Van week 5 naar (soon2b) Mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door D83, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Er is hier gisteravond nog volop gekletst en opeens zijn de berichten weg?????????????

2. sunshineS1976

Hoe is het met iedereen hier??
    Hebben jullie al vakantieplannen gemaakt voor de zomer?
    Wij zijn nog steeds aan het twijfelen en moeten nu echt op gaan schieten...anders is echt alles vol straks.
    Twijfelen tussen Centerparcs (wel in Duits of Frank) of een vliegvakantie naar een heerlijk zonnig oord... wat is wijsheid...een hotel of een huisje...rijden of vliegen... moeilijk hoor met zo'n kleintje. Zei ook al tegen Dtje; elke dag flessen uitkoken lijkt me moeilijk gaan op een hotelkamer?!
    Iemand daar een idee op eventueel?

3. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Spoorloos verdwenen.. Laatste die ik las was van Caroline dat ze der bedje in dook! Geen idee of erna nog iets is geschreven?!

We kunnen iig posten want krul heeft geplaatst!

4. sunshineS1976

En jij bent ook niet geblokt :p

5. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dan weet ik t echt ni meer :p

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ladies?! How Are u?

7. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Even snelle reactie, maar zag inderdaad gisteren ook jullie reacties en nu alles weg.
    Ben doodmoe. Heb besloten toch 32 te gaan werken met ingang van vandaag. Was veel te veel

Kids hebben vanmorgen gewoon geslapen tot 8 terwijl laatste fles al 21.30 was haha gekke kinderen. Ik was om half 8 al weg dus Kids pas na werk gezien

Hoe is het met jullie? Hoe gaat het met je man armande?

Ik kruip zo me bed in, morgen weer om 7 uur de auto in.

8. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hier alles goed, dat wil zeggen alles draait wat moet draaien in n gezin ;)
    Naar cb geweest 60cm en 5,9kg mogen iets meer voeding gaan geven,
    Ml is nog best ziek slaapt vooral maar de pijn is dagelijk. Abkuur zou nu toch iets moeten gaan doen.
    Tis voor mij vooral aanpoten vooral na n weekje alleen en nu dit.
    Zl had gister koorts. Maar nu weer beter.
    Sorry ik kom er gewoon niet aan toe om te komen klesen en reageren, probeer wel te lezen.
    Had ook nog wat gepost maar is idd verdwenen??
    Wij gaan volgende week op vakantie met zn vieren heb er zo zin in!
    Morgen ook t eea in de planning maar kan hopelijk wel ff komen reageren!

9. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Slimme zet lins! Hoop dat t beter te doen is! Ook nog steeds best wel pittig maar scheelt je wel n dag he!
    Heerlijk dat ze zo lekker slapen! Hier ook steeds vaker na 8u pas de fles.. Jammer dat je ze dan pas na werk ziet!
    Succes deze week weer meid!

Armande toch lieverd.. Je hebt t er maar druk mee!
    Ml heeft t dan echt flink te pakken zeg :( als morgen niet beter gaat toch maar weer even naar de ha hoor! Beterschap voor m en succes met alles! Kon ik maar iets voor je doen! Knuffel!

Meisje groeit goed he! Hoeveel mag je gaan geven nu?

Hier alles goed, filmpje aan t kijken!
    Morgen naar de kapper n de pedicure
    Zooooo nodig.. Uitgroei tot n met en laat ik maar niet over m'n voetjes beginnen..

Slaap lekker dames!

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Duik erin! Ben moe ineens!

Armande vergeten te vragen waar de reis naar toe gaat?

11. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Fijn dat je meisje het zo goed doet armande! Hopelijk knapt je man snel op en zie dat je zoontje ook al koorts had gelukkig weer weg. Beterschap!D ja echt veel beter uurtje per dag minder, werkte namelijk die 36 uur in 4 dagen.

Ik lig wakker in bed haha. Baby's zijn nog niet wakker. Wel lekker hoor op mijn vrije dag. Ze slapen zo goed door. Laatste fles gisteren was 21.30 en toen lekker naar bed.

Beloofd een hete dag te worden. Kindjes houdt ik mooi koel binnen. Ikzelf hoop toch lekker even te kunnen genieten van de zon.

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoiii lins

Rustig hier

Alles Goed met iedereen?

Geniet van j vrije dag linss
    Hopelijk lekker in de zon!
    Vraag me ook af hoe ik dat ga realiseren..
    Hij slaapt ni veel meer overdag n vnml korte dutjes
    Dus ja..
    Denk dat t maar wandelen wordt ofzo..

13. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Hoi meiden
    Ml knapt weer op en zl kwakkelt nog wat door maar is niet heel erg ziek gelukkig
    We gaan op vakantie op de grens met belgie en duitsland

@linss snap t hoor dat je minder gaat werken
    Tis gewoon druk!

@krullie, w.b. Vakantie, ik ben niet zo'n fan v center p etc maar wij huren particulier via internet. (Volgens mij hebben we vorig jaar wel eens over wintersport versus bugalowpark gehad met zn allen :) )
    Wij gaan dus nu naar n huisje en miss in t najaar naar de zon met t vliegtuig. Misschien ook n idee voor jullie?
    Wij willen ook gaan sparen om weer naar de usa te gaan :)

Ik ben ondertussen helemaal kwijt wat iedereen heeft geschreven en ook is t eea verdwenen....

Oja ze krijgt nu 150cc en 's avonds 180. Ze mag nog niet alle flessen 180 daar is ze nog te licht voor en dat kan ze ook niet op.
    Gister heeft ze doorgeslapen maar vannacht kwam ze om 1&5u.... :(
    Om 19 de laatste fles dus toen is voor haar denk ik de nacht begonnen en die duurde tot 1u.
    Vanavond ga ik haar maar eens wakker maken om 23u

Jammer dat marlies er niet meer is hier, maar ik zal morgenavond aan haar denken, ik ga naar Guus!

Fijne zonnige dag!

14. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ik legde zl altijd in de wandelwagen met de kap omlaag en dan een parasolletje erboven. Dan tocht t door maar ligt ie toch in de schaduw.
    Wandelen is ook heerlijk alleen draait dan steeds de zon in de bak. (Haha degene die wandelt draait natuurlijk, niet de zon)

15. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Armande :D
    Missed u!

Zo heb ik zl gelegd idd alleen kap niet helemaal maar beneden want er is ook weinig schaduw meer in de tuin op t moment en aangezien dit z'n slaapmkmentje is na de tweede fles dan maar zo
    Kan ik toch f zonnen.. Iets wat ik heel jammer vind dat t niet meer zo maar 123 kan.. Hou zoooo van de zon nl
    Vroeger lag k natuurlijk al lang n breed op t strand
    Zijn toch wel veranderingen waar ik n beetje moeite mee heb n me dan gelijk ook weer schuldig over voel..
    T draait nl niet meer om mama he haha
    Maar deze mama zit nu iig wel ff lekker en als ie straks wakker wordt f in Zn wippertje in de schaduw (als die er is) en dan na z'n flesje nog f lekker wandelen want moet toch naar de Ah en Etos
    Zl slaapt nl niet meer zo lang en veel overdag dus t is nie zo dat k m paar u naar bed kan brengen..
    Ah fijn hij laat me iig enigszins uitslapen dat is ook iets om voor de tekenen
    Cant have it All right

Veel plz morgen Armande!
    Met wie ga je?

Fijn dat ml opknapt! Nu zl nog!
    Ja met 7u de laatste fles zou zl ook niet doorslapen hoor
    Sliep ze toen erna ook meteen?
    Hier de laatste gister half tien n dan geslapen tot kwart over 8..
    Als zl een enkele x eerder slaapt meld ie zich zelf tussen 23&00 voor de laatste fles
    Benieuwd of ze alles opdrinkt VNV als je haar wakker maakt en hoelaat ze dan komt!

Leuk vooruitzicht Armande! Quality time met z'n viertjes!

16. sunshineS1976

Haai lady's!
    Verdwijnen er nog steeds berichten of is iedereen hier druk met werk, beebjes, huishouden en genieten van de zon? ? :D

@lins: heerlijk die kindjes van jou dat ze zo goed slapen! Hier was t prima tot paar dagen geleden. Nu meerdere keren wakker s nachts, ze krijgt geen fles en slaapt snel weer in maar het sloopt je wel als je wekker om kwart voor zes gaat!
    Verstandig besluit minder uren!! Blijven het nog steeds vier dagen maar dan een uur minder per dag? of drie en halve dag? ?

@armande: fijn dat ml aan betere hand is. Heeft het wel echt flinkv te pakken gehad. Dat legt een grote druk op jouw met dl en zl die ook weer niet lekker was. Gelukkig bijna op vakantie met t gezin, leuk!!! En morgenavond naar guus! !Alvast veel plz!!
    Top dat je meer voeding mag gaan geven, dl is weer goed gegroeid :D

@caro: je werkweek zit er weer op schat! ! Vast heel druk gehad? ! Nu even lekker paar dagen bijkomen!

@dtje : heerlijk de kapper en je nagels! Moet elke vrouw gewoon elke zoveel weken laten doen! Het resultaat mag er zijn, echt mooie haarkleur! Hoop dat je kon genieten van de zon! Voel je niet schuldig, die gevoelens en gedachten hebben we allemaal wel eens!

@vraag: trekken jullie de beebjes al korte mouwen aan? Heb t vandaag voor t eerst omdat t zo warm is! Ze vindt t best lekker voelt ook niet koud aan. Heb r vanmiddag in bed ook niet toegedekt met laken of deken gewoon echt te warm. Vannacht maar wel lange mouwtjes ivm afkoelen.

@hier: zaterdag meisje vier maanden!! Eerste papfles gaat n feit worden.heel Veel op dr handjes sabbelen, die hele vuist moet gwn in dr mond! En afgelopen nachten steeds wakker worden. Irri! Schijnen tekenen te zijn dat ze toe zijn aan eerste hapjes! Eerst maar eens een week een papfles elke avond, daarna zien we verder. Interesse in ons eten heeft ze nog niet echt en wil wel dat t echt uit haar zelf komt en niet omdat ze t qua leeftijd mag.

Morgen nog een dag werken. Meisje gaat voor t eerst naar mn moeder. Ben benieuwd!
    Fijne aaf meiden!!

17. sunshineS1976

hallooo ik ga twijfelen of er wel berichten worden geplaatst hier :(:(

18. armande

armande Fanatiek lid

15 okt 2009
    2.229
    0
    0
    Ik verdenk onze stalker :p:D:cool:

19. caroline1978

caroline1978 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.200
    0
    0
    In de zorg
    Aan de kust
    Ben ik weerrrrrr!!! Heb idd weinig geschreven maar er is ook wel wat verdwenen, raar!!!!
    Was druk met werk en ook nog dingen ernaast in de avond, sorry!!
    Ff korte reactie dus hoor want duik zo lekker m'n bedje in (zit overigens nog lekker buiten, heeerrrrrlijk!)

@krul:eek:hw bijna 4 mnd en een papfles is dan een feit! Ben errug benieuwd!! En misschien ook al wel snel een eerste hapje.
    Nog 1 dagje werken en het is weer weekend :)
    @kleding: ik heb gisteren en vndg wel korte mouw gedaan, is hier echt meer dan warm genoeg (meisje heeft t sneller te warm dan koud). Met slapen nu in rompers lange mouw en dunne slaapzak.

@armande: ohw leuk Guus!!!!! Idd alvast veel plezier!! En lekker bijna op vakantie, fijn!! Hopen dat je 2 mannen dan helemaal zijn opgeknapt.

@d: tja, als moeder leef je veel in het teken van je kindje, heerlijk, maar af en toe iets meer tijd voor jezelf is ook gewoon lekker, maar lukt dus niet altijd... Mis ik soms ook hoor, heel normaal!

@lins: lekkere vrije dag gehad?

Mijn werkdagen zitten er weer op, was ff druk, 3 dg is heerlijk wat betreft t thuis zijn maar wel bikkelen op werk...
    Gisteravond iets leuks gedaan, naar een sample verkoop van koeka. Echt enorm goedkoop alles!!!! Best wat gekocht, helaas was er niet meer wat ik vooral wilde ....(ledikant deken)

Nou, ik ga slapen, slaap lekker!

20. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    Ik wist ook niet wat ze aan moesten, dus maar romper met lange mouwen en broekje. Als je korte mouwen doet heb je daar een romper onder?
    Nu zijn ze van ons niet echt buiten geweest vandaag, alleen zo rond half 6 in de schaduw.
    Ik vind het heel moeilijk. Ze liggen nu met romper lange mouw, broekje en enkele deken. Nu is het hier binnen niet heel warm door de rolluiken.
    Ben benieuwd naar hoe jullie ze kleden.
    Hier heerlijk van 15.30 tot 17.30 in de zon gezeten, Kids lekker op bed.
    ik ga slapen ben kapot en morgen weer vroeg dag. Slaap lekker.

Deel Deze Pagina