O fijn linss! Als je vrij bent kun je of nog even mee slapen of even wat doen he! Lekker f mi time! Hoop dat ze gauw beter zijn! Begin me serieus zorgen te maken om Armande! Op de app ook al even niet meer online geweest.. Hoop dat ik me voor niks van alles in m'n hoofd haal! Vanmiddag wezen baby zwemmen! Mannetje is ko! Al na t douchen viel die in slaap bij ml n slaapt nu nog in de box Fijn na zo n nacht als vanacht Slaapt al paar dg niet meer lekker door en is onrustig Valt de fles aan als ik m uiteindelijk aanbiedt Overlegd met nutrica en t cb n gaan langzaam terug naar de standaard Dit door half omneo n half standaard te geven. Omneo is natuurlijk heel licht verteerbaar n daardoor hebben Beebjes sneller honger n zl is al groter n zwaarder dan gemiddeld! Ben benieuwd hoe t vanacht zal gaan Zo rot als j verder niks kan geven Rijstebloem mag toch nog niet helaas Ga fles geven hij is wakker!
As we speak Armande is oke n komt gauw weer kletsen! Ze zijn op vakantie! Was me ontschoten! Ze had willen kletsen maar ml was nog ziek n nu hebben ze daar geen goede verbinding! Gelukkig maar!!!
Hou lieverds, Sorry dat ik hier nu ook ff minder ben maar op m'n drie werkdagen ben ik zo druk dat het echt niet lukt of als ik eindelijk zit er geen puf meer voor heb... Pffff vakantie, dat was het!!! Ik maakte me ook al zorgen!! Wat leuk d, v t zwemmen!!! En wat een gedoe toch met die voeding: welke, hoeveelheid, hoe vaak ..... Lastig hoor!! Verder weet ik ff niet meer wat ik heb gelezen.... Sorry! Nog 1 dagje werken en dan ben ik hier weer meer vd partij en zal ik weer ff goed lezen en reageren!!
Is ni meer dan logisch Caroline! Succes vandaag n geniet er na van j meisj n vrije tijd! Hoe vind ze t aanleggen na n dag fles? Hier heeft zl vanaf half tien in z'n eigen bedje (wel op onze kamer gwn) tot 7 u geslapen Mengen heeft al gelijk effect n ook zeker t zwemmen, de gebroken nacht ervoor n t nie wakker gemaakt worden door t verplaatsen naar boven(voorheen sliep ie gwn door n kreeg er Niks van mee) Hij slaapt laatste tijd graag op z'n zij maar heeft er nu ook hele nacht opgeslapen! Zal paar foto's Van t zwemmen plaatsen Filmpjes lukt hier ni jammer genoeg Fijne dag meiden!
Heb btw m'n jurkje over m'n bikini aan gehouden Heb geen 1 bikini meer waar m'n borsten ni bijna uitvallen Zoveel bikini's n geen 1 die echt zo zit zonder n pamela imitatie neer te zetten Toen ik daar iedereen braaf in badpak zag dacht ik Hou t wel aan haha
hey meiden, ff snel vanaf mijn werk (stiekem ) Wat leuk D, al die foto's van het zwemmen!! Ben jij ook naar zo;n les geweest of gewoon zelf gaan zwemmen met zl?! Lijkt mij eigenlijk ook wel heel erg leuk om te doen als ik dat zo zie! Zl ziet er zoooo ontspannen en relaxed uit zeg! Wat fijn dat hij nu goed heeft geslapen, mooie lange ruk gemaakt! Hij ligt dus op zijn zij, wissel je dan per keer op welke zij je hem legt? Hier ligt dl juist niet meer op haar zij. ze moest dit een tijd met zo'n zijligkussen voor haar wervelkolom, maar ze wurmde zich er telkens uit en dan is dit niet meer veilig. Nu ligt ze weer lekker op haar rug (waardoor ze toch sneller inslaapt omdat ze dit lekkerder vindt). Hahah, Pamela Anderson perikelen...!! Ik denk dat mijn t*ten er ook uitvallen als ik mijn bikini zou aantrekken. Ik denk dat als ik straks stop met de bv ik sowieso al een kilo kwijtraak doordat mn borsten kleiner worden, tsjongejonge wat een joekels zijn het nu.... hier de fysio met dl afgerond. Ze heeft nu geen voorkeur meer met haar hoofd en haar romp is redelijk recht. Als het goed is trekt dat bij zodra ze gaat zitten/kruipen e.d. bv gaat trouwens nog steeds heel goed. Ze vindt het nog heerlijk om aangelegd te worden. Zo grappig, zodra ik mijn borst eruit haal begint ze te lachen en ernaar te kijken! Helemaal blij dan, haha. Flesje drinkt ze ook heel goed, ze drinkt daar 220 cc uit, heeft ze binnnen 10 minuten op. Gelukkig gaat het kolven ook steeds beter. Ik vond het even lastig om om te schakelen in mijn hoofd omdat je zo druk bent met je werk en produceerde eerst elke keer net genoeg maar deze week gaat het gelukkig een stuk beter, sneller en is het weer meer. Nog maar 5 weken na deze week en dan lekker 6 weken vakantie. Hoef ik niet meer zo veel te kolven gelukkig! @krul: jij hoeft nog maar heel kort denk ik want jullie regio heeft eerder vakantie?! Lekker hoor! iedereen al zn vakantieplannen rond? @krul: hoe gaat het nu met de fruithapjes?! Al mee begonnen of alleen nog de papfles?! @lins: op welke dagen werk jij nu eigenlijk precies? al deze week aan het minderen qua uren?! fijne dag, ik ga snel weer door!!!
Leuk j zo uitgebreid te lezen Caroline! Ben naar zo n Les geweest maar t was maar n klein clubj Ti's bijna vakantie maar dan mag j in dat uur vrij zwemmen n betaal j alleen voor zl Ga dan denk om de week ofzo Wel echt leuk voor m! Die Beebjes die wat ouder zijn schaterden t uit! Zo leuk! Ik wissel idd steeds per zij Als ie moe is n ik leg m zo is ie al vertrokken Op z'n rug wilt hij nu juist ni meer n dat was echt favoriet altijd Fijn dat dl geen therapie meer nodig heeft! Klinkt goed! Echt heel fijn dat ze er zoveel baat bij heeft gehad! Haha geloof t Caroline Die van jou zijn helemaaaal huge! Wat geweldig dat ze zo gaat lachen als ze j borst alleen nog maar ziet! Hier herkent ie ook z'n flesje n dat kalmeert enigzins als ie honger heeft n niet te houden is Nu met mengen gaat t weer prima er vier u er tussen te laten Maar de laatste geef ik wel wat eerder ivm slapen Hij heeft nog wel z'n 5 flessen nodig J meisje drinkt ook goed zeg! Zl drinkt ook zo snel Heb er nu weer n kleinere speen op zodat ie er langer over doet Dit op advies van nutricia ook. Vakantie boeken we last minute We gaan in de herfst naar Mexico n tegen die tijd zijn er super aanbiedingen altijd Flesj is bijna uit Spreek jullie later!
hahahahahahhahahahhahahhaaaahaahahahhahahahhahahhahahhahah hahaaahahahahhahahahahahahahahahahahahahhahahahhaaaaaaaaaa Herkenbaar hier wbt badpakken!!!!!!!! Waarom moet je nu je moeder bent opeens degelijke badpakken gaan dragen?!! Show them what you've got Niks degelijkheid! MILF!
Hai lieve meiden! @Linss: ze doen het super hoor die kindjes van jou! Ben benieuwd hoeveel ze gegroeid zijn volgende week op t cb! Prikjes ook weer he? Bah! Heerlijk die tijd voor jezelf als dat lukt! Is het een aanrader, die film Verliefd op Ibiza?? Vervelend die verkoudheid! Voordeel dat ze lekker slapen ntl haha Ook super dat ze het zo naar hun zin hebben bij je ouders! Merk je verschil als je ze weer gaat halen? Mijn meisje is dan zo gehecht aan mn moeder (of mn vriendin die eerst kwam oppassen). Ze lacht wel naar me maar niet zo uitbundig als naar de oppas dan. Ook op ml zn papadag merk ik het...dan is ze echt helemaal into dr papa omdat ze die een hele dag om dr heen heeft gehad. Ook andersom, een hele dag bij mij en W komt thuis moet ze ook weer even "wennen". Merkt Caroline dat ook? En Dtje alsie bij opa en oma is geweest? @Caroline: goed gegroeid je meisje!! Ik snap het helemaal hoor dat je druk bent! Hier ook geen puf meer om nog de laptop aan te zetten als ik thuis ben. Wil dan heerlijk knuffelen met mn meisje en de verloren tijd inhalen! Super hoor dat de bv zo goed gaat!! Ja je joekels worden theezakjes straks hahah Nee hoor ik hoop t niet voor je En ach de plastisch chirurg is ook altijd nog een optie als ml ze wil houden zoals ze nu zijn Hier nog geen eerste hapjes, alleen nog de papfles. Ze begint nu trouwens wel opeens interesse te tonen in ons eten dus van het weekend met het eerste hapje beginnen! Ik denk broccoli of bloemkool, zijn we zelf ook gek op! Ik moet morgen nog werken en volgende week nog twee dagen!! Maandag de 24e is de laatste schooldag, die woensdag moet ik nog werken: vergaderen en opruimen ed. Dan vakantie! Wij zijn bezig met vakantieplannen, bijna n beslissing gemaakt! Jullie?? @D: heerlijk dat babyzwemmen! Fijn dat t zo rustig is he! Toen ik vorige week in me eentje ging omdat ik de les had gemist was t toch een stuk minder leuk dan met zn allen hoor! De vakantieperiode gaat hier bijna in...de lessen gaan door, beginnen dan alleen niet om 9 uur, maar guess what...om half 9!! Pfff!! @hier: Fijn als je gisteravond op het nieuws weer wat hoort....dat baby's onder de 14 maanden moeten uitkijken... epidemie vd mazelen uitgebroken. En dan vooral in de "biblebelt". Laten wij daar nou net ergens wonen en mijn ouders helemaal, waar dl elke vrijdag naartoe gaat. Potverdorrie... dat die ziekte nog in stand gehouden wordt zeg door bepaalde groepen mensen...bah! Ik wil morgen cb erover bellen hoe en wat... hoe besmettelijk is het?! Ik bedoel...in een supermarkt met kinderen die het hebben...kan het dan al raak zijn?! Ik heb geen idee...maar dan kan ik me hier nergens meer begeven zo ongeveer. Weet van een aantal buren, die trouwens best aardig zijn, dat zij niet inenten... Nog 1 dagje werken en dan weer wknd! En wat krijgen we een geweldig weertje vanaf maandag als we het weerbericht moeten geloven! 24-28 graden! In de schaduw! Woehoee! Zonnen!
Hahahaha had t kunnen verwachten van krul, you Mother i like toooo Volgende x in n nieuwere bikini shake di boom boom speciaal voor krul! Weiger n badpak i really do Maar kan me voorstellen dat t wel wat waard is om j adem niet te hoeven in houden haha M'n buik is zo goed als bikini proof maar niet zo als t was Vraag me af of dat nog goedkomt als ik de moeite nam er iets aan te doen
Als ik zl ophaal bij opa n oma is t gelijk lachen! maar hij is ook echt n lachebek first class All day everyday Maar als ik m breng is ie me zo vergeten Kletsen met opa n oma n pas als ik me zichtbaar maak van ik ga is t n lachje n weer volle aandacht voor opa n oma Als we weg gaan is t vaak even blèren n dan valt ie in slaap onderweg n laat ik m thuis wel f wennen aan t weer thuis zijn Dus ni gelijk naar bed etc F rondje door de woonkamer terwijl ik m dicht tegen me hou n tegen m klets n knuffel n plat kus Hij slaapt na z'n flesj dan zo tevreden Hij vind t zo leuk daar n ook weer fijn thuis te zijn Jeej al bijna vakantie krul Heerlijk! Mooi weer in t vooruitzicht Toppie! Welverdiend Genieten Benieuwd waar de reis naar toegaat! Ik ga weer verder voeden n dan koken want ziet er naar uit dat ie dutj gaat doen!
Sorry oh maar was de helft al weer kwijt uit j post Lees trouwens dat babyzwemmen bij jullie in de vakantie helemaal op n absurd belachelijk tijdstip wordt gegeven Vind nogal n onderneming die r aan vooraf gaat! Dit weekend is t dus zo ver! Leuk leuk! Kan ook niet meer wachten! Ti's dat moet maar weet zeker dat ie t nu al met alle plezier zal oppeuzelen J mag toch maar paar hapjes geven de eerste x? Of verschilt dat per kindje?
Wat lijkt me dat ook leuk zeg babyzwemmen. Binnenkort ook maar gaan doen. Ik werk alle dagen behalve donderdag. Vandaag toevallig wel omdat ik geruild had met dinsdag. Ik ben heel moe dus duik mijn bed in. Slaap lekker.
Bedenk me dan gelijk; hoe ga je ze allebei vasthouden.. Je moet wel echt iemand mee nemen hoor! J Hebt echt beiden handen nodig! Slaap lekker dames!
En zl is weer erg aan t draaien.. Wordt niet wakker in de zin van oogjes open Maar is erg beweeglijk Dan links met z'n hoofd dan weer rechts Herkennen jullie dit? Is echt nog maar n kleine week Voorheen was dit niet.. Vanacht ging t zo goed of ik heb t nie gemerkt Maar nu ik de slaap nie kan pakken let k op elke beweging Fijn.. Schiet niet op zo haha was k net bijgetankt Benieuwd of jullie beweeglijke Beebjes hebben M'n gevoel blijft zeggen dat ie behoefte heeft aan meer voeding Jammer dat ik er niks mee kan behalve wat ik nu doe Evt Miss na n week naar 4/2 standaard/omneo ipv half half Goede nacht voor jullie!
Zeker neem ik iemand mee . Kan ze niet eens beide dragen. Laat staan in het zwembad. Nu vind ik in me eentje ook niet leuk. Onze kleintjes zijn volgens mij in bed niet heel bewegelijk. Soms hebben ze er onrustige slaapjes tussen zitten. Wel zijn ze ontzettend druk als ze wakker zijn. Vervelend dat je denkt dat je kleine nog honger heeft D! Vind ik ook altijd rot. Heb gisteren de laatste fles opgehoogd naar 180+6. De rest van flessen nog niet. Maar volgens mij zat jij al op de max qua voeding toch?
Klopt zit al aan de 5 van 200 Vanacht uiteindelijk is ie wakker geworden n heb ik flesjes van 120/4 gegeven.. Vandaag 3 x 200 & 2 x 165 maar geven Anders zit ik boven de liter Ga weer t cb n nutricia bellen what to do Thx voor j reactie Las t volgende online Hoewel voeden vaak slaap opwekt, kan dit ook anders uitpakken. Door de groeispurts die babys tussen 1 tot 3 en 6 tot 8 weken, en nogmaals met 3 maanden, ervaren, hebben ze meer voeding nodig. Ze komen soms niet volledig tot rust als ze nog honger hebben en kunnen eerder wakker worden omdat hun groeiende lichaam vraagt om meer eten. Maar naarmate ze groter worden, slapen ze langer achter elkaar. Het onderscheid dat babys kunnen maken tussen dag en nacht, dat begon toen ze een paar weken oud waren, is met 6 tot 8 weken volledig tot ontwikkeling gekomen. Dit wordt versterkt door een natuurlijke neiging om langere perioden aaneen te slapen. Maar las ook t een n ander over beweeglijke babies in slaap n t bijhorende persoontje daarbij klopt wel Makkelijk in de omgang, vrolijk, kletskous etc etc J weet gwn ni meer Te veel info Moet t denk vnml van mijn gevoel laten afhangen Fijne dag allemaal Bijna weekend!
Hoi moppies!! ohwwwww wat heeeeeeerlijk om vrij te zijn zeg. Wat is dat genieten!!! Ben wel lekker na de voeding opgestaan (eerst heerlijk geknuffeld met dl in bed en haar er weer ingelegd) en nu kopje koffie en achter de pc om de foto's weer eens te regelen (en weer terug te kijken, jee wat is dat leuk!!!). Heb vandaag overdag niks in de planning, zo fijn. Alleen vnvd gaan we naar vrienden, maar daar heb ik ook heel erg zin in. Had de vorige weekenden toen ik vrij was veels te veel gepland maar nu gelukkig dus niet. Wat dat betreft is werken ook wel weer leuk, want je bent je heel bewust hoe fijn het is om vrij te zijn en daarbij vind ik het werken ook gewoon weer heel erg leuk! Waren behoorlijk wat dingen blijven liggen, maar fijn dat ik ouders weer tevreden kan stellen en kan helpen. Ook leuk om te horen van collega's en je directeur dat ze je echt hebben gemist! Dtje, wat een gedoe voor jou toch telkens met die voeding. Je schrijft dat 200 de max is voor zl bij 5 voedingen? Dl krijgt op mijn werkdagen 2 keer de fles (en ze krijgt in totaal ook 5 voedingen) en in die fles zit 2 keer 220 cc. Als het aan haar ligt krijgt ze nog meer, maar met deze inhoud is ze een hele tijd tevreden en slaapt ze goed! Dus ook meer dan dat eigenlijk bij haar gewicht zou horen. Bij mij op het cb zeiden ze dat je goed moest kijken wat jij denkt wat je kind nodig heeft, dus als je echt denkt dat hij te weinig krijgt zou ik de fles gewoon iets ophogen! Als hij normaal gesproken altijd lekker slaapt maar nu sneller wakker is, zal hij vast niet genoeg krijgen. Hier is dl niet echt beweeglijk tijdens haar slaap, wel met het in slaap vallen. En soms tussendoor (waarschijnlijk lichtere slaap?) bweegt ze wel wat meer, idd ook met haar hoofd heen en weer (zo schattig om te zien!!). Leuk lins als jij ook zou gaan babyzwemmen! ik zit er ook serieus over na te denken, lijkt me echt heeeeel leuk om te doen! Ga het nu eens uitzoeken in welke zwembaden het allemaal kan en hoe laat het is (hopelijk wat later dan 8.30 )