Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ben je wel eens in Vlissingen/dishoek/domburg n of renesse/burg haamstede geweest? Als j ooit deze kant op kom let me know

Lijkt mij iig nog steeds erg leuk die pannekoeken date of iets anders lekkers op te zetten om elkaar n de kleintjes te ontmoeten :)

Wie is voor?

Mmm al is t hormoongerelateerd denk dat er echt wel iets tegen de pijn is
    Preventieve medicijnen ipv pijnbestrijder zou nog beter zijn maar dat mag denk ik weer ni met bv, pijnstilling zo nu n dan n in kleine hoeveelheden is meer incidenteel n kan minder kwaad
    Verschilt natuurlijk per medicijn
    Maar sumatriptan injecties zijn bijv veilig te gebruiken de tabletten weer niet

Fijn om te lezen dat ik toch t juiste heb gedaan mbt die pamper
    Zeker na de laatste fles is t lastig als ie niet gelijk poept n al slaapt tegen die tijd

Hier is t sporten er ook weer bij ingeschoten
    Ook stukj laksheid n ontzien
    Maar ga shoppen n j wilt wel weer haha

Vandaag rustig dagje
    Loop nog in m'n badjas

Ga wel f naar Ah xl n Miss langs m'n moeder om zl daar te laten "zwemmen" in haar ligbad

Fijne dag schatjes

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Caroline: hoe voel je je vandaag? Wat vervelend zeg vd migraine! Voel je niet schuldig, je kon niet anders dan vroeg naar huis gaan. Volkomen logisch! Is het wel goed gegaan met t voeden nog?

Nou het klinkt prachtig zoals je woont, met dat bos! Wij hebben de zee hier idd en wat Dtje zegt de boulevard is ook geweldig, voor ons alleen nog wel een half uurtje rijden. Omdat we de zee zo dichtbij hebben gaan wij juist weekendjes weg naar bosrijke omgevingen :p
    Een heerlijk luxe hotel op een prachtig landgoed of in de bossen, heerlijk!

Goed opgelost wbt de hockey nu! Gaaf ook bedrijfshockey! Hoe moet ik me dat voorstellen, is dat met je collega’s?? Lijkt mij wel erg leuk!

Wauw ik teken voor dat slapen van je kleine meid! Hoop dat die van mij dat hier ook gaat doen na een pyjamapapje. Nog twee weekjes geduld!

Aaah het wiegje gaat weg! Dat is toch even slikken! Hier wel… ik was in staat om t ledikantje idd bij ons te zetten. Had vriendlief ook overgehaald maar vervolgens paste het niet door de deur. We hebben een soort nis/halletje in onze slaapkamer met de deur en daar naartoe staan inbouwkasten. Het ledikant was net te breed om die hoek te kunnen maken de kamer in… boehoe! De eerste nacht wel 5x mn bed uitgejumpt waar ze was en meteen gaan kijken. De tweede nacht ging het al vanzelf! Went heel snel…en ze vindt het heerlijk want ze heeft echt alle rust. We hebben de babyfoon bij ons staan zodat we wel alles goed kunnen horen.

@Dtje: fijn dat je zo een leuke aaf hebt gehad! Wil die film ook gaan zien! Kan me voorstellen dat je mind alleen bij je mannetje was!! Lief dat je nog even heen en weer bent gegaan voor een kus! Voel je je toch weer iets beterder.

Oh ja hoor pannenkoekendate lijkt me erg leuk!

Wbt pamper had ik ook zo gedaan hoor. Je kan een kleintje toch niet laten liggen zo vind ik.

Ook alles goed met de andere meiden? Het is hier best rustig!

@Hier: bedankt voor de condoleances. Begrafenis is donderdag. Weer helemaal in de stress omdat ik geen oppas had. Heeft mn moeder snel iets geregeld. Ze gaat nu even naar mn tante (zus van mn moeder dus andere kant) die woont vijf minuten rijden van waar de begrafenis is. We worden smiddags vroeg verwacht om broodjes te eten, alles bij elkaar gaat t wel een volle middag duren. Er worden veel mensen verwacht. In ieder geval kan ik mn meisje nu snel na t broodjes eten en fles geven brengen en haar hopelijk weer ophalen voor de volgende fles. Ik hoef haar in ieder geval niet zo lang te missen als dat ik hier iets moest regelen; dan kon ik er nog 2 uur reistijd bij incalculeren.

Fijne avond meiden!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Nu ik krul der post lees zie ik dat ik Helemaal vergeten te reageren op t stukje vd wieg/ledikant
    Hier vanaf t begin n ledikantje gehad op onze kamer n al heeft ie n prachtig kamertje
    Hij gaat daar nog lang niet naar toe
    Vind t zo fijn n heerlijk om m zo dichtbij te hebben
    Ook zo handig met voeden n ben zo bij m als ie wakker is
    Denk ook dat zeker met bv t handig is op de eigen kamer maar goed t kan daar natuurlijk ook evenals t verschonen

Niet meer naar moeders geweest
    Morgen maar
    Wel f naar de Ah geweest voor gezonde boodschapjes n weer op dr hometrainer gezeten
    Al dat schoongemaak n opgeruim hier telt ook wel als n work out toch?

Zo mannetje badderen n hopelijk lekker voor de buis VNV

Fijne avond meiden

Krul spreek j vast n zeker nog VNV :)

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Even snel. Vandaag geen tijd meer. Ben niet thuis. Gaat weer beter met mij.
    Hier was Daan al om 4.30 wakker en heeft toen nog even geslapen bij ons in bed en maar liefst tot 7.45 en Sophie heb ik wakker moeten maken? Heel raar ze slapen nooit zo lang haha. Ach ja ze zullen wel moe zijn geweest.
    Ik kom morgen om op iedereen te reageren. Kan nu niet alles terug lezen.
    Fijne avond.

5. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Oh krul gecondoleerd. Lees het net van je oom. Sterkte.

6. sunshineS1976

@Dtje: ik wou dat ook zo graag he dat ledikantje bij ons! Was in staat om een tweede te kopen en uit elkaar te halen en weer in elkaar te zetten :p
    Echt heerlijk om je kleintje dicht bij je te hebben, maar moet zeggen dat het ook wel snel went en ook wel weer lekker rustig is dat ze dr eigen kamer heeft.

Je hebt veel gedaan, telt zeker als een workout! ;)
    Met zuigen verbrand je ook veel kcal hoor :p :D
    Over kleuren nog maar niet te beginnen! ;)
    Veeeel leuker dan die stomme hometrainer toch :p

@Lins: fijn dat het beter gaat!! Hoop t echt en dat t zo blijft!
    Fijn dat Sophie niet wakker is geworden van Daan! Doe dat hier ook wel eens, even in bed halen als ik niet de energie heb om steeds heen en weer te lopen voor speen om dr stil te krijgen.
    Dat is een mooie tijd zeg 7.45! Wat heb je met ze gedaan dat ze zo moe waren?! :p

7. sunshineS1976

oh oh oh oh

Iedere keer als ik die topics voorbij zie komen in het overzicht proest ik het weer uit en moet ik me inhouden om niet een flauwe opmerking te plaatsen :p :D

Het grote naaitopic deel 2
    Wie heeft er veel genaaid voor de babyuitzet?

Of ben ik de enige?;)

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Waaaaahahahahaha

Nee oh je bent niet de enige!
    Maar laatste tijd kom ik er niet aan toe om ze te checken
    Maar goed zal niet echt wat te leren vallen denk wahaha

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik geloof t! Had t gedaan.. Haha maar goed he zoals je zegt zitten er ook zeker wel voordelen aan hoor.. N je had t toch n keer gedaan dus nu moest je wel en maakte t Miss wat makkelijker

@Workouts; Nou als dat op zou gaan krul zou ik Anna heten Hahaha :p

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Jij ook n fijne avond lins! Lekker he als ze lekker uitslapen! Hopelijk morgen weer!

11. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    He gadver Caroline ook al migraine.

Leuke avond gehad zo te lezen Dtje. Ik ben nog nergens lang geweest zonder mijn kleintjes. Maandag wordt de eerste keer, weer werken.

Hier is het sporten ook erbij ingeschoten door de vele klachten van de afgelopen tijd. Hopelijk kan ik het weer oppakken.

Vind Vlissingen etc ook een mooie omgeving. Heb daar heel kort een vriendje gehad in Middelburg. Maar 2,5 uur reizen was toch iets te veel van het goede haha. Hadden elkaar leren kennen via stage in Italie.

Ik woon gewoon in een woonwijk. Wel lekker rustig straatje, kunnen geen autos komen. Woon dicht bij het centrum.

Die babycook lijkt mij ook handig. Maar eens kijken. Mijn schoonzus doet alles met staafmixer maken.

Marlies zo goed hee ineens op zijn buik. Ben benieuwd of hij dat vaker doet nu.

Ik heb ook dat 30 days shred gedownload, moet ik maar eens aan beginnen een keertje.

Poe morgen laatste dagje vrij :(. Ben benieuwd hoe de 36 uur gaan vallen. Als het te zwaar is ga ik terug naar 32.

Ik weet ook niet waardoor de twins zo lang hebben geslapen vanmorgen. Ben benieuwd naar morgen. Sophie ligt nu naast mij in de maxi cosi te slapen. Daan was wakker geworden en zit met manlief voetbal te kijken haha.

Mmm ben ik nog iets vergeten..

12. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hoi liefies!
    Nou hier ook koppijn bah.... Ben ook vreselijk aan t hoesten :(
    Anyway, alles gaat goed hier.
    Met dl ook! Even naar strandtent geweest wat drinken en ze zat om zich heen te kijken in de maxicosi dus dat ging goed, wij happy!

@krul, gecondoleerd... Dat zijn dingen waar je niet over na wil denken maar bij t leven horen....helaas...

@sporten, wij doen saampjes iedere avond 30 days, vanaaf en gister niet. Ben niet zo lkkr en last v mn rug van ons meisje tillen. Weet heel goed hoe ik zou moeten tillen maar die buikspieren hebben zo'n opdonder gehad dat ze hun werk niet meer goed doen m.a.g. Rugpijn.

@reunie, ml zei laatst toen ik t weer eens over t forum had "ik voel een reunie aakomen!" Maar toen zei ik dat @marlies geen pannenkoeken lust dus dat t daarom niet door kon gaan ;)
    Maar ik ben voor hoor, leuk! Ze hebben er vast wel tosti's :)
    We wonen alleen nogal ver uit elkaar allemaal...

Wij wonen idd erg mooi (ben hier niet opgegroeid dus kan goed vergelijken) vrijstaand, grote tuin, natuur, vlakbij zee (geen strandtent o.i.d hoor) in kindvriendelijke buurt.
    Soms wel irritant dat t hier zo klein allemaal is. We wilden vandaag ergens pinnen maar dat kan alleen van ma t/m vr onder kantoortijden, daar erger ik me dus mateloos aan....

Pff wilde nog vanalles schrijven, maar weet t ff niet meer...
    Tis nu wel egobericht geworden he...

Oja wat goed dat omrollen!
    En zo'n cookding is miss wel handig. Zl kreeg 6mnd bv en toen eten a la rapley dus nooit nodig gehad. Dl gaan we denk ik eerder vast voedsel geven ivm reflux dus wie weet is t ook wat voor ons.
    Heb zl nooit potjes gegeven zie daar t nut niet van in (mn portemonnaie ook niet ;) )

13. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Och lins, idd maandag weer werken.... Best veel uur, maar fijn dst je evt kan minderen. Zie je er tegenop?

@ledikant: ik denk dat t toch nog onzekamer wordt. Ik vind t gewoon zo fijn en heerlijk nog. Jammer dat t bij jullie niet lukte krul, maar t heeft ook nadelen idd, t is ook wel lekker rustig!

14. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @armande: wat k* van je hoofd. We volgen elkaar wel lekker op zo 😕
    Ohw lekker naar n strandtent!! En goedvan dl zeg.
    Doen jullie in principe elke avond 30 days shred....? Serieus? Jeeee wat n bikkels!

@reunie:zou wel heel bijzonder zijn zo met z'n allen. Mijn ml weet trouwens niet eens van dit forum, lekker handig 😁idd ver uit elkaar, dan maar n meeting ergens in t midden?!

15. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Nee zie er niet tegen op. Hopelijk vind vriendlief ook op korte termijn een goede baan en kan ik mijn uren minderen. Nu wil ik mijn 36 uur niet opgeven in deze tijd. Maar als het echt te zwaar is zal het wel moeten

16. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Whahahaaaaaa, dit kan ook alleen maar krul schrijven (of d) Ge-wel-dig!!

17. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoop ik ook voor jullie lins!!!

18. sunshineS1976

Hahahahahaha :D:D:D:D:D
    Duidelijk :p you don't have to say more :p

19. sunshineS1976

@reunie: aangezien het merendeel vd leden in zeeland woont ben ik voor zeeland :p lekker stukkie rijden Linss caro en lies!!! :p

@linss: oef 36 uur!! Hoop dat t mee gaat vallen voor je! idd in deze tijd niet opgeven hoor. Morgen lekker proberen uit te rusten, voor zover dat gaat met een tweeling :p

@armande: he bah die stomme koppijn! Hoop morgen op een betere dag voor je! Leuk van de de strandtent gezellig! Die dingen kunnen gwn allemaal dl lekkerder in dr velletje zit!

@caro: knap dat je man t niet eens weet van t forum. Hoe doe je dat? ! K heb er zoveel uren doorgebracht dat bleef niet onopgemerkt!

Truste meiden!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    N we gingen weer beroerd t bed in n worden weer beroerd wakker..
    Bah. Hangt er iets in de lucht?
    Vooral m'n ogen doen zeer maar in de rest van m'n hoofd voelt t ook echt ni lekker!

Haha krul :D Its fifty fifty wat betreft afstand n tel daar bij t aantal kindjes op n we verliezen :p
    Miss toch maar ergens halverwege afspreken haha
    Nu is t ook maar de vraag of iedereen wilt?
    So far So Good

Hoop dat j j gauw beter voelt lins! Zeker met j werk wat maandag weer begint! Hoop dat t j mee gaat vallen n net als krul n Caroline goed doet! T zijn wel twee dg meer dus hoop dat j Avonds wel ook j rust kan pakken zo ver dat gaat met de twins

Hoelang heb j in Italië gezeten?
    Mijn gedachte; why not a piece of Italian Meat instead of Cheese?

Armande nog ziekjes?
    Beterschap ook
    Wat leuk met gezin op pad! Gaat goed met j meisje he?

Later meer dames fles zit erin en voel me niet lekker :(

Fijne dag allemaal
    Linss geniet nog even van je dag thuis!

Deel Deze Pagina