Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi lieve meiden,

Reactie komt nog hoor! Ff ego berichtje...

Natuurlijk houdt m'n meisje geen rekening met mijn planning en wordt ineens veel eerder wakker dan normaal...maar ja, flexibele mama als ik ben een hele andere planning nog voor t wakker worden ed (en ik had er juist al zoveel over nagedacht wat handig zou zijn ed..)
    Maar nu dus zelf ook eerder wakker (5.35) en lig nu wel heerlijk te knuffelen met m'n meisje in bed 😍 en ja, dan komen de tranen natuurlijk ook meteen. Bah wat zal ik haar missen vndg..... Maar ja, life goes on.... En idd is ml er gewoon en de oma's komen ook hier thuis.
    Tot later lieverds!!!!

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Idd vreselijk linss van de broertjes :(

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O lieve Caroline...

Snik :(
    Zet m op vandaag!

Hele dikke knuffel voor jou!

4. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @Caroline.... je leest het niet meer op tijd maar veeeel sterkte vandaag. Bah niks aan zo'n eerste dag. Laat maar komen die tranen.

@Armande kunnen het ook hormoon pukkeltjes zijn? M had ze ook.

@Lins ja ze reageren vresleijk op elkaar maar soms ook niet hoor dan zijn ze heel ego. hahahaha....

@Krullie heel verstandig om de bruiloft uit te stellen, dacht al hoor haar nergens over dus wilde het even weten. Volgend jaar loopt ze en kan ze de ringen geven.... ( heeft hier meteen tranen in de ogen)

@Dtje.... gesport... good voor you. Pfff ik moet ook maar zo geen zin. Donderdag naar de bekkenpeut misschien heeft zij wat buik oefeningen.

EGO.... ze hebben hun hele voedingsschema in de war gegooid... grrrrrrrrrr het was 2 uur vannacht en toen zeven uur. En dat heb ik niet in de planning. Komt door de overgang van fles 6 naar 5. Heb CB gebeld en die bellen straks terug. Zal nu ook in actie want de buren kunnen wel denken dat hier een moord wordt gepleegd..... :D

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Poeh lies dat breekt je f op he zo n nacht!
    Dat ze gauw maar weer in hun nieuwe ritme mogen zitten!

Hier ineens half zeven geworden en nu begint ie langzaamaan wakker te worden..
    Dat is relax! Want zat zo te stuiteren vanacht nog van enthousiasme mbt sporten dat ik heel internet heb uitgespit op m'n tel mbt hometrainer, 30 days shred And So on..

Ga vast flesje maken anders is t hier ook crime scène..

6. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ben bij ha geweest, ben gelijk gestart met hypoallergene voeding. Ze dacht eerst dat t gewoon droog was maar met de rest vd "klachten" erbij zou t toch kma kunnen zijn. Hoef nog niet naar t zkh dus we proberen t eerst zo.
    Zat eerst ook aan hormoonpukkeltjes te denken, maar t breidt zich uit nu ook op dr buikje en benen, je ziet ze niet heel goed maar voelt t wel heel goed.

Zl heeft hoge koorts sinds vannacht dus dat schiet lkkr op met dat reageren hier sorry

@d, 30 days shred, dan doe je 10 dagen level 1 en dan 10 dgn level 2 en dan 10 dgn level 3

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O lieverd toch :( hoop dat zl z'n koorts snel zakt n dat dl goed reageert op de voeding! Hou r rekening mee dat haar darmpjes hier op kunnen reageren he.. Succes lief m voel j niet bezwaard! Kids Come first!

8. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    zou heel verhaal hier neer zetten maar baby alarm in 2fout... laters

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha liesssssss

10. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hahahaha:D

11. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @lies, ging t goed met de fysio?
    Yep alweer bijna een jaar geleden, ik testte op vaderdag 17juni positief :)
    Wacht maar tot de 1e verjaardag, alles komt terug! Sowieso nu ook, qua data enz. Ik denk ook wel eens, vorig jaar om deze tijd was ik nog niet eens zwanger, vind ik ook zo'n raar idee...

@linss, hadden ze leuke albums bij de action? Meid, dat je daar tijd voor hebt om nu al in te plakken. Tis best aanpoten met twee...
    Vergeet t steeds te vragen en miss heb je t wel eens gezegd hoor, maar wat voor werk doe jij precies?
    Gezellig trouwens meer van je te lezen nu! :)

@krullie, mooi he die lijst? Heb m voor zl en ik denk dat ik hem voor dl ook wil, lijkt me leuk twee van die lijsten bij elkaar :)
    Enne, ik mag graag iets in mn handen hebben :p :D

@D, idd heel veel geschreven met elkaar de afgelopen maanden, je zou er een boek van kunnen maken haha. Ik weet nog wel dat ik in t begin toen er nog meer meeschreven iedereen door elkaar haalde....

Ik maak dl ook niet wakker voor de laatste fles. Ze bepalen toch zelf hun ritme. Eergisteren kwam ze rond 22:30 en toen om 4u. Gister rond 21 de laatste fles en vanmo pas om 6u, er is geen touw aan vast te knopen. Je zou denken dat t andersom zou zijn. Nu heeft ze gister wel lang gehuild en niet geslapen 1x dus miss dat t daar door komt.

@oppas, vorige maand heeft mn moeder de hele dag opgepast. Ik heb alles voor dr opgeschreven en gezegd hoe laat haar voeding was, mn moeder kon er vanuit gaan dat ongeveer vier uur na die voeding ze wakker zou worden en zou gaan sabbelen of in t ergste geval (als je de eerdere signalen had gemist) zou gaan huilen. Hier kon mn moeder goed mee uit de voeten.

@caroline en krullie, heb t met jullie te doen om al weer te moeten werken...wel fijn dat jullie straks lang vrij zijn. Als ik zo lang vakantie zou hebben had ik miss ook wel eerder begonnen. Maar t is nu ook wel fijn aangezien zl bijna naar school gaat :( daar moet mama nog ff aan wennen...
    En wat moet dat heeeeerlijk zijn dat de papa thuis voor dl kan zorgen! Stiekem btje jaloers hoor... Ml zal echt nooit een vaste dag vrij kunnen hebben al gaat hij wel steeds wat flexibeler om met zn werktijden wat fijn is als ik straks weer ga werken en zl naar school moet en dl naar de oppas. Mag ook wel vind ik als je op za of zo reist en daar niet officieel een dag voor terug krijgt.

Zl heeft hoge koorts 40gr en ligt op de bank te slapen. Dl sliep zo goed vannacht maar zl was aan t spoken, ik had hoofdpijn dus dat was heel fijn allemaal...not...

Oja, wie heeft zn kindje nog bij zich op de kamer slapen? Hoe doen jullie dat met t raam open qua tocht enz.?
    Ze wordt wakker van de geluiden buiten (sloot naast huis) en ik word wakker van haar en als t te warm is omdat t raam niet open kan. Dus ze ligt soms wel bij ons op de kamer en soms op dr eigen kamer, wieg heeft wieltjes dus dat is handig.

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Kom zo reageren Armande! Fles bijna uit n pamper alert!

13. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Even snel, kom zo terug
    Tijd om af en toe wat in te plakken heb ik wel, maar geen tijd om foto's uit te zoeken en te bestellen. Ik moet ook nog foto's van mijn schoonzus krijgen. Ja best leuke albums. Speciaal babyalbum hoef ik niet.. ik ga zelf opfleuren. Heb heel veel leuke dingen gekocht. Waarschijnlijk kom ik daar toch pas in mijn volgende vakantie aan toe, maar het kan maar vast in huis zijn
    Ik ben senior secretaresse van stafsecretariaat in een ziekenhuis.

Ik moet even de kindjes verzorgen nu

14. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ah Caroline zal je altijd zien. Heel schema en dan gooit ze het in de war. Fijn op zo'n eerste werkdag. Ik heb net even gekeken en mijn vriendlief is de hele eerste week thuis behalve vrijdag. Wel fijn dus. Hoop dat je toch een goede dag hebt.

Marlies gadver ineens weer voeding in de nacht. Heb je zelf de voeding teruggebracht naar 5? Hier deden ze het zelf.

Ik heb gekeken naar dat sportprogramma. Lijkt op wat ik deed voor ik zwanger werd. Ik deed ook bodypump, maar dat lukt nu nog niet. Moet alles weer opbouwen. Ben nu vooral bezig met conditie Enzo.

Wij zitten er ook over te denken geregistreerd partnerschap te regelen. Trouwen wil ik ooit, maar dan alles er op en eraan en dat kost geld, dus voorlopig niet.
    Alleen moet nog even uitzoeken hoe en wat

Hogelijk werkt de andere voeding en word ze rustiger en ook de uitslag minder/verdwijnen.

Poe ik ben zo moe. Kinderen sliepen gisteren wel vrij snel en ook lang tot 6 maar werd vaak wakker en ben net bij schoonmoeder geweest en die woont op een half uurtje rijden. Gesleep met die loodzware maxi cosi

15. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Vervelend trouwens van de koorts armande. Hoop snel beter.

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zo was ik weer! Kwam nog wat tussen haha

Nu je t zegt Armande was m'n eerste lichte streepje op vaderdag!
    J moest j in allerlei bochten wringen n in combi met de juiste lichtinval was de eerst positieve test n feit :p

Zo zo zo blij dat ik jullie heb leren kennen
    Zal jullie nooit vergeten
    Echt, t maakte m'n zwangerschap nog leuker! Jullie ervaringen, alles delen, onze grapjes n een kijkje in elkaars leven in t algemeen!

Verwarrend was dat he in t begin.. Had dat ook hoor.. N schreef ook nog wel eens in een ander topic maar dat was helemaal niet te doen!
    Ben heel blij met n niet te groot clubje, hou van overzicht :D haha

Hier slaapt zl ook langer als ie minder overdag heeft geslapen, dus t kan zeker mee spelen en dan zeker als dl zo overstuur was..
    Put haar enorm uit natuurlijk.
    Hoe gaat t vandaag met haar ondanks de omstandigheden?

Fijn dat je moeder t goed heeft opgepakt allemaal! Zo ga ik t ook aanpakken. Ml en ik willen volgende maand ergens rond m'n verjaardag x shoppen en hapj eten in Antwerpen..
    Vind dat al lastig en ergens tegen m'n gevoel in ook want neem m net zo lief mee maar goed ml zegt ook we gaan maar even en dan is t voor ons net wat makkelijker want je weet vooraf ook niet goed hoe t gaat en je bent toch wel weer f bezig met voeden en verschonen etc..
    Ergens in de zomer nemen we m wel gewoon lekker mee zoals hij nu ook overal mee naar toe gaat..

Erg benieuwd hoe t met Caroline nu gaat hoor @work
    En Krullie hoe ging t op t cb? Hoop zo dat t mee viel!
    Moet de 22e weer, jullie?
    Armande jij ging t opschuiven en opslitsen he? Wanneer is de eerste x? Of heeft ze die al gehad en heb ik dat gemist?

Valt me ook op dat ml vaker thuis is Armande, fijn. Hoe zien z'n dagen er nu ongeveer uit als ie niet naar buitenland hoeft? Wanneer moet ie trouwens weer?

Hoe gaat t met j zoontje nu?
    Pfff ik voel met je mee!
    Vroeger voor ik mama was was t allemaal zo anders
    Ik vond dingen wel Erg natuurlijk als ik t hoorde maar nu ik zelf moeder ben voel je alles echt heel anders..
    Je kan je beter voorstellen hoe t moet voelen als je kindje ziek zou zijn
    En die vreselijke verhalen op t nieuws over baby's en kindertjes trek ik al helemaal niet
    Ik heb t daar echt moeilijk mee soms hoor
    Moet echt m'n mind blocken want ik wordt soms echt niet goed..
    Dan kijk j zo naar je van jou afhankelijke kindje zo klein en goed van vertrouwen en dan denk je hoe kan iemand daar misbruik van maken of hoe kan iemand t in z'n hoofd halen gif in de babyvoeding te doen (casus China)
    Hebben jullie deze gevoelens ook of ben ik weer n geval apart?
    Ben natuurlijk wel beetje psychisch soms he Hahaha

@op de kamer slapen
    Hier slaapt zl in n ledikantje op onze kamer
    Aan de kant van ml en dus zo ver mogelijk van t raam
    Maar ik had in t begin heel veel moeite met de warme temperaturen ook omdat ml mee heeft gekregen flink te stoken en absoluut t raam niet open te zetten dus t was net een sauna de eerste dagen
    Gelukkig kon de kraamzorg tot m doordringen dat t echt te warm is en t juist gevaarlijk is om te warm te slapen..
    Nu is t nog wel zo n 21/22 Gr. denk, 18/19 is hier gevoelsmatig echt te koud al zou dat warm genoeg moeten zijn
    Hier is zl ook snel snotterig als t te koud wordt..
    Ik heb n roostertje boven t raam n dat doen we wel regelmatig open als t te warm wordt..
    Maar tegenwoordig is t een goede stabiele temp en k ben er inmiddels aan gewend
    Sliep altijd met raam open anders werd k met hoofdpijn wakker en voelde ik me knap beroerd
    Overdag lucht ik de kamer en pas tegen de avond gaat de kachel aan dat scheelt wel hoor
    Toch een aanvoer van frisse lucht
    J zou evt de deur stukje open kunnen laten..
    Of evt een klamboe..
    Denk als ze straks geoter worden er wel wat beter tegen kunnen en zeker als t wat warmer wordt is de aanvoer van buiten iig geen koude lucht meer..

We gaan nog even naar de Ah, zl wordt wakker..
    Heb na m'n ontbijt nog 15 min stevig gefietst op de hometrainer maar was al kapot.. Wat staat dat ding zwaar
    Echt n paar min en je zweet je verloren
    Wel goed natuurlijk :p
    Ga zo ook f gezonde tussendoortjes kopen
    Moet hoe dan ook toch weer n x in bikini :p

17. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @caroline, moet de hele dag al aan je denken, heb je t overleefd?? Echt waar, t wordt makkelijker!
    Je bent zeker wel naar huis gescheurd he!?

18. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @all..... probeer straks of morgen even te reageren, gekkehuis vandaag. Maar wilde even kijken of Caroline al thuis was.... en Krullie morgen succes wensen.

@Armande sterkte met zl.

Fysio was tevreden geen bijzonderheden zo doorgaan.
    En CB heeft aangegeven vanaaf met rijstepap te beginnen. ben benieuwd.

Sorry later meer!

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Spannend lies hun eerste papje! Film/fotomomentje!

Leuke baan lins, wist wel wat j deed maar niet waar!

Ben ook zo benieuwd naar hoe t was Caroline! Goed gegaan? Ook met de concentratie? J schreef dat j ook zo n zeef bent soms!
    Hoe was t om dl weer te zien? Reageerde ze op j? Is t ook goed gegaan met haar vandaag? Flesjes uit? VNV even aan de borst?
    Echt jullie momentje dan he..

Hoef lekker niet te koken vandaag
    Ml kan eten halen bij z'n ouders
    Flesje zit er hier bijna weer in n dan komen we straks na t badje toch weer netjes uit op 5
    Nu die vandaag pas half zeven kwam n kwart over elf zorgt ie zelf er wel voor dat ie er Smiddags twee krijgt met zo n 3 a 3.5 u er tussen
    N dan na z'n laatste komt ie iig niet meet voor 5 u op z'n vroegst

Tot later
    N eet smakelijk!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Armande; zakt de koorts al?

Deel Deze Pagina