Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Morning ladies
    Kom vandaag nog wel een keertje reageren
    Moeten zo naar schiphol ml wegbrengen
    Voel me n stuk beter gelukkig!
    Betserschap voor de zieken
    En een fijne dag!

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Hihi D de Italianen waar ik zat waren niet zo leuk ;) en de taal was een issue. En daarbij had ik een vriend thuis, maar dat is uitgegaan. Ik heb 3 maanden in Italiƫ gezeten :).
    Hier gaat het goed. Zo lekker douchen.
    Vind het wel jammer want de kleintjes gaan elke dag rond 20.30 naar bed dus zie ze dan maar even :(. Ach we zien wel hoe het loopt.

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoi meiden!

Lekker gedouched lins?
    Knap je van op he
    Gaat t weer met je?

Hoelang gaat ml weg Armande?
    Nooit leuk om gedag te zeggen he..
    Gaat ie ver weg?
    Hoe is t met de kinders

En lies j Cook al uitgeprobeerd?

Ben bij m'n moeder.. Zl bij schoonouders gebracht
    Ze geven m daar de volle aandacht die hij nodig heeft want oh wat vind ie aandacht leuk. Houdt er van als je tegen m praat, vertelt hele verhalen en lachen dat ie doet
    Maar mama is niet lekker n dan valt t niet mee om t op te brengen een leuke mama zoals altijd te zijn
    Hoe gaan jullie daar mee om?
    Heb zo n dubbel gevoel.. Voel me ene kant best schuldig.. maar hij is daar in goede handen, heb t al paar x gedaan met n andere reden weliswaar maar hij heeft zich uitstekend vermaakt, drinkt z'n flesjes uit en doet z'n dutjes
    Ik bouw zelf weer nieuwe energie op door de tijd voor mezelf
    Weer thuis heeft ie geen last van t weg zijn geweest
    daarbij bouwt hij zo ook n band op met opa en oma en draagt t bij aan t sociaal worden.. Toch? Omdat we t hier hebben gehad over rust en regelmaat vraag k me dan toch af of t geen kwaad kan op de lange termijn. tevens voelt t als n zwakte van mij
    Want ook als je niet lekker bent ben je mama.. Moet ik t nie afschuiven..

Nu is t zo dat iedereen hier wellicht n eigen mening heeft en zelf moet doen waar hij of zij zich goed bij voelt
    Elk kindje is natuurlijk ook anders en wat ook zeker mee speelt is waar j m of haar brengt.. Maar toch benieuwd wat jullie vinden en (zouden) doen in dit soort situaties maar ook in situaties waarbij je gewoon ook f mi time wilt? Is toch niet ondenkelijk dat je soms f echt ongestoorde aandacht wilt voor je zelf
    En weer hoor ik n stemmetje zeggen.. Dan moest je maar niet aan kinderen beginnen! Hoort bij t moederschap! Is ook helemaal waar natuurlijk maar he snappen jullie m'n dilemma/gevoel?
    T is soms gewoon n luxe om even op t gemakje te douchen of naar de wc te gaan..

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat betreft Italianen trouwens
    Hebben jullie de wereld rond in 80 dates gezien?
    N.azareno is werkelijk om op te vreten! Wat dat aangaat zat je Miss in de verkeerde streek lins haha

5. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

@Dtje: jij met je nazareno :p

Niet schuldig voelen...maar dat heb ik je al verteld.
    Wat betreft rust orde regelmaat enz... daar heeft ook maar iedereen zn mening over. Ik wil dr elke middag in dr bedje hebben slapen en kan daardoor smiddags nooit weg, maar dat doe ik mezelf aan. Krijg er al commentaar op dat ik zo geen flexibel kind krijg en dat bijv vakanties dan moeilijk worden omdat ze niets gewend is...
    Tsja...en zo kun je wel over alles nadenken.
    Je doet het prima! Heerlijk voor je mannetje en heerlijk voor opa en oma die hem lekker kunnen verzorgen en alles kunnen geven wat hij nodig heeft! Jij wordt er een leukere mama door straks want je hebt m zo gemist en je kunt weer alles hebben.

Daarnaast, puntje van aandacht:

Jij werkt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je bent 24/7 bij hem!! Weet je hoe lekker ik het vind (nooit gedacht) om te werken en MEZELF te kunnen zijn!
    Dus waar heb je het eigenlijk over...die paar keer dat je hem weg brengt is niets in vergelijking wat de andere meiden hier doen die moeten werken! Mijn kleintje (en die van hun) is gewoon minimaal 3 dagen ergens anders of in ieder geval met iemand anders.

Geniet ajb van die heerlijke luxe tijd voor jezelf die je zo af en toe lekker moet nemen en je mannetje vindt het ook heerlijk!

Ben ik duidelijk nu??;)

6. sunshineS1976

@Dtje en Lins: hahaha Linss heeft toch ook geen kaaskop als vriend of wel? :p Hij heeft in ieder geval een lekker exotisch tintje :p

@Linss: oooh meis heel veel succes morgen hoor en ook een beetje plezier want het is ook vast weer leuk!!
    Ja dat is jammer he...laat thuis en kleintjes die vroeg naar bed gaan :( Geniet van vandaag!!

@Armande: fijn dat je je beter voelt!!
    Lekker ritje naar schiphol! Jammer dat je weer even zonder ml moet, wanneer komt hij weer terug??
    Hoe is t met dl en zl???

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik vind ook dat je af en toe je kleintje best weg mag brengen. Inderdaad wat krul zegt jij werkt niet dus dan ben je al veel bij hem, begrijpelijk om soms even tijd voor jezelf te hebben. Onze kleintjes gaan 2-3 dagen in de week naar mijn ouders vanaf volgende week. Daar hebben ze ook hun eigen bedje, box etc. En ze krijgen bergen aandacht van mijn ouders en broertje. Ik vind het ook wel goed als een kind af en toe even ergens anders is

Gisteren ook in de middag naar winkelcentrum geweest en avond bij mijn ouders gegeten. En kindjes slapen gewoon lekker. Alleen ze willen vaak wel alles zien als we ergens zijn in winkel ofzo

Deze week hoeven de kleintjes alleen vrijdag naar mijn ouders. Rest van de week is vriendlief thuis.

Hihi nee ik heb een halve kaaskop nu haha en half Surinaams.

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha lins :p
    En t vriendje in Middelburg was dat ook een exotisch hapje? :p
    Vind t zo mooi gemixte kindjes :) maar eigenlijk is elk kindje mooi en uniek.. Ben echt gek op baby'tjes!

Je hebt ook helemaal gelijk krul
    T is wel door m'n gedachten gegaan hoor
    Van werk niet dit en dat
    Maar dat is toch n andere reden he..
    Hoewel je natuurlijk zoals je zelf ook aangeeft wel n stukje van jezelf/je oude ik terug krijgt door bijv te werken, iig even uit je rol te stappen.. Dat heb je ook als je ze even wegbrengt..
    M'n baddersessie was ook zo lekker nog nooit zo ontspannen geweest als nu
    T was echt even n rust moment

Bedankt voor jullie reacties iig
    Heb er veel aan!

En zoals je zegt iedereen is weer anders en doet t weer anders met zijn of haar reden..

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Haha nee D dat was een echte kaaskop, blond en blauwe ogen ;). Ja vind gemixte kindjes ook mooi. Nu heeft alleen Sophie wat van vriendlief, daan niet zo die is echt wit en donkerblond met blauwgrijze ogen.

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Grappig! N Twin maar toch ieder zo eigen!

11. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ja heel leuk om te zien, maar ook dat als de een huilt de ander ook begint en ze hetzelfde ritme hebben
    Poe daan was vannacht een paar keer even een minuut wakker en dan weer slapen. Dus heb echt slecht geslapen. Ook hoorde ik ons buurmeisje hoesten. Dus vanavond als ik terug van werk ben, ben ik waarschijnlijk gesloopt. Heb wel de eerste fles lekker kunnen geven om 6.00:).
    Tot later meiden. Fijne dag allemaal.

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Veel succes op j eerste dag lins! Zul j net zien he dat j door van alles wordt wakker gehouden!

13. sunshineS1976

Ha meiden!
    Hoe is het met jullie??

The sun is shining!! Trek er op uit, het is heerlijk buiten!

@Linss: zet 'm op vandaag he!! Heel veel succes!
    Poeh ja dat heb je natuurlijk uitgerekend als je echt vroeg op moet voor werk, dat de kleintjes je een beetje wakker houden!! Vanavond er maar vroeg in! Fijn dat je de eerste fles kon geven, fijn begin zo van je dag!

@Hier: weer wezen babyzwemmen, tweede keer na drie weken geleden. Wat was het leuk! Ze genoot er echt zichtbaar van, vond het echt heerlijk. Echt een verschil met de eerste keer, toen vond ze het niet zo en had ze het na tien minuten al koud. Nu geen trillend lipje gezien en de volle les breeduit gelachen. Waren nu ook wat andere nieuwe meiden bij en behalve dat ene kliekjesgebeuren, geen kliekjes maar iedereen die gewoon met elkaar kletst. Al hoeft dat voor mij toch niet zo hoor, ik heb alleen maar oog voor die van mij :p
    Kan nu wel goed t verschil zien met drie weken geleden. Toen had ze nog moeite om dr hoofdje lang rechtop te houden. Nu was het geen probleem, ze kon goed haar balans vinden, ze is echt sterker geworden!
    Volgende week weer :D

Fijne dag meiden!!

14. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi hoi,

Ohw lins heb je geen succes meer gewenst... Meer ben erg benieuwd hoe je je eerste dag werken vond!!! Pfff wel vermoeiend zo'n nacht, vnvd idd maar vroeg erin!

@krul: fijn dat t zwemmen nu wel leuk was en niet meer zo last van dat stomme gekliek!! Leuk om te zien dat ze zo vooruit is gegaan he?! Trotse mama!

15. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @d, meis toch, tuuuurlijk is even tijd voor jezelf erg belangrijk!! Daar word je een veel leukere moeder van! En idd werk je niet dus je bent sowieso veel bij zl. En daarbij is opvoeding keuzes maken waarbij het belangrijk is om te kiezen wat bij jou past. Dus er is geen beste manier! En soms maak je keuzes die niet zo handig zijn: daar leer je van, je verpest echt niet meteen je kind! Als er geen 'te' voor staat is het meestal wel goed (handig).

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Heerlijk he krul! Zijn hele middag op pad geweest
    Lekker gewandeld naar de stad
    Paar dingetjes gekocht voor zl
    N buiten de deur gegeten
    Net thuis
    Moeten t er hier altijd gelijk van nemen want t kan morgen zo weer anders zijn

Thx Caroline you are right

Linss hoe is t gegaan?

Armande feeling Any better
    Redt j t n beetje zonder ml

Lies druk potjes aan t maken?!

Ga verder met flesje n badderen

Good night Ladies

17. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik ben helemaal gesloopt haha. Van 8 tot 17.00 gewerkt. Had een superdrukke dag. Werd echt met open armen ontvangen. Iedereen was zo blij dat ik terug was haha.
    Heb ook weer veel werk gedaan en ook alweer een overleg gehad. Poe nu echt moe
    Zo kindjes in bad en lekker op de bank duiken

lijkt me ook heerlijk babyzwemmen. Wil ik ook doen als ze oud genoeg zijn.

18. sunshineS1976

@Dtje: aah super meis!! Heerlijk om lekker buiten de deur te eten, scheelt je zoveel gedoe!
    Idd zodra de zon schijnt moet je pakken wat je pakken kan!

@Caroline: werkse weer morgen!

@Linss: pff heavy hoor!! Druk druk druk!! Heerlijk dat je zo welkom was weer! Heb je het naar je zin gehad?
    Geniet lkker van je kindjes voor ze slapen gaan! Succes morgen weer!

@Hier: morgen ook weer vroeg op. Voor tweede keer naar de huisarts om het eczeem na de kuur te beoordelen.
    Daarna lekker een stuk wandelen en boodschapjes doen. Als het goed is nog steeds mooi weer toch?!
    Fijne avond meiden en een goede nacht!!

19. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @krul: heb je zelf het gevoel dst de zalf heeft geholpen?! Succes morgen bij de ha!!

@lins: toch ook wel weer lekker dat werken he?! Super dat je zo goed bent ontvangen. Niet raar dat je gesloopt bent, je zal vannacht wel heeeeerlijk slapen (als de kids dat ook doen ;/))

@armande: hoe lang is ml weg??! Hier ook weer slaapdiensten, vind ik echt niks. Dan zie ik hem als ik werk eigenlijk niet, dan is het wisseling vd wacht (hij werkt dan van 18.00 tot 7.00....)

Msrlies, ook alles goed daar???!

Hier gaat t goed. Vandaag na een jaar (schaam schaam) m'n haar laten knippen. Verder dl dus nu in het ledikantje (wel bij ons nog!). Gaat goed maar ik merk dat ze wel even iets moeite had met in slaap vallen, mist Miss toch haar wieg 😐
    Ik zit nog heerlijk buiten, wat een super fijn weer!!

20. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Pfff meisje is aan t hoesten en verkouden :(
    Ml is ook grieperig en bij mij is t weer over, zl begon ermee dus t kon ook niet uitblijven.
    Weet niet zo goed wat te doen nu...zo met de fles maar tempen en een halve ui bij dr wieg leggen.
    Zet de wieg maar bij me op de kamer, want ze slaapt al regelmatig op dr eigen kamer, zie ik nu niet zo zitten...
    Hoop dat t goed gaat vannacht. Kan ook niet met ml ff bellen die slaapt al en heeft zn tel uit....bah :(

Sorry voor mij ego bericht ;)
    (Oh hij komt eind van de week weer thuis trouwens)

@linss dat zal idd pittig zijn geweest zo'n lange werkdag, petje af hoor!
    @krullie succes bij de ha! Vervelend hoor eczeem :(
    @D leuke dingen gedaan!
    En wat de andere meiden al zeiden, je doet t goed zo hoor! Soms moet je ff bijtanken en idd jij werkt niet en omdat ik dat nu ook niet doe weet ik precies wat je bedoelt. Ben van de week toen ml thuis was na t eten ook ff alleen op pad gegaan, moest echt ff weg.

Deel Deze Pagina