Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Trouwens nu ik nog even door jullie fotoalbums blader ben ik benieuwd of dl nog vaker in je armen heeft geslapen Armande?

Caroline; hoe vind je meisje t nu in haar ledikantje?
    Hoe gaat t met de poezen n de hond mbt dl? Tonen ze interesse? Zijn ze veranderd?

Linss alles oke?! Trek je t allemaal n beetje? De eerste week zit erop! Was t zwaar?

Krullieeeeeee spreek je morgen :D

Zou ook wel n groepsapp willen met jullie meiden! Zo leuk handig en snel! :D

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Poe kan niet slapen :(. Ben gewoon veel te wakker.

Eerste week is goed bevallen, maar wel zwaar 36 uur. Ben er over na aan het denken om terug te gaan naar 32 uur.

D handig hoor die stoelverkleiner voor de kinderwagen. Wat lijkt je mannetje al groot.

Ik ga even kijken of ik nog even wat kan lezen.

3. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ah krul zeker verdrietig zo'n begrafenis van zo'n jong iemand. Bah moet er ook niet aan denken.
    Fijn dat het ook goed met je meisje gaat. Hier ontwikkelt Sophie zich ook ineens. Daan lacht al heel lang en maakt al een tijdje geluidjes etc en nu doet Sophie dat ook heel veel sinds begin deze week.

4. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Armande ik lees dat het met jouw meisje beter gaat. Fijn hoor :).

Caroline hier ook last van. Als ik overdag heb gewerkt, in de avond geen puf nog wat te doen.

Zo even korte reactie.

5. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    OMG!!!!!! krul en d zijn weer lekker bezig geweest! :))))))
    (Ik ga maar niet alle citeren want dan ben ik nog wel even bezig....)

Nou lins, ik snap zeker dat je minder zou willen werken, pittig hoor 36 uur nu! Ja vermoeiend s avonds he, als je eenmaal zit.... (Maar ja, voordat je ook zit: kindje(s) op bed, alles opruimen, flesjes (kolfspullen) opruimen/uitkoken, alles voor volgende dag klaarzetten, (hond uitlaten...) zit vaak pas rond half 10/10 uur.

@d, ene kat negeert haar de andere wil alleen maar snuffelen en bij me zitten als ik haar voed. De hond moet s ochtends echt even gedag snuffelen, is dan echt blij en dan gaat hij gewoon zijn eigen gang. Denk (hoop) dat ze vriendjes worden!!
    Hoe is dat bij jouw katten dan??!
    Ledikantje moest ze wel echt even aan wennen, kwam minde goed in slaap maar inmiddels ligt ze er heerlijk in!

@krul; pfff heftig ja zo jong iemand, bah, zeker niet aan denken dat het jouw moeder overkomt... Fijn dat je meisje het zo goed deed en leuk had!!
    Hoe gaat t nu met eczeem bij je meisje?!

@d, is je krulliehoest uhhh kriebelhoest al weg?!

@armande: alle snottebellen bij dl echt weg nu?

Wel lekker dat minder werken, denk nu steeds dat t zondag is maar t is nog maar zaterdag, nog lekker wat dagen met dl te gaan!!

Zo, klaar met voeden, ga nog ff slapen weer!

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Daar is linsjeeeee!jammer genoeg wel op n moment dat j even zou moeten bijtanken maar hopelijk heb j toch nog wat slaap gepakt n kun j dit weekend uitrusten! Ik zou er idd ook over nadenken hoor om iets minder te gaan werken. Niet alleen om meet bij m'n kindjes te zijn maar ook omdat t zo zwaar is! Denk dat t j op n gegeven moment echt gaat opbreken want hebt daarnaast nog wel n tweeling die alle zorg n aandacht nodig hebben
    Ik heb soms al geen puf meer n werk ni eens
    Zoals Caroline ook zegt voordat j eenmaal zit..

Wat super leuk die ontwikkelingen he!
    Echt van de een op de andere dag!
    Leuk hoor, probeer zoveel mogelijk alles vast te leggen maar wordt soms gek van t uitzoeken van alle foto's haha

Hier kan zl z'n hoofdje al goed draaien als ik m zo ophou
    Volgt j helemaal
    Ook op z'n buik gaat goed
    Vind t steeds leuker n komt al echt goed omhoog
    Wat zal kruipen er schattig uit zien

Gister sliep zl al rond 9 n kwam pas 8.15 weer
    Flesje om 23u aangeboden n dronk t met z'n oogjes dicht helemaal leeg
    Erna lag ie ko op me te slapen
    Om van te smelten
    Waarschijnlijk weer eenmalig
    Meestal ben ik savonds wel met m in de weer tot uur of tien/elf n doet ie maar n kort slaapje

Poezen hier zijn fan
    Ochtends betrap ik ze weleens in de box n slapen graag daar zijn geur hangt.. Moet echt geen dekentje laten liggen n ook overdag laat ik ze ni meer in onze slaapkamer want dan kruipt 1 in z'n bedj n dat mag ni
    Afdekken heeft geen zin want hun kruipen overal in n onder haha
    Weer n ander slaapt op de grote tijgers in zijn kamer n komt er ook graag bij tijdens voeden n t liefst op hem haha
    Een de derde is die van die ene foto
    Die is t allervoorzichtigst n liefst en worden zeker te weten ook vriendjes!
    Zoekt m altijd op n groet hem eerst terwijl hij t meest aandacht altijd wou van ons toen zl er nog ni was!

Fijn dat t goed gaat met jouw diertjes n dl! Karaktertje he om haar te negeren! Maar beter zo dan agressief of iets

Fijn dat ze er nu lekker in slaapt Caroline! Toch even iets om aan te wennen!

Moet zl ophouden!

7. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Die ontwikkelingen gaan echt in razend tempo! Hebben jullie ook t boek oei ik groei?! Grappig om te zien dat t hier wel klopt met de mentale sprongen. Doet soms even paar dagen weinig en daarna ineens n druk meer. Ze kirt nu bv enorm veel (te lief) en veel bellen blazen. En ontdekt haar eigen handen nu echt. Ik probeer het idd ook met foto's en film vast te leggen.
    Hier nu ook echt in maat 62 en 62/68. 68 is echt veel te groot. Heb nu nog van alles liggen wat ik gekregen heb maar past niet allemaal bij elkaar. Snel eens gaan shoppen (vnl online!).
    Kopen jullie ook kleertjes via mp? Ik nu 1 keer gedaan, super leuk setje van beebielove en is duur merk maar zo leuk en blijft goed.

Wat goed vd poezen! Wel balen dat ze soms toch in de box gaan, hier gelukkig niet maar heel lang alluminiumfolie erin gehad wat enorm hielp!

Vndg dagje relaxen, denk foto's uitzoeken ff met de hond en dl wandelen (nu ook regelmatig in babybjorn draagzak, zooo leuk!) en Miss ff bij m'n mams eten want ml is weg.

Jullie plannen?

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ken t boek wel maar heb t niet! Leuk hoor! Zeker ook omdat j zo kunt vergelijken met wat j meisj doet! Ze is goed gegroeid ook!
    Lief he die handjes! Hij klemt m'n hand/arm vaak tegen m aan n hij grijpt graag in m'n haar n vinger
    Soms doet ie ook z'n handjes om de fles.. Echt heel schattig om te zien!
    Komen idd ook steeds nieuwe geluidjes bij
    Soms klinkt het als okeh haha zo grappig
    Hele verhalen vertelt ie euhh aaah oewww haha

Fijne dag Caroline
    Lekker wandelen
    Ik wil ook n draagzak
    Heb er 1 gezien die ook van j af kan
    Denk dat die dat erg leuk vind!

Ga naar moeders straks! Zl gaat eindelijk in ligbad!
    Fijne dag allemaal

9. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

hahaha
    Jij bent begonnen dame!! Wij koppen 'm alleen maar in ;):p

10. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Oooh vroege vogels hier!!

@Linss: wat irri dat je niet kon slapen!! Je beebjes hebben daar vast geen boodschap aan en melden zich weer gewoon vroeg vandaag. Je hoofd zat zeker zo vol van die eerste drukke werkweek. Ik snap het totally als je terug wilt gaan naar 32 uur. Maar denk er goed over na he. Kun het voorlopig de eerste twee jaar niet "opvangen" met ouderschapsverlof? Zodat je contract in ieder geval niet gewijzigd wordt en je misschien nog wat terug krijgt van de belasting ook.
    Heerlijk he dat lachen en reageren en elke dag weer iets meer kunnen! Jij kunt ze ook goed vergelijken met elkaar.

@Caroline: fijn dat ze het heerlijk vind in het ledikantje. Toch alle ruimte he. Hier was het de laatste weken in de wieg steeds "pok pok pok" 's nachts als ze weer met dr hoofdje of handjes tegen de rand stootte.
    Staat het ledikantje wel nog bij jullie? Heb je vast verteld...maar ben t vergeten, sorry.
    Lief hoe je diertjes reageren op je meisje. Gaan vast dikke vriendjes worden!!
    Fijn he nog maar zaterdag, heerlijk dat minder werken!! Vind wel dat de tijd nu nog sneller voorbij gaat... geniet van je wknd!!
    Heerlijk lekker wandelen en foto's uitzoeken. Ik wacht ook op een stapel foto's weer!
    Gaaf die draagzak. Wil je er eens een leuke foto van maken? Ik wil er toch ook maar 1 aanschaffen, voornamelijk met het oog op de vakantie! Dat we niet steeds die wagen nodig hebben als we er op uit gaan want soms is dat ook onhandig.

Ik heb nog niet op mp geshopt, maar idd veel merkkleding voor beebjes bieden ze aan! Ik heb nog t/m 68 aan kleertjes, daarna moet ik idd alles zelf gaan kopen. Hier ook 62, maar broekjes in 68. 62 is te kort en 68 bovenkleding is weer te ruim! Lange meid :D
    Ja dat boekje heb ik ook! Heb m op mn ereader. TIjdens zwschap gelezen, maar ben de helft alweer vergeten. Moet t weer eens erbij pakken!

@Armande: hoe gaat het daar? Lekker aan het genieten van je mooie kindjes en ml?

@Dtje: beetje bijgekomen na je uitspattingen gisteravond? :p Ff ontstressed met manlief? :p
    Heerlijk dat je mannetje lekker bij je in slaap viel. Genieten van die momentjes.
    Ook zo lief hoe je diertjes op je ventje reageren. Lieve foto's ook steeds! Als ze zijn geur opzoeken zijn ze echt weg van m!

Ooh jaa in het grote bad vandaag!! Wil een uitgebreide fotoshoot he :D

@Hier: vanmiddag lekker over een braderie struinen.
    Werd vanmorgen van me meisje wakker door flink gehuil, had zichzelf weer opengekrabd door de jeuk. Opeens is het eczeem in dr gezichtje weer terug...zucht!! Dus maar weer de hormoonzalf gebruikt. Ik moest het nog maar twee x per week gebruiken als "onderhoud" maar als het weer opkwam dan weer intensief... bah.

Fijn weekend lieverds!

11. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @krul en d: die draagzak is idd echt heel handig. Je zet haar er zo in en ze zit gezellig bij je. Bij de mijne kan ze straks ook omgedraaid zodat ze van zich af kan kijken! En het is echt niet zwaar, dat verbaasde me echt.

@d: schattig dat hij z'n handjes om de fles doet (hier om m'n borst, laatst had ze m'n tepel te pakken, fijn 😬 ).
    Veel plezier met badderen, idd een foto!!

@krul; he bah weer eczeem.... Wt zielig!! Weet je al waarvan het komt (reactie ergens op?) of heeft ze 'gewoon' eczeem?!
    Veel plezier met de braderie!

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ah krul toch dat wist ik niet dat de exceem weer terug is! :( nou! Hoop echt dat t gauw mindert!
    Veel plz op de braderie! Ti's iig droog!

Nou dat klinkt super Caroline! Heb die jij heb gezien volgens mij ook gezien n op oog!
    Valt mee ja kwa gewicht?
    Mijn mannetje weegt bijna 7kg dus ja haha ben benieuwd

Neeeee krul heb ml lekker met rust gelaten :p
    J kunt t j vast ni voorstellen maar ti's niet altijd feest 😜

We hebben zo n leuke schommelstoel slash wipper gekocht vandaag
    Foto's volgen
    Zoiets als krul volgens mij maar dan strand editie
    Krabbetje met muziekje n strand figuurtjes die in verschillende kleuren oplichten n met n leuk muziekje
    Dat ding bounced zo lekker vanzelf n heeft n trilfunctie die krul ook zou bevallen :p

Hij kan maar tot n kg of 9-11 maar goed he het is iig nog wel paar mnd leuk
    Juist nu hij zo aan t ontdekken is met z'n handjes n oogjes
    We hebben er twee gekocht ook 1 voor bij m'n ma
    Hij was daar eigenlijk ook voor bedoeld maar in die ik heb zakt ie steeds weg
    Welke stand ik m ook zet met of zonder kussentjes
    Straks kan die er iig lekker hapjes in eten (in die "oude") want kan ook zitstand ook..

Foto's volgen nog! Fles zit erin.. Nu eerst even verschonen ed!

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Mis n plaats video knop!
    Te leuke filmpjes! Heb paar foto's geplaatst! T was super!

14. caroline1978

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Hoi meiden,

Net bij m'n mams gegeten. M'n meisje voor het eerst in haar leventje echt overstuur.... 😟 Jee ook echt krijsen erbij (was ze volgens mij ook btje aan t uitproberen). Was denk ik oververmoeid waardoor ze niet in slaap kwam, bah wat was t zielig! Liet zich eerst echt niet troosten uiteindelijk gelukkig wel en toen beneden in de maxicosi erbij gezet waar ze in in slaap is gevallen.

Leuke wipper d!! (Niet dubbelzinnig bedoeld 😏 )
    (Wat krul steeds met 'naaien' heeft, heb ik met het woord wippen en wipper!) moet ik denken aan een dicteewoord een tijdje geleden op m'n werk, moest t woord 'pijpen' dicteren (groep 7, zijn ze 10/11 jr.), pfffffff en dan ook kids die t doorhebben.... Net zoals ik het met minsommen echt niet over aftrekken kan spreken (zoals het veel wordt genoemd!). Ik kan het niet gewoon noemen zonder erbij te glimlachen! Dus....

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Waaaahahahahahahahahahahaha

No comment...

Dont get me started :D

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zonde je meisje zo overstuur :(
    Zl ook VNV hoor! Was al voor we naar huis gingen in de maxi cosi in slaap gevallen ( was alles inpakken ed ) en thuis schrok ie wakker kennelijk n was zo overstuur
    De vibraties ;) van t wippertje ;) kalmeerden uiteindelijk, maar ook niet langer dan kwartiertje denk zo..

Zou nu heel veel kunnen zeggen natuurlijk :D
    But like i said
    Dont get me started :p

Flesje heeft m uiteindelijk lekker laten slapen al was t nog net geen 3u ertussen..
    Verder heel de dag netjes 4u..

Slaap lekker meisjes
    Goede nacht voor iedereen

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    3 Months joehoeeeee 🎉 for the three musketiers
    Die ene dag Armande trekken we er bij
    Gefeliciteerd Caroline en Armande
    Weten jullie nog toen we 3 mnd zwanger waren?!

18. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Zo wat is er veel geschreven :). Heb het even snel doorgelezen, maar lig nog in bed dus ga nog niet overal op reageren

Gisteren waren vriendlief en ik beide ziek. Allebei enorme buikkrampen etc en dat begon in de nacht al dus slecht geslapen. Nu gaat het weer beter hier. Ook heerlijk gisteren om 22.00 naar bed gegaan en tot 7 vanmorgen kunnen slapen

Bedankt voor de tip krul. Ik ga eens informeren naar ouderschapverlof. Vervelend van het eczeem bij je meisje. Ikzelf heb ook al vanaf kind eczeem. Wordt wel met de jaren minder gelukkig.

HiHi kleintjes liggen net weer terug in bed, hoor een hoop gebrabbel.

Ik ga eens naar je foto's kijken D.

Ik kom straks weer terug.

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Moguh dames!

Ah nee toch linss! Beterschap! Fijn dat jullie lekker lang hebben kunnen slapen! Slapen de kleintjes?
    Hoelang brabbelen ze voor ze in slaap vallen?

Kwam even delen, en dat is voor mij heel bijzonder haha, dat ik vrijwillig op de zondagmorgen op ben gestaan om schoon te maken
    Heel de beneden verdieping is al klaar incl ramen zemen binnen en buiten!

Really...

Dit hadden jullie van mij niet verwacht he
    Denk terug; nooit voor half twee een post!
    Gister ook al opgebleven..

ProgreSs

Reden; mooi weer! Zl vandaag naar opa en oma! ----> mi time :D
    Zonnen! Finally!

20. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hoi meiden
    Met dl alles goed
    Zl is jarig geweest dus feest gehad
    Ml is heel erg ziek geworden dus nog naar hap geweest enz
    Heb maar paar uurtjes geslapen en tis hier n ontploffing dus ik ga er weer vandoor...
    Heb nog niet eens alles bij kunnen lezen :(
    Tot later en een fijne dag!

Deel Deze Pagina