lekker he, echt even van nemen hoor!

@Dtje: is het gelukt met de schuur? Nog spullen gevonden die je vergeten was dat je t had of moet er meer worden weg gegooid? Vergeet mp niet evt :pJe kunt t zo gek niet bedenken of je kunt het nog wel kwijt op mp.

@hier: vanavond een feestje dus meisje wegbrengen naar opa en oma. Ben benieuwd hoe t gaat.

17. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    En ja hoor.....t vloeien is overgegaan in t maandelijkse ongemak.....
    It is all coming back to me ;)

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    We lopen weer gelijk op Armande! Scheelt ook maar een dag (of twee?) m'n geheugen is zo aangetast!

Fijn dat ml er weer is?
    Heeft ie nog wat leuks meegebracht?

Hier VNV de film terug gekeken van net na de bevalling, z'n eerste dag en eerste badje..
    Emotiones All over..
    Wowww.. m'n ventje ❤

19. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @caroline, je moet echt even naar de wibra! Nou ja je moet niks natuurlijk ;)
    Te schattige kleertjes in t mintgroen :)
    Zal later nog ff foto plaatsen.

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O wat is t heerlijk om weer lekker in de zon te liggen!
    Lig lekker gestrekt op m'n ligbedje, mama is r ook.. Vriendin is net weg maar komt VNV toch nog f langs want t was zo gezellig

Fijne avond nog schatjes!

Deel Deze Pagina