Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Nee kleintjes ook op de bank erbij. Hopelijk slapen ze vannacht weer door. Poe ben gesloopt nu.

2. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Pfff alsof ze t aanvoelen he.. Pittig hoor!
    Duim voor n goede nachtrust voor jou!
    Zit niet in over bijlezen!

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Nee niet inzitten over bijlezen hoor, anders ga je ook nog weg straks en dat wil ik niet! :p

Hoop ook dat ze zo naar bed gaan en lekker door gaan slapen! Nu eerst ff knuffelen met ze!!

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik wil graag bijlezen :), vind interessant wat jullie bezig houdt.
    Tot morgen. Ze liggen hier op bed en ik ook. Slaap lekker.

5. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Pff echt geen tijd om te reageren...
    Best druk in je eentje met twee kids in een totaal andere levensfase, een huishouden enz... Petje af voor de alleenstaande mama of papa!

Verder gaat t goed hier hoor :)
    Verkoudheid bij dl heeft niet verder doorgezet, vreemd maar vind ik niet erg!

Truste allemaal

6. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Fijn armande dat de verkoudheid niet heeft doorgezet.
    Hier vannacht weer goede nachtrust gehad. Kindjes waren om 6.15 wakker, netjes dus weer. Nu liggen ze alweer lekker op bed

Ik was snel aangekleed etc dus dacht ga nog even hier kijken bij jullie meiden.

7. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Goedemorgen!!!

Was gisteren even te druk, maar wat lees ik nou.......... Lieve marlies gaat ons hier verlaten. He gatver, dat vind ik helemaaaaaaaaal niet leuk 😥. Echt jammer want ik vind je verhalen super om te lezen en gezellig dat je meeschrijft. Wat krul zegt, totaal niet het gevoel dat ons kindjes het beter doen en daarbij is dit forum meer om te spuien dan te vergelijken!! (Ik hoop niet dat je dat gevoel had dan!). Het ga je goed en ik hoop echt dat je af en toe nog wat laat horen! Dikke kus voor jou!!!

Meiden, moet nu door maar kom hopelijk vndg ff bijkletsen!!

8. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Wat betreft haaruitval dat heb ik ook. Had ik ook aan begin van zwangerschap. Maar nu weer. Lijkt al wel wat minder te worden Gelukkig. Maar hier lag alles onder mijn haren haha.

Ik koop ook regelmatig bij zeeman en wibra. Ook vind ik dat v en d leuke spullen heeft.

Vandaag nog dagje werken en morgen vrij joepie. Alleen hebben we morgen verjaardag, dus nog niet echt helemaal vrij
    Vrijdag gaan de kleintjes voor het eerst naar mijn ouders. Ben benieuwd. Bij vriendlief gaat het goed. Hij red zich goed met ze alleen. Ze waren zelfs beide dagen aangekleed en lekker gewassen. Wel had daan afgelopen maandag vriendlief helemaal nat geplast en gisteren zichzelf haha.

Oh ik moet gaat anders ben ik alsnog te laat haha.

9. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Marlies heel veel geluk met de kleintjes en ik hoop ooit toch nog wat van je te lezen. Dag meis!

10. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hehe puf puf zucht.... ZEN
    Hoi daar ben ik ook weer even
    Pfff dat was een druk ochtendje....maar nu even bijlezen hoor
    Ben ook nu pas aan t lunchen ;)
    Eerst psz, dokter, bezoek, vriendje hier spelen en toen nog gauw een hotel zoeken op internet (ga met vriendinnen naar Zand, soort concert at sea) dus was ff stress hier haha
    Dl wilde niet slapen en dat arme schaap moest mee van hot naar her. Maar nu is ze stil :)

@zeeman, klopt hoor wat je zegt @krullie, met dat wassen. Maar had voor zl hemden van de hema en die liggen in de prullenbak, scheef en kort geworden. Heb zelf onlangs een shirtje van esprit gekocht (edc) 2x gewassen en is al vol met rullen enz.
    Dus soms maakt t geloof ik niet uit waar je t koopt ;)

11. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Lieve Lies! Bedankt voor al je gezellige verhalen en steun. Probeer te begrijpen wat er precies anders is aan jouw kindjes.... Heb eigenlijk geen idee...;) hoop dat je gauw de steun en herkenning kunt vinden die je zoekt!
    Het ga je goed meis!
    Xx

12. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Waaaaarom poepen baby's midden in de nacht??

13. sunshineS1976

eeeuhhh om jou een groot plezier te doen?? :p
    Hier doet ze het altijd 's middags dus kan er niet over mee praten, sorry :p

14. sunshineS1976

Ha lieve meiden

@Armande: Ik geloof helemaal dat je het druk hebt met twee kleintjes!!
    Dan kom je echt nergens meer aan toe, in ieder geval zeer weinig meer aan jezelf lijkt me.
    Idd denk er ook vaak over na, zoveel alleenstaande ouders…hoe doen ze het he!
    Fijn dat de verkoudheid dl bespaard is gebleven!
    Wat gaaf even weg met je vriendinnen! Hoe lang?? Is je man dan alleen thuis?? Ga je je kleintjes niet missen? Dat lijkt me best moeilijk een hele nacht zonder!!

Hema is ook niet altijd goed. Ook op sommige rompertjes krijg ik pluisjes, niet op allemaal gelukkig. Wel schandalig van Esprit!

@Linss: fijn dat je kleintjes goed hebben geslapen! Dat je hier nog even komt buurten ’s ochtends vroeg zeg!
    Fijn dat je morgen vrij bent!! Even bijtanken en genieten! Spannend dat ze naar je ouders gaan! Blijft dit zo dat ze structureel naar je ouders gaan? Wel erg leuk hoor voor zowel je ouders als de kindjes. Bouwen ze echt een fijne relatie op!
    Haha fijn dat papa een leuke tijd met zn kindjes heeft gehad! En ja dat plassen…zeker met een jongen levert dat vast leuke taferelen op :p

@Caroline: hoe is het daar?? Morgen nog een dagje en dan weer weekend toch?!

@Dtje: goh wat ben jij stil voor jouw doen :p
    Dan heb je je huishouden echt goed aangepakt!! Ben benieuwd hoe je ventje t heeft gehad bij opa en oma!

@hier; morgen de begrafenis, bah. Meisje gaat naar een tante vlakbij zodat ik haar niet al te lang hoef te missen. Maar ik vind het wel balen dat ik dr op mn vrije dag even moet missen en dat ze niet dr vaste middagslaapje in dr eigen bedje kan doen.
    Verder wil ze steeds minder liggen, ze wil graag rechtop zitten en is zich behoorlijk aan het inpannen met hoofdje en beentjes om dat voor elkaar te krijgen en kan ook behoorlijk geïrriteerd reageren als het niet lukt :p

Fijne avond meiden!!

15. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Pffff lig in bed en ben bekaf.... Sorry dat ik weer niet reageer..... Maar wil nu echt m'n ogen dicht gaan doen!!! Hoop echt morgen te kunnen reageren! Slaap lekker!!

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ook hier geen gelegenheid gehad om te lezen en reageren
    Heb ontzettend veel in huis gedaan en toen nog tijdens t eten n filmpje afgekeken met ml (die nog steeds ziek thuis zit, echt zieker als mij) en toen heeft hij zl opgehaald en hadden we nog even bezoek want we moesten de auto f lenen van m'n schoonzus omdat die van ons mee was naar werk en die bleef ook nog even poosje dus dan kun je ook nie f op je gemak lezen en schrijven!

Ti's al weer veelste laat natuurlijk maar wil toch even kort reageren :)

Linssiej fijne dag morgen! Lekker vrij! Hopelijk n gezellige verjaardag!
    Hier ook ineens weer veel plasincidenten, t liefst als ie net in een schoon badje gaat!
    Vandaag heeft ie daardoor voor t eerst gedouched
    Hij vond t leuk met papa! Zoooo schattig! Wat lijkt ie dan ineens weer klein he!
    Probeer tijdens t verschonen zo snel mogelijk te werk te gaan en er iets op te leggen maar als ie plast plast ie gelijk zoveel dat ie alsnog wel in bad kan vaak
    Die arme papa's zijn helemaal kansloos haha

Spannend naar opa en oma!
    Hier afgesproken dat ie elke woensdag en zondag naar opa en oma gaat
    Op zondag is z'n neefje er ook dus goed voor z'n sociale ontwikkeling
    En zoals krul zegt voor t ontwikkelen van n goede band met opa en oma en tijd voor mij voor de grotere klusjes of gwn f helemaal niks

Fijn dat t beter gaat met dl Armande! Hoop t hier ook over te slaan! Wel beetje snotterig dus gebruik neusspray n dat peertje om snot weg te zuigen
    Hoop echt dat ie er geen tot weinig last van gaat krijgen nu ml t zo te pakken heeft

Hier ook regelmatig snachts poepen
    Soms echt zo woelen dat ik m wel moet verschonen
    En zeker nu die n beetje luieruitslag heeft ineens
    Heb er iets voor bij de apotheek gehaald en was ook per direct alles weer met neutral
    Was al n tijdje alles mee met onze was n met gewone waspoeder maar denk dat t toch irriteert
    Op de rest van z'n huid overigens niet en de assistente van de dokter gaf ook aan dat er nie vaak een duidelijke oorzaak is
    We doen alles al zo bacterievrij mogelijk
    Pamperdoekjes zijn ook al lang t zelfde wel sinds kort een variant maar die is juist fragrance free dus zou helemaal niet moeten irriteren lijkt me..

Krul veel succes morgen op de begrafenis
    Droevige dag waarschijnlijk
    Zal aan je denken meis en spreek je vast nog wel!

Caroline lekker bijtanken! Hoe gaat t met je meisje?
    Heb je t naar je zin op werk?
    Hoe doe je t met j huishouden? Of heb j nog j hulp?

Hopelijk niks of niemand vergeten..
    Sorry anders daarvoor!

Sleep well Ladies!

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Te wakker....

Grrr :p

Heb maar wat nieuwe foto's geplaatst ;)
    Wil k ook van jullie schatjes :D

18. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Haha ja zoiets...nou ze doet me een groter plezier door t gewoon ergens in de ochtend te doen zoals de dagen ervoor ;)

19. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @krullie, nog ff over dat naaien, ik had idd ergens anders ook gelezen dat mensen er tóch iets ander bij hadden bedacht bij dat naaitopic :p

@D ben je ziek? Heb ik miss gemist, sorry. Beterschap! Ook voor je ml! Hopelijk ontspringt zl de dans! Hier zal dl wel snel t eea krijgen nu zl bijna naar school gaat. Zit eigenlijk te "wachten" tot hij de waterpokken krijgt, had gehoopt dat hij ze zou krijgen voor dl geboren werd.

@krullie, sterkte vandaag!
    @linss en @caroline, ehm...ik ben t ff kwijt....

Hier om 21u de laatste fles en toen net om 5u de eerste weer. Ik vond haar om 23u weer wakker maken te kort erop maar 5u wakker worden is ook geen pretje vooral omdat madame nog een half uur ligt te knorren en ik dus niet kan slapen en incl verschonen t al weer wat later is waardoor zl wakker wordt. Hoe doen jullie dat? Ik bedoel dus met die laatste fles als t schema in de soep is gelopen?
    Ze krijgt nu trouwens 5 flessen van 150/5
    Moet ook nog steeds de voeding verdikken anders komt t er echt uit. durf haar ook nog niet echt plat te leggen...

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Stil hier!

Gaat wat beter Armande thx
    Ml gaat ook betere kant op
    Ik heb nog wel vd kriebel aanvallen in m'n keel maar m'n keel doet ni meer zo n zeer

Meestal komt t eigenlijk steeds zo uit dat hij z'n flessen allemaal krijgt n die keren van niet wordt ie zelf wel wakker of ligt zo te woelen dat ik de fles alleen maar hoef aan te bieden n hij is leeg

Vaak zitten er tussen de 3e tot 5e fles ook steeds maar 3-3.5 u maar verschilt per dag
    Hierdoor kom j wel Vroeger uit

Zl slaapt gemiddeld pas rond 10 max elf voor de nacht
    Daarvoor korte dutjes n wakker momentjes

Hoe is t gegaan vandaag krul
    Heb j nog ni gesproken

Lins hoe was de verjaardag

Caroline beetje bijgeslapen?

Deel Deze Pagina