Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    hahahhaa Dtje.... ik had mezelf voorgenomen dat bevallen pijn deed en dus een gaatje vullen peanuts moest wezen maar owwwwww wat is Liesje opgelucht dat er geen gaatjes waren en dat ook de foto´s niks afwijkends tussen de kiezen lieten zien....

De balieassistente vroeg of ze de jongens ook al in moest schrijven.... proest.... Ik zei over 2 jaar praten we wel weer.

Gister waren de mannetjes trouwens 4 maand!! Wat gaat dat ongelooflijk snel...

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Oh gaatjes vullen is zo naar haha. Vind dat maar niks bij de tandarts.
    Hier bijna nooit meer een nachtvoeding. Nu ze in de nacht meer slapen zijn ze wel overdag meer wakker.
    Poe ik zit nog in de pyjama, geen zin om mezelf aan te kleden. Maar ik moet er nog uit naar de winkel. Vriendlief moet straks naar Amsterdam, dus moet effe wat makkelijk te eten halen.

Donderdag krijgen de kleintjes weer prikjes.

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Jaaa onze eerste moederdag! Wauw!
    Ben benieuwd hoe we verwend gaan worden! ;)

@Armande: thomas trein :p Ik heb geen idee was dat is hahaha zal het eens googlen
    Klinkt als een speelachtig iets voor kindjes :p
    Je zoontje vond t vast geweldig en als zn zusje zich ook nog zo lief heeft gedragen is het voor jullie ook genieten!
    Goed dat je die skatebeschermer draagt om je pols. Hopelijk helpt het iets. Het is moeilijk om ze niet te veel te belasten, je moet toch van alles gewoon doen.

Haha eerst vraag je nog om meer uurtjes en opeens heeft je meisje waanzinnig goed geslapen!! En jullie ook! Gefeliciteerd!! Das wel echt super!
    Het lijkt met de dag beter te gaan met haar!

Ja het is best duur idd zo’n shoot! Kheb een foldertje meegekregen. Volgens mij vragen ze 17.50 voor 1 foto van 13x18…*slik*
    Of 199 euro voor een hele set. Ben benieuwd of het wat is. Zal vast wel iets moois tussen zitten!

@Dtje: leuk dat je morgen naar het werk gaat!! We houden t morgen lekker rustig en gaan eind vd middag naar mijn ouders om er te eten en na t eten ook weer naar huis. Moet me geestelijk gaan voorbereiden op mijn werk woensdag :p haha

4. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Wat is dat snel gegaan he @krullie? Je verlof. @Caroline ook al.... pfff lijkt me moeilijk hoor.

@Lins de hoeveelste prikjes zijn dit?

@Armande als je wilt kan ik mijn polsspalken misschien wel naar je opsturen die ik in de zwangerschap droeg, al bedenk ik me net wel dat die wel op maat zijn gemaakt, maar wel met klitteband dus aan te trekken.... zeg het maar.

5. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Tweede set pas.

Ah Sophie heeft koorts 38.1. Ze was huilerig en warm dus dacht laat ik haar eens temperaturen. Verder niks geks dus even in de gaten houden.

6. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Grrrr wéér ongesteld geworden :( gewoon een week te vroeg he? BAH

@lies, wat ontzettend lief van je! Ehm, tja geen idee eigenlijk of dat gaat passen dan...? Op zich gaat het nu wel, vooral omdat ml haar veel draagt en voedt in t weekend. Maar ik hou het in mn achterhoofd!

@thomas trein, is een trein! En die heet thomas ;)
    Is al oud maar nog steeds populair bij vnml kleine jongetjes van 2/3/4/5 jr oud.
    Thomas de Trein ¦ Het verhaal achter Thomas de Trein
    Die trein komt dus 1x per jaar naar t spoorwegmuseum :)

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Oh nu ik dat plaatje vvan Thomas de trein zie gaat er een lichtje branden haha. Wel eens op tv gezien met die pratende treinen. Leuk zeg!

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hier ook ongesteld Armande! Join da club!

9. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Gewoon weer tegelijk! Bizar!

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Of niet?! 😁

11. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @lins, wacht maar tot Daan wat ouder is ;)

12. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Wel fijn trouwens dat ik wat roep en dat dat gelijk voor me geregeld wordt :D
    Weet je wat, ik roep het nu weer! Hihi eens zien of t vannacht weer lukt! Denk van niet, waren vanmi naar kinderverjaardag.

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zal duimen Armande :)

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    No gift to Your Mother Can ever equal her gift to You; Life.

15. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Fijne moederdag allemaal!

16. sunshineS1976

@Armande: oh ja die trein ken ik wel vaag van vroeger!
    Hoe is t vannacht weer gegaan?

Jullie zijn wel weer vroeg ongesteld! Bah!
    Geen gekleur op Moederdag :p

Toch wel lekker dat ik het eigenlijk nooit ben :p haha

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?
    Zijn vanmorgen naar schoonmoeder geweest en vanaaf gaan we ff eten bij mijn ouders. Daarna lekker thuis met de beentjes omhoog en een leuk filmpje!

Fijne Moederdag allemaal!!!
    Hoop dat iedereen flink verwend wordt door manlief en de kindjes!!

17. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi lieve meiden, fijne Moederdag allemaal (mooie woorden d!!!)
    Hier stond er een grote bos bloemen klaar, een kaart en een cadeau, want ml is werken.... Maar echt heel lief!! Ook allemaal berichtjes van vriendinnen voor m'n eerste Moederdag. Wel echt bijzonder hoor, vooral het besef dat het gewoon 'gelukt' is en ik nu moeder ben, wauw!! En dan ook nog van het aller leukste meisje vd wereld (voor mij dan 😉 ).

Gisteravond 2e avond zonder dl, avondje racoon met vrienden. Was echt heerlijke avond. Dl doet het zo goed, ging gewoon lekker slapen bij m'n moeder, kom haar zo meenemen in de auto en sliep weer verder!! En vanochtend gewoon pas om 7 uur weer (en laatste voeding, een flesje, was om 19.15!).

18. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @marlies: jij even blij dat je gebit in orde is (opluchting altijd weer he?!). En je mannetjes alweer 4 mnd, gaat snel!

Hoe is het nu met Sophie lins???!

@krul: leuk die fotoshoot!! Als het nou echt mooie foto's zijn zal ik t wel doen hoor ook al is het duur. Mooie herinnering dan!!
    Hier gaat binnenkort een bevriende fotografe foto's maken van zowel dl als ook wij met z'n 3en!! Zij maakt zuuuuuuulke mooie foto's.

Haha, d en armande weer gelijk ongesteld, wat een timing meiden 😊 wel balen, dat wel...

@d: knap en fijn dat je ook de voordelen van kv ziet want die zijn er ook zeker!! Hoe heerlijk en super fijn ik bv ook vind, het heeft ook wel nadelen. Ik ben er altijd druk mee, hoe ik me ook voel ik moet voeden en anders kolven.

Fijne Moederdag lieverds!!

19. sunshineS1976

@Marlies: gelukkig was er niets aan de hand bij de tandarts!! :D

@Caroline: hoe was het bij Racoon? Ook in het theater/schouwburg toch? Ik ben hier ook geweest in Goes. Vond het erg gaaf. Wat heeft je meisje het weer super gedaan... ik kan er gewoon niets meer over zeggen dan "wauw" haha :p
    Oooh wat lief allemaal van je mannetje!!! Hier ook een lief kaartje gehad en een rituals pakket en een grote fotolijst met "my first year" met ruimte voor 1 grote mooie foto en 12 foto's van elke maand. Gaaf!

Heb mn dochter ook een truitje aangetrokken met "i love mom" :p
    Hoop dat t zo is haha

Zo verwonderend en bizar en onwerkelijk dat we nu moeder zijn. Het is idd gewoon allemaal gelukt...voor altijd!!
    Genieten van alle mooie momenten die we de rest van ons leven met ons/onze kindje(s) nog mee mogen maken !!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat superlief van jullie mannetjes!
    Ml wilde me n ontbijtje op bed bezorgen maar de Ah was nog dicht voor hij weg ging, stond voor dichte deur daar dus heeft bij de tank verse croissantjes van de delifrance meegenomen..
    Lief oh had ik nie verwacht..

Wat heeft j meisje t weer supergoed gedaan Caroline
    Echt top!

Deel Deze Pagina