Jaaaa idd op Vaderdag!! Hier ook!! Lichter dan licht!! Maar hij was er!! Helemaal mee eens Dat we nog maar lang mogen blijven kletsen met elkaar
Omg wat is er veel geschreven!! Hoop dat ik niemand tekort doe nu met reageren @Linss: ooh leuk een bruiloft in het vooruitzicht! Wel erg leuk dat je vriend dan zijn zus mag weggeven! Mooi! Weet je al hoe je het gaat doen met je kleintjes dan? Gaan ze mee of s avonds een oppas of? Gaat goed met de flessen zo te lezen! Ik ben af aan het bouwen naar vier, gaat redelijk goed. Wauw had je alle versieringen nog hangen?! Wel gezellig!! Lijkt me superleuk als de twins lekker op elkaar gaan reageren! Dat aankijken komt vanzelf wel, maar op elkaar reageren is al leuk. Behalve als de een huilt en de ander ook begint natuurlijk Geregistreerd partnerschap is voldoende idd. Het verschil met een huwelijk zit m in dat je bij deze vorm alsnog het kindje moet laten erkennen door de vader. Maar verder zijn alle ouderlijke rechten meteen geregeld en het huis ook. Het is verder hetzelfde als een huwelijk. We doen verder niet aan een notarieel contract, dus alles is 50-50. Succes met werken hoor!! Nog twee weekjes genieten! Idd erg van die twee broertjes ik heb al geen hoop meer voor ze vrees dat ze niet meer leven. @Caroline: oh lieverd! Ik kan het me zoo voorstellen vanmorgen!! Snif! Mijn waterproof mascara voor morgen staat al klaar en zal ook wel wat meenemen naar mijn werk, voor het geval ik t nog te zwaar ga krijgen. Ben zo benieuwd hoe je het hebt gehad vandaag!! Maar je hebt het vast te druk voor een update. Zodra je thuis komt knuffel je je meisje vast plat @Marlies: jaaa ons meisje mag idd volgend jaar dan lopend de ringen geven. Te leuk ook! Oooh wat goed dat je de flessen aan het afbouwen bent maar dat het nu nog even niet uitkomt haha. Fijn dat de fysio tevreden is en spannend de rijstmeel! Je hoort dat t zo verzadigend werkt dat ze flink kunnen doorslapen! @Armande: oooh succes met je knulletje!! Zielig! Ook sneu dat je meisje waars kma allergie heeft!! Ik hoop dat deze voeding heel snel veel verbetering laat zien! Geniet nog maar lekker van die maanden thuis, heerlijk dat het kan!! Ik wilde ook het liefst mijn ouderschapsverlof eraan plakken, maar volgens de cao mag dat niet volledig, max 50 procent per week. Heftig straks al je weer gaat werken met zoontje naar school, dochter oppas. Druk zeg!!! Moet maar extra genieten van dit eerste meisje, want zodra je er twee hebt is het allemaal zoveel drukker en hectischer!! Je zoontje wordt zo groot he!! Hij vindt het vast heerlijk straks op school! Sorry wbt slapen; de wieg werd te klein voor ons meisje. Stootte steeds met hoofdje en armen tegen de randen aan. Slaapt sinds een goeie twee-drie weken op eigen kamer nu. @Hier: bij cb geweest. Lekker goed gegroeid. 61 cm en 5560 gram nu. Mooi gemiddeld, ik ben happy. Ben ook happy dat ze geen zwaargewicht is Haar gewicht gaat mooi gestaag voglens het boekje. Gelukkig maar. Aangezien het bij ons in de familie zit en ik ook de slankste niet ben en vroeger als baby flink groeide, ben ik blij dat het bij ons meisje nog niet zo is. Weer de tweede prikjes. Blijft zielig! Gelukkig was t huilen weer snel over. Hoop dat ze er niets aan overhoudt. De kinderarts bij t cb is mijn eigen huisarts. Kan soms wel handig zijn. Ik mocht m eigenlijk niet zo, maar vandaag was hij erg aardig. Ook weer handig je eigen ha. Ik moet volgende week even langskomen om t gehoor van ons meisje te bespreken. Het zag er zo op het eerste gezicht goed uit, maar aangezien ze niet op geluiden of onze stem reageert is het wel iets om in de gaten te houden. Lekker brabbelen doet ze wel, maar als ze huilt en je loopt naar dr kamertje kijkt ze niet op of om. Behalve als je dr aanraakt of als ze je ineens in de gaten krijgt. Ook gaan we nu over op plan c wbt het eczeem. Het geen zeep meer gebruiken en alleen nog maar babyolie en insmeren met de zalf die ik heb gekregen, helpt niet. Hij had het er nu over dat ze twee soorten cremes gaat krijgen. Het eczeem is te erg om te laten doen in ieder geval. Zeker omdat ze er ook last van heeft, het jeukt en ze krabt t snel open. Verder ook een heel duidelijk antwoord over het niet willen slapen om 20u. Je moet beebjes niet laten huilen en zeker niet zo hysterisch als zij kan doen. Je kunt ze nog niet verwennen en ze doen nog niets bewust. Ze kunnen bang en onzeker worden en ze zoeken gewoon geborgenheid bij jou. Pas vanaf 1 jaar kunnen ze doorkrijgen dat ze hun zin kunnen doordrijven. Fijn om het nu ook van zo iemand te horen, aangezien je op internet zoveel wisselende reacties leest. Heb ik in ieder geval een weerwoord als (schoon)moeder weer eens zeikt dat ze gewoon naar bed moeten. Morgen mijn eerste werkdag bleeeeeh Fijne aaf allemaal!
Onze kindjes slapen eigenlijk vrijwel vanaf het begin al op hun eigen kamer. Eerste dagen alleen in de middag en de rest van de keren naast ons bed in de reiswieg. Ik vond het echter belangrijk dat ze lekker in hun eigen bedje gingen en dan kreeg ik ook wat meer nachtrust. Daan slaapt bij het raam en Sophie aan de andere kant van de kamer. Ik heb altijd de rolluik dicht omdat het anders wat tocht vind ik (enkel glas). Als ze beneden zijn doe ik de raam zo nu en dan open en de kamerdeur staat altijd open. Het is ongeveer 19-20 graden. Ben benieuwd hoe het dadelijk met het warme weer is. Vind 19 graden vaak koud aanvoelen, maar kindjes zijn goed op temperatuur. Heb vandaag de geboorteaktes aangevraagd voor het ouderlijk gezag te regelen. Met name voor het huis moesten wij nog iets regelen en daarom zat ik aan geregistreerd partnerschap te denken. Huis staat nu volledig op mijn naam en ook de hypotheek. Destijds zat hij nog op school en zou anders geen studiefinanciering meer krijgen. Oh leuk eerste papje dan slapen ze ook lang door volgens mij. Als ze bij ons pap krijgen slapen ze een gat in de dag haha. Nee vast niet, maar ze slapen wel veel. Dat vind iedereen die ik vertel dat ze laatste fles rond 20.30 hebben en dan slapen tot 6-7 uur. Ben benieuwd naar je eerste werkdag Caroline. Fijn D dat je niet hoeft te koken. Hier lekker broccoli met kaassaus. Vandaag ook spaarrekening aangevraagd voor de kleintjes. krul ook jij morgen eerste werkdag. Spannend.
Oh wat betreft de kindjes met de bruiloft. Ze zullen op de ceremonie aanwezig zijn.. Ze worden daarna gehaald doos mijn ouders.
@krullie, je meisje heeft toch een gehoortest gehad toen ze net geboren was? Hoe zit dat dan? Of hadden ze toen ook iets gevonden (sorry als je dat al eens had vermeld) ben benieuwd hopelijk valt t mee!! En over dat huilen, zo zie ik t ook hoor zoals jij vandaag te horen kreeg. Mn moeder vindt t vreselijk als we haar even laten huilen en rende laatst de trap op toen we zeiden "zullen we dr maar halen?" Hihi Hier is t zo dat ik t niet erg vind om haar de hele avond op mn arm te hebben (integendeel ) maar ons meisje is dan zoooo onrustig dat ze eigenlijk niet rustig wordt in je armen, dat is erg jammer en ook moeilijk. Hopelijk wordt dat allemaal beter. Vandaag was ze heel rustig eigenlijk en zelfs nu slaapt in tegenstelling tot gisteravond.
Hey lieve meiden! Jeeeeeee wat is er veel geschreven! Heb alles gelezen maar geen puf meer om te reageren, sorry maar ben kapot....(en zo lief al die vragen hoe t vndg was!!) Eigenlijk ook echt te moe om te vertellen hoe m'n dag was.... Lig nu in bed en wil alleen maar slapen. Dag was prima, meisje heeft t goed gedaan (en ml dus ook😉. Oogjes gaan nu echt dicht, morgen hopelijk energie om te reageren!! Slaap lekker en krul succes morgen!! Het komt goed!!
Kan t me helemaal voorstellen Caroline en zo leuk dat je toch even komt schrijven! Fijn dat t goed is gegaan! Slaap maar lekker schat! Keek nog even naar onze Banners zo onder elkaar.. Blijft bijzonder dat onze Beebjes even oud zijn he.. Scheelt zo n 15 u dacht ik.. 5.29 zl, jouw meisje rond 21 toch? Tot morgen schatjes!
Succes lieve Krullie! Ook jouw eerste werkdag is weer n feit! Gelukkig komt j lieve mooie meisje gauw langs n dan mag j ook al weer bijna naar huis Zet m op! Denk aan j vandaag!
Krul zet hem op! Caroline, lkkr knuffelen de hele dag? Of ben je weer aan t werk? (Wij zijn bezig met opvang regelen voor dl en zl....plannen gaan veranderen, wil graag opvang dichter bij huis.....manman wat een geld )
dat is balen Armande Hoofdpijn helemaal over? Koorts zl gezakt? Hoe is t vanacht gegaan met j meisje?
@krullie je eerste werkdag is een feit lieverd! Komt goed. @Armande hoe is het met zl en de koorts? @Dtje volgens mij eet jij altijd zooooooooo lekker... hmmm @caroline we lezen vandaag vast wel meer van je, hoop dat dl je een beetje nachtrust heeft gegunt! @Lins hahahha dan slapen ze een gat in de dag... lekker hoor. Hier slapen ze zowiezo sinds een week dat ze thuis waren al in eigen bedje en dan M bij het raam en J aan de andere kant. overdag proberen we dat ook maar dat lukt niet altijd en dan liggen ze lekker in de wagen te slapen in de kamer. Ik denk dan maar dan slapen ze tenminste. Ik weet niet wat me vannacht is gebeurd ze sliepen 8 uur aan 1 stuk op hun papje en toen tot kwart over 9!!! Ik mijn moeder gebeld.... mam... slapen ze niet wat te veel nu hahahaha.... en nu ronken ze alweer. Geweldig! Hoop wel dat ze niet te veel slapen overdag. Vanmiddag ga ik even naar een vriendin daar zijn ze vast lekker wakker. Ik hoor net op de radio dat er veel tips zijn binnengekomen wat betreft de jongentjes Ruben en Julian. Vrees dat ze echt niet meer leven maar die onzekerheid voor die moeder. Pfff laat ze aub gevonden worden. Vreselijk die familiedrama's altijd maar nu ik moeder ben raakt het me nog eens extra....
Poe dat is inderdaad een duur geintje die kinderopvang in Nederland. Ik moet de kindjes ook een stukje verder weg brengen. Mijn ouders wonen niet in mijn woonplaats. Nu ben ik wel heel blij met mijnouders aangezien ik niks met kinderopvang heb. Hihi nee marlies ze mogen volgens mij best zo lang slapen. Doen die van ons ook. En daarna tukken ze vaak nog een paar uur. Maar ja Surinaams bloed hè Hihi. Ja las inderdaad dat er veel tips zijn binnengekomen over de broertjes. Nu denk ik inderdaad dat ze niet levend gevonden worden.. maar aan de andere kant denk ik dat die vader ze misschien toch ergens heeft ondergebracht. De tijd zal het leren SPANNEND Krul eerste werkdag. Ben benieuwd. Succes. Morgen kindjes weer prikjes .
Bah prikjes, niet leuk maar hoort erbij. Hier gelukkig de derde achter de rug en dan pas met elf maand weer. Das pas december. Niet over na denken. Heb te schattige korte broekjes gekocht voor de mannetje bij de prenetal. Het lijken echter bermudas hahahha veel te lang nog maar zo leuk. Ruitjes... hou zo van kak he? Polo's zijn niet aan te slepen en zolang ze niet protesteren hahahaha... over 4 jaar mogen ze zelf mee beslissen... Ga even wat eten voor de kinderen weer los gaan! Vriendin belde af, als het droog wordt maar even wandelen... Als het uberhaubt droog wordt....
Hihi hier ook wat polo's voor daan . Nog geen korte broeken. Had wel een hele leuke witte gezien voor Sophie. Heb van de buren van mijn ouders ook SuperLeuke kleertjes gekregen. Wel beetje kak maar erg leuk. Daan ligt op mijn buik te slapen. Hij was wakker geworden en maakte zijn zusje wakker.
O heerlijk lies! Komt zeker te weten door die papjes! Hebben ze een veel verzadigender gevoel! Ik mocht ook al n lepeltje door de fles doen maar omdat t samen ging met uitstellen van ontlasting dacht ik gauw mee stoppen voor t weer verstopt.. Nu sterk t idee dat t samen ging met toeval van een verandering in t algmeen want zl poept nu ni meer na elke voeding maar nog maar 1-2 soms 3 x per dag.. En dan echt niet meer hele pampers vol haha Dus Miss nog een poging wagen.. @Prikjes; Gelukkig hoef je pas met 11 mnd weer lies. Hoe hebben ze er steeds op gereageerd? Ik ga zo ook ff naar buiten! Volgens de buitenradar blijft t hier droog, hoop t maar! Zo lekker f frisse lucht n moet f naar de Ah n Etos.. VNV weer op de hometrainer Leuk lies nieuwe broekjes Ik heb ook korte broekjes maar dan van joggingpakstofje zeg maar Zo schattig In verschillende kleuren want maar 10 per drie bij hm!
Voor diegene die pampers gebruiken Valt t jullie ook op dat maat 2 new baby groter valt als baby dry maat 2? Bij wehkamp nu n maandbox pampers voor 39.98 246 stuks dacht ik!
Die heb ik ook besteld @dtje... mega doos in huis, we hadden nog geen troep genoeg hahaha... Heb nog 3 pakken maat 1 maar voor de nacht al een 2. 1 wordt aan de kleine kant zeg maar, mag ach een pak is er hier zo door. gemiddeld 12 luiers per dag... Hoe is het met je werk gegaan @Krullie.... De prikjes zijn hier altijd goed doorstaan, geen koorst ofzo. M een beetje meer jengelen de laatste keer maar verder geen gekkigheden. In juni komt de fysio weer en in juli weer kinderarts dus het gaat gewoon goed. Was net even in de hallo jumbo want het was droog en daar zei ook al iemand wat zien ze er ongelooflijk goed uit.... en dat is ook zo. Een beetje klein maar ook niet heel klein, gewoon perfect!!!
Zl mag omhoog! Heb gebeld met nutrica want overdag redt ie 3u maar net, nog wel 5 flessen en slaapt tot u of half zes maar na de laatste voeding gister blijven huilen.. Gewoon niet voldaan dus.. Ze zei met elf wk en zijn gewicht is t n mooie tijd om op te hogen en dan straks met 4 mnd die fles minder compenseren met hapjes Nou daar zal hij dan zeker wel aan toe zijn! Zag m vandaag ook zo lachen toen ik zat te eten en hij keek Schepje Rijstebloem raadde zij dus echt af.. Mag pas vanaf 4 mnd ivm z'n darmpjes en snap dan niet waarom t cb dat 3 wk terug toch adviseerde... Gelukkig maar 1 x gedaan.. Nou ben benieuwd hoe hij erop reageert Nu is t elke avond na de fles gejengel en geblèr Dus ben benieuwd! Fijne avond meisjes Kom nog wel lezen zo