Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    wittig vruchtwater.. vreemd bij mij zeiden ze dat het helder was en om te controleren of ik vruchtwater verlies een zwarte onderbroek aan moest doen om te zien of het niet wit uit sloeg..

2. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Wat mij verteld is, is dat t helder, beetje wittig/roze kan zijn. Dat wittige is huidsmeer wat erin kan zitten. Zolang het maar niet bruin of groen is.
    Lins: zeiden ze dan tegen jou dat t niet wittig mocht zijn??

3. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Of misschien om t van gewone afscheiding te kunnen ontdekken wat natuurlijk echt wittig is?!!

4. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    wow..........hoe spannend!!!!!!!!! go krullie go!!!!!!

mijn vruchtwater was net kraanwater aleen wat warmer...mooi helder dus.

drukke dag hier op de planning maar mooi dat ik het hier in de gaten hou....spannend!!!!!!!

5. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    @lins.... wel bellen hoor...hoge bloeddruk kan link zijn....

6. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    zit hier te kolven maar helemaal opgewonden door @krullie. 4 weken geleden vandaag lag ik er net zo voor....pffff

7. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ooooo spannend!!!
    Pff en ik ben al zo misselijk! Word er nier minder op!
    Thanks D voor de info!

Ik ga nu eerst voor mn zoontje t eea doen maar ik blijf natuurlijk hier kijken he?

En idd, wij krullie als laatste gezet haha

8. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @linss idd wel bellen hoor! Straks worden er nog drie beebjes geboren vandaag :)

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    #229 D83, 7 feb 2013
    Laatst bewerkt: 7 feb 2013
    Even een update van Krullie!

Ze heeft nu weeen om de 7 min en wordt zo verkast naar n andere kamer tot t verder doorzet
    Weeen zijn goed op te vangen maar ze moet ze wel wegpuffen n vraagt zich af hoeveel erger t nog kan worden
    Ze blijft vocht maar vocht verliezen en voelt zich vies
    Manlief is even naar huis voor nog wat spulletjes, en eea regelen
    Kaartje is vanacht nog afgemaakt en besteld
    Gisteravond voor t slapen ml onder druk gezet mbt de meubels, met de maxi cosi in de weer geweest tot t linke toe :p omdat t niet lukte en de kruiken vast in de wieg gelegd. Voorgevoelletj?
    Ze is erg zenuwachtig en ongeduldig; nu moet ze komen ook; Hoelang gaat dit nog duren?! Kan nog heel de dag tot morgen..
    Ze gaat straks in haar andere kamer proberen wat te slapen..

Ik ga ook poosje slapen; wordt vervolgd!

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hou ons op de hoogte ook linssiej! Zou even bellen idd! Hoofdpijn kan komen door een hoge bloeddruk!

11. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @marlies, ben eigenlijk zo benieuwd of jij ook moest overgeven tijdens de ontsluiting?
    Ik moest bij 4 en 8 cm spugen, dat blijkt normaal te zijn....?

Enne tjee zeg vier weken al!! Had niet t idee dat t zo snel ging de tijd!

12. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @msrlies: 4 wk alweer idd, wat gaat de tijd snel zeg!!

@lins: als t niet wegzakt gewoon bellen en niet een dag wachten!

@overgeven: hoor je vaak! Alles moet eruit, dus zo niet van onderen dan van boven 😉

Ik zal straks wel de laatste zijn in rij heb ik nu ineens het gevoel..
    Lins grote kans dat de kleintjes toch eerder komen dan 37 wk, d is zichzelf al aan t leegpoepen 😜 en armande is steeds misselijk....
    En bij mij zit ze nog prins(es)heerlijk boven in m'n buik, daalt ze nog niet in en overdag vind ik t zwanger zijn ook nog goed te doen! Daarentegen de nachten... Die ben ik echt zo enorm zat....!! Niet door te komen (zou dat dan mijn voorteken zijn, please?!)

13. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hihi ik zat hetzelfde te denken, ik zal wel de laatste worden in de rij;)
    Was de vorige keer na de zwschapsyoga ook, iedereen die na mij was uitgerekend beviel voor mij, kon ik toen zoooo slecht tegen haha
    In het slechtste geval moeten we allemaal onze eigen pannenkoek betalen :p:p

14. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hi meiden!

Even een update ;)

Had de laptop in de gauwigheid meegenomen vannacht :p
    We hebben vanmorgen vroeg nog het geboortekaartje opgemaakt en definitief besteld. Ook nog niet gedaan!
    Ook nog een geboortepakket besteld met ballonnen en slingers...hadden we ook nog niet!

Heb om de 7 minuten flinke krampen, schijnen nog geen echte weeën te zijn. Fijn ahum! Vind dit al meer dan genoeg :p

Blijf in het zh tot ze geboren is. Ik ben erg ongeduldig (en mn meisje denk ik ook!) en hoewel ik het doodeng vind heb ik nu ook zoiets van; "nu de vliezen zijn gebroken kom je maar snel ook!"
    Zie het niet zitten om nog 2-3 dagen te wachten met die lekkere krampen. Ze moet binnen 72 uur geboren worden vanaf 3 uur vannacht gerekend. Maar nu ik die krampen al regelmatig heb en ook toenemen in pijn, hoop ik dat het wel door gaat zetten.

Echt doodeng hoor allemaal... geen idee wat me te wachten staat. Ja 1 ding en dat is PIJN! Aaaaah!
    Ontspannen en rustig blijven is belangrijk... pff

W heeft beddengoed bij familie gebracht. Wordt nu gewassen en gedroogd daar. Ik heb het laatste schone setje vannacht bevuild ntl en de rest aan moltons lag nog in de wasmand, nog geen tijd gehad met de verhuizing. Verder zou iemand nog het ledikantje in elkaar zetten (ook al slaapt ze in de wieg) en de box!
    Fijn!

Dtje gaat jullie vast wel op de hoogte houden ;)

Goh meiden had dit echt niet verwacht haha
    Ik wou niet de laatste zijn, maar zeker niet nu de eerste na Marlies!!

XXX

15. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    O krul, je kan het meis!! Niet bang zijn voor de pijn, kunnen alle vrouwen op de wereld aan en dus jij ook!! Probeer het te accepteren dan zul je zien dat je het gewoon heel goed gaat doen!! Maar wel even schrikken hè!! Je bent gewoon mama binnen minder dan 72 uur!!!!!!!!! Wauw!!!

16. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    ben ook in ziekenhuis. Moet over een uurtje weer aan CTG. Veel hobbels op mijn ctg en ook pijn bij de harde buiken, maar ze lijken niks maar dan ook niks te doen terwijl de normale harde buiken wel verandering gaven. Bloeddruk, bloed en urine waren helemaal goed.
    Ik en mijn vriend hebben ook zoiets van laat ze nu maar komen, zijn het meer dan zat.

17. Marlies74

Marlies74 Fanatiek lid

2 jul 2012
    1.156
    0
    0
    Zeeland
    Spannend!!!!!!! Zet m op Krullie je kunt het... ik dacht ook kan het nog erger maar echt hoor daarna ben je het vergeten! En mag je genieten!

@Lins ook jij zet m op meid!!! Je bent in goede handen!

@Armande nee ik heb niet hoeven overgeven...

Ik ben weer weg, even eten en slapen en dan weer kinderen!

18. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @D83 jaa haha zo zie je maar volgens mij ben je nooit klaar met de voorbereidingen voor de bevalling maar ik kan nu echt niets meer verzinnen hoor hihih

@armande dat jij afvalt wilt gelukkig niets zeggen over de kleine hoor die groeit gewoon lekker door maak je daar maar geen zorgen om

@krullie graag gedaan meis indd deed het voorwerk maar alvast iets maar helaas zo te lezen begin jij er nu ook last van te krijgen spannend allemaal

@D83 ja die hik dat komt omdat de kleine is ingedaald en dan voel je het inderdaad op soms rare plekken hihihi

@miracle heb je in je blog al gezegd maar hier nogmaals jullie miracle gaat het helemaal maken meis sterkte komende tijd

@poepen haha is wel een voorteken dat je lichaam zich aan het klaarmaken trouwens helaas kan je dan nog niets zeggen over hoelang hier dus ook veel poepen hihihi

@armande je kan toch invullen dat je de ruggeprik op verzoek wilt hebben zodoende kan je tijdens de bevalling altijd aangeven wanneer JIJ de ruggeprik wel of niet wilt maar is hij wel beschikbaar mocht je hem willen

@jaaaa krullie spannend meisssss ga gauw verder lezen ben nu bij update van D83 hahaha

@linssiejj wit of helder vruchtwater is goed groen of bruin of bloed niet dus is super wit mag dus ook in combinatie met afscheiding kan het vruchtwater wit zijn

@D83 als de weeen om de 7 minnuten komen en krullie zich nu al afvraagt hoeveel erger het kan worden hihih ooo jeeee app haar even of ze niet onder de douche mag dan komen de weeen ook wat regelmatiger en helpt gelijk als soort pijnbestrijding

@caroline haha het grappige is dat jij opeens eerder kan bevallen als degene die al die kwaaltjes hebben het zegt namelijk helemaal niets, jij moet trouwens mocht je water breken nu wel direct plat gaan liggen he weet niet of je dat al verteld is omdat de kleine nog niet is ingedaald

@krullie meis laat het over je heen komen probeer nog wat te slapen weet makkelijker gezegd als gedaan en lekker onder de douche als je mag dat bevoorderd de weeen activiteit zet hem op meis, nog heel even en dan is je meisje lekker bij jullie:):):):)

@linssiejj spannend meid hou ons op de hoogte ga me best doen vooral veel bij te lezen vandaag

19. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    oo en in alle opwinding vergeet ik te vertellen hoe het hier gaat, hihi hier alles nog steeds super heb wel veel rugkrampen maar denk niet noemenswaardig voor een bevalling helaas vanmiddag afspraak vlos om kwart voor 3 en gaan we de bevalling bespreken erg leuk manlief kijkt er erg naar uit die schrok nogal namelijk hij vroeg hoe de vlos weet wanneer de kleine geboren word en weet wanneer ik pas persen dus vertelde hem dat ze ging toucheren en toen schrok hij :$ gaat die hele hand er dan in nou nee hihihi maar eigenlijk weet ik dat helemaal niet :) volgens mij niet maar goed even vragen maar, tijdens het schrijven van het geboorteplan ook hilarische dingen gehad, zo vroeg ik of hij de baby wilde begeleiden naar buiten jaaaaaaaaa natuurlijk zei hij, dus ik schrijf op het geboorteplan dat papa de baby wilt begeleiden, en na 10 minuten zeg ik zou je dat echt durven dus hij weer wat? ik de baby eruit begeleiden :( zegt ie hoe bedoel je dus ik zeg als ze er net uitkomt dat jij haar er dan uithaalt zeg maar oooooooooowww :$ zegt ie uhmmm nou dat weet ik niet hoe moet ik dat doen dan en jou hand vasthouden en de baby aanpakken met 1 hand ik zeg wat dacht jij dan nou zegt ie ik dacht de baby naar buiten begeleiden dus mee nemen naar huis :D nou ja wel leuke dingen dus hihihi

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heb j reacties door geappt naar Krullie mamaatje!

Ze gaat nu even proberen te slapen!

Succes bij de vlos lieverd! Hou ons op de hoogte! Leuk dat j er weer bent! Missed u!

Moest zo lachen om j berichtje, haha, j mannetje zal haar wel f begeleiden.. Naar buiten.. Maar dan letterlijk richting auto haha :p

Deel Deze Pagina