Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @Armande dat zou vervelend zijn maar aan de andere kant misschien toch een hoop verklaren...
    Thomas de trein is zo leuk, mijn neefje van 3 is er ook weg van.

@Krul ik denk dat ik er net zo over denk als jou hoor en je schoonmama is vast wel van plan naar jou te luisteren als jij vraagt om naar haar zelf te kijken ipv naar het schema.
    Ik had altijd al na de vakantie moeite om weer te gaan werken laat staan nu na een bevalling. Pfff petje af... ook voor @Caroline en @Lins. ( wanneer jij weer begint is me even ontschoten sorry )

@Krullie hier maak ik ze ook niet wakker voor een laatste fles hoor. meestal komen ze tegen half negen, negen uur en dan slapen ze tot vier half vijf. Frustrerende is wel dan wordt bijvoorbeeld M wakker en dan wordt J wakker van dat M uit bed gehaald wordt terwijl hij anders nog wel lekker zou slapen en anders om.... ( volg je het nog )

Hoe is het met de voorbereidingen van je trouwdag eigenlijk? Dat schiet ook al op. Heb je de jurk al ??? en past het nog een beetje na de bevalling, ik merk dat ik de zelfde maat nog wel heb maar de verhoudingen liggen wat anders hahaha...

Hier zo visite, heb snel het huis voor het oog schoongemaakt. Morgenvroeg maar even weer echt door het huis. En ach de visite komt niet boven gelukkig. Pffffff bom!
    Moet nog twee wasmanden opvouwen. Maar komt helemaal goed... als ik er nu vijf minuten voor ging zitten was het al klaar maar ik heb geen zin. Even hier kijken en even nog wat anders doen en de mannetjes zijn al weer wakker. Pfffff

Zal even een foto plaatsen!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wow t komt nu wel heel dichtbij he lieverds! Heel veel succes morgen Caroline! Wanneer start jij lins? Ook deze week he..
    Krul woensdag.. Start idd niet lekker zo n nu hoor ik net dat schoonmoeder ook nog afzegt..
    Moeilijk om afhankelijk te zijn ook maar nog moeilijker t aan anderen over te laten.. Vind dat Ze t gewoon maar hebben te doen zoals jullie t willen
    T is jullie kind en ze zijn gebaat bij 1 lijn
    Niet die oma doet dit n de ander dat en dan de ouders weer zus en zo
    Werkt niet..
    Gelukkig kunnen ze wel in hun eigen huisje blijven dames.. Dat is toch t fijnst! Hoop dat jullie gauw jullie draai weer vinden..

Nou idd zeg Armande! Hoe weet je t zeker? Huisarts voldoende of? Heb er geen verstand van.. Ze moet volgens mij dan wel n andere voeding hebben he?

Veel plz met de visite lies!

Ik ga zo weer naar huis!

Hopelijk m'n eerste x sporten@home als zl meewerkt! Eerst badje en flesje etc waarschijnlijk..

Fijne avond allemaal!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Die 30 days shred is niet in de app store te vinden of hoe doen jullie dat? Vind t alleen op YouTube?

4. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @armande: zou idd een hoop verklaren, niet fijn maar wel wat aan te doen!
    Veel plezier met Thomas!

@krul: gatver wat een k* gedoe zo op je eerste werkdag! Zou ik ook niet fijn vinden hoor (en is niet egoïstisch hoor!). Maar zoals marlies zegt, komt vast en zeker goed mrt je schoonmoeder en ook met de prikken (net als de vorige x!). Ik heb gewoon heel veel opgeschreven. Ze zal die dag vast dan ook zo proberen en weet je krul, dit is het eerste moment al als mama dat we moeten leren loslaten (pffff lastig...!)
    Wat betreft die voeding, die heb ik toen ook niet meer gedaan. En die voeding rond 4/5 schuift vast snel op! En dan heb je daarna snel een mooi ritme!
    Ja idd hoe is t met het voorbereiden van jullie huwelijk?

@marlies: haha, fijn die was he 😕

@d:hier probeert ze ook haar hele hand in haar mond te stoppen met soms kokhalsen als gevolg...

5. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @d:ik doe t idd via YouTube! Maar dat kan bij ons op de tv 😊. Wel pittig nog hoor vind ik... Had echt behoorlijk last van m'n liezen erna. Succes d, zet m op met sporten 👍
    Helemaal met je eens hoor, oma's moeten zeker zoveel mogelijk onze lijn volgen omdat eenduidigheid belangrijk is. Maar je voorkomt natuurlijk niet dat t soms ietsje anders zal gaan of dat ze net iets meer verwennen..

Heeft schoonmoeder afgezegd....?????!!!!! Dat meen je niet....

6. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Lins, is de koorts gezakt??!

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dat is super dat t op tv kan Caroline! Wil ik ook! Maar wordt m via lap! Eerst maar x fietsen en m'n armen met gewichtjes en m'n buik..
    Ben benieuwd! Laatst m'n kledingkasten uitgemest en iig m'n sportkleding weer naar voren gehaald.. Its a start haha
    Zag trouwens op Google veel afbeeldingen met waanzinnige resultaten door die 30days shred
    Maar is volgens mij wel heel pittig! Zal r eens naar kijken!

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja schoonmama is zien maar ti's al opgelost gelukkig!

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Verdomme had een heel verhaal getypt en krijg ineens een poppetje met helaas erbij. Ik ga opnieuw beginnen.

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Armande: oh nee kan het echt?? Ga je naar de ha of cb om t zeker te weten?? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

@Caroline: heeeel veel succes morgen!! Gelukkig is je meisje bij dr papa!! Komen ook de oma's aan huis?? Das wel ideaal voor haar!! Idd het is moeilijk...maar idd we moeten kunnen loslaten...zal niet meevallen... maar het gaat straks vast gemakkelijker.

@Marlies: ja dat geloof ik graag dat ze op elkaar reageren!! Idd is lekker laten slapen altijd beter.
    Veel plezier met de visite! Hier ook boven meer rotzooi dan beneden :p Beneden is altijd net iets harder nodig ivm visite ja haha

@Dtje: sportse!! Hoop dat het je lukt een moment te creeeren!

@Linss: is de koorts weg bij ze?? Heel leuk zo'n plakboek. Heb het hier ook, maar maak er maar eens tijd voor! pff dat valt nog niet mee.

@hier:
    Woensdag is opgelost! Schoonma kan niet oppassen want heeft ineens een longontsteking. Mijn ouders gaan net woensdag op vakantie...zul je altijd zien. Niemand beschikbaar. Maar aangezien W ntl wel naar de begrafenis moet gaan, brengt hij ons meisje naar mijn werk. Moet hij wel aardig wat voor omrijden maar dat is dan maar zo. Rond twaalf uur is hij dan bij mij, ik heb tot half drie les. In mijn middagpauze kan ik haar mooi de fles geven en verder zet ik haar gewoon lekker achter mijn bureau in de kinderwagen. Hopelijk slaapt ze. Mijn baas vindt het gelukkig geen enkel probleem. En de leerlingen zullen het ook leuk vinden! Het werkt ook vast heel goed om ze heel rustig te krijgen haha

Ik zie nu toch wat minder op tegen die eerste dag! haha

Oh ik had het hier waarschijnlijk nog niet verteld, maar we hebben besloten om de bruiloft uit te stellen!
    Erg jammer, het was best een moeilijk besluit, maar wel het beste. Het is allemaal zo chaotisch geweest de afgelopen maanden met mijn zwangerschap en opeens een verhuizing de laatste week dat ik zwanger was, het is gewoon te veel. We hadden nog maar zo weinig tijd om alles nog te regelen, we zagen het niet meer zitten. Ook financieel hadden we het na de verhuizing even wat minder. Een vakantie zou er niet meer inzitten. En daar snakken we juist naar, even helemaal weg met zn drietjes.
    Vandaar dat de bruiloft is doorgeschoven naar volgend jaar. Zelfde datum. Dit jaar gaan we in de week dat we zouden trouwen naar het gemeentehuis voor een (gratis) geregistreerd partnerschap. Dan is toch alles voor ons meisje en het nieuwe huis in 1 keer geregeld.

We zijn hier weer druk in de weer met het slapen gaan 's avonds...pfff... gelukkig dat W zoveel geduld heeft...

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

oooooooh je zou je Phone/ipad/laptop toch door de kamer willen smijten he! :x

12. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hoi schatties
    Reageren stel ik weer uit...
    Ben wezen wandelen met dl in de draagdoek, ze was weer compleet overstuur :( kom net binnen, waaide zowat weg!
    Nu fles maken want ze "hangt" te smakken
    Tot later!

13. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Krul vervelend dat je kleintje een ander ritme heeft nu. Ik zie hier ook dat ze alles zelf bepalen. Vind het ook moeilijk dit zo dadelijk uit te leggen aan mijn ouders die gaan oppassen. Vervelend dat je meisje de eerste dag al naar je schoonmoeder moet in plaats van bij je vriend. Komt vast allemaal goed denk ik.

Marlies reageren jouw mannetjes ook al zo sterk op elkaar. Ik heb het idee dat het steeds erger wordt naarmate ze ouder worden. Alleen elkaar aankijken doen ze niet. Hoeveel voedingen heb jij? Las dat je mocht proberen terug te gaan naar 5.
    Ik heb er nu ook 5 en ben nu de hoeveelheid aan het opbouwen naar 150+5.

Eerste fles is hier tussen 6 en 7 en laatste tussen 20.00 en 22.00.
    Ik hoef ze niet meer wakker te maken voor laatste fles want ze slapen na de enalaatste fles niet meer. Alleen een snel dutje soms op onze schoot.

Armande ik dacht eerst ook dat daan een koemelkallergie had vanwege huiduitslag. Maar bij jou klinkt het erger. Hij had het alleen wat in zijn gezicht. Maar dat was na een week weg hier. Ben benieuwd wat het bij jou is want dan moet je andere voeding hebben toch.

Ik zie dat jullie het over een bepaald sportprogramma hebben. Ben benieuwd ga eens kijken. Moet ook nog wat kilo's kwijt.

Wanneer was de bruiloft ook alweer? Super spannend :) en leuk. Wij hebben september bruiloft van de zus van mijn vriend. Mijn vriend gaat zijn zus weggeven omdat ze geen contact heet met haar vader.
    Alles al geregeld

Vreselijk dat van die vermiste jongens hè. Ik volg het echt op de voet. Al het nieuws en reacties. Mensen zijn wel bruut in hun reacties vind ik

Ik ga morgen alle versieringen hier opruimen, wilde het graag tot 3 maanden laten hangen. Kaartjes laat ik nog wel even hangen.

Ik had vandaag alleen vergadering. Krijg er een hoop taken en verantwoordelijkheden bij. Ben benieuwd. Ben wel blij met deze baan en ben niet van plan uren in te leveren in deze tijd, alleen als het toch te zwaar blijkt te zijn. Ik begin 27-5.

14. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik zei ook tegen vriendlief ik smijt de telefoon weg als het weer mis gaat. Gisteren had ik een heel verhaal klaar en toen was de batterij leeg. Dat was wel mijn eigen schuld. Vriendlief zegt ook altijd gebruik dan de iPad haha.

15. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Het is geen fijn weer om nu buiten te zijn. Ik heb vorig week ook een wandeling gemaakt buiten. Beide zo erg aan het huilen dat ze alleen van wandelen stil werden.
    Nu ligt Sophie te huilen. Hihi en Daan ligt bij mij te slapen. Wel leuk want vriendlief loopt de hele kamer steeds rond.

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Caroline jij ook weer werken. Fijn dat eerste dag manlief oppast. Ik denk hier ook eerste dag vriendlief.

Bijzondere tijd was dat en veel zorgen toen we net zwanger waren. Pas nog mijn weblog teruggelezen.

Ik ga weer even verder jullie reacties lezen nu ik nog even kan voor de voeding.

17. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik lees nu dat je bruiloft is uitgesteld. Had ik overheen gelezen. Is geregistreerd partnerschap genoeg om alle te regelen voor je kleine meid en het huis?

18. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @caroline, ik heb er vast overheen gelezen maar doe jij ook 30 days shred? Zo heet t trouwens linss!
    Wij kunnen ook you tube op de tv krijgen (goh wat een toeval ;)) dus dat is handig.
    Gaan zo beginnen aan level 2 dag 1! Ben benieuwd....

Ik ga morgen de ha bellen, hoop dat ik snel terecht kan. Ze had t net ook op dr buikje. T zijn echt piepkleine pukkeltjes, je ziet ze als t licht er op een bepaalde manier op valt, je voelt ze wel heel goed, voelt heel ruw aan.
    Zou t echt heel zielig voor dr vinden als ze t blijkt te hebben...dat ze zich al die tijd zo rot heeft gevoeld terwijl t dan koemelk blijkt te zijn. Nou ja dat is op de zaken vooruit lopen.

@krullie, ik zat toevallig ook aan je bruiloft te denken, wij hebben op jullie locatie binnenkort nl een bruiloft. Wilde ook weten hoe t met t lijnen gaat want dat wilde je toch gaan doen?
    Ik begrijp wel dat jullie t uitstellen hoor, jammer maar een logische keuze.

Ik ga sporten, reageer miss straks nog op de rest en anders morgen

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Duidelijk!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Leuk je meer te lezen linssiej! :)
    Spannend nieuwe taken en verantwoordelijkheden!
    Ze zijn tevreden met je!
    Heeft Sophie nog lang gehuild? Hoop t niet

Armande, je meisje weer gekalmeerd? :(

Hoop dat alle kleintjes lekker slapen!

@30days shred; staan alle dagen en levels apart op YouTube? Heb nog niet kunnen kijken.. Tips zijn welkom!
    Iig gestart met sporten@home! Heerlijk! Was wel zwaar hoor op die fiets want t lijkt er op dat ik m niet van deze stand af krijg en dat was best zwaar.. N dat in combi met maaaaanden niet sporten zweette ik me de kolere
    Maar goed wel 30 min gefietst en m'n armen en buik getraind!
    Its a start :D

Armande ook lekker gesport?
    Ga je ook sporten@home linss?

Caroline de meiden vd hockey al gesproken?

Jullie nog iets gedaan?

K heb na t sporten lekker gedouched n dhw gekeken en toen ml thuis kwam een stuk van just go with it
    Leuke film! (En al paar x gezien....)
    But love feel Good movies!

Succes morgen met t bellen vd ha Armande
    Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!

Duik erin, t is al veelste laat...

Morgen meer!
    Good night!

Deel Deze Pagina