Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O lieverd toch! Wat heeft ml?
    Hoe gaat t nu?

Nog gefeliciteerd met j zoontje!
    Leuk feest gehad?

Fijn dat t goed gaat met dl!

Succes met alles schat!

2. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Jaaaaaa 3 mnd!!!!! Pfff wat gaat dat snel.

@lins, he bah allebei ziek... Lukte dat wel met de 2 beebs dan?!

@armande: jaaaa zl 4! Gefeliciteerd!!! 🎁🎉
    Wat balen van ml zeg, wat had hij dan?! Gaat t nu beter?! Hoe is t met jou en dl?!

Jeee wat een heerlijk weer!! Zo ook ff in de zon!!

@d, geniet van je metime in de zon, lekker meis!! Hihi je bent er lekker vroeg bij, het wordt nog wel wat met d 😏

Vnvd bbq met vrienden (zonder ml want is werken). Hopelijk dl niet weer zo overstuur ....

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zo! Zl is bij opa en oma! F peilen hoe warm t achter is! Bikini of toch maar niet :p

Veel plz met de bbq Caroline! Dat je meisje maar rustig mag zijn!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En uiteraard zijn we weer ongesteld op deze prachtige dag!
    Armande join je weer?!

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Bikini it is incl t magazine kinderen waar ik lid van werd n een stoer wit met blauw noppies truitje bij kreeg
    Wat is dit genieten! Doet me goed! Lekker om f uit je (zorg)rol te stappen n te lezen over andere moeders en Beebjes en terug te denken aan m'n fijne zwangerschap, de bevalling, de eerste mnd..
    Ik ben zo gelukkig :D

@caroline; als je nou op pad gaat met de draagzak is dat dan maar f tussen de verschoningen en voedingen door?
    Ik bedacht me als ik alleen ben dat k dan die hele luiertas moet mee zeulen? Hoe doe je dat?

6. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ohw lekker dtje!! En lekker even wegdromen en herinneringen ophalen is goed voor je!
    Meestal na wakker worden eerst luier, dan eten, ff boeren en dan aan de wandel (meestal incl hond). Neem niks mee, volgende luier is dan in principe na volgende slaapje.

Hier weer lading foto's uitgezocht en besteld, best veel maar leuk werk!

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Gefeliciteerd Armande met je zoontje. Gadver je man ziek? Hopelijk alweer wat beter ?

Ja ik voelde me wel redelijk dus heb ik de kids gedaan en later op de dag kon vriendlief ook weer mee helpen. Blijft lastig als je beide ziek bent. Je kunt dan ook slechter tegen het gehuil etc.

Draagzak lijkt mij ook ideaal. Wilde ik ook kopen.

Ben nog niet buiten geweest. Heb alle was opgeruimd en gestreken.

Heerlijk D in je bikini met boekje erbij.

Hier hoor ik ze meestal nog max 15 min als ze in bed liggen.

Nu slapen ze nog. Had verwacht dat ze al wakker zouden zijn.

Veel plezier bij de bbq!

8. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Haai liefies
    Bedankt voor de felicitaties!
    T was een reuze leuk feest! Helaas eindigde dat bij de hap en vanmo nogmaals naar de hap. Houdt nog niet over....heel veel pijnstilling nodig en allerlei neussprays enz, oorontsteking iets in combi met t vele vliegen afgl week. Ik heb iemand nog nooit zoveel pijn zien hebben behalve mezelf tijdens een bevalling ;)

En nóg meer ego: jaaaaaa ze rolt om!! Zo hoppekee op dr rechterzij en weer terug :)

@linss pff pittig he ziek zijn en kindjes hebben!
    Een mama kan nooit ziek zijn...

@D heerlijk even me-time. Ik had vandaag zoooo graag mn mama in de buurt gehad ik zag t echt ff niet meer zitten. Bah ml zoveel pijn, dl huilen v honger zl die hieperdepiep was met al zn kado's en t huis echt een bende...maar goed we zitten weer aardig in t ritme :)

Ik ga ff eten met zl
    Tot later

9. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Omrollen van rug naar zij trouwens (niet naar buik)

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Wat goed Armande!!! Je meisje zit duidelijk zoveel beter in haar vel!
    Echt goed! Zl ligt hier ook steeds bijna op z'n zij, geef m dan n klein duwtje en hij blijft liggen!

Pfff kan t me voorstellen Armande! Je komt handen tekort en alles is dan gewoon even te veel he..
    Zet t dan zelf meestal echt op janken..
    Sja..
    Hoop dat t allemaal is gelukt verder en dat ml gauw van z'n klachten af is! Tot wanneer is hij weer thuis?

Fijn dat t wat beter gaat weer linssiej! Zeker pittig hoor nou..
    Knap allebei maar gauw op! Morgen wel werken of?

Ik ga zl halen! Tot later!

11. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

hahahahahahahahaaa:D:D:D
    Zooooo herkenbaaaar :p
    Nee hier dan:
    Ik had een keer het werkwoord "schudden" maar in de context van schudden met een flesje en niet je hoofd schudden of iets dergelijks. En ipv dat ik gewoon zei dat het niet "je hoofd schudden" was deed ik gewoon met mijn hand voor wat schudden was, en dan deed ik alsof ik een flesje in mijn hand had en dat heen en weer schudde. Drie keer raden waarom alle jongens het uitproesten en ik ook rood werd en niet meer bijkwam ;);)

12. sunshineS1976

Haai lieve meiden!

Weer veel gekletst hier! Even kort op iedereen reageren, ben moe en wil ook even tijd voor mezelf nu de kleine eindelijk op bed ligt.

@Armande: jeeh gefeliciteerd met je zoontje nog!! Vier jaar geworden toch?? Wat worden ze groot he!! Fijn dat het een leuk feest was, maar wel naar zeg van je man! Zoveel pijn…dat gun je niemand he. Hoop dat hij aan de betere hand is!
    Fijn dat t met je dochter goed gaat en ze kan omrollen, wauw!!! Wat een verschil melk kan maken he dat het nu zooooveel beter gaat!
    Gefeliciteerd met je meisje!! Kwart jaar oud, mijlpaal! :D

@Dtje: hahaha je nieuwe speeltje voor zl met trilfunctie :p
    Die trilfunctie hier valt ook erg mee. Dan trilt mijn …. tien keer beter :p ;)
    Niet altijd feest? Nee dat had k niet gedacht :p
    Haha
    He bah ongi... aan de ene kant toch wel lekker dat ik dat dus nooit heb…is het niet weer heel vroeg dan??
    Fijn dat je zo genoten hebt vandaag!! Zeer belangrijk om dat erin te blijven houden!!!

@Caroline: ooh wat sneu van je meisje!! Idd oververmoeid, kan ze zo overstuur maken.
    Gefeliciteerd met je meisje, 3 maanden alweer! Kwart jaar oud!
    Veel plz bij de bbq, hopelijk gaat het goed met dl!

@Linss: he wat vervelend, allebei ziek!! Iets verkeerds gegeten? Fijn dat het weer beter gaat inmiddels!! Niet buiten geweest vandaag? Wat zonde!
    Maar zie net dat het de hele week lekker weer wordt! Het werd tijd :D

@Hier: Om kwart over zes hier ook een dochter die totaal overstuur was, kort nadat we dr uit bed hadden gehaald. Er viel geen land mee te bezeilen, we werden er allebei gek van en gaven elkaar de schuld, gewoon uit onmacht. Na een dik half uur krijsen en van alles geprobeerd te hebben (dacht ik) wist ik het ook niet meer en stond ik met de phone in mn hand om de hap te bellen. Toen ik opeens afvroeg of t honger kon zijn, maar ze had twee uurtjes daarvoor nog 200ml op, dus daar dachten we niet eens aan. Maar jawel, reuze honger… rust was meteen terug toen ze de fles kreeg. Pffffff
    Zo stom…een half uur lang met de handen in het haar zitten en dl die gewoon bijna stopt met ademen zooo overstuur was ze. Aan honger dachten we gewoon echt niet! Misschien door de warmte zei W, dat ze meer dorst had. Kan, want het was aardig warm hier vandaag!
    Nu ligt ze op bed… hoop voor een paar uurtjes…kunnen wij ook even bijkomen en een filmpje kijken. Heerlijke dag gehad verder met visite. Lekker buiten gezeten en gelegen en verbrand :p
    Morgen weer vroeg op, zwemmen!

Fijne aaf meiden en trusten alvast!!

13. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hier precies hetzelfde!
    We waren zo ontzettend moe dat ik om 19:30 echt omviel dus ik dacht ik ga gewoon naar bed.... Afijn, zl kon niet slapen en dat terwijl hij de laatste weken echt snel in slaap valt zelfs de dag voor zn verjaardag. En dl had rond 19 de fles gehad. Wij naar bed, ml nog hartstikke ziek dus toen ik eindelijk kon slapen (21u) zet madam t op n krijsen. Dus toen gebeurde hier wat bij jullie gebeurde....tot ml zei miss heeft ze honger en ja hoor dat was t....zucht....
    Daarna kon ik eindelijk slapen manman dat was nodig ;)

Ml en dl slapen nu (na 10 min krijsen) en zl en ik zijn beneden. Ik ga maar eens poetsen want dat schiet maar niet op hier door alles....
    Straks met dl naar de osteopaat.
    Hopelijk kan ik vandaag nog reageren op jullie allemaal!

14. sunshineS1976

@Armande: meen je niet!! Bizar!! Zou t door de warmte kunnen komen?? In ieder geval weer iets om in ons achterhoofd te houden voor de volgende keer...
    Je bent lekker vroeg naar bed gegaan!
    Hoe is het met ml? Nog steeds niet super aangezien hij veel slaapt?? Fijn dat dl met m mee doet en jij even lekker tijd voor je zoontje hebt en wat in het huishouden kunt doen.
    Fijne dag meis, hoop dat je aan alles toe komt wat je van plan was.

@Hier: weer lekker gezwommen vanmorgen! Derde keer nu geweest en denk dat ik volgende week maar zo'n tienbadenkaart ga nemen. Het is toch wel erg leuk om gewoon elke week te blijven doen!
    Ze ligt nu uitgeteld alweer een uurtje te slapen. Als ze wakker wordt fles en even lekker naar het centrum om wat dingetjes te shoppen. Weer valt tegen tot nu toe, het is best fris buiten! Maar in de zon kan ik even niet meer, want ben toch flink verbrand gisteren.

Fijne dag meiden! Werkse Linss!

15. sunshineS1976

Ego:

Zaterdag is mn meisje alweer 4 maanden!!! Wat gaat het hard!!
    Haar eerste papfles wordt dan een feit 's avonds!! Zo spannend! Ik denk dat ik een week later een eerste groentehapje ga proberen, ze moet er wel aan toe zijn. Even aankijken.

16. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zoooo Leuk krul :D
    Kan ook echt niet wachten en Zl ook niet, nu al.
    Cb zei t zelf maar ja durf t echt nog niet hoor met z'n darmpjes!

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Oooo Armande toch lieverd :(
    Altijd als j echt f wilt rusten of iets moet doen he..
    Gelukkig was t na n flesje over! Goed geslapen toen?
    Volgens mij lijden veel moeders onder chronische vermoeidheid
    Zeker met twee of meer kindjes!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Zie j al voor me :D waaahahahaha :D

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hello Ladies! Heb f gequote want ben ondertussen met meer dingen bezig en dit ging ff makkelijker ;)

Heb je over t meeste uit je post al gesproken krul!
    Voelt desondanks altijd alsof ik j negeer haha

Wat betreft m'n menstruatie; ben altijd om de drie wk ongesteld.. Snel he?
    Iets wat ik niet heb gemist tijdens m'n zwangerschap!

N jouw reactie over m'n wippertje doet me denken weer aan Samantha uit Satc die oppast op brady! Trilfunctie vd wipper stopt, hup die vibrator ernaast en dat kind is weer stil! Geniaal!

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    En ti's weer zo ver m'n bericht wordt niet gepost..
    Heb buiten de lijntjes gekleurd sorry dames!

Deel Deze Pagina