Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik zit alweer in de auto naar huis. Baarmoedermond was gelijk gebleven en ook nog dicht.
    Harde buiken zijn onregelmatig. Moet alleen terug als het weer erger wordt.
    Hoofdpijn is waarschijnlijk door verkoudheid.

2. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    @linss oje toch drie baby's vandaag ;)
    toch fijn dat ze je nu weer goed in de gaten houden meid je hebt er wel een abonnement he? stertke!!

@krullie leuk wat te horen! zolang jij nog zulke stukken kunt typen zit jouw meisje nog wel ff binnen :p
    anders een stuk lopen? of idd onder de douche of in bad? zelf zou ik gaan lopen...of lig je vast aan allerlei apparaten?
    jaja binnen 72u idd en daar zijn er al een hoop van voorbij
    you go girl!

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    O linss toch
    J houdt t ook nog even spannend zeg!

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    @D83 owkee super leuk dat je ons op de hoogte houd van krullie spannend he ja manlief en ik hebben wat lol hier het is voor hem voor het eerst dat hij het allemaal meemaakt erg grappig

@linsiejj gewoon rustig aan blijven doen dat die bbm nog dicht zit zegt gelukkig ook niets kan zo ineens anders zijn lekker onder de douche en vooral relaxen

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Je moet al die opmerkingen echt ergens op schrijven mamaatje
    Zo leuk om straks terug te lezen!

6. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    ja mijn lichaam is een beetje in de war denk ik. Heb net neusspray gehaald met zoutoplossing omdat het gewoon vast lijkt te zitten. Verder nog steeds harde buiken maar ja hoef pas terug als ik weer pijn heb en ze regelmatig komen. Mijn vriend zegt steeds dat mijn lichaam niet snapt wat bevallen is haha. Baby's deden het uitstekend en als ik het zo zie niet echt zin om naar buiten te komen. Baarmoedermond is al wekenlang hetzelfde, dus heb er een hard hoofd in dat het voor de 37 weken nog gaat gebeuren. We worden wel gek van het ziekenhuis, maar ja moet altijd bellen van hun. Ik vertelde dat mijn meisje gisteren rustiger was en ze zei meteen dat ik wel had mogen bellen. Maar ja dan zit ik er dadelijk dagelijks en daar heb ik ook geen zin in
    Lig nu samen met vriend lekker tv te kijken want heb hem ook vroeg wakker gemaakt vanmorgen.

Ja wie had gedacht dat krul de volgende zou zijn. Ben jaloers haha. Mijn vriend zei al van hopelijk schiet de gynaecoloog uit met toucheren en komt de boel op gang haha.
    Hoop voor jou krul dat het niet heel lang gaat duren.

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    ja mijn lichaam is een beetje in de war denk ik. Heb net neusspray gehaald met zoutoplossing omdat het gewoon vast lijkt te zitten. Verder nog steeds harde buiken maar ja hoef pas terug als ik weer pijn heb en ze regelmatig komen. Mijn vriend zegt steeds dat mijn lichaam niet snapt wat bevallen is haha. Baby's deden het uitstekend en als ik het zo zie niet echt zin om naar buiten te komen. Baarmoedermond is al wekenlang hetzelfde, dus heb er een hard hoofd in dat het voor de 37 weken nog gaat gebeuren. We worden wel gek van het ziekenhuis, maar ja moet altijd bellen van hun. Ik vertelde dat mijn meisje gisteren rustiger was en ze zei meteen dat ik wel had mogen bellen. Maar ja dan zit ik er dadelijk dagelijks en daar heb ik ook geen zin in
    Lig nu samen met vriend lekker tv te kijken want heb hem ook vroeg wakker gemaakt vanmorgen.

Ja wie had gedacht dat krul de volgende zou zijn. Ben jaloers haha. Mijn vriend zei al van hopelijk schiet de gynaecoloog uit met toucheren en komt de boel op gang haha.
    Hoop voor jou krul dat het niet heel lang gaat duren.

8. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Trouwens mamaatje
    Even nav je reactie op t ledikantje.. Weet nie of je nog m'n reactie hebt gelezen maar denk post t hier ook even
    Het bedje is meer voor de sier opgemaakt voor nu want voorlopig komt ie bij ons te slapen in een wit ledikantje met klamboe
    Zal daar nog foto van plaatsen.. Maar omdat de katten nog bij ons slapen daar t ledikantje nog niet opgemaakt
    We hebben daar tevens n aerosleepmatras dus ook aerosleep hoeslakentjes maar de lakentjes en dekentjes in stijl van onze slaapkamer
    Ook mooi, weer wat rustiger..
    T kamertje is voorlopig vooral om m te wassen en aan te kleden.. Miss afhankelijk van de omstandigheden dat ie er Smiddags ook wel eens slaapt
    We moeten t allemaal nog even bekijken hihi
    Wil m zo dicht mogelijk bij me denk ik :)

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha je zou t bijna denken :p
    Leuke opmerking van j vriend
    Doen jullie maar lekker even niks, lekker tv kijken etc

Snap dat j er niet elke x Heen wilt zonder resultaat..
    J wordt dan zo Heen n weer geslingerd

Darmkrampen zijn weer terug
    Net voor t douchen geweest
    Voel weer aandrang ( :mad: grrr ben net schoon)
    N voel menstruatie krampen onder in m'n buik
    Lang nie gehad
    Ik ga maar weer naar de wc
    Word vervolgd...

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dames even vraagje

Bij dat meer naar t toilet gaan verhaaltje
    Hebben jullie daarbij krampen steken in je onderrug en onderbuik?!
    Ik kan gewoon niet vd wc.. K denk dat t door m'n darmen worst veroorzaakt maar voelt tegelijkertijd als menstruatie krampen...

11. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    @lins: wat een gedoe allemaal meid! Snap dat jullie het zat zijn maar voor de kleintjes zou het wel fijn zijn als ze nog heel even blijven zitten, des te eerder mogen ze mee naar huis!!

@mamaatje: haha, lachen die reactie van je vriend, is idd allemaal nieuw voor hem en natuurlijk ook erg spannend! Fijn dat je weer mee schrijft!!!

@d: ik heb ook wel krampen en zeker een tijd ruim voor ik naar de wc kan. Soms zit ik en dan komt het toch nog niet... Het lijken soms wel menstruatiekrampen maar vaak zijn t toch m'n darmen. Last van m'n rug heb ik er niet bij! Tja meid, wat zal t zijn, t kan zo ineens 'echt' worden zoals bij krul... En wat mamaatje zegt, bij een heleboel voorwerk kan het toch nog heel lang duren... Spannend hè?!

Hoest met krul?? Moet veel aan je denken vndg!!

@ego: vndg een dag met totaal een energie... Uitgeput van al die slechte nachten... Tot net toe niks gedaan behalve genieten van mcdreamy bij greys anatomy (en enorm lopen janken want was zoooo zielig!!)
    Net samen met manlief grote boodschappen in huis gehaald, weer voor een week alles in huis, heerlijk!

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Reageer later op jullie want zijn boodschappen doen voor t kraambezoek vast

Update Krullie; weeen komen om de 4 min maar geen regelmaat
    De een duurt 15 sec de andere 40 sec
    T doet wel meer pijn als vanmiddag!

Ze zijn erg lief en helpen met posities om te zitten en te puffen
    Ze zit op een lekkere stoel met haar voetjes op de koffer

Kleertjes liggen al klaar!

Ze heeft een eigen badkamer met eigen douche en toilet

Verder hebben ze Alle verzorgingsproducten voor de beeb!

ML kan ze afknallen, die eet n broodje kroket haha

13. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    haha wat is dat toch met mannen. Die van mij zat ook broodje kroket te eten in ziekenhuis. Nu zijn die wel heel lekker. Ikzelf had broodje gezond en een muffin.
    Ja is inderdaad wel beter dat ze nog even blijven, maar wordt er zo knettergek vanaf
    Ach ja nog even volhouden. Volgende week vrijdag hoor ik meer over inleiden :)

14. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    oh en wat betreft krampen die heb ik inderdaad ook als ik ongesteld ben.
    Vanmorgen gingen ze gepaard met harde buiken.
    Nu heb ik nog steeds harde buiken maar zonder pijn in mijn buik. stom lichaam. Ik heb ook het idee dat ik dit altijd heb als de kindjes ineens weer groeien. Gisteren waren ze erg rustig, maar dat zijn ze nu weer aan het inhalen.
    Ben wel blij dat ik 34 weken gepasseerd ben anders had ik 100% zeker moeten blijven.
    Hihi we waren zo moe daarstraks dat we samen in mijn bed beneden in slaap zijn gevallen. Hij is nu aan het werk tot 21. 00

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Krullie heeft nu om de 3 min weeen en de verpleegster gaf aan dat ze zich moet voorbereiden op nog ergere, snellere en langere weeen!

16. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Trekt ze het nog??! Heeft ze eigenlijk al ontsluiting??! Spannend!!!! Ik duim voor haar dat het voorspoedig gaat nu!!

17. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Lekker dat jullie nog even hebben geslapen lins,
    En fijn dat je niet hoefde te blijven.. Gewoon nog even lekker thuis!

Heb ook neer harde buiken, maar pijn doen ze niet..

Weer naar de wc geweest, weet nie waar t vandaan komt, verder is t wel minder pijnlijk als vanmiddag.. Ben erg moe, duizelig en m'n eten smaakte niet zo..

Hoe is t met jullie allemaal?

Denk echt aan niets anders dan aan Krullie en bevallen!

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Vroeg ik ook maar ivm de al gebroken vliezen willen ze dat zo lang mogelijk uitstellen..

Ze kan ze goed opvangen maar t doet wel zeer zegt ze..
    Ze gaat dit niet nog 24u trekken zeg maar..

19. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    oh spannend zeg. Ben ook zo benieuwd naar de weeën.
    Poe heb alweer honger. Eet me vandaag echt gek. Vriendlief vroeg kan je me de bastognekoeken geven haha. Ik zei ja hoor als ze ongenietbaar op zijn. Had ops 3 na de doos opgegeten de laatste paar dagen. Hij zei jij eet ook alles op hier in huis. Ik zeg steeds de baby's hebben honger.

Had gisteren nog wat dingen bij prenatal gekocht. Broekje, rokje en vestje voor mijn meisje. Alleen broekje in maat 50 rest groter, was in aanbieding. Voor jongen alleen twee rompertjes. Had ook nog een broekje, maar die is bij kassa denk ik gevallen want zat er niet bij en ook niet op bon. Later nog dingetjes besteld op v en d website.
    zag dat ik niet heel veel in maat 50 had. Veelal 50/56. Kleiner dan 50 heb ik niet gekocht omdat onze tweeling goed op groei ligt en als het nodig is stuur ik mama wel naar de winkel haha.
    Heb vandaag klossen meegenomen bij apotheek. Ga ik er nog niet onder doen, wacht ik nog even mee.

20. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Leuk geslaagd lins! Blijft leuk shoppen voor de Beebs hihi

Oew lekker he los gaan met eten/snoepen haha

Die mannen van ons maken ook wat mee he :p
    Geweldig!

Volgens mij hebben jullie t ook heel fijn samen?

@caroline; ja t blijft nog even spannend allemaal..
    Wil ene kant echt dat t tot iets leidt, andere kant soms ook bang voor wat me te wachten staat.. Maar goed, we moeten er vroeg of laat zowiezo door heen :) no way back
    En t resultaat zal onbeschrijfelijk zijn...

Lekker dat je alle boodschappen weer in huis heb
    Wij hebben alles voor t kraambezoek vanmiddag gehaald
    Koekjes, chips, snoep, chocolaatjes, nootjes, Afghaanse snoepjes/lekkernijen en drinken enzo
    Beschuit en muisjes hadden we al en de versiering ligt ook klaar
    Kan maar voorbereid zijn

Hier ook niks gedaan verder behalve even afgewassen
    Ben ook op..
    Gister dag vol energie, nu ben k niks waard..

Geloof dat die nachten je opbreken Caroline
    Kun je tussendoor nog even slapen?

Straks zullen we dat echt moeten anders houden we dat niet vol!

Deel Deze Pagina