Nu pas zijn jullie berichten gepost! Voor ik ging slapen stond er niks! Ga later antwoorden fles zit er net in!
Met dit weer is t echt niet erg om vroeg wakker te zijn! Nu al buiten zitten, fijn!!! Mooie zonnige dag lieve meiden (of werkse...)
Was ik ook weer even na n heerlijke dag n middag buiten Wat n weertje he! Hier hebben we op gewacht. Weet nog dat we er over schreven toen we zwanger waren hihi Hier naar buiten geweest in romper lange mouw en broekje Thuis nu in n korte mouw romper n korte joggingbroek Zijn lekker de stad f in geweest n ontzettend goed geslaagd bij de zeeman! Kost ook niks he! Verder lekker gewandeld van huis naar de boulevard en onderlangs terug.. Net in de tuin gegeten, geniet nog even na met n Koffietje en zo gaan we zl nog even vermaken Fijne avond meisjes en n Fijn weekend! Zal nog foto's plaatsen! Ps bij zl zal t nie lang meer duren voor de tandjes doorkomen want zie al wat zitten in t tandvlees Zal de foto plaatsen!
Had wel gepost maar wellicht is t later geplaatst Ik zag m wel staan iig Jammer dat we elkaar ni meer zo veel spreken Maar t schiet er wel eens bij in n zeker nu met mooie weer veel op pad Net gewandeld n gelunched in de stad n een slaapzakje gekocht Dekentje gaat ni meer, trapt ie weg.. Zo meteen gaat zl f naar opa n oma n kunnen m'n dinnie n ik lekker f zonnen nog in de tuin n buiten eten.. Fijn weekend allemaal x
Hoe is t met iedereen?! Hoop goed! Ml n zl oke Armande? Linssiej zijn jullie ook weer beter? Caroline genoten vd zon n j vrije dagen? Waar krul druk mee is kunnen we zelf wel inkleuren Hier alles goed Genoten van t weer n alles goed met zl Gister in de laatste fles n lepel rijstebloem gedaan Hij sliep al paar dg onrustig n kwam eerder voor n fles n aangezien ik al aan de max aantal flessen zit voor nu t advies van t cb toch maar aangenomen Hij was vrij snel erna in diepe rust n toen was t half 8 Hoop dat z'n darmen er ook goed op reageren dan tegen de vier mnd is de overstap ook naar n papfles ook ni zo groot Ik ga m ophouden Fijne dag meisjes! Kusjes voor de Beebjes Mis jullie!
Hoi lieve meiden, Jee wat rustig hier zeg!!! Iedereen nog steeds van t mooie weer aan t genieten?! Alles goed verder met iedereen? D, fijn dat t beter gaat met de rijstebloem! Nu hopen dat t niet gaat verstoppen!!
Godsiemijne ik doe ook nog wel eens wat andere dingen hoor Ik ben echt niet hele dagen aan het kleuren
Hai lieve meiden! Was ik ook weer eens Ook drukke dagen gehad met werk, huishouden en familie/vrienden. @Caroline: gaaf zo een sample van Koeka!! Jammer dat de deken er niet meer was. Jij zit best veel buiten he! Ik vind het ook wel lekker om te zonnen, maar ik gruwel altijd van beestjes mieren die op je ligbed omhoog kruipen en wespen en bijen brrr! @Linss: ideaal rolluiken! Ja ik doe een romper korte mouw aan onder t shirtje. Alleen als het echt bloedheet is dan alleen romper korte mouw of een shirtje, denk aan hittegolf ofzo Werkse weer he! Hoop dat 32 uur je beter bevalt! @Armande: hoe was Guus?? Hoe is het met zoonlief en manlief?? Je zoontje heeft best wel vaak (even) koorts he?? Tenminste, valt me op dat je t daar best regelmatig over hebt. Gewoon snel gevoelig of hebben peuters dat vaker of? Lijkt me niet prettig voor m! (en voor de mama's!) @Dtje: leuke dingen heb je gedaan! Lekker gelunched afgelopen dagen en geshopt! Echt leuke spulletjes voor zl gescoord bij de Zeeman! Ga er dinsdag ook eens kijken. Zoek zomaar 2 of 3 simpele effen broekjes en wat gekleurde rompers met lange mouw. Hoop dat je vandaag lekker aan het huishouden bent toegekomen en ook tijd voor jezelf hebt gehad! @Hier: papfles ging heel soepel in!! Maar inderdaad; ze sliep als een roosje die nacht, geen kick gegeven. Tot 8 uur! Ik ben alleen aan het sodemieteren met die spenen grrr Ik heb allemaal van die 3-standen spenen en ik las dat stand 3 voor pap is. Nou hier gaat het er heel moeizaam doorheen. Ik had drie flinke scheppen toegevoegd en dat ging zo moeizaam dat ik het heb weg gegooid en opnieuw heb gemaakt met twee scheppen. Hier heeft ze vervolgens een half uur over gedaan om het op te krijgen dat moet toch sneller kunnen in een oude speen een gat geknipt, maar dat was weer te groot daar liep het gewoon uit Morgen eens kijken voor een papspeen, of dat gat iets groter is. Of ik moet de pap zo dik maken dat het wel door die ene zelfgeknipte speen gaat. Op de verpakking staat 2-3 scheppen voor een fles en 5-6 voor een bordje pap met een lepel voeren. Mogen er dan ook 5 scheppen in een fles? Kan ze dan geen last krijgen van dr buikje? Wil dat ntl ook niet. Dinsdag naar cb. Ben heel benieuwd hoeveel ze is gegroeid. Ook weer al prikjes arm kind. Maar ja voorlopig de laatste geloof ik. Dan pas met 11 maanden weer dacht ik. Moet je elke maand naar het cb of wordt dat steeds een langere periode? Weet Armande miss? Dinsdag ook ff lekker stadten en wat voor dl kopen. Even naar de fotograaf om pasfotos te laten maken! Heb een id/paspoort voor dr nodig! Ben benieuwd hoe ze dat gaan doen! Wel apart dat zon id 5 jaar geldig is, maar ze er over 2 jaar geen spat meer op de foto lijkt! Hier vroeg naar bed vanavond, afgelopen dagen er alleen maar vroeg uit en ben een beetje op! En het een beetje beu soms Laat me in ieder geval in de weekenden uitslapen, maar helaas zit dat er nooit meer in vrees ik. Tenzij ze een jaar of 4 is en ze zelf in de kamertje kan spelen of zelf naar beneden kan gaan Boehoe! Fijne avond!!!
Hee meiden, even snel berichtje. Hier druk druk druk. Vandaag barbecue bij ons thuis gehad met familie van mijn vriend. Zij hadden de boodschappen gedaan en wij zorgden voor het drinken en de barbecue natuurlijk. Was wel fijn kindjes lekker in hun eigen bedje. Ook hebben wij de grootste tuin etc dus wel fijn Kindjes doen het super. Laten nu bij de eerste twee flessen altijd 4 uur ertussen en daarna 3 uur. Hierdoor ook redelijk vaste tijden. Ik moet ze alleen elke keer als ik ze weg moet brengen wakker maken. Ze slapen ineens veel langer en hebben nog niet eens pap. Vanmorgen was het gewoon 8.30! ! Hier ook weer prikjes de 20ste . Morgen weer werken en kindjes naar mijn ouders Fijn dat jullie ook zo genoten hebben van het weer. Kan ook niet anders. Hoop morgen weer wat uitgebreider op jullie te kunnen reageren.
Heerlijk Linss die bbq bij jullie!! En je hebt echt fantastische kindertjes dat ze zo goed slapen!! Werkse vandaag! Kleintjes vermaken zich vast super bij opa en oma! @Caro: succes bij CB! Nooit leuk Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is! @Dtje: heel veel beterschap voor jou lieverd, hoop dat je je snel weer fit en goed voelt!! X @Hier: Vanmorgen vroeg paraat voor het babyzwemmen. In bed besloten niet te gaan wandelen maar de auto te pakken, kon ik een kwartier langer blijven liggen. Uiteindelijk met nog maar 10 minuten tijd over in de auto, doet ie t niet!! Zodra ik m startte ging opeens mn klokje uit en kmstand dagteller op nul... zucht!! Zwaaaaar gefrustreerd als iets niet gaat zoals ik wil. Kleine uit bed gehaald en al, die was alweer lekker in slaap gesukkeld, kunnen we niet... lopen zou ik al niet meer redden. Anwb gebeld die pas na een uur kwamen...maar het was een errug lekker ding, dus dat maakte een hoop goed Accu bleek helemaal dood haha Meteen vervangen gelukkig. Hoef ik me daar de komende tijd ook niet meer druk om te maken. Elke keer dat je in je auto stapt zou je toch stressen: "Doet ie t wel of doet ie t niet?!" Nou en daarna ben ik toch nog wezen zwemmen Ik moest en zou gaan! Met zn tweetjes, zonder les, wel met heel veel bejaarden Nou het was maar zo-zo haha Zonder andere babytjes is het toch een stuk minder leuk Maar blij dat we t gedaan hebben! Fijne dag!!
Hoe was t Caroline bij t CB? Ik word hier gek van mn meisje, krijg oorpijn van dr. Ze is zo dr stemmetje aan het ontdekken. Echt gillen in verschillende toonhoogtes, terwijl ze echt plezier heeft want ze is ook lekker aan het spelen. Dat geluid maken gaat er best hard aan toe, ze kraait t uit als ik er wat van zeg Word nu al uitgelachen als ik haar terecht wijs haha
Hoi meiden, T was goed bij cb, ze is nu 61,5 cm en weegt 6500 gram, keurig dus! Prikjes was ff huilen maar kom goed getroost worden. Vanochtend merkte ik verder nog niks maar vanmiddag wel meer huilerig en hangerig. Ligt nu lekker in bed, duurde wel even voor ze sliep... @krul: haha, herkenbaar al die harde geluiden! Hier ook een dame die echt weer elke keer nieuwe geluiden ontdekt, zo leuk!! Pfff wat een gedoe met je auto maar wat een geluk met een stuk (haha, flauwe rijm 😏 ). Fijn dat hij het weer doet en wel een bikkel dat je toch bent gegaan trouwens! Hoe was je werkdag lins? Wat doen jouw kids het goed met slapen zeg!! D ziek???! Wat heb je??! Armande, hoe is het met jou???! Lang niets meer gehoord.... Hopelijk gaat het allemaal goed met jullie!!
En ze was eigenlijk meteen wakker na m'n vorige bericht. Enorm huilen... Heb r gevoed en daarna weer huilen en enorm overstuur... Pfff wat zielig zeg! Nu ligt ze bijna te slapen op m'n arm. Ben benieuwd hoe het verder gaat, ze had iig geen verhoging.
Ah balen krul van je auto, zul je altijd zien. Gelukkig toch nog lekker wezen zwemmen. Fijn dat je meisje goed groeit caroline. Die prikjes blijven vervelend. Hier volgende week weer. Vandaag weer gewerkt. Zit nu even op de bank, maar daan ligt alweer te zeuren dus zal niet lang duren. Ik merk wel nu ze zo lang slapen dat ze overdag veel wakker zijn. Avonden blijven hetzelfde vervelend en zeuren haha. Maar vanmorgen wel pas weer 7.50 de fles volgens vriendlief. Hoe gaat het met jullie kleintjes met dit weer? Die van ons vinden er niks aan, liggen liever binnen in de box. Vandaag ongesteld door de pil heen. Ik had al flink zeurende hoofdpijn en buikpijn en toen ik naar c ging werd me een hoop duidelijk haha. D ziek? Hopelijk snel beter Armande Hoe is het met jou kleine meid?
Heb bijgelezen maar m'n therapie begint zo weer (zit in de wachtkamer eindelijk f gelegenheid) kan niet uitgebreid antwoorden nu.. Gister was ik zo beroerd van de migraine dus werd t m ook niet! Zo zijn er weinig berichtjes en zo n heleboel hihi Leuk iig weer van jullie te lezen! Hoe is t nu met je meisje Caroline? Heeft ze nog laatst van der prikjes gehad? Hoe is t vanacht gegaan? Hoop dat t al weer goed gaat! Wat groeit ze goed! O ben al aan de beurt! Brrrrr spannend na al die tijd! Tot later!
Was ik nog heel even.. Fijn dat t goed gaat met je kleintjes linss! Wat slapen ze lekker zeg! Slapen ze na dat eerste flesje dan niet meer of? Hier valt ie tussen 21.30&23 in z'n diepe slaap tot de andere ochtend 7-8 en dan slaapt ie nog wel tot uur of 11/12 Enkele x wat vroeger maar niet voor 10/10.30 Zo kan mamma als ze wilt toch ook nog even wat uitslapen maar sta ook al heel vaak op om vast wat te doen in huis Ed want dan kunnen we Smiddags op pad Tot bedtijd dutjes van 45 min ongeveer.. Hier de 19e de prikjes weer. Klinkt gezellig de bbq! Was t goed weer voor ook! Zijn jullie ook al lekker verkleurd allemaal? Hoe vinden je ouders om een hele dag op te passen linss? Hoop dat t beter gaat met je meisje Caroline! Armande.. Ga je morgen appen want begin me zorgen te maken! Krul.. Ik heb je inmiddels al gesproken over de app.. Ideaal of niet? Gaat stuk sneller en makkelijker! Kom er ook echt niet meer zo vaak aan toe om te schrijven hier.. Ga nog even n filmpje opzetten met ml! Morgen voor t eerst babyzwemmen en ml en oma gaan mee! Truste meiden!
Nog even voor ik ga slapen. Na de eerste fles gaan ze ook weer slapen. VanMorgen was de eerste fles om 7 uur en ze werden pas tegen 11 weer wakker. Nu hebben ze vandaag sowieso veel geslapen. Zijn ook beide verkouden. Vanmiddag heb ik dus lekker filmpje gekeken: verliefd op ibíza. Mijn ouders vinden het hartstikke leuk. Ze gaan morgen weer. Ze gaan ook maar 2 dagen per week en soms bij uitzondering 3x. Ze doen het ook goed dus dat is fijn WhatsApp is inderdaad ideaal. Kan het niet meer wegdenken. Slaap lekker.