Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Kom ff snel wat melden hoor!
    Was voor zl bij een arts en zij zag dl en hoorde hoe ze huilde en t eerste wat ze wilde weten is wat voor voeding ik gaf! Uitgelegd en gelijk zei ze dat H.A nog steeds koemelk bevat ;) en dat dat geen nut zal hebben dus om een lang verhaal kort te maken; naar de apothee gereden en nu heeft ze speciale voeding die we als t goed is ook terug krijgen van de verzekering. Op t forum hier had ik dat ook al begrepen van iemand, dat h.a. Niet goed genoeg zou zijn.
    Je zou ze toch he op t cb zei ze dat t evt warmtepukkeltjes zouden zijn en ik moest er maar eens een foto van maken en de ha wilde t eerst op deze manier proberen.....
    Ooooohhh we zijn zooooo benieuwd hoe t over een paar dagen gaat!

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Oh ja die voeding had de dochter van onze buurvrouw ook voor haar dochtertje.
    Wordt inderdaad vergoed door verzekering.

Hoe gaat het nu met je zoontje? Las dat de koorts weg was maar niet helemaal fit.

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nou dit is raar krijg nu pas de berichten van jullie die voor mijn post geplaatst zijn en die door t aanpassen twee x is geplaats waarvan 1 niet compleet...

Moeders is net weg en moet zl in bad doen en voeden dus kom straks even kletsen!

Hoop zo dat de voeding je meisje van de klachten af gaat helpen Armande! Heeft ze er al 1 binnen?

4. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Dat heb ik ook heel vaak en dan denk ik, waar hebben ze t over? Heb ik hele berichten gemist die er eerst echt nog niet stonden en dus later wel:cool:

Ja ze heeft nu twee flessen op.
    Moet t wel ff uitzoeken met de verzekering. Zou iedere verzekering t vergoeden? Weet jij dat toevallig @linss?
    Kost ongeveer €40,- in de week....;)

5. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Nee geen idee. Ik hoorde dat laatst toevallig. Oh leuk prijsje. Zal vast vergoed worden.

Hier beide koorts. Maar verder wel gewoon levendig. Slapen wel wat meer

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    #2326 D83, 16 mei 2013
    Laatst bewerkt: 16 mei 2013
    @lies; klopt had n grotere speen gehaald maar daar stroomde t uit dus t was erg lastig.. Was ook maar 1 lepeltje natuurlijk dus ni echt pap maar wel voller als n normale fles. ik heb t ook maar 1 x gegeven en omdat k dacht dat t op z'n darmen viel niet meer gedaan n toen ging hij vanzelf kort erna zelf van 6 terug naar 5 flessen van 150/5 n nu sinds gister 180/6 n dat gaat tot nu toe super
    Wel weer meer "nootjes" in z'n poep maar goed dat werd vanzelf minder dus zal nu ook kwestie van tijd zijn

@linss; hoe is t met de twins? Veel geslapen vandaag? Hebben ze last van de prikjes? Hope not! Zit er tegenop.. Bah!
    Fijn dat t verder goed ging allemaal! Bikkels!
    Mooie gewichten! Ze doen t goed he?

7. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat n geld Armande! Kun j niet online checken bij j verzekering?
    Ik zit bij cz.. Dan Kun j via mijn cz alles checken? Andere f googlen?

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hebben ze hoge koorts lins? Geef j dan n zetpil?

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Raar he? Nog nooit gehad! Weleens n kleine vertraging maar dit was wel n hele lange.. Dacht dat ik bij was haha

Heeft ze de flessen binnen gehouden?
    Stuk dikker zeker?

10. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Nee hoogste is nu 38.6. Hier zeggen ze pas vanaf 39 graden zetpil geven. Vorige keer zakte de koorts ook vrij snel weer.

Ik heb voor daan ook een nieuwe speen maat m vanwege nutriton. Eerst kreeg hij het met gemak uit de kleine speen, maar nu niet meer. Sophie ook nieuwe speen vanaf 3 maanden. Eerst dronk ze supersnel en nu duurde het ineens 40 minuten ofzo dus heb speen vanaf 3 maanden gekocht en nu gaat het weer als een trein :).

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Klopt zeiden ze hier ook, vanaf 39..
    Maar als ik zo zien dat hij pijn zou hebben had k t wel gegeven

Hoop dat t snel zakt!

Hier ook n 3 mnd speen van dr Brown..
    Maar hij krijgt 150/5 binnen 5-10 min leeg
    N oh hoef t ni te proberen n pauze in te lassen
    Krijsen!
    Nu 10-15 min met 180/6..

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Pfff weet ni hoe ik m voor t echte slapen gaan kan kalmeren hoor
    Alles helpt altijd maar ff :(
    Ti's maar n half uurtje maar wil hem niet zien huilen dat breekt m'n Hart n frustreert

13. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ik heb gekekenmop internet bij mn verzekering (interpolis) maar dat is zo'n irritante site dat ik t niet kon vinden ook niet via google.
    Morgen maar ff bellen/mailen.
    Nu geen fut meer voor.
    Moest de fles wel verdikken met jbpm maar dan blijft t wel binnen. Ze ligt heerlijk te slapen :)

@D is t geen idee als hij bv altijd om dezelfde tijd inrustig is hem dan in bad te doen? Ik weet niet hoe vaak je hem in bad doet maar miss is t een idee?

14. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Gek is dat toch, ik zie "krullie" staan en "kleuren" en ik denk gelijk aan iets heel anders :p:p:p blijkt t over kleertjes te gaan:D

By the way, stalker weer gesignaleerd:cool:

15. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Inderdaad maar even bellen en navragen of het vergoed wordt.
    Ik heb niet het idee dat ze last van de koorts hebben. Zijn alleen wat slaperig Hihi. Daan lacht nog flink en brabbelt wat. Ze liggen wel lekker te slapen en dat doen ze nooit op dit tijdstip.

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Morgen maar f bellen Armande!
    Denk haast van wel! Las laatst iets erover n volgens mij stond t er in algemeenheid dat t werd vergoed..
    Duim voor j! Anders is t wel n dure grap..

Ik doe m in bad n dan de fles en daarna begint t
    Erna slaapt ie heel de nacht door
    Had t er net met krul over n zegt ook huiluurtje voor t slapen..
    Maar wat moet j dan he
    Denk soms Miss f laten doen maar hij krijst echt oorverdovend als j m neerleg
    Anders houdingen en trucjes werken ook maar even..
    Net gekalmeerd op z'n zij maar huilde weer omdat ie toch op z'n rug wou maar nu slaapt ie..

18. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi moppies!

Zo, ik heb weer weekend 😊

@armnde: tsjongejonge fijn het cb met hun adviezen 😕 hoop zooooo voor jullie dat dit gaat helpen en jullie meisje minder huilt!
    En ik hoop ook echt dst t vergoed wordt!! Boel geld anders...

@d: tja, huiluurtjes rond etenstijd schijnen erbij te horen. Verwerken vd dag, mamahonger, of wat dan ook.... En overstuur huilen lijkt mij echt niet goed!! En is idd hartverscheurend...

@lins: hoop dat de koorts snel zakt!

19. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Whahahaaaaaa... Nootjes in de poep!! Lekker d...

@krul: succes weer morgen met werken!!

Morgen personeelsfeest, dus weer een tijd zonder m'n meisje.... Bah!
    Hoop dan ook ff wat meer puf te hebben om hier meer te reageren, maar ben zo moe! Moet m'n hersenen echt weer op standje aan zetten en dat gaat nog niet zo voorspoedig...

Slaap lekker!

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Leuk personeelsfeest, maar inderdaad niet fijn om je kleine meid achter te laten.

Hoop inderdaad dat de voeding helpt armande. Consultatiebureau lult ook maar een hoop af en toe. Ik mocht Sophie niet in zijligkussen leggen. Ik vond dit wel verstandig gezien haar afplatting aan de achterkant. Ik heb het toch een paar dagen gedaan alleen overdag en nu ligt ze niet alleen nog maar op haar achterhoofd.. Dus heeft wel geholpen :). Ik heb zoiets van het zijn mijn kinderen en prima dat je advies geeft maar ik bepaal wat ik doe.

D hier ook altijd huilen in de avond. Maar ze huilen ook altijd als ik ze in bed leg. Dit duurt meestal max 5 min en dan hebben ze door dat ik niet meer kom. Alleen tussen de enalaatste en laatste fles hoef ik niet te proberen ze in bed te leggen want ze worden niet meer stil.

Hier koorts weer gezakt. Sophie nog 37.5 en Daan 37.4 dus weer bijna normaal. Ze zitten ook weer volop te spelen nu. Gisteren flink geslapen dus nu veel energie.

Gisteren kapper geweest en later zelf mijn haar nog gekleurd.

Deel Deze Pagina